Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

Προφανώς όχι,αφού άν πήγαιναν,θα έφταναν ίσα-ίσα γιά να δούν την τελετή λήξης...

 

Τελικώς ευρέθη τί θα κάμη το πλοίον καλοκαιριάτικα;

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Είναι ιδανικό να μπει σε γραμμή ανταγωνιστική της ΑΝΕΚ (π.χ. Αγκώνα, Ηράκλειο) με μισή τιμή εισιτηρίου, μια και βάζει διπλάσιους σχεδόν επιβάτες.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς κατά τη γνώμη μου και μετά τα τελευταία δεδομένα που είδαμε μετά και τη ναύλωση στη Μασσαλία, αρχίζω να απορώ (χωρίς να θέλω να "βάλω φωτιές") που θα μπορούσε να σταθεί πλέον αυτό το πλοίο, γενικά στη Μεσόγειο.... 

Link to comment
Share on other sites

 Αν βρισκοταν ενας νεος ¨ΜαστροΓιαννης¨ μια χαρα θα ειναι και παλι οπως ηταν τοσα χρονια το πλοιο πριν βγει στην συνταξη ο συγκεκριμενος. 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Από Panthiras1: Είναι ιδανικό να μπει σε γραμμή ανταγωνιστική της ΑΝΕΚ (π.χ. Αγκώνα, Ηράκλειο) με μισή τιμή εισιτηρίου, μια και βάζει διπλάσιους σχεδόν επιβάτες.
Από Giorgos Pettas: Με δυο τρια μιλακια δρομο παραπανω σιγουρα!!Ειναι και τα ημερησια στο Ηρακλειο βλεπετε.. 

Με μισή τιμή εισιτηρίου, η ταχύτητά του έρχεται σε δεύτερη μοίρα, ιδικά για μια οικογένεια.

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Κάνοντας μια αναδρομή στις προηγούμενες σελίδες του θέματος φίλε βγάζεις το συμπέρασμα ότι αν και επιβλητικό, δυστυχώς το πλοίο πάσχει από ορισμένες παιδικές ασθένειες: παρωχημένο ξενοδοχειακό (θα μου πεις το λιγότερο, σωστός αλλά ισχύει), μεγάλο μέγεθος και χώροι κάτι που απαιτεί πιο μεγάλη σύνθεση πληρώματος, καθώς και μικρή ταχύτητα, γύρω στους 17 κόμβους (που μετά και τις βλάβες της Μασσαλίας, να δούμε αν μπορεί και θα την ξαναπιάσει πάντως για Ηράκλειο/Αγκώνα δεν πιστεύω ότι κάνει πλέον), παίζει μάλιστα και με δυσανάλογα καύσιμα. Κάτι τέτοιο καθιστά ανέφικτο αυτό που λες, τουλάχιστον από πλευράς ΑΝΕΚ (τώρα αν εννοείς εγχείρημα low cost τύπου Go in Sardenia είναι άλλη ιστορία αλλά και πάλι θα πρεπε να "μπεις" με κάτι καλύτερο (βλέπε Superfast 2009) ή τουλάχιστον ισάξιο, ή συμφέρον και μικρότερου κόστους για να "βγεις"). Η μόνη του ελπίδα θα ταν η γραμμή των Χανίων αλλά αν το εγχείρημα του μπαρμπα Μανωλιού με τον Ίκαρο πετύχει και τα Έλυρος/Τσάμπιον παραμείνουν στη γραμμή θα αρχίσω να ανησυχώ και για το ίδιο το μέλλον του (τώρα κατά πόσο κάποιο overhaul/μετασκευή/επισκευή θα συνέφερε για ένα πλοίο 30 χρονών ναυπήγησης και 23 χρονών περάτωσης είναι άλλο θέμα, δες και περιπτώσεις Ionian Queen και Pride of Telmark για τους λόγους τους)...      

Link to comment
Share on other sites

Ακόμη κι αν αποσυρθούν οριστικά τα 2 Κρήτη και το ΛΑΤΩ, μετά την επιστροφή των ΣΟΦΟΚΛΗ/ΟΡΗ από την Κορέα η ΑΝΕΚ θα χει και πάλι παραπανήσια πλοία (δεδομένης και της κοινοπραξίας σε Ανκόνα, Ηράκλειο). Δεν το βλέπω ευοίωνο το μέλλον του γίγαντα με βασικό μειονέκτημα τη μη ανταγωνιστική του ταχύτητα.

Link to comment
Share on other sites

Εκείνο που πρέπει να κάνει η ΑΝΕΚ είναι να ξεκαθαρίσει τον στόλο της.

Δηλαδή πρέπει να ξεκαθαρίσει με ποια πλοία θα πρέπει να χαράξει το μέλλον της.

Όσα πλοία κάθονται και δεν έχουν μέλλον, θα πρέπει να τα ξεφορτωθεί (πώληση κ.λ.π.) για να μην την επιβαρύνουν.

Εκτός και αν ποντάρει κάπου αλλού (χρεωκοπία κάποιας ναυτιλιακής εταιρείας και κάλυψη των κενών που θα δημιουργηθούν με τα υπάρχοντα πλοία της κ.λ.π.)

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν η μέχρι τώρα εκμετάλλευση του πλοίου (ναύλωση το καλοκαίρι, βοήθεια στις ακινησίες του χειμώνα) ήταν επωφελής για την εταιρεία -το υποθέτω όμως.

Φέτος τα δεδομένα άλλαξαν προφανώς. Γεγονός είναι ότι το πλοίο δεν "χωράει" στα πλάνα των υπαρχόντων δρομολογίων της εταιρείας και είναι σχεδόν σίγουρο ότι είναι μάλλον απίθανο να βρεί ρόλο στο εσωτερικό. Αν χρησιμοποιηθεί κάπου σε κάποιο "low cost" εγχείρημα, που αναφέρθηκε, σε καμμία περίπτωση δεν πρέπει να είναι απέναντι στις γραμμές της ίδιας του της εταιρείας που λειτουργούν με διαφορετικό concept

Όσο για το ξεκαθάρισμα του στόλου νομίζω ότι είναι προφανές ότι είναι απαραίτητο, αλλά ας μην ξεχνάμε ότι σε τέτοιες εταιρείες και ειδικά εισηγμένες έχει μεγάλη σημασία η επίδραση τέτοιων αποφάσεων και στον ισολογισμό. Δεν είναι σπάνιο να μην λαμβάνονται οι βέλτιστες επιχειρηματικές αποφάσεις χαριν των "αριθμών".

Link to comment
Share on other sites

Εγώ αναρωτιέμαι πώς προέκυψε και πήρε η ΑΝΕΚ το πλοίο αυτό-που μάλιστα το είχε αγοράσει μισοτελειωμένο-και πού αποσκοπούσε όταν το αγόρασε.

 

Το έχω ξαναπεί,είναι τεράστιο πλοίο ακόμη και γιά τίς πιό "εντατικές" γραμμές τής χώρας.

 

Η μόνη λύση θα ήταν να το χρησιμοποιήση ώς κρουαζιερόπλοιο και μάλιστα γιά πολυήμερες κρουαζιέρες ανά την Μεσόγειο-αλλά η ΑΝΕΚ δέν είναι τέτοια εταιρία.....

Link to comment
Share on other sites

Με δύο λόγια:

Αν θυμάμαι καλά (από αυτά που έχω διαβάσει στο site) ο Βενιζέλος αγοράστηκε σαν ευκαιρία, μισοτελειωμένος, επειδή αρνήθηκε να τον αγοράσει η εταιρεία για την οποία κατασκευαζόταν; Σωστά;

Edited by panthiras1
Link to comment
Share on other sites

η stena τον ειχε παραγγειλει στην πολωνια και τον παρατησε λογω μεγαλης καθυστερησης στο προγραμμα (οι γνωστοι πολιτικοι λογοι - εξεγερση κατα του καθεστωτος στην πολωνια και απεργιες στα ναυπηγεια).

τον αγορασε κουφαρι ο fred olsen και κουφαρι τον πουλησε μισοτιμης. λεπτομερειες τι και πως στα ποστ που καναμε λινκ, αλλα και σε ακομη παλιοτερες σελιδες.

Link to comment
Share on other sites

 

Εγώ αναρωτιέμαι πώς προέκυψε και πήρε η ΑΝΕΚ το πλοίο αυτό-που μάλιστα το είχε αγοράσει μισοτελειωμένο-και πού αποσκοπούσε όταν το αγόρασε.

Το πλοίο αγοράστηκε λίγα χρόνια μετά το "άνοιγμα" της εταιρείας στην Αδριατική και προφανώς -παρά το πολύ μεγάλο πρωτόκολλο του- για εκεί προορίζετο (και χρησιμοποιήθηκε ξεκινώντας την γραμμή της Τεργέστης). Άλλωστε ήταν από τα μεγαλύτερα ferries της εποχής αλλά -εξαιρέσει του πρωτοκόλλου του- μικρότερο από τα πλοία που το διαδέχτηκαν. Οι "ατυχίες" του ήταν ότι καθυστέρησε αρκετά η αποπεράτωσή του, ενώ λίγα σχετικά χρόνια μετά την αποπεράτωσή του οι εξελίξεις στην Αδριατική υπήρξαν ραγδαίες, οπότε πέρασε νωρίς σε "ρόλο κομπάρσου".

Link to comment
Share on other sites

Γιατί έχει σβηστεί απ'την τσιμινιέρα του το σήμα τής ΑΝΕΚ;Το είδα χτές στο Πέραμα γυρνώντας από Σαλαμίνα.

 

Μήπως ετοιμάζεται γιά ναύλωση;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι μηνες που ειναι σβησμενα τα σινιαλα απο το βαπορι.

Δες και εδω την φωτο απο τοτε που ειχε παει στο Αργοστολι

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Καθολου βλακεια και εχω κι εγω την ιδια απορια!!!Εκτος αν διαπιστωσαν οτι το Λατω δεν φτιαχνει με τιποτα και δεν ειχαν καμια αλλη εναλλακτικη.

Link to comment
Share on other sites

επειδή το εν λόγω θέμα δεν το κατέχω θα προσθέσω και εγώ την απορία μου. Είναι προυπόθεση το ανοικτό (ξεσκέπαστο εννοώ) κατάστρωμα? Η αρκούν κάποια άλλα μέτρα ασφαλείας? Στήν δε πρώτη περίπτωση μήπως ούτε το Λατώ πληροί τις προϋποθέσεις? Διότι άν θυμάμαι καλά τα μόνα της ΑΝΕΚ που έχουν ανοικτό κατάστρωμα είναι τα Fossen και τα NCA.

Link to comment
Share on other sites

Και τα ιταλικα παλατια εχουν campingonboard κ δεν ειναι cabrio! Θεματα ασφαλειας, θεματα παροχων ρευματος-νερου σιγουρα υπαρχουν κ δε νομιζω απλα μονο σκεπασμενου ή οχι χωρου!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι αναγκη να ειναι καμπριο.Μπορει να ειναι ανοικτο στο πλαι οπως το Λατω,ο Ερωτοκριτος η' τα Ιταλικα παλατια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...