Jump to content
Shipfriends

Πειραιάς - Πάρος - Νάξος - Ίος - Θήρα


Recommended Posts

Τετάρτες και παρασκευες προσεγγίζει Ίο κατά την επιστροφή. 

Τρίτες, Πέμπτες και Κυριακές κατά τη μετάβαση προς Σαντορίνη. 

Εφόσον σταματάει το απογευματινό δρομολόγιο (απο αυριο αναλαμβανει το bs Naxos το 17.30 προς αγονη Αμοργού κλπ)  ήταν αναγκαία η προσθηκη της Ίου στο πρωινο. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 935
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελευταία αναχώρηση πριν λίγο του super runner jet για φέτος. Επιστρέφει αυριο μεσημέρι και τέλος η γραμμή για τη seahets (υπάρχει βέβαια ακομα το wcj αλλά με τον άλλον συνδυασμό προσεγγισεων). 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
13 minutes ago, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Εποχη των ωρολογιων αρχες του 2000...Τα Παρος Ναξος με 23.5-24 υπηρεσιακη εκαναν μεγαλη διαφορα.και με γρηγορες μανουβρες..Δυσκολα να τα χτυπουσες με τα αναφερθεντα πλοια...

Να τα χτυπούσες δύσκολο,να τους έκανες όμως ζημιά,μπορούσες.

Μεγαλώσαμε μέσα στα Blue Starακιά άυπνοι στις καρέκλες,κατεψυγμένοι στα καταστρώματα ελείψει χώρων και σαρδελοποιημένοι.

Ας ήταν το Ροδάνθη ή το Αριάδνη απέναντι με την άπλα τους και θα σου έλεγα εγώ...

Link to comment
Share on other sites

Δεν έμειναν γιατί είχε ήδη εδραιωθεί το μονοπώλιο και δεν επέμειναν οι εταιρείες.Εκεί που οι μεταφορικές είχαν άλλη επιλογή δε προτίμησαν τη Blue (βλ Σαντορίνη)

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Δεν έμειναν γιατί είχε ήδη εδραιωθεί το μονοπώλιο και δεν επέμειναν οι εταιρείες.Εκεί που οι μεταφορικές είχαν άλλη επιλογή δε προτίμησαν τη Blue (βλ Σαντορίνη)

Επιμενεις στον ορο "μονοπωλιο" που δεν υφισταται....Μονοπωλιο υπηρχε την εποχη των αδειων σκοπιμοτητας...

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, margaritis24 said:

Καλα τωρα, το να γυρνας στο Πειραια 11.15 το βραδυ κ να εισαι σπιτι σου 12 ωρα σε οποιο σημειο της Αθηνας μενεις δε παιζει το ρολο του;;;

Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά. Η BS πρόσφερε τελείως διαφορετικής φιλοσοφίας και ταχύτητας δρομολόγια. Δεν είχαν ελπίδα τα υπόλοιπα.

Όσο για τον συνωστισμό, θυμόμαστε τα πρωτόκολλα που είχαν οι "θρύλοι" της Παροναξίας και μέχρι που έβαζαν κόσμο.

Όπως και να το πείτε, μονοπώλιο,. ολιγοπώλιο κλπ, ανοιχτή ανταγωνιστική γραμμή δεν είναι.

Link to comment
Share on other sites

Η Παροναξία, μέχρι την έλευση του blue star ithaki ήταν μια γραμμή με πολλά πλοία μεν, πολυδουλεμένα και μετασκευασμένα δε (τα μπλουστάρακια ήταν της κούτας, για πρώτη φορά στη γραμμή), που αν δεν έμπαινες νωρίς στο πλοίο καθόσουν μέχρι και στις βάρκες (στα μπλουστάρακια, σαρδέλες-ξεσαρδέλες, κάπου θα βρεις να κάτσεις), που έκανες από 4,5-5 ώρες το λιγότερο για Πάρο και 6-7 το γρηγορότερο για Νάξο (με τα μπλουστάρακια φιξ 4 για Πάρο και 5 για Νάξο). Αυτά είναι τα βασικά, τα υπόλοιπα που καθιέρωσαν τα μπλουστάρακια σε σχέση με αυτό που υπήρχε τα ξέρετε λίγο-πολύ όλοι. Και άδεια σκοπιμότητας, αν δεν είχες, γραμμή δεν έπαιρνες, τώρα μπαίνεις όπου θέλεις αρκεί να έχεις αξιόλογο εργαλείο να κοντράρεις τον ανταγωνισμό. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
3 hours ago, nomikos said:

το Aqua Blue Παροναξία με 19+ κόμβους(το'χω ακούσει καιρό τώρα απλά δεν υπήρχε αντικαταστάτης του)

 

Το aqua blue δεν είναι για πολλά ζόρια.Εδω στην άγονη του Λαυρίου που το πάνε και χαλαρά γύρω στους 16.5 με 17 και ταβάνι τα 18 τα καλοκαίρια και παλι κλαταρει.Δεν έχει βγάλει και λιγες βλάβες στα χέρια της seajets.

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, nomikos said:

Το Viking πιστεύω θα μπει ΒΑ Αιγαίο λόγω χαμηλής ταχύτητας(Δε χωράει Δυτικές όχι λόγω μεγέθους αλλά επειδή θα'ναι πολλοί), το Aqua Blue Παροναξία με 19+ κόμβους(το'χω ακούσει καιρό τώρα απλά δεν υπήρχε αντικαταστάτης του) και το Rosella Δυτικές και μέχρι Σαντορίνη ώστε να αξιοποιήσει τις πολύ μεγάλες δυνατότητες που έχει.(καμπίνες,σαλόνια χώροι κτλ).

 

Λες να δούμε κανένα βραδυνό Παροναξία, all time classic? Χώρος τα καλοκαίρια πιστεύω υπάρχει, φορτηγά Σαντορίνης υπάρχουν για να συνδράμουν στο γέμισμα του γκαράζ. Αυτό που δεν κολλάει καθόλου στο μυαλό μου όσον αφορά τη συγκεκριμένη φημολογία είναι το ότι αν εξαιρέσεις τις Σποράδες(που είναι μια γραμμή για την οποία δεν καίγεται κιόλας η Άττικα), η Seajets έχει επιμελώς αποφύγει όλα αυτά τα χρόνια να έλθει σε απ' ευθείας ανταγωνισμό με την Άττικα. Να πάει ξαφνικά να τους κάνει τέτοιο μπάσιμο?

Link to comment
Share on other sites

Εύλογα τα ερωτήματα σου.Να θέσω και εγώ άλλο ένα.Τη στιγμή που η Sea Jets είναι παντοδύναμη στα ταχύπλοα και σε όλες τις Κυκλάδες το Καλοκαίρι,τι έχει να φοβηθεί από την Άττικα;και ποια θα μπορούσαν να είναι τα "αντίποινα" της προς τη Sea Jets;

Μη ξεχνάμε πως ο Ήλιο έχει επιχειρήσεις στη Σαντορίνη και σίγουρα θα έχει στο μυαλό του μία δραστηριοποίηση με συμβατικό στο συγκεκριμένο νησί.Ή κίνηση είναι τεράστια και σίγουρα ένα συμβατικό θα μπορούσε να δουλέψει ικανοποιητικά,ιδίως σε βραδυνά δρομολόγια από Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπάρχει σύγκριση μεταξύ Attica και Seajet.

Να υπάρχει σύγκριση και ανταγωνισμός μεταξύ μινωικων να Τ καταλάβω.

Πιστεύω ότι αν θέλει να δείξει τα δόντια της η Blue Star, θα τα τριξει κιόλας!

Τα λέω σαν απλός παρατηρητής.

Υ.Γ θα μου άρεσε ένα βραδινό για Παροναξια, αλλά θα έχει άμεση αντίδραση  από την Blue star όπως τότε με το νήσος Σάμος από την Hellenic seaways.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ξέρει κάνεις ποτε περιπου θα εμφανιστει στο συστημα για το καλοκαίρι, το δρομολόγιο του BS Naxos για την αγονη των μικρών Κυκλάδων; (Αυτό που ξεκινάει 6:45 από Πειραιά αν θυμάμαι καλά) 

Link to comment
Share on other sites

Στο σύστημα κρατήσεων, το απογευματινό δρομολόγιο της Παροναξίας το καλοκαίρι φαίνεται να εκτελείται από το Blue Star 1 αντί του Πατμος και το Πατμος φαίνεται στην άγονη Δωδεκανησων.Ανοίγει ο δρόμος για το Χίος στη Κασοκαρπαθια.

Edited by Champion Jet_2
Link to comment
Share on other sites

Από 1η Ιουλίου 2023 έως 11 Σεπτεμβρίου 2023 το Blue Star 1 στο απογευματινό της Παροναξίας με Ανάφη δυο φορές την εβδομάδα και με Σύρο τρεις φορές την εβδομάδα, με αναχώρηση από Πειραιά στις 17:30 και από Σαντορίνη στις 06:45.

Ο όμιλος αναβαθμίζει πολύ το capacity στην γραμμή και έχει να κάνει πολλές σκούπες.

Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2023 at 10:40 PM, basilis89 said:

Αν μπει τ μπλου σταρ 1 στην Παροναξια που θα αραζει στην ε1;

 

3 hours ago, Annivas said:

Από 1η Ιουλίου 2023 έως 11 Σεπτεμβρίου 2023 το Blue Star 1 στο απογευματινό της Παροναξίας

Εκει που πεφτει κ το Ναξος στο πρωινο

Κ θα κοπουν κ τα  πρωινα εξπρες του Σ/κ που εκανε καποιο μεγαλο παντα

Edited by proud_ionian
to make a long quote short
Link to comment
Share on other sites

Καλή κίνηση από τη Blue Star προφανώς φοβούνται τους νέους παίχτες που θα έρθουν στη γραμμή σε βραδινά δρομολόγια από Πειραιά.Είτε άμεσα βλ Sea Jet είτε έμμεσα βλ Aegean για Σαντορίνη.

Και η επιλογή του BS 1  δείχνει ότι όχι απλώς φοβούνται αλλά ότι τους έχει πιάσει κρύος ιδρώτας και πανικός από το Άνεμος και το Σουπερσταρ 2 η Ακουα μπλου,οποίο μπει τέλος πάντων στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...