Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Το κακο δεν αφορα μονο την Παρο φιλε anteo αλλα ολα τα νησια.Δεν σου ριχνω αδικο βεβαια γιατι πεσαμε με τα μουτρα στα εν λογω πλοια αλλα υπηρξαν και οι καταλληλες συνθηκες για να φτασουμε στο σημερα.

Οταν ηρθαν τα Μπλου δεν ηταν μονο οι ωρες που εκαναν (και το ΙΘΑΚΗ ενιοτε εκανε και 4 παρα ωρες και οχι 4 και 10) που σε συγκριση με το που ειχαν φτασει οι ωρες των "συμβατικων" (προσωπικα τη σιχαινομαι αυτη τη λεξη) αλλα και το οτι ηταν ολοκαινουρια και πεντακαθαρα και με απιστευτο σερβις, ενω οι συνθηκες ηταν αυτες που "αποτελειωσαν" την καριερα των υπολοιπων και καταλαβαινεις σε ποιες συνθηκες αναφερομαι...Το ναυαγιο που επηρεασε κυριως τον κοσμο της Παρου που το εζησε κιολας στο τοπο του.

Επισης και εδω νομιζω οτι συμφωνουμε, μην ξεχναμε οτι πλεον και εμεις σαν Ελληνες γενικα εχουμε αλλαξει τον τροπο που αντιμετωπιζουμε τα πραγματα οποτε κι αυτο παιζει το δικο του ρολο. Καποτε δεν μας ενοιαζε αν καναμε 15 με 20 λεπτα παραπανω αρκει να ημασταν ανετα σε ενα πλοιο. Τωρα πια αν δεν "βλεπουμε τη μουρη μας στο γυαλιστερο πατωμα" ή αν δεν μας σερβιρουν καφε γνωστης αλυσιδας δεν ικανοποιουμαστε με τιποτα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα ειναι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ που με τα εκτακτα που εκανε απεδειξε πως υπαρχουν ανετα πλοια και σχετικα γρηγορα. Αυτο το πλοιο αν δρομολογουταν σε μια αλλη εποχη θα γινοταν της Γιουροβιζιον για να βρεις εισιτηριο. Αντιθετα τωρα τα σχολια που ακους ,παρα το μεγεθος του, την ανεση που προσφερει και την καλη ταχυτητα του (Πειραιας-Παρος σε 4 ωρες και 40 λεπτα) ειναι ειλικρινα για γελια. Αλλος ελεγε οτι τα 15 λεπτα που κανει παραπανω απο τα μικρα της εταιρειας του ειναι πολλα, μια αλλη με περισσιο υφακι Μαριας Αντουανετας ελεγε:"Δεν εχει Fl...??? Μα τι πραγματα ειναι αυτα?" το οποιο συμφωνουσε με καποιον που εψαχνε (και αγανακτησε που δεν βρηκε) το γνωστο φαστ φουντ...

Αυτα ειναι μονο μερικα απο τα παραδειγματα για το πως εμεις πια σαν επιβατες εχουμε μαθει για να μην θυμηθω τωρα και τον παππου που οταν του ειπαν περισι το χειμωνα πως το ΙΘΑΚΗ ταξιδευει στη θεση του ΠΑΡΟΣ απογευμα Παρο-Πειραια γυρισε και ειπε το ανεπαναληπτο "Α οχι βγαλε αυριο το πρωι με το ΝΑΞΟΣ..το ΙΘΑΚΗ δεν ειναι της μοδας πια..."

Και ολο αυτο βεβαια το ονομαζουμε πλεον "επιλεκτικοτητα"... ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ για μενα αυτο ειναι του Κουτρουλη ο γαμοςνα μην πω καλυτερα οτι το τραγουδι που μας χρειαζεται ειναι το "Μπηκαν τα γιδια στο μαντρι"...

Λογικο και επομενο ειναι λοιπον ολο αυτο που συμβαινει. Και μονοπωλειο Νο2 εχουμε (με πιο κλασατο περιτυλιγμα ομως) και τα εισιτηρια στα υψη αρα και λιγοτερος ο κοσμος που ταξιδευει προς τα εμας.

Γιατι βεβαια για πλοια τυπου ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ουτε λογος. Και ο Αρχοντας ηξερε οταν ελεγε για "τις Κυριες με τα σιθρου" αποτυπονωντας ολες αυτες τις φασεις που ανεφερα σε μια φραση...

Και επειδη εχουμε πει για το ΜΥΚΟΝΟΣ ( καποιοι τουλαχιστον) πως η γραμμη του ειναι η Παροναξια εγω λεω ουαι κι αλλοιμονο αν ποτε γινοταν τετοιο πραγμα...Θα φευγανε μετα σουμπιτα τα δυο Μπλου και θα εμενε μονο του...

εγω αυτο που εχω πει και σε καποιες συζητησεις μου εινια λιγο υπομονη ακομα, κανα δυο χρονια δηλαδη, και μετα θελει πλοια οχι πλεον ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ αλλα μικρης μεν ηλικιας που θα μπορεσουν να ανταγωνιστουν και τα Μπλου αλλα και που θα ειναι οικονομικα και συμφεροντα για την Χ Ψ εταιρεια τους...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 951
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τη Τετάρτη στις 20:00 το Δημητρουλα θα κάνει δρομολόγιο για Πάρο Νάξο Ιό Θήρα, όπου θα κάνει ημέρευση εκεί (λογικά στα Φηρα), για να ξαναφύγει το απόγευμα στις 18:00 για Πειραιά περνώντας από τα ίδια λιμάνι. Τη Παρασκευή ξαναφεύγει στις 19:00 για Πάρο Νάξο Ιό Θήρα, με άμεση αναχώρηση το πρωί στις 07:00 για το Πειραιά.

Το Σάββατο στις 24:00 θα γίνει η πρώτη αναχώρηση από Πειραιά για Λειψούς μετά από σχεδόν 3 χρόνια:( . Το δρομολόγιο θα είναι για Πάρο Νάξο Πάτμο Λειψοί Βαθύ. Και επιστροφή από το Βαθύ τη Κυριακή στις 18:00 μέσω Λειψών και Πάτμου

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αφιξη στην Πάρο, σήμερα στις 11.25 με ελάχιστο κόσμο (περίπου 70 άτομα και 7 αυτοκίνητα). Το κόστος των καυσίμων των ηλεκτρομηχανών το βγάζει???? Η ΝΕΛ πως δείχνει κέρδος στο ΧΑΑ??? Απο τον περσινό μήνα του Κεντέρη στην Παροναξία ή από την αποδρομολόγηση του Ταξιάρχη???... Ας μη βγούμε εκτός θέματος... Πάρ' αυτά πρόκειται για ωραίο σκαρί το οποίο δουλεύει στη σκιά των HS και της κακοδιαχείρισης της ΝΕΛ... Βλέπω να είναι η τελευταία του χρονιά στο Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Παντως Δευτερα και Τεταρτη που το ταξιδεψα απο Παρο και Ναξο αντιστοιχα για Πειραια απο κοσμο δεν ειχε πανω απο 100 ατομα και τις δυο ημερες.Απο αυτοκινητα ας μην αναφερθουμε καλυτερα...Σταθερα στα 30 μιλια συμφωνα με το gps μου,κοβωντας στα 14 στο seperation...Παντως οταν μπαινω σε αυτο το πλοιο νιωθω σαν να ειμαι στο...αλκατραζ..!!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το συγκεκριμένο ταχύπλοο μια χαρά δούλευε στο Σύρος-Τήνος-Μύκονος. Τώρα αν καταφέρει και χάσει την μπάλα από τα μικρά HS τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα. ;) Και τα 30 μίλια είναι λίγα...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς μπορώ να επιβεβαιώσω και γω την πολύ χαμηλή κίνηση του πλοίου σε σημείο που νομίζω πως δεν θα ξαναδοκιμάσει τηνγραμμή αυτή.Πολύ λάθος επιλογές από την εταιρεία.Οι συμβουλάτορες δυστυχώς είναι άσχετοι από δρομολόγια.Μία από τα ίδια , ίσως σε λίγο καλύτερη κατάσταση και ο άλλος Αίολος στο Ρέθυμνο.

Link to comment
Share on other sites

.Πολύ λάθος επιλογές από την εταιρεία.Οι συμβουλάτορες δυστυχώς είναι άσχετοι από δρομολόγια.

Αυτο ξαναπεστο χρυσοστομε. Παρασκευη πρωι δρομολογιο μετα απο Μπλου Σταρ οπου φτανουνε με μικρη διαφορα στην Παρο αλλα σχεδον 35% ακριβοτερο εισιτηριο και μετα απο Χαισπιντ σχεδον στην ιδια τιμη και μια ωρα ποιο μετα. Και ο εργαζομενος πως θα φυγει την Παρασκευη?

Για να μην πω για τη βλακεια της επιστροφης. 21.00 στα φαναρια και περιμενει μεχρι τις 21.20 να φυγουνε ολα τα κρητικα για να παρει σειρα για μεσα. Χανει καθαρα ενα μισαωρο και απο κει αντε γεια. Βεβαια και οι αλλοι δεν ειναι σε καλυτερη μοιρα αλλα δεν εχουνε και αυτα τα χαλια.

Οσο για τα λιγα μιλια ειναι αρκετα σε σχεση με τα 28-29 των 3 και 2 και πολυ παραπανω απο τα 26,7 του 1.

Link to comment
Share on other sites

Οσο για τα λιγα μιλια ειναι αρκετα σε σχεση με τα 28-29 των 3 και 2 και πολυ παραπανω απο τα 26,7 του 1.

Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός. Με αυτές τις ταχύτητες πηγαίνουν αυτά τα πλοία φέτος? ;)

Γιατί μέχρι πριν από λίγες ημέρες δεν τα είχες δει κάτω από 32

Link to comment
Share on other sites

Αν και ειναι λιγο ασχετο αυτο που συζηταμε με το θεμα...

Επρεπε να παιρνω screenshot. Την επομενη φορα θα το κανω. Ειναι γνωστο οτι οταν φορτωθουν τα μικρα πεφτουν πολυ οι ταχυτητες. Το 1 χθες προς τα κατω δεν πηγε πανω απο 27. Ανεβαινοντας εκανε 30. Τι ειχε αλλαξει? Το γκαραζ στην επιστροφη ηταν αδειο. Τα 2-3 χθες? 29,9 και 28,3. Οταν αδειασανε ομως ανεβηκανε στα 31.;) Πριν λιγο καιρο που δεν ειχανε πεσει κατω απο 32 προφανως δεν ητανε και τοσο γεματα τα γκαραζ τους.

Link to comment
Share on other sites

Tο θέμα για μένα είναι ότι με το συγκεκριμένο πλοίο η ΝΕΛ μέρα με τη μέρα καταστρέφεται ένταξει να περιμένουμε να δούμε όταν αυξηθεί η κίνηση άλλα απο ότι φαίνεται περιθώρια μεγάλης βελτίωσης δεν υπάρχουν.Είναι προφανές ότι ο σχεδιασμός των δρομολογίων είναι τελείως λάθος δεν μπορεί τη παρασκευή πχ να φεύγει 8 το πρωί ένα απογευματινό ήθελε εκείνη τη μέρα για να έχει σχολάσει ο κόσμος απο τη δουλειά του.Η αλήθεια είναι βέβαια πώς στη συγκεκριμένη γραμμή ότι ώρα και να φύγει θα έχει ένα highspeed πάνω στο κεφάλι του,έγω πάντως θα πώ ξανά ότι τα συγκεκριμένα ταχύπλοα δεν είναι υποδιέστερα των highspeed απλά θα έπρεπε να ανήκαν σε άλλη εταιρεία κακά τα ψέματα απο ότι φαίνεται ούτε η νέα διοίκηση της ΝΕΛ μπορεί να τα κάνει επικερδή.Δε μπορεί η συγκεκριμένη εταιρεία να αφήνει το ζωτικό της χώρο στη τύχη του να μπαίνει σε λάθος γραμμές και να διώχνει τα βαπόρια απο τις κύριες γραμμές της λέγοντας στο Μανούση παρακαλώ περάστε.Δυστυχώς βλέποντας όλα αυτά το τελευταίο καιρό μόνο αισιόδοξος δε μπορεί να είσαι

Link to comment
Share on other sites

Για εμενα ειναι υποδιέστερα σχεδον απο ολα τα Highspeed.Και σε ταχυτητα και σε πολυτελεια και σε service και γενικα αλλο αερα νιωθεις οταν εισαι επιβατης στα Highspeed και αλλο στα δυο Αιολους.

Link to comment
Share on other sites

Φιλοι μου,ο σχεδιασμος των δρομολογιων απο τους "ειδικους" των εκαστοτε εταιρειων γινεται με κριτηρια που μονο αυτοι γνωριζουν.Δεν εχουν παρει ποτε στατιστικες προηγουμενων χρονων ουτε εχουν υπολογισει τα πλοια που εχουν διπλα τους.Οι διαχειριστες των εταιρειων προκειμενου να εχουν μια καλη εικονα στους μετοχους τους προσλαμβανουν ατομα με παχυλους μισθους για να κανουν μελετη δρομολογιων.Με ποια γνωση ομως κυριοι?Σε ποιες εταιρειες εχετε δουλεψει και εχετε βγαλει δρομολογια?Και στην ΕΘΕΛ να σας βαλουν και εκει χαλια θα τα πατε.

Προκειμενου να κανουν οικονομια σταματουν τις κεντρικες πρακτορευσεις απο πρακτορεια που τοσα χρονια εχουν κανει ενα τεραστιο πελατολογιο,που τοσα χρονια οι Αγαπητοι,οι Βεντουρηδες,οι Μουλοπουλοι,οι Νομικοι και πολλοι αλλοι με τελευταιο παραδειγμα τους Αγουδημους,ειχαν εμπιστευτει την τυχη των πλοιων τους σε αυτους.Ανοιξαν κεντρικα πρακτορεια με υπαλληλους των εταιρειων τους οι οποιοι δουλευουν με 3-5 ευρω την ωρα.Τι να προσφερουν αυτα τα πρωτοπειρα παιδια.Οι στολες που τους φορανε δεν φερνουν κερδος κυριοι.Το λιμανι δεν ειναι σαλονι.Εχει αλητεια,καλη και κακη.Θελει τρεξιμο και πολυ μπλαμπλα.Θελει κραχτες στο λιμανι να τραβηξει τον πελατη στο πρακτορειο και οχι ο πελατης να πηγαινει σε αυτο.Τον πελατη τον εχεις αναγκη κυριε πλοιοκτητη-εφοπλιστη-διαχειρηστη,δεν σε εχει εκεινος.

Πρεπει αυτο να το καταλαβουν καποια στιγμη αυτο γιατι τα πλοια θα φευγουν δυστυχως με πολλες κενες θεσεις και τοτε δεν σε σωνουν ουτε οι στολες ουτε τα matrix που εχεις βαλει στα πλοια σου.ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ αλλα στο συνολοω τους.

Με την ευκαιρια θα σας πω περιστατικο πριν πολλα χρονια οταν ημουν με τους γονεις μου και τα καλοκαιρια πηγαιναμε διακοπες εκτος των αλλων και στη Τηνο.Μια χρονια αποφασισαν οι δικοι μου να μη παμε στη Τηνο και να παμε στο εξοχικο στο Λουτρακι.Επειδη ο πρακτορας μας ηξερε ακομη και την περιοδο που ταξιδευαμε πηρε τηλεφωνο στο σπιτι και ρωτησε ποτε θα παμε ταξιδι.Οταν του ειπε ο πατερας μου οτι δεν θα πηγαιναμε ο πρακτορας ειπε οτι κριμα γιατι ειχε μια προσφορα για εμας με τα εισιτηρια της επιστροφης στην μιση τιμη.Τελικα πηγαμε.Οι εταιρειες που ηταν τοτε στη γραμμη της Τηνου ηταν ο Αγαπητος και ο Βεντουρης.Ετσι δουλευανε τοτε κυριοι των δερματινων καθισματων.ΕΤΣΙ........;)

Link to comment
Share on other sites

emanon καλα τα λες, αλλα δε νομιζω οτι προηγηθηκε τετοια μεσομακροπροθεσμη αναλυση της γραμμης;). ασε που η συγχρονη ταση στις πρακτορευσεις, ειναι να στηριζομαστε περισσοτερο σε μια κεντρικη καμπανια της εταιρειας και λιγοτερο στο ειδικο βαρος των κατα τοπους πρακτορων.

στο θεμα μας τωρα. η καθοδος του AIOLOS EXPRESS eII στην παροναξια εγινε πιστευω για λογους "αντεκδικησης". μας βαζεις γκολ κυρια ΗSW στην εδρα μας; σε παιζουμε και μεις κατενατσιο στην περιοχη σου. σιγα μη σκεφτηκαν τωρα αν πηγαινε καλα πριν 3 χρονια ο μικρος αιολος στην συροτηνομυκονια. τον εχουν ξεχασει. εκανε μια καλη αρπαχτη ο κανονικος κεντερης περσυ, βαζουμε τον κεντερη εΙΙ φετος να κανουμε χαλαστρα στα highspeed & τα Blue star να τους παρουμε τον αφρο.

γκολ εσεις; σεντρα εμεις:D θα πουμε και στους μετοχους μετα οτι παιζουμε τον αντιπαλο στα ισα θα διαρρευσουμε και φημες οτι παμε να εξαγορασουμε και τη HSW και ολα ειναι ΟΚ, αφου κανεις δεν αντιδρα. προσωπικα πιστευω οτι μονο τις 5 εβδομαδες που ταξιδεψε ο κανονικος κεντερης θα εχει αξιολογη κινηση ο φετεινος συνωνοματος.

Link to comment
Share on other sites

Να πω κι εγώ τη προσωπική μου γνώμη επί του θέματος!

Αυτό το πράμμα με τον μικρό Αίολο είναι ένα απέραντο φιάσκο και με λίγα λόγια μιλάμε για το μελλοντικό RED SEA III ή για τον μελλοντικό μόνιμο ένοικο του Λαυρίου.

Μέσα σε ένα διήμερο στην Πάρο έφτανε σταθερά στις 3,5 ώρες μετά την αναχώρησή του από τον Πειραιά (σσ άπνοια και τις δύο μέρες) και την κίνησή του καλύτερα να μην την σχολιάσουμε. Ενδεικτικό ότι το ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ διακινούσε πολύ περισσότερους επιβάτες και ΙΧ. Και γενικότερα πιστεύω ότι το μόνο που κάνει το εν λόγω σκάφος είναι να σπρώχνει τον κόσμο είτε στα HS είτε στα BS. Απαράδεκτα και τα μεν και τα δε. Δεν διαφωνώ. Αλλά ο άλλος σου λέει να πληρώσω την ίδια τιμή με το HS και να κάνω μισή ώρα παραπάνω ή να πληρώσω αρκετά παραπάνω από το BS και να κάνω 40 λεπτά λιγότερο;

Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός. Με αυτές τις ταχύτητες πηγαίνουν αυτά τα πλοία φέτος? :confused:

Γιατί μέχρι πριν από λίγες ημέρες δεν τα είχες δει κάτω από 32

Φίλε Orestis μπορεί ο Neptune να είναι λίιιιιγο υπερβολικός όμως κι εσύ δεν πας πίσω.B) Βλέπω ότι τα links που έχεις βάλει οδηγούν μόνο σε Post του "αντικειμενικότατου" ως προς τα Highspeed, την HSW και τον Παναθηναϊκό, pie.:D Για θυμηθείτε λίγο τι έζησε και ο μικρός George τότε αλλά και τότε και σκεφτείτε απλά τι γέλια θα είχαν να πέσουν αν το HS και ένα από τα Κρητικά αδερφά του ΟΛΥΜΠΙΑ μπαίνανε μαζί στο separation σε επιστροφή από ημερίσιο. Για την ιστορία να πω ότι το ΟΛΥΜΠΙΑ σε εκείνη την επιστροφή μου από Αγκώνα ήταν τίγκα στα φορτηγά.

Και στο κάτω κάτω δηλαδή για να καταλάβω, από δω και πέρα για να δω ταχύτητα άνω των 30 κόμβων σε κάποιο οχηματαγωγό / ταχύπλοο εκτός HS5, θα πρέπει να ταξιδεύω μια καθημερινή μέρα του Οκτώβρη ώστε το γκαράζ να είναι άδειο;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς τα HS2,3 είναι κατώτερα των HS4,5 και η Παροναξία για Δεύτερη χρονιά είναι αδικημένη.

Το ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ δεν κάνει για ταχύπλοο αφού για Πάρο κάνει 3 και 40 λεπτά (εννοώ από το λύσιμο Πειραιά μέχρι το δέσιμο στην Πάρο ενώ τα ΗS2,3 κάνουν 3 ώρες και 10 λεπτά.

Φανταστείτε τι χρόνους θα κάνουν όταν είναι γεμάτα τα γκαράζ.

Αραγε ο Αίολος θα ξεπερνάει τις 4 ώρες αν μεταφέρει και φορτηγά?

Αλλά ο ανταγωνισμός .......

ΗS ΠΑΡΟ 45,50 euro:mad:

ΑΙΟΛΟΣ ΙΙ ΓΙΑ ΠΑΡΟ 45 euro :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...