Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ανακοίνωση της Thessaloniki Waterways προς το επιβατικό κοινό

Τις Κυριακές το πλοίο λόγο πληρότητας ενδέχεται να μην σταματήσει στον Λευκό Πύργο. Για κάθε πληροφορία επικοινωνείτε με το κιν. τηλ. 6932488861

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου κα. Χριστιάνα Καλογήρου κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών του οποίου είναι μέλος ως εκπρόσωπος της ΕΝΠΕ, τόνισε για άλλη μια φορά την ανάγκη ακτοπλοϊκής διασύνδεσης των νησιών του Βορείου Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη και ζήτησε από τους αρμόδιους του Υπουργείου Ναυτιλίας να καταβάλλουν προς τούτο κάθε δυνατή προσπάθεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τον Μάιο τα καραβάκια επιστρέφουν στον Θερμαϊκό

Quote

Στα μέσα Μαίου θα ξεκινήσουν τα δρομολόγιά τους τα καραβάκια στον Θερμαϊκό Κόλπο, προκειμένου να εξυπηρετήσουν και φέτος χιλιάδες επιβάτες στο πλαίσιο της θαλάσσιας συγκοινωνίας που ενώνει το κέντρο της Θεσσαλονίκης με τις ανατολικές ακτές του Θερμαϊκού. Φέτος, τέσσερα καραβάκια θα σαλπάρουν για να ικανοποιήσουν τις καθημερινές ανάγκες των πολιτών για μετακίνηση από και προς στο κέντρο της πόλης αλλά και για τους τουρίστες που επιθυμούν να γνωρίσουν και άλλα μέρη εκτός κέντρου.

Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη, Μάνο Κάιλα τον Μάιο θα ξεκινήσουν τα δρομολόγια τους τα δύο καραβάκια ο «Κωνσταντής» και ο «Άγιος Γεώργιος», ενώ οι ακριβείς ημερομηνίες έναρξης των δρομολογίων θα ανακοινωθούν τέλη Απριλίου. Ωστόσο, από τον Ιούνιο, που θα αυξηθεί η τουριστική κίνηση και θα αρχίσει η καλοκαιρινή περίοδος θα βγουν στον Θερμαϊκό δύο ακόμη καραβάκια και οι επιβάτες θα μπορούν να μετακινηθούν με την «Άρτεμις» και τον «Θερμαϊκό». Φυσικά, όπως αναφέρει ο κ. Κάιλας τα δύο καραβάκια θα προστεθούν στην περίπτωση που οι καιρικές συνθήκες είναι ευνοϊκές.

Η διαδρομή που θα κάνουν τα καραβάκια είναι λιμάνι Θεσσαλονίκης- Λευκός Πύργος- Περαία- Νέοι Επιβάτες, ενώ από τον Ιούλιο θα προστεθούν δύο ακόμη στάσεις στην Καλαμαριά και την Άγια Τριάδα. Το πρώτο δρομολόγιο θα ξεκινάει από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 9:00 το πρωί, ενώ από τους Νέους Επιβάτες στις 8:00 το πρωί. Τα δρομολόγια θα πραγματοποιούνται καθημερινά ανά μία ώρα και θα προσφέρουν στους επιβάτες μία όμορφη θαλασσινή διαδρομή 50 λεπτών. Το κόστος του εισητηρίου είναι 3 ευρώ.

Όπως τονίζει ο κ. Κάιλας «με τα καραβάκια φέρνουμε κοντά την ακτή του Θερμαϊκού στην Θεσσαλονίκη. Το ταξίδι δημιουργεί μία ψυχαγωγία. Ευελπιστούμε πολύ σύντομα να κατασκευαστεί νέος τύπος πλοίων που θα εκτελούν την θαλάσσια συγκοινωνία και θα κάνουν την διαδρομή πολύ πιο σύντομη. Στόχος μας είναι να τα χρησιμοποιούν και οι εργαζόμενοι προκειμένου να διευκολυνθούν στην μετακίνησή τους και να μην τα χρησιμοποιούν οι πολίτες μόνο για ψυχαγωγία».

Σημειώνεται ότι πέρσι τα καραβάκια του Θερμαικού εξυπηρέτησαν 50.000 επιβάτες, αρκετοί από τους οποίους ήταν τουρίστες που βρέθηκαν στην Θεσσαλονίκη για τις καλοκαιρινές τους διακοπές. Τα καραβάκια της «Thessaloniki Waterways» από τον Μάιο του 2014 ταξιδεύουν στον Θερμαϊκό κόλπο μεταφέροντας χιλιάδες επιβάτες από και προς Θεσσαλονίκη, Καλαμαριά, Περαία, Νέους Επιβάτες, και Αγία Τριάδα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ξεκίνησαν τα δρομολόγια τα καραβάκια της εταιρείας karavakia - Thessaloniki WaterBus στις 2/06/17

Quote

Μετά τις 11.00 το πρωί της Παρασκευής 2/6/17, το καραβάκι «Αγ. Γεώργιος» ξεκίνησε τα δρομολόγιά του για να συνδέσει τη Θεσσαλονίκη με Περαία και Νέους Επιβάτες. Μετά τις 11.00 το πρωί το καραβάκι σάλπαρε από την Α’ προβλήτα του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, και μετά από μια στάση στον Λευκό Πύργο κατευθύνθηκε προς τους δύο προορισμούς. Την Τετάρτη θα ξεκινήσει να πραγματοποιεί δρομολόγια και το δεύτερο καραβάκι, ο γνωστός από τις προηγούμενες χρονιές, «Κωνσταντής».

Η σύνδεση της Θεσσαλονίκης με Περαία και Νέους Επιβάτες πέρασε εφέτος στην θεσσαλονικιώτικη εταιρεία karavakia - Thessaloniki WaterBus. Τα τρία προηγούμενα χρόνια τα δρομολόγια εκτελούνταν από την κοινοπραξία Thessaloniki Waterways και τον πλοιοκτήτη Μάνο Κάιλα στο πλαίσιο πρωτοκόλλου συνεργασίας με την πολιτεία και την κοινοπραξία, το οποίο έληξε τυπικά τον Οκτώβριο του 2016 και δεν ανανεώθηκε. Ο κ. Κάιλας σε πρόσφατη ανάρτησή του στο Facebook ανέφερε ότι στα τρία αυτά χρόνια δεν υλοποιήθηκε καμία υπόσχεση βελτίωσης των υφιστάμενων υποδομών, δεν δόθηκε κανένα κίνητρο στην Κ/Π η άλλους επίδοξους επενδυτές για την δρομολόγηση σύγχρονων και κατάλληλων πλοίων.

Σημειώνεται ότι πέρσι, με τον Αγ. Γεώργιο και τον Κωσταντή μεταφέρθηκαν περίπου 50.000 επιβάτες. Τα προσωρινά δρομολόγια που θα γίνονται αρχικά από τον «Άγιο Γεώργιο» θα είναι ως εξής:

9:30 από Νέους Επιβάτες, Περαία

11:00 από Θεσσαλονίκη (Α΄ προβλήτα, Λευκός Πύργος)

12:30 Ν.Επιβάτες, Περαία

14:00 από Θεσσαλονίκη (Α΄ προβλήτα, Λευκός Πύργος)

15:00 Ν.Επιβάτες, Περαία

17:00 από Θεσσαλονίκη (Α΄ προβλήτα, Λευκός Πύργος)

18:00 Ν.Επιβάτες, Περαία

19:30 από Θεσσαλονίκη (Α΄ προβλήτα, Λευκός Πύργος)

20:30 Ν.Επιβάτες, Περαία

21:30 από Θεσσαλονίκη (Α΄ προβλήτα, Λευκός Πύργος)    

Η διαδρομή ανέρχεται στα 3,50 ευρώ και υπάρχει και μειωμένο εισιτήριο στα 2,50 ευρώ.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Από την Δευτέρα 18/09/2017 τα δρομολόγια των 20:30 από Ν.Επιβάτες και Περαία προς την Θεσσαλονίκη και των 21:30 από την Θεσσαλονίκη προς την Περαία και τους Ν.Επιβατες δεν θα πραγματοποιούνται.

Link to comment
Share on other sites

Τα δρομολόγια της Thessaloniki waterbus από 25/09 θα γίνονται μόνο από το Κωνσταντής και θα είναι 5 ημερησίως.

Quote

Από Θεσσαλονίκη: 10:00, 12:30, 15:30, 18:00, 20:30

Από Νέους Επιβάτες: 11:00, 13:30, 17:00, 19:30, 21:30

 

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Τα δρομολόγια της εταιρείας Karavakia, από σήμερα αυξήθηκαν από 5 ημερησίως σε 10 ημερησίως, τώρα που προστέθηκε το Άγιος Γεώργιος.

Quote

Από Θεσσαλονίκη: 10:00, 11:30, 12:30, 14:00, 15:00, 16:30, 17:30, 19:00, 20:00, 21:15

Από Νέους Επιβάτες: 09:30, 11:15, 12:45, 13:45, 15:15, 16:15, 17:45, 18:45, 20:15, 21:15

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Αφού επέστρεψε στα δρομολόγια το Άγιος Γεώργιος, πλέον η εταιρεία Karavakia Waterbus εκτελεί δρομολόγια με τρία πλοία. Τα δρομολόγια της είναι 14 ημερησίως και είναι τα εξης

Από Θεσσαλονίκη 

10:00, 10:50 , 11:50 ,12:30, 13:20, 14:10, 15:00, 15:50, 16:40 , 17:30, 18:30, 19:30 , 20:00 , 21:20 

Από Περαία Νέους Επιβάτες Αγία Τριάδα*
9:45*, 11:10, 12:15*, 12:50, 13:40, 14:45*, 15:20, 16:10, 17:15*, 17:50, 18:40 , 19:45*, 20:30 , 21:20.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Τα δρομολόγια της Karavakia Thessaloniki Waterbus από την 1η Μαΐου θα είναι τα εξής:

Quote

Από Θεσσαλονίκη: 10:00-12:30-15:00-17:30-20:00

Από Νέοι Επιβάτες: 11:15-13:45-16:15-18:45-21:15

Φέτος φαίνεται ότι θα υπάρχουν δυο εταιρείες στη σύνδεση των ακτών του Θερμαϊκού στη Θεσσαλονίκη. Δηλαδή η εταιρεία Karavakia Thessaloniki Waterbus και η εταιρεία Thessaloniki waterways

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Μ.Κόνσολας: Σχεδιάζεται σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση Βορείου Αιγαίου - Θεσσαλονίκης

Quote

Τα νησιά του Βορείου Αιγαίου θα είναι ο πρώτος προορισμός με σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, όπως ανέφερε ο Υφυπουργός Τουρισμού κ. Μάνος Κόνσολας μιλώντας στο Radio North 98.0 και στον δημοσιογράφο Βαγγέλη Μωυσή.

Ο ίδιος αποκάλυψε πως υπάρχει σύμπνοια με το Υπουργείο Ναυτιλίας, καθώς «ο αρμόδιος Υπουργός κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, αντιμετώπισε θετικά την πρόταση του Υπουργείου Τουρισμού» και ήδη δρομολογούνται ενέργειες για να μετουσιωθεί σε εφαρμοσμένη πολιτική αυτό το σχέδιο που «θα αποτελέσει και εργαλείο τόνωσης του τουρισμού, σε ένα πλαίσιο συνδυασμένων μεταφορών.»

«Το ακριβές χρονοδιάγραμμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με το Αιγαίο που σε δεύτερη φάση προβλέπεται να επεκταθεί ως τα Δωδεκάνησα θα ανακοινωθεί στο προσεχές μέλλον», πρόσθεσε ο κ. Κόνσολας.

Ο κ. Κόνσολας αναφέρθηκε και στα σημερινά επεισόδια στη δομή φιλοξενίας προσφύγων και μεταναστών στη Μόρια της Λέσβου, τονίζοντας ότι αναδεικνονται ακόμα μια φορά οι στρεβλώσεις της πολιτικής «μη ύπαρξης συνόρων στη Θάλασσα» που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Επισήμανε τέλος τη διαφορά πρόσφυγα και παράνομου μετανάστη και την ανάγκη να διαχωριστεί η αντιμετώπισή τους, με όρους ανθρωπισμού μεν, αλλά και νομιμότητας, αφού όπως είπε «μεταναστευτικό πρόβλημα και τουρισμός» για τα νησιά του Αιγαίου –και όχι μόνο- δεν συμβαδίζουν.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

Τα δρομολόγια από τη Θεσσαλονίκη προς τα νησιά του ΒΑ Αιγαίου είναι μέχρι τις 5 Ιουνίου. Επειδή φαίνεται ότι πάει καλά από κίνηση το δρομολόγιο, υπάρχουν σκέψεις να συνεχιστεί το δρομολόγιο του καλοκαίρι με το Διαγόρας, που αντί να κάνει ένα ελεύθερο δρομολόγιο από τη Καβάλα Λήμνο Μυτιλήνη, το ελεύθερο δρομολόγιο να γίνεται από τη Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλά με τον Διαγόρα θα αυξηθούν κατά πολυ οι ώρες από και προς τα νησιά οπότε καθίσταται μη ανταγωνιστικό. Αλλα από το τίποτα καλά είναι.

Link to comment
Share on other sites

Μα ο υπουργός το δήλωσε ότι η γραμμή θα παραμείνει όλο το καλοκαίρι. Ή τουλάχιστον έτσι ερμηνεύτηκαν οι δηλώσεις του:

"Ο κ. Πλακιωτάκης είπε ότι το πλοίο που συνδέσει σήμερα τη Θεσσαλονίκη με το βορειοανατολικό Αιγαίο θα σταματήσει τα δρομολόγια στις 15 Ιουνίου και θα τα ξαναρχίσει στις 29 Ιουνίου μέχρι και τον Οκτώβριο."

Πηγή: https://www.voria.gr/article/monimi-sindesi-tis-thessalonikis-me-sporades-ke-olo-to-egeo

 

 

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, τα σημερινά δρομολόγια του BS CHIOS είναι υπολογισμένα και πραγματοποιούνται με μειωμένη ταχύτητα 20-22 κόμβων. Οπότε τα δρομολόγια με τον ΔΙΑΓΟΡΑ δεν θα έχουν τρομερή διαφορά. Επιπλέον θα θυμίσω οτι τα δρομολόγια των ΠΑΤΜΟΣ και ΡΟΔΟΣ πριν 20 χρόνια ήταν πολύ επιτυχημένα με τις τοτε ταχύτητες.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έβλεπα το Bs Chios με 25± kn προς Θεσσαλονίκη. Επίσης δεν είναι σωστή σύγκριση το Πάτμος και το Ρόδος διότι άλλες υποδομές υπήρχαν τοτε(οδικές, θαλάσσιες,αεροπορικες)και άλλες τώρα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Ένα άρθρο για το πρώτο δρομολόγιο του champion jet 1 από Θεσσαλονίκη για Λημνο Μυτιλήνη. Από κίνηση για Μυτιλήνη αναφέρει 141 επιβάτες και 30 αυτοκίνητα.

https://www.stonisi.gr/post/43077/prwto-dromologio-toy-champion-jet-1-apo-lhmno-thessalonikh-video

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ σήμερα αναχώρηση απο Θεσ/κη με  ''450 επιβάτες, εκ των οποίων οι 280 θα κατέβουν στο λιμάνι της Μύρινας, στη Λήμνο, και οι υπόλοιποι στη Μυτιλήνη. Αντίστοιχα, 55 οχήματα θα βγουν στη Λήμνο και 35 στη Μυτιλήνη''

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
12 hours ago, SuperRunner said:

Φίλος μου είπε ότι στο προηγούμενο δρομολόγιο για Λήμνο και Λέσβο πήρε 500+ επιβάτες και κάπου στα 100+ οχήματα! Αν ισχύουν αυτά τα νούμερα, τότε μιλάμε για επιτυχία η δρομολόγηση του ταχύπλοου σε αυτή τη γραμμή. Δε μπορώ να φανταστώ πόσους επιπλέον επιβάτες θα είχε αν μπορούσε φυσικά, πράγμα δύσκολο, να έπιανε επιπλέον μετά τη Λήμνο και τον Άγιο Ευστράτιο και πέραν της Μυτιλήνης Χίο και Σάμο.

 

Επιτυχία θα ήταν αν επρόκειτο για μια επιχειρηματική κίνηση - καινούρια ιδέα για δρομολόγηση. Από τη στιγμή που παίρνει μια χαριστική επιδότηση, που συνίσταται η επιτυχία? Ίσα-ίσα που αν τα νούμερα είναι ακριβή, σε μια μη διεφθαρμένη χώρα, θα ήταν κίνητρο για να μην πάρει επιδότηση του χρόνου.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Έτσι είναι..η ουσία της επιδότησης είναι να πάρει μπρός η γραμμή όπως το προσάναμα για να πάρει η φωτιά. Όταν όμως το πλοίο της επιδότησης ανεβοκατεβαίνει με 70-90% πληρότητα κατά μέσο όρο στα εκτελεσθέντα δρομολόγια, τότε η φωτιά έχει φουντώσει για τα καλά και πρέπει του χρόνου να σταματήσει (και για τις δύο γραμμές του Champion Jet από Θεσσαλονίκη μιλάω) καθώς έχει επιτελέσει τον σκοπό της. Και νερά να κάνει ο Ηλιό, έχει στρωμένη πελατεία για τον επόμενο. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι, όχι. Αυτός που ξανα ξεκινάει δρομολόγια το Σεπτέμβριο έκανε δρομολόγια και μέχρι τον Ιούνιο. Άρα με την ίδια λογική, η Seajets είχε στρωμένη πελατεία από το Μύκονος. Όπως και να έχει, η ουσία είναι ότι η επιδότηση υπάρχει για να δίνει ένα κίνητρο στον πλοιοκτήτη να κάνει τη γραμμή. Ακόμα και εάν καλώς δόθηκε η φετινή επιδότηση στο Θεσσαλονίκη-Λήμνος-Μυτιλήνη, αν το εγχείριμα κρίνεται με επιτυχία, φαντάζομαι πως δεν θα υπάρχει επιδότηση για του χρόνου, αφού η γραμμή είχε ικανοποιητική κίνηση. Σωστά; 

Αντίστοιχα, η Seajets πέρσι δούλεψε πολύ καλά στη γραμμή Θεσσαλονίκη-Σποράδες. Γιατί λοιπόν συνεχίστηκε η επιδότηση και φέτος; 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...