Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

1 hour ago, Champion Jet_2 said:

Δε νομίζω πως το δρομολόγιο αυτό είχε κίνηση.Είχε μια λογική μιας και το Highspeed 4 πέρυσι δεν είχε δρομολόγιο την Τετάρτη,φέτος όμως που έχει το βλέπω αρκετά δύσκολο.

Θα συμφωνήσω δεν έχει ουσιαστικό λόγο ύπαρξης το δρομολόγιο του για Πάρο - Νάξο με τις υπάρχον πλέγμα δρομολογίων των εταιριών που εξυπηρετούν τα παραπάνω νησιά. Πάντως αξίζει να αναφερθεί ότι από Πειραιά προς Κυκλάδες για να επιλέξει το Santorini Palace κάποιος αξίζει μόνο για Σύρο - Μύκονο (& Τήνο) από Πάρο και μετά χάνεται κάθε ενδιαφέρον ιδίως από πλευράς διάρκειας διαδρομής σε σύγκριση με όλα τα πλοία της Attica. Από Πάρο και μετά θεωρώ ότι κάνει αποκλειστικά για το περίφημο "Island Hopping".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 935
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

4 minutes ago, george p. said:

Ας σκεφτούν ένα νυχτερινό Παροναξια με προεκτάσεις όπως το Νήσος Σάμος παλιά που τα είχε πάει θεσπέσια. 

Δύσκολο με το Patmos αντίπαλο δύσκολα θα ανταπεξέλθει από θέμα κίνησης αφού θα υπάρχει και ταχύπλοο στην απογευματινή ζώνη 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Άκουσα από μια μέτρια πηγή (δεν βγαίνουν όλα όσα λέει δηλαδή) πως λόγω τιμών καυσίμων, η τράμπα μεταξύ Χίος&Πάτμος στο απογευματινό της Παροναξίας θα μείνει σίγουρα για όλο το καλοκαίρι καθώς ο σιδηρόδρομος της Δωδεκανήσου κοστίζει λιγότερο στο σκραμπεροφόρο Πάτμος από ότι στο γυμνό Χίος. Κοίτα να δεις που από σπόντα θα μείνουν τα κατάλληλα πλοία και στις δύο γραμμές, αν όντως γίνει αυτό που άκουσα. Την μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη την πληροφορία. 

Link to comment
Share on other sites

Ναι, γι'αυτό έγινε αλλά με γνώμονα κάποια στιγμή μες στο καλοκαίρι να ξανάλλαζαν, ενώ το πράγμα πάει για μόνιμη σκάντζα με προοπτική για χειμώνα. 

Link to comment
Share on other sites

On 6/29/2022 at 4:55 PM, Strofalos said:

Άκουσα από μια μέτρια πηγή (δεν βγαίνουν όλα όσα λέει δηλαδή) πως λόγω τιμών καυσίμων, η τράμπα μεταξύ Χίος&Πάτμος στο απογευματινό της Παροναξίας θα μείνει σίγουρα για όλο το καλοκαίρι καθώς ο σιδηρόδρομος της Δωδεκανήσου κοστίζει λιγότερο στο σκραμπεροφόρο Πάτμος από ότι στο γυμνό Χίος.

 

Τα έχουμε ξαναπεί. Όσο περισσότερες οι πλεύσιμες ώρες, τόσο περισσότερο νόημα έχει το scrubber, μεγιστοποιείται η απόσβεση της επένδυσης. Κάντε έναν απλό μαθηματικό υπολογισμό και θα το δείτε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
17 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Έχει δρομολόγιο Πάρο Νάξο Σαντορίνη με φουλ γκαράζ.

41 κομμάτια μέτρησα να κατεβάζει στην Πάρο.

Αν θυμάμαι καλά πέρσι έφευγε απο Πειραιά στις 12 και έφτανε απόγευμα στα νησιά και μπλόκαραν τα λιμάνια, ενω τώρα η αναχώρηση στις 4 απο Πειραια φαίνεται να δουλεύει καλά.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

40 για Πάρο + 50 για Σαντορίνη = περίπου 90 κομμάτια - (μείον) από τα 110 περίπου που χωράει σύνολο = κάπου στα 20 τεμάχια για Νάξο. Μπακαλίστικα-μπακαλίστικα υπολογισμένα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Από 29/08 τη γραμμή που κάνει το Champion jet 2 θα την αναλάβει το Superrunner Jet με εξαίρεση το ΠΣΚΔ (02-05/09) που τα δρομολόγια θα τα εκτελέσει το Champion Jet 2.Το superrunner θα μείνει στη γραμμή μέχρι 12/09(επιστροφή από Σαντορίνη)

Από 29/08 με εξαίρεση το ΠΣΚΔ(02-05/09) θα μείνει εκτός και η Ίος

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Strofalos said:

Το ότι με τέτοιες τιμές, μπατάρανε πάλι τα Πάτμος&Χίος σε Κυκλάδες&Δωδεκάνησα σε δρομολόγια 9&24 ωρών, πραγματικά ανεξήγητο. 

Δεν είναι καθόλου ανεξήγητο καθώς η γραμμή χρειάζεται τα 2000 άτομα του Πάτμος και το μεγαλύτερο γκαράζ,αφού χτυπάει πρωτόκολλο κάθε μέρα! Επίσης,9ωρο δεν υπάρχει καθώς το πλοίο στον Πειραιά σταματάει το πολύ 2μιση ώρες στον Πειραιά και λιγότερο από 5 ώρες στη Σαντορίνη (Πέμπτες και Κυριακές που έχει και Ανάφη δεν σταματάει καθόλου).

Link to comment
Share on other sites

Πόσο πιο μεγάλο γκαραζ έχει πια...το χίος αν δεν ήταν αυτές οι τιμές καυσίμων σε ταχύτητα υπερέχει των κορεατών...

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ισχύουν όσα λες εκτός τις ώρες ταξιδέματος. Ναι μεν το πλοίο για Παροναξία σταματάει 2&5 ώρες, αλλά το δε πλοίο για Δωδεκάνησα όταν φεύγει από Πειραιά ξεχνάει να γυρίσει. 2-2,5 μέρες ταξιδεύει non-stop είτε πάει Καστελόριζο είτε Κασοκαρπαθία. Πολλαπλασίασε επί τις τιμές που έδωσε ο Νικόλας να δεις πόση διαφορά κόστους καυσίμων δίνει το Χίος και το Πάτμος αντίστοιχα. 

Link to comment
Share on other sites

Η αλλαγή γίνεται για τα καύσιμα ή το γκαραζ;

Και γιατί δεν είναι μόνιμη η αλλαγή;

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Βλέπω φέτος το Δήλος απο 13/9 νωρίτερα απο άλλες χρονίες θα πιανει και Ιο. 
Αρχικά το Χιος και μετά το Δήλος.

Πως και τόσο νωρίς φέτος;

Επίσης πρώτα πάει Ιο (μια φορά) και μετά πιάνει Σαντορίνη; 
Γιατί το χει κάπως περίεργα το openseas

Edited by proud_ionian
Μεταφορά. Δεν ποσταρουμε δτα.τοπικτων.πλοιων για τις γραμμές
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...