Jump to content
Shipfriends

Eλ. Βενιζέλος (ΙΜΟ 7907673)


Recommended Posts

Έφυγε για τη Γαλλία ο Βενιζέλος, καλά ταξίδια να έχει

Ξέρουμε ποια γραμμή θα κάνει και πότε ξεκινάει;

Edited by MarkCreta
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η τσιμινιέρα του Ελ Βενιζέλου τώρα που βάφτηκε άσπρη, μαυρίζει λιγάκι παραπάνω εξωτερικά στο άνω τμήμα της!! Ενώ στη πλώρη αρχίζει να εμφανίζεται λίγο το κίτρινο χρώμα από την παλιά κυματοειδή γραμμή

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μακαρι να γινει αυτο να το ξαναδουμε και με τα οριτζιναλ χρωματα του(τωρα που σβησανε την γιρλαντα).Αλλα φετος ειδικα υπαρχουν πιο ισχυροι υποψηφιοι περιξ του Περαματος για αντικαταστατες του Λατω.

Link to comment
Share on other sites

Ερχεται ο Βενιζελος και θα μεινει στα Χανια.Η ΑΝΕΚ με αυτον κλειδωνει για παντα τη γραμμη της και αποτρεπει σε καθε αντιπαλο να μπει σφηνα.Ξερει η Ανεκ τι κανει τον δρομολογει χειμωνα στα χανια αφου ξερει οτι καλοκαιρι δε θα μπει ανταγωνθστης στη γραμμγ αλλα θα μπει χειμωνα.Τωρα που γυρνα η ναυαρχιδα το τερας για να δουμε αν απο Νοεμβρη θελησει ο Ιταλος να μπει στη γραμμη.Μαλλον δε θσ μπει γιατι αν μπει θα κανει μεγαλι σφαλμα...Νυχτα θα φυγει οπως οι υπολοιποθ

Link to comment
Share on other sites

.Τωρα που γυρνα η ναυαρχιδα το τερας

Το τερας γυρνα λαβωμενο συμφωνα με το ellinikiaktoploia,το οποιο επικαλειται Γαλλικες πηγες.Ειναι η δευτερη ναυλωση που σταματαει προωρα φετος λογω μηχανικων βλαβων.

Link to comment
Share on other sites

Την Πέμπτη αναμένεται να αφήσει το βαπόρι τη Μασσαλία για να γυρίσει "σπίτι" του.

 

Δεν ξέρω εάν έχει προβλήματα αλλά εδώ και ένα μήνα είναι γνωστό σε μένα ότι γύρω στις 15 Οκτωβρίου θα είναι στο Πειραιά!

 

Σύμφωνα με τις δικές μου πληροφορίες επιστρέφει 5-7 Οκτωβρίου. Η SNCM δεν είναι ευχαριστημένη από το πλοίο !

 

Όλοι έχετε ακούσει κάτι παντως  :lol:

 

στο passengerships.fr λέει 

 

 

 

Giacobbi n'avait pas fait acte de cette décision, qu'il qualifiait de "prématuré[e] et sans doute excessi[ve]. Dominique Bucchini, Président de l'Assemblée de Corse déclarait le 26 septembre au soir sur son compte Facebook "Le Conseil éxécutif a publié un démenti après les informations reprises dans le Monde et le Point, selon lesquelles le président du CE aurait, dans une lettre, réclamé à la SNCM de rembourser à la CTC les 200 millions d'euros d'aides publiques (perçues entre 2007 et 2013) dont le versement a été condamné par l'UE." Si ce changement de position était inattendu, il remet surtout en cause l'avenir de la SNCM lui-même, qui selon beaucoup ne pourra pas rembourser cette somme. La compagnie a déjà annoncé aujourd'hui se séparer de l'El Venizelos (qui devrait quitter Marseille le 6 octobre), dont la saga administrative (affrètement pour deux mois en remplacement de l'Île de Beauté, puis pour un an afin de l'exploiter sous pavillon Français) complétée par les très nombreux problèmes de propulsion (ainsi que de soucis de la qualité des services proposés à bord) n'avait que terni son image. Elle repasse donc à une flotte de huit navires, en attendant de mieux cerner son avenir.   το οποιο στα Ελληνικα (μεσω google translate..βαριεμαι να το μεταφρασω..  Αλλά μέχρι τότε, P. Giacobbi δεν έκανε σημείωση της παρούσας απόφασης, την οποία περιέγραψε ως «πρόωρη [e] και ίσως υπερβολικά [ve].  Dominique Bucchini, Πρόεδρος της Κορσικής Συνέλευσης κήρυξε 26 Σεπτεμβρίου το βράδυ στο Facebook λογαριασμό του " Το Εκτελεστικό Συμβούλιο εξέδωσε μια άρνηση, μετά τις πληροφορίες στον κόσμο και το σημείο, το οποίο ο Πρόεδρος του ΕΚ θα μπορούσε, σε επιστολή του, που ονομάζεται SNCM να επιστρέψει το CTC 200 εκατ. ευρώ σε κρατικές ενισχύσεις ( συλλέχθηκαν μεταξύ 2007 και 2013) για τις οποίες η πληρωμή έχει καταδικαστεί από την ΕΕ ». Εάν αυτή η αλλαγή θέσης ήταν απρόσμενη, ειδικά επειδή θέτει το μέλλον της SNCM ο ίδιος, σύμφωνα με πολλούς που δεν μπορούν να αποπληρώσουν . Η εταιρεία έχει ήδη ανακοινώσει σήμερα είναι ξεχωριστό από το Ελ. Βενιζέλος (το οποίο θα πρέπει να εγκαταλείψει την Μασσαλία στις 6 Οκτωβρίου), οι διοικητικές έπος (charter για δύο μήνες για να αντικαταστήσει το Ile de Beaute, στη συνέχεια, για ένα χρόνο λειτουργούν υπό γαλλική σημαία), όπως συμπληρώθηκε από τα πολλά προβλήματα της πρόωσης (καθώς και οι ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχονται επί του πλοίου), που αμαύρωσαν την εικόνα του. Έτσι, επιστρέφει σε ένα στόλο από οκτώ πλοία, περιμένοντας καλύτερη καθορίσει το μέλλον της.
Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

E καλο ειναι αυτο που υπαρχει διασταυρωση πληροφοριων. :)

Το αρθρο παντως μιλαει καθαρα για κακες υπηρεσιες εκτος απο τα προβληματα προωσης οποτε λογικα μιλαμε για βλαβη σε καποια μηχανη

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

"Τrès nombreux" σημαίνει επακριβώς "παρα πολλά" άρα δυστυχώς μάλλον δεν μιλάμε καν για βλάβη αλλά για βλάβες (στο μικρό χρονικό διάστημα που ταξίδεψε; :wacko: ) χώρια από τις κακές υπηρεσίες που απ'ότι γραφεται προσέφερε... 

Link to comment
Share on other sites

Τό ερώτημα είναι πώς "κατάφερε" το πλοίο να μαζέψη τόσες βλάβες σε μικρό χρονικό διάστημα,καθώς και ποιοί προσέφεραν αυτές τίς "κακές υπηρεσίες"-δηλαδή Γάλλοι ή Ελληνες;

 

Από κεί και πέρα,τα σχόλια περί τού μέλλοντος τού πλοίου τα οποία γίνονται σε ξένα sites είναι σχετικώς "άνευ ουσίας,άνευ σημασίας",που λέει και ο Πουλικάκος.Η ΑΝΕΚ αποφασίζει,όχι οι Γάλλοι.

 

Τέλος,σχολιάζοντας και αυτό που έγραψε πιό πάνω ο ΝΟΜΙΚΟΣ,τον χειμώνα η κίνηση είναι γενικώς μικρότερη απ'ότι το καλοκαίρι,οπότε τί πίττα περιμένει να "κόψη" ο Ιταλός απ'το πλοίο;Ενώ το καλοκαίρι,άν μπή με πλοίο καλύτερο απ΄τον Μπένι,έχει πιθανότητες. 

Link to comment
Share on other sites

Το τερας γυρνα λαβωμενο συμφωνα με το ellinikiaktoploia,το οποιο επικαλειται Γαλλικες

πηγες.Ειναι η δευτερη ναυλωση που σταματαει προωρα φετος λογω μηχανικων βλαβων.

Να μη ξεχναμε βεβαια οτι το 2007 οταν επεστρεψε το Λατω απο τη ναυλωση του στις ιδιες θαλασσες οι ναυλωτες ειχαν διαλυσει το βαπορι και με βλαβη στη νια μηχανη.Τα ιδια και τωρα.Πως εκει παρουσιαζουν βλαβες και οταν ταξιδευουν Βενετια και Χανια δε παρουσιαζουν.Δε προσεχουν τα βαπορια αφου δεν ειναι δικα τους αυτο ειναι ολο.Ο Βενιζελος θα μπει Χανια και θα κλεισει για παντα τη πορτα στον οποιο ξενο επιθυμησει να μπει στη γραμμη.Οποιος βαλει βαπορι στα Χανια αν εχει τετοια ας βαλει νοεμβρη.Ο Βενιζελος και η Ελυραρα περιμενουν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω γιατι τοσος φανατισμος,ουτε δικα μας να ηταν τα βαπορια. ;)

 

Η συγκριση με το ΛΑΤΩ νομιζω οτι ειναι ατυχης μιας και το ΛΑΤΩ ειχε ναυλωθει σε Αλγερινους και οπως και να το κανουμε αλλο Αλγερινοι και αλλο Γαλλοι.Επεισης διαφωνω με το οτι δεν προσεχουν τα βαπορια επειδη δεν ειναι δικα τους.Σιγουρα στο ναυλοσυμφωνο θα υπαρχει καποιος ορος σχετικα με το ποιος πληρωνει σε περιπτωση βλαβης,οποτε αν ειναι να πληρωσουν οι Γαλλοι μαλλον θα τους πειραξε η βλαβη

Απο κει και περα αν ισχυει αυτο που ειχε διαβασει ο φιλος MarkCreta τοτε εγω κραταω μια πισινη για το αν υπαρχει βλαβη ή αν με την

μεταφραση "προβληματα προωσης" ενοειται οτι το πλοιο δεν πιανει τις ταχυτητες που περιμεναν

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Με μια πρόχειρη αναζήτηση, και χωρίς να γνωρίζω την αξιοπιστία αυτών που γράφουν,  εδώ (στα σχόλια) αναφέρεται ότι το πλοίο αντιμετώπιζε καποιο πρόβλημα στις 16 Ιουνίου, οπότε ταξίδευε με ταχύτητες 11-15 και τις επόμενες ημέρες είχε καθυστέρηση μέχρι 24 ώρες. Αναφέρεται ότι στις 18/06 κλήθηκε το excelsior να κάνει δρομολόγια στη θέση του.

Από επιθεωρήσεις στη Μασσαλία, κατά το paris mou, είχαμε μια στις 25/05 με 11 παρατηρήσεις, μια στις 14/06 με 8 παρατηρήσεις και 1 ημέρα κράτηση, και μια στις 08/07 με 5 παρατηρήσεις. Πάντως για να μπαινοβγαίνουν για επιθεωρήσεις κάθε μήνα, καποιο θέμα θα υπήρχε.

Link to comment
Share on other sites

Μια απλη ερωτηση επισης.Στο μηχανοστασιο του πλοιου πληρωμα της Ανεκ δεν δουλευε καθολη τη διαρκεια της ναυλωσης?Πως επηρεαστηκαν λοιπον απο το γεγονος οτι''οι Γαλλοι δεν προσεχουν τα βαπορια"οπως ειπε καποιος?

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη που θα βγώ για λίγο εκτός θέματος, αλλα θέλω να προσθέσω στο σχόλιο του φίλου ΝΟΜΙΚΟΣ πως σίγουρα ο Βενιζελος και ο Έλυρος ειναι 2 εξαιρετικά βαπόρια, αλλά ο ανταγωνισμός μονο καλό κανει, και οι μονοπωλιακές καταστασεις και οι φανατισμοί μόνο κακό κάνουν σε όλους τους τομεις.

Link to comment
Share on other sites

Μια απλη ερωτηση επισης.Στο μηχανοστασιο του πλοιου πληρωμα της Ανεκ δεν δουλευε καθολη τη διαρκεια της ναυλωσης?Πως επηρεαστηκαν λοιπον απο το γεγονος οτι''οι Γαλλοι δεν προσεχουν τα βαπορια"οπως ειπε καποιος?

Αρνητικό!! Το πλήρωμα στη μηχανή του πλοίου ήταν Γαλλικό, όπως σχεδόν όλο το πλήρωμα, πέρα από 5-10 άτομα που έμειναν από το Ελληνικό ως έξτρα πλήρωμα από την ΑΝΕΚ για να προσέχουν και να βοηθούν το Γαλλικό πλήρωμα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...