Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

για λογους που δεν εξηγουνται στο δημοσιευμα, το msc armonia αρνηθηκε να δεσει στη νεα προβλητα (finger pier) κρουαζιεροπλοιων του αργοστολιου, με αποτελεσμα να γινει μια ψιλοαναταραχη στο νησι για το κατα ποσο το εργο εχει τις απαιτουμενες προδιαγραφες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

ο εξωτερικος τραπεζοειδης ντοκος της σαμης, οπου δενουν τα περισσοτερα πλοια που πιανουν εκει. (το ιονιο πελαγος προτιμα τον μεσα ντοκο). ο κοσμος και τα ΙΧ, περιμενουν τη strintzis ferries να τους περασει απεναντι στο θιακι

gallery_1817_837_596155.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Σε μια κρουαζιέρα της ΑΝΕΚ το Πάσχα του 2003, το ΛΙΣΣΟΣ είχε "κολλήσει" 2 φορές μέσα στο Αργοστόλι, και μάλιστα με ένα πολύ έμπειρο Κυκλαδίτη πλοίαρχο. Άρα, στην ΑΝΕΚ πρέπει να το έχουν υπόψη τους.

Απο οτι βκεπω στους χαρτες μου ειναι γυρω στα 6, 5μετρα εκει που ειναι το κοκκινο τωρα! Παντως ο κολπος ειναι βαθυς κοντα στο λιμανι πεφτει στα 10μετρα κ στο λικανι παιζει στα 6, 5μ

Link to comment
Share on other sites

οταν ειχε κατσει το λισσος το 2005, δεν υπηρχε η προβλητα κρουαζιεροπλοιων (εκει που εχει δεσει το κοκκινο τωρα) ουτε ειχαν γινει οι εκβαθυνσεις που εγιναν μετεπειτα. εδενε στη ραμπα.

 

καθε χρονο πιανουν τοσα μεγαλα κρουαζιεροπλοια στο Αργοστολι και στο μπαστουνι και στη ραδα χωρις α ανοιξει ρουθουνι.

 

ΥΓ1: ο καθε κυκλαδιτης δεν εχει γεννηθει με τα βαθικα ολων των λιμανιων στο κεφαλι του ;)

 

ΥΓ2: δεν εχει παραληφθει ακομη επισημως η προβλητα κρουαζιεροπλοιων

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ πολύ για το μήνυμα. Να σε  ...πειράξω λοιπόν και εγώ, λέγοντας ότι δεν είναι "ο κάθε Κυκλαδίτης" ο πλοίαρχος που είχε πάει Πασχαλινή κρουαζιερα με το ΛΙΣΣΟΣ. Ήταν ο καπετάν Γιώργης Κολυδάς που είχε μελετήσει αρκετά πριν μπει το χάρτη του λιμανιού και τα βαθικά που ανέφερες...
 
Για το λόγο αυτό αντικατέστησαν κακήν κακώς , πριν την κρουαζιέρα, τον τότε πλοίαρχο του ΛΙΣΣΟΣ με τον Γ. Κολυδά. Όσοι θυμούνται και γνωρίζουν, καταλαβαίνουν σε ποιές καταστάσεις αναφέρομαι..

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Προσοπικά, δεν μου θυμήζει κάτι το σπιτάκι πίσω από το Αίνος, και δεν βλέπω πουθενά και τα κάγκελα της περίφραξης που έχει η προβλήτα του Αργοστολίου, οπότε μάλλον θα συμφωνήσω μαζί σου ότι είναι στο λιμάνι των Ποπολάρων....

Link to comment
Share on other sites

Μετά και το νέο σεισμό, οι ζημιές στο λιμάνι του Ληξουρίου φαίνεται ότι δημιουργούν μεγάλο πρόβλημα ακόμα και στην παντόφλα που πηγαίνει Αργοστόλι. Αν και η συγκοινωνία είχε διακοπεί από χθες, λόγω των ισχυρών ανέμων που πνέουν στην περιοχή, σημερινές φωτό που είδα στο FB (και για το λόγο αυτό δε μπορώ να επισυνάψω) δείχνουν ρωγμές στο μέσο και καθιζήσεις στα άκρα.

Από κεφαλονίτικα sites είδα να αναφέρεται ότι μηχανικοί προσπαθούν να ελέγξουν το χώρο ώστε να βρουν κατάλληλο σημείο πρόσδεσης. Την ίδια ώρα, ο δρόμος στη "γύρα" έχει πολλά σημεία με κατολισθήσεις και παραμένει ανοικτός μόνο για επείγοντα περιστατικά, δυσχεραίνοντας κατά πολύ την κατάσταση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

υπαρχει προβλημα με την πλωτη προβλητα στο φισκαρδο, η οποια απομακρυνθηκε για συντηρηση και μαλλον δεν προλαβαινει το καλοκαιρι.

γινεται αρκετη κουβεντα στα κεφαλονιτικα sites, ειδικα στα αντιπολιτευομενα

Link to comment
Share on other sites

Ο λόγος που αναφέρεις Proud αλλά και το ότι το οδικό δίκτυο δεν έχει αποκατασταθεί για να πραγματοποιούνται οι εκδρομές στα αξιοθέατα του νησιού, τα κρουαζιερόπλοια και συγκεκριμένα της Seabourn Cruises αλλά και της SeaDream Yacht Club που ήταν προγραμματισμένο να επισκεφτούν το Φισκάρδο θα προσεγγίζουν τη Σάμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

traffic control θα θελει ο πορος φετος.

με τα προγραμματισμενα δρομολογια το ζακυνθος και ενα απο τα σταρ/σολωμος θα περνα το πρωι του στο λιμανι, οποτε καποιο θα πρεπει να βγαινει στη... ραδα για να μπαινει το κεφαλονια ενδιαμεσως

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Τώρα που αποκαταστάθηκε η σύνδεση της Σάμης, σειρά έχει η ρευματοδότηση των πλοίων. Βεβαια υπάρχει και καποιο κόστος, που καποιος πρέπει να το καλύψει.

Το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλληνίας - Ιθάκης

...

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΟΜΟΦΩΝΑ

 

Να σταλεί έγγραφο στις ναυτιλιακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο λιμάνι της Σάμης και του Πόρου, όπου τα πλοία τους διανυχτερεύουν στα λιμάνια

, αν επιθυμούν , να αναλάβουν μέρος της δαπάνης εγκατάστασης Υποσταθμού για την ρευματοδότηση τους.

 

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

και θα γινεται ολο και πιο συχνα (οπως και στη σαμο και αλλου), απο τη στιγμη που το κλιμα εχει αλλαξει και εχουμε ολο και συχνοτερα σφοδροτατες τροπικες καταιγιδες με παααρα πολλα χιλιοστα νερου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το Λιμενικό ταμείο Κεφαλλήνιας & Ιθάκης εκφράζει φόβους ότι δεν θα έχουν τελειώσει οι εργασίες στο λιμάνι Ληξουρίου μέχρι την έναρξη της θερινής περιόδου έτους 2016, σχετικά με την αποκατάσταση των ζημιών που πρόεκυψαν από το σεισμό του 2014.

Πηγή: Kefaloniapress

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...