Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Αυτες τις μερες είναι sold out σχεδόν ολες οι επιστροφές προς Αττική από Πάρο,Νάξο,Σύρο. Κυριακή 22 Αυγούστου από Νάξο προς Αττική είναι διαθέσιμα μόνο Ekaterini P, Superferry II και το Thunder (με μόνο 2 θέσεις VIP). Ακόμα και το Ariadne με το έκτακτο δρομολόγιο είναι γεμάτο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 935
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Απο 27 Σεπτεμβρίου το Worldchampion Jet (ή οποίο πλοιο παρει την θέση του στην γραμμή) σταματαει τις προσεγγίσεις στην Ίο, οπότε θα μπορούσε να προσθέσει και την Πάρο στο δρομολόγιο του μέχρι τις 31 Οκτωβρίου(και μπραβο στην Sea Jets που θα δρομολογεί ταχύπλοο μέχρι και τοσο αργα)  που θα εκτελουνται τα δρομολόγια από όσο γνωρίζω, καθως εκείνη την περίοδο είναι ελάχιστα τα ταχύπλοα που κυκλοφορούν όποτε θα δούλευε καλά με την Πάρο.

Η Ίος από αρχές Σεπτεμβρίου έως 1  Οκτωβρίου που θα αρχισει προσεγγίζει το Bs Delos(με μειωμένη ταχύτητα/Πειραιάς-Ιός 9 ώρες)  εχει μεινει με μόνα συμβατικά το Άρτεμις και το Διονύσιος Σολωμος. Δηλαδή οποιος δεν εχει ορεξη ούτε να ταξιδεύει 11 ώρες ούτε να δωσει 60€ δεν μπορεί να παει στην Ίο ολο τον Σεπτέμβριο. Το μόνο που βοηθαει την άθλια κατάσταση με την συγκοινωνία της Ιου είναι το Superexpress που και αυτό θα δρομολογείται μέχρι και τις 31 Οκτωβρίου αν και θα έπρεπε να μειώσει την τιμή όπως κάνουν πολλές εταιρίες από τις 20 Σεπτεμβρίου περιπου και μετά.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Η ΕΑ μιλάει για νέα δρομολόγια του στην Παροναξία. Δευτέρα με Σάββατο αναχώρηση από Σαντορίνη 19:00 με άφιξη Πειραιά στις 04:35. Κυριακές χωρίς αλλαγή. Λένε από 26/01 έως 27/02. 

Στο σύστημα δεν έχει εμφανιστεί προς το παρόν κάποια αλλαγή.

 

BS-DELOS-26-1536x274.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα δρομολόγια διαφέρουν σε σχέση με αυτά που έκανε πέρυσι για μείωση του κόστους καθώς βλέπουμε ότι απο Πειραιά για Σαντορίνη θα κατεβαίνει με κανονική ταχύτητα θα κάθετε αρκετή ώρα στην Σαντορίνη και η επιστροφή θα γίνετε με λίγο μειωμένη ταχύτητα, οπότε δεν βλέπω κάποια ιδιαίτερη μείωση του κόστους απο θέμα ταχύτητας, μήπως θέλουν να εξυπηρετήσουν κάποιες μεταφορικές και έκαναν την αναχώρηση απο την Σαντορίνη το απόγευμα;

Link to comment
Share on other sites

Γύρω στο 2015 είχε ακριβώς τα ίδια δρομολόγια καθ' όλη σχεδόν την χειμερινή περίοδο, αν δε με απατά η μνήμη μου, όπως είπε και ο Π100. Κατέβαινε με κανονική ταχύτητα κ ανέβαινε κομμένο 18-19 μίλια αν θυμάμαι καλά

Link to comment
Share on other sites

Με 19 κόμβους βγαίνει άνετα το δρομολόγιο της γραμμής Πάρο Νάξο (Ιό) Σαντορίνη που κάνει το Blue Star Delos. Πριν τα Blue Star, τα πλοία της γραμμής ταξίδευαν με 18+ κόμβους και έβγαζαν το δρομολόγιο σε 9,5 ώρες στη πραγματικότητα και 9 ώρες στα χαρτιά.

Link to comment
Share on other sites

Όπως γνωρίζουμε η Blue Star άλλαξε τα δρομολόγια του Delos με αναχώρηση από Σαντορίνη στις 19.00 και άφιξη Πειραιά κατά τις 04.00.

Απορία.Γιατί δε βάζει Παροναξία το Χίος που με τις 300+ κλίνες χαραμίζεται στη Σύρο,Τήνο,Μύκονο και στη θέση του εκεί πάνω να βάλει το Δήλος;Θα αυξήσει και τα κέρδη της πουλώντας τις κλίνες του Χίος.

Πολύς κόσμος ταλαιπωρείται πάνω σε καρέκλες και αεροπορικά με την άφιξη στις 04.00 στο Πειραιά.Αυτά όμως παθαίνει κανεις όταν υπάρχει μονοπώλιο..

Link to comment
Share on other sites

Με βάση αυτό που λέει ο Μαργαρίτης ότι τα Δήλος/Πάτμος καίνε περισσότερο από τα Μύκονος/Χίος, το καλοκαίρι θα μπορούσε η Attica να βάλει το Χίος στη γραμμή αυτή και να πάει το Πάτμος στα Δωδεκάνησα όπου λογικά η επιδότηση την καλύπτει στο κόστος του ή μήπως το Πάτμος βγάζει και με το παραπάνω τα λεφτά του στην Παροναξία; Το λέω, γιατί οι παραπάνω καμπίνες του Πάτμος ενδεχομένως να χρειάζονται στα Δωδεκάνησα που είναι πιο μακρινό ταξίδι σε ώρες.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχει να κάνει με την κατανάλωση όσο με το γεγονός πως μέχρι την πώληση της υπερ-Άττικα (με την ΑΝΕΚ μέσα) θέλουν να πάνε όσο πιο safe γίνεται. Γιατί δε νομίζω ένας στυγνός επιχειρηματίας να μην δοκίμαζε, έστω και για ένα καλοκαίρι, ένα εκ των Δήλος/Πάτμος για Συροτηνομυκονία και εναλλάξ μέρα παρά μέρα Εύδηλο την μία και Καρλόβασι την επόμενη. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εκτακτα δρομολογια του BS CHIOS τη Μ.Τεταρτη και τη Μ.Πεμπτη στις 21.30 για Παρο Ναξο και επιστροφη Πειραια. Επισης το PATMOS το ξημερωμα της Λαμπροτριτης 26/4 κατα την επιστροφη απο Δωδεκανησα θα προσεγγισει και Ναξο Παρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
40 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Δε νομίζω πως το δρομολόγιο αυτό είχε κίνηση.

Προσωπικά ταξίδεψα πέρσι το καλοκαίρι στο συγκεκριμένο δρομολόγιο της Τετάρτης, τέλη Ιούλη για Νάξο και το πλοίο είχε πάρα πολύ κόσμο μέσα, ενώ και το γκαράζ είχε σχεδόν γεμίσει. Ντάξει μπορεί να ήταν στο πικ της κίνησης εκείνη την περίοδο, όμως για τις μαξ 10 Τετάρτες που έκανε το δρομολόγιο αυτό, δεν νομίζω να έβαλε και μέσα την εταιρία του αυτές τις μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...