Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

Αληθεια γνωριζουμε τι ταχυτητες επρεπε να πιανει ο Βενιζελος στην Ιταλια ωστε να μην εχει καθυστερησεις.Δε πιστευω το δρομολογιο να υπολογιστηκε με 22 μιλια ταχυτητα που το βαπορι δεν εχει.Εγω παντως τον Βενιζελο τον εβλεπα συχνα να 19αριζει και σε καποιες περιπτωσεις να 20αριζει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το πλοιο καιρο τωρα δυσκολευεται τα ξεπερασει τους 18.5 κομβους χωρις ζορι, αν ταξιδευει με 17.5 και δεδομενου οτι η αποσταση Πειραιας-Σουδα, φαναρι με φαναρι, ειναι περιπου 156-156.5 ν.μ. θα κανει ελαχιστα κατω απο 9 ωρες. Τουλαχιστον ας ειναι καθαρος, γιατι απο χωρους εχει ενα σκασμο.

 

Τι θελω και μιλαω... :unsure:

 

Σημερα και για 1.5 περιπου ωρα πηγαινε πανω απο 19 κομβους με μεγιστη τα 19.8  :eek:  ... Εχω πολυ καιρο σε ελληνικα νερα να τον δω τοσο ψηλα...

Edited by Captain_Nionios
Link to comment
Share on other sites

Τι θελω και μιλαω... :unsure:

Σημερα και για 1.5 περιπου ωρα πηγαινε πανω απο 19 κομβους με μεγιστη τα 19.8 :eek: ... Εχω πολυ καιρο σε ελληνικα νερα να τον δω τοσο ψηλα...

Νιόνιο, αυτα μιλούσα χθες με τον "κάτοικο εξωτερικού" και αυτό μου είπε: το βαπόρι δεν είχε τίποτα απλά οι μακαροναδες στρίβουν δια του αρραβωνος .....

Link to comment
Share on other sites

Νιόνιο, αυτα μιλούσα χθες με τον "κάτοικο εξωτερικού" και αυτό μου είπε: το βαπόρι δεν είχε τίποτα απλά οι μακαροναδες στρίβουν δια του αρραβωνος .....

Η αναλυτικη καλυψη που ειχαμε ολο αυτο το διαστημα για το θεμα,τα χιλιαδες σχολια αγανακτισμενων επιβατων στη σελιδα της εταιρειας στο fb και τα συχνα αρθρα τοπικων site μαρτυρουν απο μονα τους οτι ο''κατοικος εξωτερικου''κατι δε σου λεει καλα.

Στο πλοιο αν δεν γινει μια σοβαρη επισκευη μπορει να βγαλει βλαβη ακομα και αποψε.Και απο οταν γυρισε περυσι απο τη Γαλλια εγιναν μονο μπαλωματα.Οπως και τωρα που παρουσιασε τη βλαβη στην Ιταλια.

Link to comment
Share on other sites

ο Μπεν φανταζομαι οτι θα ειναι αδειος και απο προμηθειες,πληρωμα κλπ

 

 

 Θα φορτωθεί ότι χρειαστεί στο Βενιζέλος και θα κάνει ο μεγάλος το δρομολόγιο της Τρίτης τελικά.

τελικα δεν εκατσε μια μερα στη σουδα μονο για να φορτωσει στορια, αλλα οπως βλεπουμε και εδω, ηταν και δικηγορος της goinsardinia, για να καταγραψει τον εξοπλισμο.

Link to comment
Share on other sites

Drift-άρουν και τα 2 μέχρι τους προορισμούς τους.  :D  Θέμα με το AIS είναι, οι πορείες των πλοίων είναι κανονικές απλά το positioning των πλοίων είναι πλάγιο-πλαγιομετωπικό.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Νομίζω πως θα έπρεπε να συνεχίσει ο Βενιζέλος μέχρι σήμερα που ήρθε ο Έλυρος,εκτός αν προορίζεται το Κρήτη για κάπου αλλού...

Το Βενιζελος πρεπει να εχει καποια προβληματα χρεων προς διαφορους φορεις(λιμανια,εταιρειες καυσιμων κλπ)στην Ιταλια και ενδεχεται να εχουν προχωρησει διαδικασιες κατασχεσης.Ισως γι αυτο εφυγε τοσο γρηγορα απο τη γραμμη των Χανιων και δεν συνεχισε μεχρι χθες.

Link to comment
Share on other sites

αν αφορούσε τέτοιες εκκρεμότητες θα υπήρχε κίνδυνος να στραφούν οι προμηθευτές εναντίον της εταιρείας και όχι μόνον του συγκεκριμένου πλοίου. Εκτός αν πρόκειται για υποχρεώσεις των τελευταίων ναυλωτών και φοβήθηκαν ενέργειες εναντίον του συγκεκριμένου πλοίου. (έχουν και το προηγούμενο της Κορέας).

Από την άλλη με δεδομένα

α- ότι το πλοίο είχε προφανώς τα "θεματάκια" του

β- ότι το Κρήτη ΙΙ ήταν διαθέσιμο (αν και όχι πανέτοιμο) και πιο κοντά σε ταχύτητα στα άλλα της γραμμής

γ- ότι πιθανόν δεν ήταν σίγουροι πότε θα επιστρέψει το Ελυρος

δ- ότι την γραμμή την προσέχουν όσο περισσότερο επιτρέπουν οι συνθήκες

δεν φαίνεται αδικαιολόγητη η "διπλή" τράμπα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Εγω παντως θα (ξανα)ρωτησω αν ειναι ολα ενταξει με τις οικονομικες εκκρεμοτητες που υπηρχαν απο την περυσινη του ναυλωση και τις σχετικες κατασχεσεις που ακολουθησαν στο πλοιο..

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς δεν είναι όλα εντάξει από την στιγμή που φαίνεται να υπάρχουν διαφορές μεταξύ των δύο πλευρών. Εκτίμηση για το τι πιθανόν θα μπορούσε αυτό να σημαίνει μπορεί να κάνει κάποιος ο οποίος τουλάχιστον θα γνώριζε τους όρους του ναυλοσυμφώνου. 

Προφανώς -σύμφωνα με τα όσα είχαν αναφερθεί εδώ περί Ιταλικών αρχών- το πλοίο μπορεί να είχε πρόβλημα να πάει Ιταλία. Αλλά αν το ναυλοσύμφωνο προέβλεπε διαιτησία και αγγλικό δίκαιο (που είναι το πλέον σύνηθες) στο εσωτερικό πιθανότατα δεν θα έχει κανένα πρόβλημα μέχρι τουλάχιστον να αποφασίσουν οι arbitrators περί των διεκδικήσεων.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...