Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

δεν ξερω αν οφειλεται στους σεισμους του 2014, στο κυμα της θαλασσας στο οποιο εκτιθενται συνεχως ή σε κακοτεχνιες (ολα μαζι ειναι η σωστη απαντησηB)), αλλα η εικονα του εξωτερικου μωλου στη σαμη και του νεου λιμανιου (νεοι ντοκοι για την ακριβεια) του πορου, ειναι αποκαρδιωτικη.

στον πορο το ασφαλτοστρωμενο κομματι εχει κατσει και τα μπλοκια περισσευουν πανω απο δεκα ποντους.

στη σαμη ειναι χειροτερα τα πραγματα, γιατι εχουν ανοιξει αρκετα και τα μπλοκια

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ο αντιδήμαρχος Παλικής Αλέξης Μοσχονάς, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχε με τον inkefalonia 89,2 και την εκπομπή "Μέρα Μεσημέρι" με τον Γιώργο Χαλαβαζή, ρωτήθηκε για την παύση των έργων στο λιμάνι του Ληξουρίου. Ο αντιδήμαρχος τόνισε ότι ύστερα από επικοινωνία που είχε με τον εργολάβο είναι απαισιόδοξος, διότι το έργο θα έπρεπε να έιχε  τελειώσει έως τις 30 Ιουνίου. Δεν υπάρχουν χρήματα, η γραφειοκρατία είναι μεγάλη και δεν υπάρχει περίπτωση να τελειώσει μέσα στο καλοκαίρι με αυτούς τους ρυθμούς εργασιών. Επίσης έχουν ξεκινήσει από τον Ιούνιο τα έργα αποκατάστασης στο Λιμάνι Αργοστολίου

Link to comment
Share on other sites

τα λιμανια οπως ειπα και παραπανω, ειναι υπο διαλυση

On 28/8/2016 at 0:12 AM, proud_ionian said:

 

στη σαμη ειναι χειροτερα τα πραγματα, γιατι εχουν ανοιξει αρκετα και τα μπλοκια

δειτε εδω την ξατασταση στον εξωτερικο μωλο της σαμης. στο full size, φαινονται τα μπλοκια που εχουν ανοιξει.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Σε κακή κατάσταση ο χώρος υποδοχής τουριστών των Κρουαζιερόπλοιων στο Αργοστόλι, παρά το γεγονός ότι άνοιξε η τουριστική σεζόν! Παρτέρια ακαθάριστα και παραμελημένα, με ξερά χόρτα, λουλούδια και δέντρα, σκουριασμένα κάγκελα, ένα σιντριβάνι με μπεζ νερό, γραμμένα συνθήματα, σπασμένες κολώνες πεταμένες στο έδαφος και γενικά μία εικόνα εγκατάλειψης που δεν ταιριάζει στον πολιτισμό αυτού του νησιού. Μάλιστα, όταν ανέβει κάποιος τα σκαλοπάτια στο επίπεδο που βρίσκεται το ρολόι και τα γραμμένα συνθήματα, θα τον πάρει η μυρωδιά από τις ακαθαρσίες! Το σημείο βρωμάει και ζέχνει. Σίγουρα, το θέαμα δεν είναι καθόλου καλό και η πρώτη εικόνα που εισπράττουν οι επισκέπτες που πατούν το πόδι τους στο νησί δεν μας κολακεύει.

Πηγή: Inkefalonia

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Την προκήρυξη ενός σημαντικού έργου υλοποίησε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών που αφορά, κυρίως, στην αποκατάσταση του κεντρικού λιμανιού στο Αργοστόλι (εμπορική και επιβατική προβλήτα) αλλά και στη συνολική αναβάθμιση-αποκατάσταση του παραλιακού μετώπου της πόλης από το χώρο του λιμανιού μέχρι τη γέφυρα Δεβοσέτου. Πιο συγκεκριμένα το έργο (Β’ Φάση, προϋπολογισμού 4.300.000,00€) αφορά στην :

Αποκατάσταση του τμήματος IV (εμπορική προβλήτα),

Αποκατάσταση της επίστρωσης του τμήματος ΙΙΙ (βοτσαλωτό κρηπίδωμα, από την εμπορική προβλήτα μέχρι την προβλήτα λαχαναγοράς),

Αποκατάσταση του τμήματος IΙ (προβλήτα λαχαναγοράς),

Και την Αποκατάσταση του τμήματος I (νοτίου κρηπιδώματος από την προβλήτα λαχαναγοράς μέχρι τη γέφυρα Δεβοσέτου),

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Κρανίου τόπος το λιμάνι της Πεσσάδας, καταγγέλλουν ξεναγοί. Σε αυτό έρχονται χιλιάδες τουρίστες από τη Ζάκυνθο και κατευθύνονται στη Μελισσάνη και Δρογκαράτη κυρίως, γεμίζοντας τα δημοτικά ταμεία με ρευστό. Το λιμάνι της Πεσσάδας η πρώτη και η τελευταία εικόνα της Κεφαλονιάς δεν τους προσφέρει τίποτε. Ούτε μια χημική τουαλέτα, ούτε μια καντίνα με λίγο νεράκι. Όσο για το ίδιο το λιμάνι πολλά ακούγονται για την κατάστασή του, αλλά για αυτό θα επανέλθουμε..

Edited by proud_ionian
kefalonia.press
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
7 hours ago, Nick the Greek said:

στη φωτο βλεπουμε πως ηταν το λιμανι της σαμης,  μεχρι τα μεσα της δεκατιας του '90, με τη ραμπα μπρος στο τελωνειο, χωρις το Τ μπαστουνι, το αλιευτικο καταφυγιο και το δοντι εξωτερικα, οπου δενουν σημερα τα ferries. 

συγκρινετε με το σημερα

 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...
On 8/28/2016 at 12:12 AM, proud_ionian said:

δεν ξερω αν οφειλεται στους σεισμους του 2014, στο κυμα της θαλασσας στο οποιο εκτιθενται συνεχως ή σε κακοτεχνιες (ολα μαζι ειναι η σωστη απαντησηB)), αλλα η εικονα του εξωτερικου μωλου στη σαμη και του νεου λιμανιου (νεοι ντοκοι για την ακριβεια) του πορου, ειναι αποκαρδιωτικη.

στον πορο το ασφαλτοστρωμενο κομματι εχει κατσει και τα μπλοκια περισσευουν πανω απο δεκα ποντους.

στη σαμη ειναι χειροτερα τα πραγματα, γιατι εχουν ανοιξει αρκετα και τα μπλοκια

σχεδον 5 χρονια μετα και κατοπιν εντονου κραξιματος, ο Δημαρχος Αργοστολιου και επικεφαλης του Λιμενικου Ταμειου Κεφαλονιας και Ιθακης, υποσχεται παρεμβασεις στο λιμανι του πορου.

δειτε την σημερινη εικονα του λιμανιου, στο kefaloniapress.

Στη σαμη ειχαν γινει καποιες επιφανειακες παρεμβασεις τ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 9 months later...
39 minutes ago, kefalonia94 said:

γνωστες οι δυσκολιες του "νεου" λιμανιου του πορου, με ισχυρους Β, ΒΑ ανεμους

τουλαχιστον δεν το γυρισαν κυλληνη αυτη τη φορα

Edited by proud_ionian
link
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μετα απο αιτημα 64 δημοτών, το Δημοτικο Συμβουλιο Σαμης εβγαλε ψηφισμα με το οποιο ουτε λιγο ουτε πολυ ζητα ειτε να μην διανυκτερευει το πλοιο του ΠΣΙ στη Σαμη, ειτε να διανυκτερευει με σβηστες ηλεκτρομηχανες και λιγο φωτισμο.

Quote

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΤΑ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ

Α) Ο Δήμος να αιτηθεί στη ΔΕΔΔΗΕ την μεταφορά του καλωδίου που βρίσκεται στο λιμάνι του Πίσω Αετού.

Β) Να γίνει συνεννόηση με την εταιρία να πλαγιοδετεί το καράβι στον Πίσω Αετό μέχρι την μεταφορά του καλωδίου.

Γ) Να προχωρήσει το Λιμενικό Ταμείο στην σύνταξη της ηλεκτρομηχανολογικής μελέτης και βεβαίως η πλοιοκτήτρια εταιρία να δώσει άμεσα τις προδιαγραφές και

Δ) Να ζητηθεί από τον πλοιοκτήτη να έχει χαμηλό φωτισμό το πλοίο όσο παραμένει στο λιμάνι της Σάμης.

ψιλοστημενο φαινεται, ειτε για να  εγκριθει καποιο κονδυλι για τη Σαμη, ειτε για να παγιωθει το μοντελο διανυκτερευσης σε πορο ή κυλληνη.

Link to comment
Share on other sites

Mια πιο προσγειωμενη οπτικη, απο αναγνωστη του e-kefalonia.

Quote

ο πρόβλημα κατά την άποψή μου, με το θέμα που έχει προκύψει στη Σάμη, σχετικά με τον θόρυβο της ηλεκτρογεννήτριας του πλοίου της γραμμής Ιθάκη – Σάμη – Πάτρα, που ελλιμενίζεται στο λιμάνι τα βράδυα τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι ότι αυτός ενοχλεί τους επιβάτες των τουριστικών σκαφών που και αυτά ελλιμενίζονται στη λεκάνη του λιμανιού.

Αποτέλεσμα κάποια από αυτά να φεύγουν, με ό, τι αυτό συνεπάγεται για την οικονομία της Σάμης.

Το πρόβλημα αυτό βέβαια δεν είναι καινούριο και θα μπορούσε να έχει λυθεί, με τη συνεργασία της Εταιρείας με το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς, τοποθετώντας ένα πίλλαρ σε κοντινό σημείο που δένει το πλοίο, ώστε μπορεί να παίρνει ρεύμα από εκεί και να μην δουλεύει η ηλεκρογεννήτρια.

Γιατί δεν έχει γίνει μέχρι τώρα; ας απαντήσουν η Εταιρεία και το Λιμενικό Ταμείο Κεφαλονιάς

Επειδη βεβαια στην Ελλαδα ζουμε και ξερουμε οτι τπτ δεν ειναι τυχαιο, εινα προφανες οτι οι ιδιοκτητες τουριστικων σκαφων δεν προλαβαν να διαμαρτυρηθουν.

Περσυ και προπερσυ το καλοκαιρι δεν διανυκτερευε Σαμη το πλοιο και φετος τωρα ζεσταθηκε η σαιζον.

Πιθανον να ενοχληθηκε κανενας ιδιοκτητης παραλιακου καταλυματος, με ακρες στο Δημο. Πιθανοτερο ισως να χανουν εσοδα απο το πρωινο τοπικο σαμη πισαετος σαμη, της Levante, διαφοροι παρατρεχαμενοι (Sea Taxis Σαμης, Sea Taxis Ιθακης και IonionP Lines).

 

Link to comment
Share on other sites

Ο πλοιαρχος του Καλβου, ο Καπτα-Διονυσης Μπαρακος, εκανε μια αναρτηση στον προσωπικο του λογαρασμο στο fb, σχετικα με την διαμαρτυρια των 64 κατοικων της Σαμης. Εχει αναπαραχθει σε αρκετα κεφαλονιτικα ΜΜΕ και sm accounts, εγω τη βρηκα στο kefaloniapress.

Λιγο μακροσκελης, αλλα αξιζει τον κοπο να διαβαστει.

 

Quote

Περί …ενέργειας (και σκότους)

Τις τελευταίες μέρες και με μεγάλη μου απογοήτευση, παρακολουθώ να διαδραματίζεται και να κυκλοφορεί στον τύπο, άποψη μίας μικρής μερίδας πολιτών η οποία μετουσιώθηκε και σε απόφαση δημοτικού συμβουλίου και σχετίζεται ως επί των πλείστων με την παραμονή του πλοίου στο λιμάνι της Σάμης.

Ως εκ τούτου και με τον δέοντα σεβασμό σε κάθε κάτοικο ξεχωριστά θα ήθελα να τοποθετηθώ και να εκφραστώ σχετικά, με το βήμα που μου δίνεται από το διαδίκτυο ως γνήσιος νησιώτης και ναυτικός που αγαπά και σέβεται τον τόπο του και τους κατοίκους του. Όλους.

Δευτερευόντως ως επαγγελματίας του χώρου.

Προηγουμένως όμως…

Από μικρό παιδί λόγω της δουλείας του πατέρα μου και του νησιού αγάπησα πολύ την θάλασσα. Για την ακρίβεια την λάτρεψα. Μπαινόβγαινα μέσα σε καταπέλτες και σε γέφυρες λίγο αφότου ξεκίνησα να καταλαβαίνω τον κόσμο. Το ποστάλι και οτιδήποτε σχετιζόταν γύρω από αυτό ήταν για τον κόσμο μου κάτι το υπέρτατο. Ήταν για μένα αξία ζωής, είχε σημασία, είχε μέγεθος.

Δεν πρέπει να ήμουνα ακόμη οχτώ με δέκα ετών ακόμη όταν πρόσμενα να ακούσω από το παράθυρο του πατρικού μου στο Ληξούρι τον θόρυβο και την κόρνα από το ‘’Αργοστόλι’’ και το ‘’Ιονίς’’ να ξυπνούν ευχάριστα τη μικρή αυτή πόλη κάθε πρωί και να της δίνουν ζωή με την σχετικά…παράξενη για εμένα ενέργεια που κουβαλούσαν. Η ενέργεια αυτή ήταν το κίνητρο για να με κατεβάζει τα καλοκαίρια στο Πόρτο στο βραχίονα, στο πράσινο φανάρι, όπου ξεροστάλιαζα μαζί με τους υπόλοιπους συμπάσχοντες φίλους και να βλέπω το πλοίο να κάνει τη μανούβρα του εκεί απέναντι από το άγαλμα του Λασκαράτου.

Μετέπειτα να το βλέπω να διανυκτερεύει και να στολίζει με το μεγαλείο του το λιμάνι και να δίνει στην πόλη ζωντάνια.

Από τότε και με τα χρόνια ξεκίνησα να καταλαβαίνω πλέον, πέραν των συναισθηματισμών και το πόσο σημαντική και ωφέλιμη ήταν αυτή η ενέργεια. Τι σήμαινε για την ανάπτυξη και την ευημερία των κατοίκων η σύνδεση του νησιού μου με την ενδοχώρα.

Από την άλλη, δεν άκουσα ποτέ να διαμαρτυρηθεί κάποιος για το πόσο κακό έκανε ο θόρυβος και πόσο καπνό έβγαλαν οι τσιμινιέρες. Για το πόσο πολύ φωτισμένο ήταν.

Ενδεχομένως να υπήρχαν κάποιοι λιγοστοί που διαμαρτύρονταν και τότε. Όμως ποτέ δεν έφτασε ένα τέτοιο θέμα να λάβει τέτοια έκταση.

Ασχολούμενος πλέον και αμιγώς επαγγελματικά με την θάλασσα και την ακτοπλοΐα, μικρή και μεγάλη, εντός και εκτός Ελλάδας, ανακάλυψα και άλλη διάσταση για το τι σημαίνει η παραμονή των πλοίων στα λιμάνια, ιδιαίτερα ετούτης της όμορφης χώρας. Ποτέ και πουθενά δεν συνάντησα κανέναν να παραπονεθεί για κανένα ζήτημα που θα πρόκυπτε από αυτή την ενέργεια, αντιθέτως δε, γινόταν και γίνεται ότι είναι δυνατόν από τους κατοίκους για να κρατούν τα πλοία κοντά τους. Έστω και για λίγο και τις περισσότερες φορές, κάτω και από αντίξοες συνθήκες.

Αν θέλει κάποιος μπορεί να αναζητήσει απόψεις από κατοίκους των λιμανιών που τα ‘’είχαν’’ και τα ‘’έχασαν’’.

Στο δια ταύτα τώρα.

Σέβομαι τον προβληματισμό των διαμαρτυρομένων. Κατανοώ τούς ανθρώπους που πραγματικά υποφέρουν. Τον προβληματισμό όμως που περιορίζεται κατά την άποψη μου μέχρι την στιγμή που θα τοποθετηθεί pillar ηλεκτροδοτήσεως. Εκεί είναι το πρόβλημα. Όχι αυτό που προβάλλεται σαν περιτύλιγμα από κάποιους που στο όνομα της …σωτηρίας καιροσκοπούν και πράττουν κατά το δοκούν. Γιατί σέβομαι και κατανοώ και τους υπόλοιπους συμπατριώτες μου που έχουν την αντίθετη άποψη. Άποψη που διατηρούν χειμώνα καλοκαίρι. Που σταθμίζουν από άλλη οπτική γωνία την σημασία της παραμονής του πλοίου στο λιμάνι.

Με γνώμονα το κοινό συμφέρον και όχι κατά περίπτωση το ατομικό. Είναι κρίμα να δραματοποιείται τόσο μια τέτοια διαμαρτυρία. Να διαδίδεται στην κοινή γνώμη ούτε λίγο ούτε πολύ ότι οι εξαγωγές των καυσαερίων του πλοίου είναι απέξω από τα…μπαλκόνια των κατοικιών. Αν θέλουμε να τοποθετηθούμε σε μία τέτοια βάση, ας συνυπολογίσουμε και τα οχήματα, τα φορτηγά, τα λεωφορεία κλπ που διασχίζουν τους δρόμους και που πραγματικά περνάνε έξω ακριβώς από τις μπαλκονόπορτες των πολιτών και κατ’ επέκτασιν να συζητήσουμε για την ρύπανση που προκαλούν ποικιλοτρόπως.

Για όσους δεν γνωρίζουν το πλοίο ελλιμενίζεται σε τεράστια απόσταση από την πλησιέστερη κατοικία.

Γίνεται επίσης και …εύφημος μνεία στο παρελθόν, για μεταφορά κάποιου πλοίου στο λιμάνι του Πόρου ή της Κυλλήνης επειδή όπως αναφέρεται στην (ανενεργή πλέον) πλοιοκτήτρια εταιρεία …κατάλαβαν το πρόβλημα και απομάκρυναν το καράβι.

Με λίγα λόγια εννοήθηκε ότι το πρόβλημα λύθηκε επειδή έστειλαν το πλοίο να διανυκτερεύσει σε μία άλλη κατοικημένη περιοχή…

Ποια τα συμφέροντα της παραμονής του πλοίου τώρα; Για όσους δεν γνωρίζουν είναι ίδιας σημασίας συμφέροντα που εξυπηρετεί και:

Η παραμονή του κότερου λίγο πιο κάτω.

Η παραμονή του κρουαζιερόπλοιου στο μπαστούνι.

Η συνήθως πολυήμερη παραμονή του φορτηγού πλοίου που είναι δεμένο και φορτώνει στόκο στο λιμάνι του Αργοστολίου απέναντι από τις σουίτες και τα ξενοδοχεία.

Η παραμονή όλων των πλοίων σε όλα τα λιμάνια του κόσμου μέχρι να τελειώσει η φόρτο/εκφόρτωση και να έρθει η ώρα απόπλου τους.

Με την ίδια λογική θα έπρεπε από περιέργεια να μάθει κάποιος και ποια είναι τα συμφέροντα που δεν εξυπηρετούνται.

Δεν θα ήθελα να τοποθετηθώ επί του παρόντος στο θέμα της διανυκτέρευσης του πλοίου στο λιμάνι του Πισαετού. Ανήκει σε άλλο κεφάλαιο.

Όσον αφορά την φωτορύπανση έκανα πολύ πρόχειρα μία μικρή έρευνα στο διαδίκτυο για να δω σε τι συνίσταται.

Wiki: Φωτορύπανση ή ρύπανση τεχνητού φωτισμού ονομάζεται:

Α) το φαινόμενο το οποίο σημειώνεται στον ουρανό πάνω από αστικά κέντρα και γενικά τοποθεσίες με πολλά φώτα, κατά το οποίο ο ουρανός είναι πιο φωτεινός από το κανονικό με αποτέλεσμα να υπάρχει μειωμένη αντίθεση μεταξύ των αστέρων και του φόντου του ουρανού. Το φαινόμενο αυτό συνεπάγεται περιορισμένη απόδοση των τηλεσκοπίων και γενικότερα υποβάθμιση των αστρονομικών παρατηρήσεων, καθώς ο τεχνητός φωτισμός αποκρύπτει τα ουράνια σώματα, με εξαίρεση τα φωτεινότερα.

Β) Σύμφωνα με ένα γενικότερο ορισμό, φωτορύπανση είναι κάθε υπερβολικός, άστοχα κατευθυνόμενος ή ενοχλητικός τεχνητός φωτισμός.

Έτσι, αν δεν εμποδίζεται κάποιο τηλεσκόπιο εκεί στη Σάμη, τότε η έννοια εμπίπτει στην δεύτερη κατηγορία όπου αμφισβητούνται για την αξιοπιστία τους από το σεβαστό δημοτικό συμβούλιο Σάμης οι χρονοβόρες και κοστοβόρες μελέτες των ναυπηγικών γραφείων που αφορούν στον ηλεκτροφωτισμό των πλοίων οι οποίες αυτομάτως καθίστανται υπερβολικές, άστοχα κατευθυνόμενες και ενοχλητικές.

Άραγε το ίδιο σκεπτικό θα εξέφραζε ο σεβαστός αναγνώστης της επιστολής διαμαρτυρίας των 64 συμπολιτών ενώπιον του Δημοτικού Συμβουλίου Σάμης εάν επρόκειτο και για τη διανυκτέρευση του κρουαζιερόπλοιου CELEBRITY BEYOND κάθε βράδυ στην ίδια θέση; Θα πρότεινε την απομάκρυνση του για το Κατάκολο;

Ενδεικτικά θα αναφέρω ότι σε ένα λίγο μικρότερου μεγέθους κρουαζιερόπλοιο από το αναφερθέν τοποθετούνται συνολικά περίπου 17,5 χιλιόμετρα ταινίας φωτισμού LED, 30.000 μέτρα καλωδίου μόνον για φωτισμό και 60.000 με 80.000(!) lighting points (Meyer shipyard) με τεχνολογία ελέγχου (για παράδειγμα τύπου Traxon).

Και κάπου εδώ θα βάλω μία άνω τελεία.

Θέλω να πιστεύω ότι το σεβαστό δημοτικό συμβούλιο Σάμης θα πράξει τα δέοντα με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα ασκώντας πίεση όπως φαίνεται στο λιμενικό ταμείο και την τεχνική υπηρεσία ώστε να τοποθετηθεί όχι μόνο στη Σάμη αλλά και σε κάθε λιμάνι του νησιού pillar ηλεκτροδοτήσεως των πλοίων.

Και επι τη ευκαιρία ας τελειώσουν επιτέλους οι χιλιοειπωμένες παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν …χτες στα λιμάνια μας και αφορούν την ασφάλεια. Εκτός των άλλων σε λίγο καιρό όπως πάει από το λιμάνι της Σάμης δεν θα μπορούν να μπουν στο πλοίο άλλα οχήματα από …ερπυστριοφόρα.

Κλείνοντας, ζητώ συγνώμη από τους φίλους αναγνώστες για το (αναγκαία) μακροσκελές κείμενο. Είμαι πεπεισμένος ότι δεν αντικατοπτρίζονται και δεν υιοθετούνται από τους περισσότερους συντοπίτες απόψεις και σκέψεις που οδηγούν σε αποφάσεις που λαμβάνονται χωρίς λογική και απερίσκεπτα για την πρόοδο του νησιού μας και των κατοίκων του.

Με την πεποίθηση ότι το συντομότερο δυνατό θα αποκατασταθούν σε όλα τα λιμάνια της Κεφαλλονιάς και της Ιθάκης το συντομότερο δυνατό όλες οι αναγκαίες παρεμβάσεις από το λιμενικό ταμείο και τις αρμόδιες υπηρεσίες που προασπίζουν στο μέγιστο την ασφάλεια της διακίνησης των επιβατών και των οχημάτων από τα πλοία, εύχομαι καλή και δημιουργική σεζόν σε όλους.

Και καλό καλοκαίρι

Cpt Διονύσης Μπαράκος

 

Προσυπογραφω, εννοειται, αλλα... τζαμπα χανει τα λογια του και φθειρει το πληκτρολογιο του ο Πλοιαρχος. 

 

On 6/23/2022 at 2:42 PM, proud_ionian said:

Πιθανον να ενοχληθηκε κανενας ιδιοκτητης παραλιακου καταλυματος, με ακρες στο Δημο. Πιθανοτερο ισως να χανουν εσοδα απο το πρωινο τοπικο σαμη πισαετος σαμη, της Levante, διαφοροι παρατρεχαμενοι (Sea Taxis Σαμης, Sea Taxis Ιθακης και IonionP Lines).

 

Οπως ειπα και παραπανω αλλοι πρεπει να ειναι οι λογοι και οι 64 διαμαρτυρομενοι και το προσυπογραφον Δημοτικο Συμβουλιο, ειναι αυτο που (λεγεται οτι) ειπε ο συντροφος :P  Ουλιανωφ.

ΥΓ: 

Quote

Δεν πρέπει να ήμουνα ακόμη οχτώ με δέκα ετών ακόμη όταν πρόσμενα να ακούσω από το παράθυρο του πατρικού μου στο Ληξούρι τον θόρυβο και την κόρνα από το ‘’Αργοστόλι’’ και το ‘’Ιονίς’’ να ξυπνούν ευχάριστα τη μικρή αυτή πόλη κάθε πρωί και να της δίνουν ζωή με την σχετικά…παράξενη για εμένα ενέργεια που κουβαλούσαν.

Και εμεις στην αλλη πλευρα, με αυτα μεγαλωσαμε :) Κεφαλληνία, Ιονίς, Αργοστόλι

 

Link to comment
Share on other sites

Όχι μόνο με αυτά..... Έπτάνησος, Κεφαλονιά, Επτάνησος (new), αλλά και κατά κερούς κρουαζιερόπλοια όπως το Salamis Filoxenia, το Ιάσων πιο παλιά κ.α. που παρέμεναν στο λιμάνι μας και πραγματικά το στόλιζαν με την παρουσία τους. Όμως μην ξεχνάς, οτι και σε ανάλογη περίπτωση σε εμάς, είχαν πεί πως το αρχοντικό της εφοπλιστικής οικογένειας, που είναι απέναντι από την π[ροβλήτα μας, ενοχλούνταν από την ηλεκτρομηχανή του πλοίου..... ποτέ όμως δεν ενοχλήθηκε τα χρόνια που διανυχτεύρευε εκεί το δικό του πλοίο (Ιονις), ούτε κανείς έλαβε υπ όψην του οτι ο συγχωρεμένος ο γέροντας, δεν άκουγε καλά, οπότε δεν θα άκουγε και το πλοίο....

Edited by Mr_Zoo
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλά τα λέει, αλλά δυστυχώς δε βλέπω να τον ακούει κανείς ...

Γενικότερα, όχι μόνο στα δύο νησιά μας, παρατηρώ μια αποστροφή από τη ναυτιλία για χάρη του (προσωρινού) τουρισμού ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...