Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διοτι προσεγγιζει την Ιο παρα την θεληση του..πριν 2 χρονια περιπου αν θυμαμαι καλα οταν εκοψε η Μπλου σταρ τις προσεγγισεις στο λιμανι της Ιου ειχαν ξεσηκωθει οι κατοικοι του νησιου.Ετσι λοιπον μετα τις αντιδρασεις και παρεμβασεις του Υπουργου η Μπλου σταρ δεχτηκε να προσεγγιζει 2-3 φορες την εβδομαδα την Ιο με «ανταλλαγμα» την απαλλαγη λιμενικων δικαιωματων.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 734
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Η υπουργική απόφαση που παραπέμπει το link αναφέρει ότι τα πλοία που κάνουν άγονη πληρώνουν μισά λιμενικά τέλη και αυτά που πραγματοποιούν έκτακτες προσεγγίσεις απαλάσσονται εντελώς από τα λιμενικά τέλη.

Link to post
Share on other sites

Ειναι ζημιογονο δηλ. να περναει το πλοιο απο το νησι κ να εξυπηρετει τους κατοικους του που η εταιρεια δεν δεχεται να πληρωνει!τις 3φορες που παει δεν επαρκει σε κοσμο κ φορτηγα για να καλυπτει τα εξοδα της!!!αμα εχουμε κ προβλημα με τα τελη ελλιμενισμου θα πηδηχτουμε απο το παραθυρο :wacko:

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
Ανεκαθεν η γραμμη Παρο-Ναξο-Ιο-Σαντορινη ηταν απο τις πιο κερδοφορες γραμμες(αν οχι η πιο κερδοφορα).Αν νομιζετε οτι δεν εχει φορτηγα και επιβατες τον χειμωνα κανετε πολυ μεγαλο λαθος.

Την εχουμε ξανακανει αυτη την συζητηση παραπισω και νομιζω οτι μπερδευεις οτι τα συγκεκριμενα νησια εχουν μεγαλη κινηση 3μηνες ολο τον χρονο αλλα οχι και τον υπολοιπο καιρο.Επισης τα δεδομενα εχουν αλλαξει πια(με την οικονομικη κριση)και στην ουσια σε ολες τις γραμμες η κινηση επιβατων και οχηματων εχει μειωθει δραματικα.

Οταν Παρος-Ναξος-Ιος-Σαντορινη αριθμουν συνολικα σχεδον 50000 κατοικους,ειναι σαν να λεμε οτι το BLUE STAR DELOS θα ειναι κερδοφορο εφοσον θα δρομολογηθει στην Ικαροσαμια,η ΜΟΝΟ στην Χιο,η ΜΟΝΟ στην Μυτιληνη η τελος στην αγονη του AQUA MARIA.(σε ετησια βαση μιλαω)Νομιζω ενα απο τα 3 προηγουμενα σεναρια να γινονταν πραγματικοτητα,θα λεγαμε ολοι οτι το πλοιο θα εφευγε νυχτα απο την καθε γραμμη.

Ετσι λοιπον,πιστευω κ εγω πως το ΔΗΛΟΣ θα δρομολογειται μονο τα καλοκαιρια στην συγκεκριμενη γραμμη(εστω απο Απριλιο ως Οκτωβριο)και τον υπολοιπο καιρο θα πηγαινει σε γραμμες που θα βγαζει τα εξοδα του(σκεφτειτε τι πληρωμα θελει ενα τετοιο πλοιο και φυσικα τα πετρελαια του,εστω και με 22-23μιλια).

Link to post
Share on other sites

Έχουν παρά πολύ μεγάλη κίνηση για 3 μήνες που λες Nhsos Xios, αλλά και το χειμώνα έχουν κίνηση, αρκεί να μην είναι πολλά πλοία στη γραμμή!! Και όπως είναι τώρα τα πράγματα είναι μονοπώλιο στη γραμμή η Blue Star Ferries, που ουσιαστικά το χειμώνα είναι ένα πλοίο καθημερινά το πρωί και το απόγευμα (μόνο για Πάρο Νάξο). Εάν θυμάσαι σε μια συνέντευξη του κ. Σακελλη σε κάποιο Μ.Μ.Ε στη Πάρο είχε πει ότι η μόνη κερδοφόρα γραμμή για την εταιρεία είναι η Πάρο Νάξο Ιό Θήρα!!!! Ούτε τα Δωδεκάνησα που είναι και εκεί μονοπώλιο (έχουν περισσότερα φορτηγά αλλά οι επιβάτες προτιμάνε το αεροπλάνο, λόγω της τιμής και των ωρών ταξιδίου).

Το Blue Star Delos θα θέλει λιγότερα άτομα πλήρωμα παρότι έχει μεγαλύτερο αριθμό πρωτοκόλλου από ότι τα μεγάλα Blue Star γιατί δεν έχει πολλά κρεβάτια, όποτε δεν θα έχει τόσα πολλά άτομα στο ξενοδοχειακό του.

Link to post
Share on other sites

Το πληρωμα το ανεφερα σε σχεση με τα μικρα Blue Star στην ιδια γραμμη και οχι σε σχεση με τα μεγαλα της Δωδεκανησου.

Τα υπολοιπα μου φαινονται υπερβολικα.Νομιζω οτι με βαση τον πληθυσμο που εξυπηρετει καθε γραμμη,το ΔΗΛΟΣ θα δουλεψει καλυτερα τον χειμωνα στα Δωδεκανησα παρα στην Παροναξια.Αν εχει καποιος να μας πει καποια νουμερα να διαφωτιστουμε,θα ειναι χρησιμο για την συζητηση.

Link to post
Share on other sites

δεν ειναι τυχαιο οτι μπαινει και η συρος προικα στο δηλος για το χειμωνα

μια έντονη φήμη που κυκλοφορεί κι εκφράζεται από πολλές πηγές αναφέρει ότι η Blue Star ενδέχεται για κάποιο διάστημα του ερχόμενου χειμώνα να σταματήσει την κάλυψη της γραμμής. Το πρωινό της Παροναξίας θα περνάει από Σύρο

οταν ειχε πρωτακουστει αυτο εδω και κανα διμηνο, νομιζα οτι εχει να κανει με καθυστερημενη δρομολογηση του δηλος και οχι οτι ειναι τελικα προικα σε αυτο.

Link to post
Share on other sites

Με τα νουμερα δε νομιζω να βγαλεις πολλα συμπερασματα απλα δες λιγο καποια γεγονοτα.Τα Δωδεκανησα η εταιρεια τα αφησε μονο με το ενα BS και τον διαγορα, δειγμα οτι οντως υπαρχει μεγαλη πτωση(πιστευω οτι κανει μεγαλη ζημια και ο Κολοσσος).

Την Παροναξια ουδεποτε εως τωρα την εχει αφησει χωρις βαπορι ειτε πρωι ειτε απογευμα.Οσες φορες υπηρξαν καποια προβληματα στην εταιρεια μπορει να αφησε ολες τις αλλες γραμμες προσωρινα για να καλυψει μονο και μονο την Παροναξια.Αυτο απο μονο του κατι μας λεει.

Τωρα σχετικα με το Δηλος, ναι οσον αφορα τον αριθμο των επιβατων υπαρχει ενα θεμα, οσο να ναι τον χειμωνα δεν ταξιδευουν πολλοι επιβατες απο και προς τα νησια.Αλλα ακομη και σημερα σαυτες τις δυσκολες εποχες τα μικρα μπλουσταρακια αρκετες φορες ειχαν και εχουν προβλημα με το γκαραζ και τα φορτηγα.

Προσωπικα θεωρω οτι η εταιρεια στην γραμμη αυτη και σε συνδυασμο με την αγονη τον χειμωνα βγαζει τουλαχιστον τα εξοδα της.

Link to post
Share on other sites

proud_ionian ξ'ερεις αν θα προσεγγίζει Σύρο και κατα την απογευματινή επιστροφή προς Πειραιά? Πάντως αν γίνει αυτό θα αλλάξουν τελείως τα ωράρια και θα γυρνάει Πειραιά κατα τη 1.00 τη νύχτα.

Link to post
Share on other sites

Αν το πηγαινουν 22-23 μιλια ναι θα βγαινει 01,00 με 01,30 εκει αλλα αν το πανε με 25+ μιλια τοτε ανετα βγαζει το δρομολογιο με αφιξη πριν τις 24,00 στον Πειραια.

Το Δηλος παντως εχει φτιαχτει καθαρα για τα δεδομετα Παροναξιας,με 120 κρεβατια δυσκολα μενει Δωδεκανησα.

Link to post
Share on other sites
δεν ειναι τυχαιο οτι μπαινει και η συρος προικα στο δηλος για το χειμωνα

οταν ειχε πρωτακουστει αυτο εδω και κανα διμηνο, νομιζα οτι εχει να κανει με καθυστερημενη δρομολογηση του δηλος και οχι οτι ειναι τελικα προικα σε αυτο.

Και έχει ήδη προικοδοτηθεί η γραμμή και με το κόψιμο της Σαντορίνης από το Blue Star των Δωδεκανήσων. Εάν πάρει και καμιά επιπλέον προικούλα με το κόψιμο κανενός απογευματινού...θα τον κουτσοβγάλει τον χειμώνα.

Link to post
Share on other sites

Το απογευματινό του Σαββάτου για Παροναξια άλλες χρονιές κοβόταν για κάποια Σάββατα του χειμώνα. Υποθέτω θα ισχύσει και φέτος ειδικά μετά της έλευση του ΔΗΛΟΣ που θα 'καθαρίζει' Σάββατο πρωί όλη την κίνηση.

Link to post
Share on other sites

Το κόψιμο του απογευματινού αποτελεί προικοδότηση (μείωση καυσίμων & εξόδων λιμένων), το κόψιμο της Σαντορίνης, απλά τα παίρνει από τη μία τσέπη και τα βάζει στην άλλη (για τους χειμερινούς μήνες).

Link to post
Share on other sites

Ε δεν είναι και ακριβώς το ίδιο, γλυτώνει και τα έξοδα της προσέγγισης του μεγάλου στη Σαντορίνη (καύσιμα παράκαμψης και λιμανιάτικα) ενώ τα έσοδα για την εταιρεία είναι τα ίδια, και θα γεμίζουν και οι καμπινούλες του Δήλος που είναι αρκετά ακριβότερες από αυτές του BS1/2.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to post
Share on other sites

Εγώ εκείνο που ξέρω είναι ότι η Παροναξία ήταν ανέκαθεν κερδοφόρα για την μπλου σταρ και τον τελευταίο καιρό ίσως η μόνη κερδοφόρα γραμμή της. Τα μικρα μπλου σταρακια ήταν ιδανικά , το ένα πρωί στον κορμό και το απογευματινό Πάρο-Νάξο που εξασφαλίζουν μια μίνιμουμ κίνηση κι από εκεί και πέρα άγονη με επιδότηση.

Η έλευση του ΔΗΛΟΣ με κάνει να αμφιβάλω αν συνεχίσει να είναι κερδοφόρα η γραμμή. Ναι μεν κάποιες φορές γέμιζαν τα μπλου σταρακια το γκαράζ τους και έμεναν έξω φορτηγά, ναι μεν το καλοκαίρι μπορεί να υπήρχε περίσσιο μεταφορικό έργο (το οποίο καλυπτόταν κατα έναν τρόπο με τα έκτακτα του ΙΘΑΚΗ και τις προσεγγίσεις του ΔΙΑΓΟΡΑ για τα φορτηγά) αλλά όλα αυτά δεν ξέρω αν άξιζαν μια επιπλέον επένδυση της τάξης των 70 εκατ.

Όσο για τα φορτηγά είναι ένα μεγάλο θέμα. Ναι μεν με το γκαράζ του ΔΗΛΟΣ τουλάχιστον για τον χειμώνα θα έχουν πάντα θέση ,αλλά εκεί που έχεις κάνει μια επένδυση 70εκατ μπορεί να σου έρθει ένα ro/ro της πλάκας με επένδυση 2εκατ και με λειτουργικά έξοδα το 1/20 από το ΔΗΛΟΣ , να κάνει προσφορές στα φορτηγά , να τους κόβει μέτρα, να πέρνει σκοτωμένες επιταγές...και να σου πάρει την δουλειά. Και 10 να πάρει σε ένα δρομολόγιο η ζημιά έχει γίνει.

Link to post
Share on other sites

Οταν εγινε η επενδυση η κατασταση ηταν πολυ διαφορετικη απο την σημερινη.Οι απογευματινες αναχωρισεις τον χειμωνα απο κ προς Πειραιας ηταν παντα γεματες απο γκαραζ κ εμενα πισω φ/γ για το επομενο πρωι,σημερα δεν ειναι ετσι.Πολλες μεταφορικες εταιριες εκλεισαν(κυριως επαγκελματιες που δουλευαν μονοι τους).

Θεωρω πως η επενδυση δεν ηταν αποτυχιμενη γιατι το πλοιο παραγγελθικε με τις τοτε αναγκες,ποιος μπορουσε να φανταστει την τροπη που πειραν τα πραγματα μεχρι σημερα?Κανεις νομιζω.

Τωρα για τις φτηνες λυσεις των ρο/ρο,πως θα κρατηθει εστω με το 1/20 των εξωδων οταν οι επιταγες σκανε η μια πισω απο την αλλη?Οποτε παλι μιλαμε για μια λυση με ημερομηνια ληξης.

Πιστευω ειναι θεμα χρονου να μεινει μονο ενα πλοιο στην γραμμη για χειμωνα,απο την στιγμη που αντιμετωπιζουν προβλημα στην εισπραξη των χρηματων απο τις επιδοτουμενες.Επισης η καθημερινη συνδεση Πειραιας-Μικρες Κυκλαδες-Αμοργος ειναι θεμα χρονου να γινει 2-3 φορες την εβδομαδα.Οποτε κατω απο αυτες τις συνθηκες ενα πλοιο σαν το Δηλος θα ειναι ιδανικο για την συνδεση με τον Πειραια τους χειμερινους μηνες μιας κ γκαραζ εχει αλλα κ τον κοσμο μαζευει χαλαρα εστω κ τις λιγες "δυσκολες" ημερες του χειμωνα.

Οσο για το καλοκαιρι ουτε ο Διαγορας ηταν αρκετος αλλα ουτε κ το Ιθακη.Ο Διαγορας εδεινε πρωτερεοτητα σε φ/γ στην αγονη(καλυμνος-αστυπαλαια) και το Ιθακη εξυπηρετουσε μονο την Παρο σε ωρες "ακαταληλες για ανηλικους".

Edited by TASOSNAXOS
Link to post
Share on other sites

φίλε μου δεν κατάλαβες τι ακριβώς εννοούσα. Είπα ότι υπήρχε μεταφορικό έργο περίσσιο αλλά δεν ήταν τόσο που να αξίζε μια επένδυση 70εκατ. Ούτως ή άλλως δεν είχε απειλή από κανέναν.

Στην ναυτιλία όταν κάνεις μια παραγγελία ενός νεότευκτους αξίας 70εκατ δεν την κάνεις με τα σημερινά δεδομένα.Η απόσβεση δεν θα έχει διάρκεια 1-2 χρόνια για να λάβεις υπόψη μόνο τα σημερινά δεδομένα αλλά ενδεχομένως να χρειαστούν και 20 χρ'όνια οπότε σε ένα τέτοιο μεγάλο διάστημα υπολογίζεις όλες τις παραμέτρους και διαφορετικές συνθήκες της κοινωνιοκοοικονομικής κατάστασης που θα επικρατήσει στην Ελλάδα.

Η όλη ιστορία της ναυτιλίας μας δείχνει ότι είναι μια καμπύλη η οποία ανεβοκατεβαίνει ανά περιόδους.

Edited by Earl Granville
Link to post
Share on other sites

Earl το βλεπω διαφορετικα.Λογικα για να κανουν την επενδυση με τοσα χρηματα κατι θα σκεφτηκαν και φυσικα οχι μονο ενας ανθρωπος αλλα αρκετοι. Σαφως οι συνθηκες οταν εγινε η συμφωνια για την παραγγελια ηταν διαφορετικες.

Απο κει και περα αν δουμε προσεκτικα το δηλος καταλαβαινουμε οτι φτιαχτηκε για τα δεδομενα της γραμμης.Δλδ που "εχαναν" τα μικρα μπλε?Εκεινα τα σημεια κοιταξαν και προσεξαν περισσοτερο.

Δε νομιζω να περιμεναν μεσα στο καταχειμωνο να γεμιζουν 2400 ατομα.Η γραμμη το χειμωνα ημερησιως εχει μεταφορικο εργο γυρω στα 1000 ατομα.

Οσο για τα πληρωματα που αναφερθηκαν παραπανω το δηλος εχει 75 και τα μικρα αν θυμαμαι καλα εχουν 66 κυριως το βραδυνο που πιανει και αγονη.

Εν κατακλειδι αυτο που εκανε η εταιρεια δεν το θεωρω παραλογο.Εχει μια γραμμη που οπως ειπες εχει το μονοπωλιο, αλλα επειδη εμεις δεν ειμαστε χανιωτες :wub: , η εταιρεια κοιταξε να κατοχυρωση και να προστατευσει ισως την γραμμη που και η ιδια θεωρει κερδοφορα.

Ο καιρος θα δειξει..Εδω κινδυνευουμε σε 5-10 χρονια απo τωρα το Ελληνικο κρατος να μην υπαρχει..

Link to post
Share on other sites

Νομιζω οτι η ενσταση των περισσοτερων που εχουμε πει δυο λογια εδω,ειναι οτι η γραμμη μπορει να ηταν κερδοφορα με τα μικρα blue star αλλα με το ΔΗΛΟΣ σε ετησια βαση δεν μπορει να συμβαινει αυτο.Το πλοιο ναι μεν φτιαχτηκε για την Παροναξια ΑΛΛΑ με τα δεδομενα του καλοκαιριου και οχι του χειμωνα.Αν αυτη την περιοδο NIKOSNAXOS εχει 1000επιβατες(πηγαινε/ελα) και 30φορτηγα(παραδειγμα)τοτε σιγουρα ενα μικρο blue star μπορει να καλυψει αυτη την κινηση(και ειναι φανταζομαι πιο οικονομικο).

Τωρα αν η εταιρια βαλει στο δρομολογιο και την Συρο,και κοψει και την Σαντορινη απο τα δρομολογια της Δωδεκανησου για να γεμιζει το ΔΗΛΟΣ,πιθανον να εχουν στον μυαλο τους οτι ειναι ο μονος τροπος για να μεινει το νεοτευκτο στην συγκεκριμενη γραμμη(η εστω να καθεται 8 μηνες χωρις να μπαινουν πολυ μεσα).

Link to post
Share on other sites

Στην ολη αναλυση, ας μην παραβλεπεται και μια βασικη αρχη του εφοπλιστικου επιχειρειν, δηλαδη οτι τα καραβια εχουν προπελες και φευγουν, πωλουνται, κλπ. Αν δημιουργει ζημιες αντι να φερνει κερδη σε αυτους τους καιρους, ποσο ανεφαρμοστη ειναι η παραπανω αρχη;

Link to post
Share on other sites

Καλά, μέχρι να έρθει η ώρα να το σουτάρουν, πρώτα ας ευχηθούμε η εταιρεία να βρει τρόπο ώστε να σταθεί το πλοίο...γιατί αλλοίμονό μας εάν φύγουν τα νεότευκτα και μας μείνουν τα 40χρονα. Κάποτε η κρίση θα περάσει...και νεότευκτα δεν βγάζεις εύκολα.

Link to post
Share on other sites

με βαση τον πληθυσμο που εξυπηρετει καθε γραμμη,το ΔΗΛΟΣ θα δουλεψει καλυτερα τον χειμωνα στα Δωδεκανησα παρα στην Παροναξια.Αν εχει καποιος να μας πει καποια νουμερα να διαφωτιστουμε,θα ειναι χρησιμο για την συζητηση.

Φιλε μου μην τα βλεπεις ολα με βαση τον μονιμο πληθυσμο,ειδικα την συγκεκριμενη γραμμη.Η γραμμη αυτη εχει νησια με ΤΕΡΑΣΤΙΑ τουριστικη αναπτυξη,και εχει κινηση πολυ και τον χειμωνα.Μην ξενχας οτι εκτος απο τον μονιμο πληθυσμο,πηγαινοερχεται και παρα πολυ κοσμος που εχει στα νησια αυτα επιχειρησεις(μαγαζια,εστιατορια,ξενοδοχεια κλπ),συν οτι εχει και παρα πολλα γκρουπ απο ταξιδιοτικα γραφεια που στελνουν αβερτα τουριστες ολο τον χειμωνα ειδικα στην Σαντορινη,οπως υπαρχουν στα νησια αυτα και πολλες μεταφορικες που ανεβοκατεβαζουν πολλες νταλικες που πολλες φορες μεσα στο καταχειμωνο δεν εφταναν να καλυψουν τις αναγκες τους τα Blue Star.

Edited by Lord
Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...