Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το πλοίο της ''Αγία Θεοδώρα'' έχει πλέον μια υπερκατασκευή στην πρύμνη , πίσω από τις τσιμινιέρες. Δεν ξέρω αν είναι καμπίνες για το πλήρωμα ή +καθίσματα.
Ακόμα ,το Αγιος Σπυρίδων του χρόνου φεύγει λόγω 35ετίας. Το 2004 ο πρόεδρος της εταιρίας είχε δηλώσει πως το πλοίο θα αντικατασταθεί από νεότευκτο (!!).
Για νεότευκτο δεν πιστεύω , αλλά λέτε μετά το καλοκαίρι να έχουμε καμία κίνηση αγοράς;

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πουληθηκε σε Τουρκους το Αγιος Σπυριδων αλλα δεν ξερω περισσοτερες λεπτομεριες. Εχει παρει κανενα αυτι τιποτα παραπανω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

συμφωνα με το καναλι της Βουλης, εγινε επερωτηση απο το βουλευτη κερκυρας του ΚΚΕ, σχετικα με την κληση σε απολογια των μελων του πληρωματος του Αγια Θεοδωρα. συμφωνα με τον επερωτωντα, το πληρωμα αρνηθηκε να δουλεψει περαν του θεσμοθετημενου ωραριου.

2.- Η με αριθμό 577/5-2-2008 Επίκαιρη Ερώτηση του Βουλευτή του Κομμουνιστικού Κόμματος Ελλάδας κ. Χαράλαμπου Χαραλάμπους προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, σχετικά με τα προβλήματα των ναυτεργατών που εργάζονται στο πλοίο «ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ» της ναυτιλιακής εταιρείας ΚΕΡΚΥΡΑΪΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ.

ξερει κανεις λεπτομερειες; εχει βαση η επερωτηση ή προκειται για υπερβολη;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εάν θες να γίνεις σοφότερος...διάβασε εδώ. Εγώ διάβασα και έβγαλα το συμπέρασμα ότι είτε οι ναυτεργάτες είχαν άδικο είτε ο ερωτών βουλευτής πήγε αδιάβαστος και δεν μπόρεσε να υπερασπιστεί το δίκιο τους, σε αντίθεση με τον Καμμένο που ήταν πολύ καλά διαβασμένος. Όταν κάνεις μια ερώτηση στη Βουλή και ο Καμμένος σου απαντάει με συγκεκριμένα στοιχεία, δεν μπορείς εσύ μετά να λες γενικώς και αορίστως για "σκλάβους στις ρωμαϊκές γαλέρες" και για "πλούτη των εφοπλιστών που αυγατίζουν". Και δίκιο νάχεις...δεν μπορείς να πείσεις κανέναν...πλην των πεπεισμένων!

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν ξερω ποσο αυγατιζουν τα πλουτη της Kerkyra Lines:cool: αλλα απο οτι φαινεται, η εταιρεια τελειωνει. εχουμε καμια λεπτομερια παραπανω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Kerkyra Lines ενώ ξεκίνησε δυναμικά με τον ΑΓΙΟ ΣΠΥΡΙΔΩΝΑ και ύστερα με την αγορά του ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ, στην πορεία κάπου τα μπέρδεψε, καπου τα έχασε και τελικά έμεινε στάσιμη για πολλά χρόνια. Μονοβάπορι πια, με μοναδικό ατού του ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΩΡΑ την ταχύτητα και την άψογη ελικτικότητά του. Κατα τ' άλλα, το βαπόρι είναι στα μαύρα του τα χάλια, πιο βρώμικο και απο τις πάλαι ποτέ παντόφλες του Ρίο. Να τονίσουμε επίσης οτι η εταιρία είναι η μοναδική που δεν έχει μπεί στην κοινοπραξία πλοίων Κέρκυρας-Ηγουμενίτσας-Παξών. Τι να πεί κανείς...

Share this post


Link to post
Share on other sites
δεν ξερω ποσο αυγατιζουν τα πλουτη της Kerkyra Lines:cool: αλλα απο οτι φαινεται, η εταιρεια τελειωνει.

Κανένα νέο για το μέλλον της εταιρείας και του πλοίου της?? Έχουν περάσει σχεδόν 2 μήνες από τα δημοσιεύματα για το δυσοίωνο μέλλον της εταιρείας, αλλά το πλοίο συνεχίζει να ταξιδεύει.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι μετοχές της εταιρείας εξαγοράστηκαν από το κ. Αθανάσιο Κούλουρη και συνεχίζει την λειτουργία της υπό τη διαχείριση της μητρικής εταιρείας δηλαδή της Ιόνιες Γραμμές. 

Edited by Panagia Ekatontapiliani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λογικά αφού έγινε η αρχή με το Αγία Θεοδώρα, θα πρέπει να αναμένουμε να φορέσουν το νέο logo της Kerkyra Lines στις μπάντες του και στις τσιμινιέρες το KL και στα υπόλοιπα πλοία του στόλου της (Αλκίνοος, Κέρκυρα, Κέρκυρα Εξπρές, Νικόλαος, Μενεκράτης)

kerkyra-lines-logo-border.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά το Αγία Θεοδώρα, το Νικόλαος και το Κέρκυρα Εξπρές, σειρά έχουν να βαφτούν τα σινιάλα της Kerkyra Lines στις παντόφλες Κέρκυρα, Αλκίνοος και Μενεκράτης. Έχει ανανεωθεί η σελίδα της Kerkyra Lines και είναι πολύ φιλική για το χρήστη στη πλοήγηση του, ενώ σύντομα θα υπάρξει η δυνατότητα για Online κράτηση εισιτηρίων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νέο κρούσμα εφοπλιστικής αυθαιρεσίας και καταστρατήγησης της ΣΣΕ Πορθμείων καταγγελει η ΠΕΝΕΝ

Quote

Σύμφωνα με καταγγελία Ναυτεργατών που εστάλη προ ημερών στην ΠΕΝΕΝ η Ναυτιλιακή εταιρεία KERKYRA LINES που έχει 6 πλοία στην Πορθμειακή γραμμή Κέρκυρα - Ηγουμενίτσα - Διαπόντια νησιά με αυταρχικές και αντιδημοκρατικές μεθοδεύσεις επιχειρεί την ντε φάκτο κατάργηση της ΣΣΕ και ειδικότερα την καταβολή του Δώρου Χριστουγέννων (άρθρο 4 ΣΣΕ Πορθμείων Εσωτερικού) για τους Πλοιάρχους και Μηχανικούς των πλοίων της.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ και εκπρόσωπός της μετά από έλεγχο στην γραμμή επιβεβαίωσε πλήρως την ορθότητα των καταγγελιών και αποδείχθηκε ότι η συγκεκριμένη εταιρεία για να καλύψει την καραμπινάτη αυθαιρεσία - παρανομία επιβάλει στους ανωτέρω αξιωματικούς των πλοίων της να υπογράψουν και να καταθέσουν στο Λιμεναρχείο Ηγουμενίτσας επιστολή ότι δήθεν τους έχει καταβληθεί το Δώρο Χριστουγέννων!!

Η συγκεκριμένη καταστρατήγηση της ΣΣΕ αποτελεί συνέχεια μιας σειράς ακόμη αυθαίρετων ενεργειών από τους πλοιοκτήτες της γραμμής (όπως η μη αναπροσαρμογή των μισθών και της καταβολής των αναδρομικών αυξήσεων από 1/2/2018) που αποκαλύπτουν ότι οι πλοιοκτήτες λειτουργούν ως κράτος εν κράτει στην γραμμή ποδοπατώντας ξεδιάντροπα τα εργασιακά θεσμοθετημένα δικαιώματα των Ναυτεργατών.

Η Διοίκηση της ΠΕΝΕΝ απαιτεί την άμεση καταβολή του Δώρου Χριστουγέννων στους παραπάνω Ναυτεργάτες και δηλώνει την πρόθεσή της να παρέμβει αγωνιστικά στην περίπτωση κατά την οποία δεν συμμορφωθεί η εταιρεία με τα προβλεπόμενα στην ΣΣΕ.

Ταυτόχρονα επισημαίνουμε την ανάγκη τόσο η τοπική Λιμενική αρχή όσο και οι υπηρεσίες του ΥΕΝ να παρέμβουν και να επιβάλουν την αυστηρή εφαρμογή των διατάξεων του νόμου περί ΣΣΕ αλλά και τα ισχύοντα από την νομοθεσία περί καταβολής του Δώρου Χριστουγέννων. Σε κάθε περίπτωση ο έλεγχος πρέπει να γίνει με τα παραστατικά των τραπεζικών λογαριασμών των δικαιούχων Ναυτικών.

Επίσης για την παραβίαση αυτή θα ενημερωθούν από την ΠΕΝΕΝ οι τοπικές δικαστικές και εισαγγελικές αρχές.

Ταυτόχρονα με όλα τα παραπάνω πρέπει να επισημάνουμε ότι οι δύο κοινοπραξίες που λειτουργούν στα πλαίσια της Πορθμειακής γραμμής, κατά τρόπο αυθαίρετο και απαράδεκτο μεθοδεύουν την αποδρομολόγηση πλοίων τους και ακολούθως την πολύμηνη ακινησία τους, παραβιάζοντας και αυτά τα εγκεκριμένα δρομολόγια από το ΥΕΝ και τις υπηρεσίες του.

Επίσης με πρακτικές μονοπωλίου και στενή συνεργασία μεταξύ τους οι δύο κοινοπραξίες αύξησαν υπέρογκα τους ναύλους στα εισιτήρια επιβατών και οχημάτων χαρατσώνοντας και επιβαρύνοντας δραματικά τους χρήστες της Πορθμειακής γραμμής. Ενδεικτικά αναφέρουμε: Το ατομικό εισιτήριο είχε 5,50 ευρώ και πήγε 11,00 ευρώ (αύξηση 100%), το Ι.Χ είχε 15,00 ευρώ και πήγε 40,00 ευρώ (αύξηση 166,66%), το συρόμενο είχε 76,00 ευρώ και πήγε 103,00 ευρώ, το επικαθήμενο είχε 61,00 ευρώ και πήγε 96,00 ευρώ.

Καλούμε την πολιτική ηγεσία και τις υπηρεσίες του ΥΕΝ να μην δεχθούν καμιά νέα τροποποίηση των εγκεκριμένων δρομολογίων διότι αυτό θα οδηγήσει στον δρόμο και στην ανεργία πολλές δεκάδες Ναυτεργατών.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...