Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο λιμανι της σαμης εκτελουνται λιμενικα εργα. Εχει σχεδον ολοκληρωθει το αλιευτικο καταφυγιο στην ΝΔ πλευρα του λιμανιου ενω γινεται ανακατασκευη του κρηπιδωματος εκει που ηταν οι μισογκρεμισμενες παλιες ραμπες για να επεκταθει η (υπωτυπωδης ως τωρα) μαρινα.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΕΝΤΑΧΘΗΚΕ ΤΟ ΕΡΓΟ "ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΜΟΛΟΥ ΛΙΜΕΝΟΣ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ"

17/04/2006 14:29:59

Εντάχθηκε το έργο της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης στο Π.Ε.Π. Ιονίων Νήσων «Επέκταση μόλου λυμένος Ληξουρίου», προϋπολογισμού 1.400.000 €.

Η επέκταση του λιμανιού είναι ένα έργο που θα βοηθήσει στην καλύτερη εξυπηρέτηση των Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων αλλά και των επιβατών καθώς η προσέγγιση και η διαδικασία αποβίβασης-επιβίβασης θα πραγματοποιείται με μεγαλύτερη ασφάλεια και σε μικρότερους χρόνους.

Η ένταξη του παραπάνω έργου θα συμβάλλει ορατά στην ανάπτυξη της τοπικής οικονομίας, θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους και εμπόρους της περιοχής αλλά και τις τουριστικές επιχειρήσεις καθώς η προσέλευση των επισκεπτών του Δήμου Παλλικής θα είναι ευκολότερη και πιο συχνή.

Η Νομαρχιακή Αρχή ανταποκρινόμενη στα αιτήματα των πολιτών του Νομού μας θα συνεχίσει τις προσπάθειες για την καλυτέρευση των συγκοινωνιών της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης που έχουν ως σκοπό την εξυπηρέτηση των τουριστών αλλά πρωτίστως των κατοίκων των νησιών μας.

πηγή: ιστοσελίδα www.kefalonia.net.gr

Link to comment
Share on other sites

Από μέλος πληρώματος πλοίου που προσεγγίζει το λιμάνι του Πόρου,έμαθα ότι έχει εγκριθεί πρόγραμμα και κονδύλι 6,8 εκ. Ευρω για πλήρη ανακατασκευή του λιμένος.

Συγκεκριμένα από την ιχθυόσκαλα μέχρι τον κυματοθραύστη στο κόκκινο,τρείς θέσεις για τα πλοία και διατήρηση της υπάρχουσας.

Επίσης μία θέση για προσέγγιση κρουαζιεροπλοίου από την εξωτερική πλευρά του κυματοθραύστη.

Για την ώρα βέβαια υπάρχει απλώς στο λιμάνι μόνο ένας πλωτός γερανός για εκβάνθυνση, ενώ γίνονται και χωματουργικά έργα για τον σχηματισμό ξηράς μέχρι τον κυματοθραύστη του λιμανιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

ΥΠΕΓΡΑΦΗ ΤΟ ΕΡΓΟ "ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΩΝ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΑΡΓΟΣΤΟΛΙΟΥ"

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα του Νομαρχιακού Συμβουλίου την Τρίτη 16 Μαΐου υπεγράφη το έργο «Λιμενική εγκατάσταση Κρουαζιεροπλοίων στο λιμάνι Αργοστολίου», προυπολογισμού 7.443.000 €, από τον Γ. Γ. Περιφέρειας Ιονίων Νήσων κ. Σωτήρη Βόσδου.

Ο Νομάρχης Κεφαλονιάς και Ιθάκης κ. Διονύσης Λευκαδίτης κατά την έναρξη της εκδήλωσης στον χαιρετισμό του είπε τα εξής : «Είμαι ευτυχής, που τη σημερινή μέρα είναι μαζί μας ο Γενικός Γραμματέας της Περιφέρειας Ιονίων Νησιών, κ. Σωτήρης Βόσδου, για την υπογραφή ένταξης του προβλήτα των κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι του Αργοστολίου.

Είναι ένα από τα μεγαλύτερα αναπτυξιακά έργα που έχει να επιδείξει ο Νομός μας την τελευταία 30ετία. Ένα έργο πνοής, όχι μόνο για το Αργοστόλι αλλά και για ολόκληρο το Νομό μας, ένα έργο αντάξιο του αερολιμένα της Κεφαλονιάς.

Χρειάστηκε δουλειά, κόποι, θυσίες, και ό,τι άλλο ήταν δυνατόν να γίνει από την πλευρά μας, ώστε να ξεπεραστούν οι «κυκεώνες» της γραφειοκρατίας. Εργάστηκα προσωπικά επί 3,5 χρόνια μαζί με τους συνεργάτες μου και τις Τεχνικές Υπηρεσίες, ιδιαίτερα τους κ.κ. Νίκο Γαβρά και Νίκο Ανδρεάτο, καθώς και το Μελετητή της MARNET, κ. Νίκο Φλώριο, καταφέραμε να φέρουμε εις πέρας το έργο τούτο, που, καθομολογία των τεχνικών και μελετητών, θα χρειαζόντουσαν ακόμα 3 έως 5 χρόνια για να φτάσουμε στο σημείο, στο οποίο βρισκόμαστε σήμερα.

Είναι προς τιμήν του Περιφερειάρχη και της Κυβέρνησης του Κώστα Καραμανλή που ένα τόσο μεγάλο έργο εντάσσεται σήμερα, με την υπογραφή του κ. Βόσδου, στο στάδιο της χρηματοδότησης.

Είναι ένα έργο παρακαταθήκη για το Νομό μας, το οποίο αναμένεται να αποτελέσει τα επόμενα χρόνια την αιχμή του δόρατος σε ό,τι αφορά την τουριστική ανάπτυξη της Κεφαλονιάς.

Εύχομαι, κ. Γενικέ, σε μικρό χρονικό διάστημα να υπογράψετε και την ένταξη του λιμανιού του Πισαετού, το οποίο αποτελεί με τη σειρά του ένα επίσης πολύ σημαντικό έργο, σε ό,τι αφορά την ανάπτυξη των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών, και κατ’ επέκταση της τουριστικής κίνησης, τόσο στην Κεφαλονιά όσο και στην Ιθάκη.»

Η κατασκευή του έργου «Λιμενική εγκατάσταση κρουαζιερόπλοιων στον λιμένα Αργοστολίου» περιλαμβάνει τρεις νησίδες για τον ελλιμενισμό των κρουαζιεροπλοίων , δύο μεταλλικές πεζογέφυρες για την σύνδεση των νησίδων, προβλήτα, φανοί για την φωτοσήμανση της λιμενικής εγκατάστασης και ένα κτίριο για τις ανάγκες εξυπηρέτησης των κρουαζιερόπλοιων.

Με την ένταξη αυτού του έργου επιτεύχθηκε ένας από τους μεγαλύτερους στόχους της Νομαρχιακής Αρχής καθώς είναι ιδιαίτερης σημασίας και σπουδαιότητας αφού με την διεκπεραίωση του επιφέρει πρόοδο, καλύτερη παροχή τουριστικών υπηρεσιών και οικονομική ευημερία για ολόκληρο τον Νομό μας.

Η Νομαρχιακή Αρχή τηρώντας τις υποσχέσεις που έδωσε στους κατοίκους της Κεφαλονιάς και της Ιθάκης στην αρχή της θητείας της για μεγάλα αναπτυξιακά έργα, θα συνεχίσει την προσπάθεια της προς αυτή την κατεύθυνση.

Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν οι Αντινομάρχες κ. Σ. Κουρής και κ. Α. Μαρκέτος, ο Πρόεδρος του Ν. Σ. κ. Β. Καμπίτσης ο Δήμαρχος Αργοστολιού κ. Γ. Φόρτες, ο Δήμαρχος Λειβαθούς κ. Ν. Φράντζης, ο Δήμαρχος Ελειού-Πρόννων κ. Γ. Μεταξάς, η Αντιδήμαρχος Ερίσσου κ. Χ. Νικολετάτου, ο Λιμενάρχης κ. Ν. Αλεβίζος, ο Πρόεδρος Ξενοδόχων κ. Σ. Γαλιατσάτος, ο Πρόεδρος Ενοικιαζόμενων Καταλυμάτων κ. Σ. Σταμένης καθώς και Νομαρχιακοί Σύμβουλοι.

πηγη: Το Ραπορτο (της κεφαλονιας)

Link to comment
Share on other sites

νομαρχιακες εκλογες ερχονται ας πουμε και κατι. τα καναμε που τα καναμε θαλασσα με τη διακοπη ρευματος τουλαστιχον να παρουσιασουμε ενα εργο που θα γινει. και βεβαια ο κλασικος βουλευτης Καλοχαιρετας. ποσες φορες μας τα εχουν υποσχεθει αυτα τα εργα:D

περαν του φαιδρου των ανακοινωσεων απο τα παραπανω, (και πιο πανω) φαινεται οτι υπαρχουν εγκεκριμενα κονδυλια και ειτε εχουν ξεκινησει (Σαμη, Πορος) ειτε ξεκινουν στο κοντινο μελλον (αργοστολι) εργα στα 3 βασικα λιμανια της κεφαλονιας (σαμη, πορος, αργοστολι) που θα βελτιωσουν τις συνθηκες οχι μονο για τα ferries αλλα και για τα κρουαζιεροπλοια και για τα μικρα σκαφη. ολα αυτα τη στιγμη που το θιακι (που ανηκει στον ιδιο νομο) και η ζακυνθος (νησι με μεγαλυτερη τουριστικη κινηση) παρακαλανε για μερεμετια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

τα εργα στο λιμανι της σαμης προχωρανε με γοργους ρυθμους. οι παλιες ραμπες μεσα στο λιμανι εχουν σκεπαστει και εχουν γυνει προσχωσεις διαπλατυνσης της προκυμαιας. θα κατασκευαστουν θεσεις ελλιμενισμου yacht και μια ραμπα για τις παντοφλες της γραμμης.

post-13-128326958761_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΝΟΙΧΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ

"02/08/2006 14:17:00 Η Α΄ Νομαρχιακή Επιτροπή της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κεφαλληνίας και Ιθάκης προκηρύσσει ανοιχτό διαγωνισμό για την ανάθεση του έργου «Επέκταση Υπήνεμου Μώλου Λιμένος Ληξουρίου», με προϋπολογισμό 1.400.000 ευρώ με Φ.Π.Α.

Το προτεινόμενο έργο θα κατασκευασθεί ως επέκταση του υφιστάμενου μώλου με διαφοροποίηση στην διεύθυνση επέκτασης κατά 25 μέτρα προς τα βορειοανατολικά και με προβλεπόμενο μήκος επέκτασης κατά 35 μέτρα και πλάτος 28 μέτρα. Σκοπός του έργου είναι η δημιουργία συνθηκών άμεσης προσέγγισης των πλοίων στο λιμένα Ληξουρίου δεδομένων των γεωμετρικών περιορισμών στις διαστάσεις κάτοψης του υφιστάμενου λιμένα και τα μικρά βάθη στα υπάρχοντα κρηπιδώματά του.

Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στις 7 Σεπτεμβρίου 2006, στις 10.00 το πρωί, στα γραφεία της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Κεφαλληνίας και Ιθάκης ενώπιον της αρμόδιας Επιτροπής.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παραλάβουν τα συμβατικά τεύχη του διαγωνισμού, καθώς και να ζητήσουν περαιτέρω διευκρινήσεις από τη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών της Ν.Α. Κεφαλληνίας και Ιθάκης (Αργοστόλι, κτίριο Διοικητηρίου, τηλ. 26710-22315, κυρία Α. Λευκίδου). "

πηγη:www.reporto.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

υπογραφτηκε η συμβαση για το "λιμανι κρουαζιεροπλοιων" στο λιμανι αργοστολιου. ο απερχομενος νομαρχης πριν παραδωσει τακτοποιει εκκρεμοτητες.

Στις νέες σύγχρονες εγκαταστάσεις θα καταστεί δυνατή η προσέγγιση κρουαζιερόπλοιων που μεταφέρουν τουρίστες υψηλού οικονομικού επιπέδου η διακίνηση των οποίων προδιαγράφει και την τόνωση της οικονομικής δραστηριότητας.

που΄σαι Φουρα να τους δεις. εκει τουλαχιστον δε θα φαρδυνουν τη διωρυγα.

Σε ολα τα λιμανια και καταφυγια της κεφαλονιας γινονται εργα.

Περισσοτερα στο ΡΕΠΟΡΤΟ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Από μέλος πληρώματος πλοίου που προσεγγίζει το λιμάνι του Πόρου,έμαθα ότι έχει εγκριθεί πρόγραμμα και κονδύλι 6,8 εκ. Ευρω για πλήρη ανακατασκευή του λιμένος.

Συγκεκριμένα από την ιχθυόσκαλα μέχρι τον κυματοθραύστη στο κόκκινο,τρείς θέσεις για τα πλοία και διατήρηση της υπάρχουσας.

Επίσης μία θέση για προσέγγιση κρουαζιεροπλοίου από την εξωτερική πλευρά του κυματοθραύστη.

3 οι θεσεις, αλλα βαπορι θα μπορει να δενει στη μεσαια.

στην ουσια προκειται για μια θεση ευκολιας. οταν το βαπορι εχει αμεση αναχωρηση θα γυρνα απ'εξω και θα δενει στο νεο ντοκο με αναποδα. απο εκει θα φευγει πιο ευκολα. με το νεο ντοκο θα ανακουφιζεται και το υπαρχον "λιμανι".

απο τις "3 θεσεις" οπως φαινεται και στη φωτο μονο η μεσαια ειναι λειτουργικη. η ανατολικη (εκει που ειναι η δραγα) ειναι πανω στον κυματοθραυστη (the rocks want your shaft) και στη δυτικη οποιο δενει θα ειναι πανω στο πρασινο.

χλωμο βλεπω το να διανυκτερευουν δυο βαπορια. απλα αν ειναι καποιο στην τωρινη θεση θα μπορει να δεσει και δευτερο με την προυποθεση οτι θα φυγει πριν απο αυτο που ειναι ηδη μεσα, αλλιως τον εγκλωβισε.

στη φωτο το αθηνα ειναι στην τωρινη θεση. φανταστειτε να ειναι το επτανησος μεσα και στη νεα θεση το καλβος. το αθηνα και το επτανησος γυρνανε αναμεσα στους 2 κυματοθραυστες (με χωρο 5 μετρα πλωρα και 5 πρυμα) ενω τα μικροτερα καλβος και ιονις γυρνανε οριακα μεσα.

για οσους δεν ξερουν, το πρασινο του πορου ειναι πιο μπροστα απο την πλωρη του αθηνα (καμια 10ρια μετρα)

post-13-128326961608_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

επαναλαμβανω δεν εννοω αναμεσα στους κυματοθραυστες και μετα να μπει με αναποδα, αλλα να κανει τη μανουβρα μεσα στο "λιμανι". ρωταω γιατι ειναι λιγο παρατολμο:P . συνηθως μονο καλβος και ιονις το κανουν λογω μεγεθους. το επτανησος οσες φορες το εχω δει γυρνα αναμεσα στους κυματοθραυστες. υπαρχει καμια φωτο με αυτο που λες γιατι πρεπει να ειναι εντυπωσιακο.

ΥΓ βαζω και αλλες 2 φωτο. μια ποσο χωρο εχει η πλωρη οταν κανει τη μανουβρα εξω και στην αλλη ποσο χωρο εχει δεξια του το βαπορι οταν ειναι στο λιμανι.

post-13-128326961616_thumb.jpg

post-13-128326961618_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ τις εμπειρίες μου.

Καταρχήν δεν ξέρω τι χαρακτηρίζει καθένας σαν λιμάνι ή κυματοθραυστή.

Μπορείς να θεωρήσεις τον χώρο μεταξύ πράσινο και κόκκινο σαν λιμάνι ή σαν..προλιμένα.

Όπως και να χει, όλοι τους εκεί είναι προσεκτικοί πλέον κατά την μανούβρα τους και στην πραγματικότητα ΜΟΝΟ ο Πρωτέας είχε την άνεση για ασφαλή στροφή ΑΡΚΕΤΑ ΜΕΣΑ στο λιμάνι.

Ή στροφή όσο το παρατηρώ δύο χρόνια τώρα ξεκινάει μεταξύ του κυματοθραύστη και του πράσινου και αρχίζει να έρχεται γλυκά γλυκά πίσω και παράλληλα με το πράσινο.

Έχωντας κάνει πλέον την θέα των ρεμέτζων στον Πόρο καθημερινή ρουτίνα κατα τους θερινούς μήνες και όχι μόνο, μπορώ να πώ με βεβαιότητα ότι το Επτάνησος έχει γίνει ιδιαίτερα πιο προσεκτικό από τα άλλα, ειδικά τα τελευταία δύο χρόνια αφού προηγουμένως όσο πήγαινε για στροφή πιο μέσα στο λιμανί έβρισκε και έκανε και ζημιές στις προπέλες του.

Αυτά από ασφαλής πηγή..θα έλεγα..

Έτσι και μετά την νέα ρότα του Πρωτέα στα 12νησα, έμεινε το Ιονίς κατα σειρά μεγέθους να είναι το πιο ευέλικτο και ασφαλές στο λιμάνι.

Όσον αφορα την επέκταση του λιμανιού, θα δούμε στην πράξη πόσα και που θα δένουν.

Ακόμα δεν έχουμε την τελική διαμόρφωση πιστεύω.

Το μόνο που παρατηρώ είναι μεγάλες καθηστερήσεις αφού όπως έλεγαν κάπου εδώ θα ήταν έτοιμο.

Τουλάχιστον προχωράνε οι εργασίες..

Προσωπικά πιστεύω ότι φέτος δεν θα είναι έτοιμο για να δούμε πρωινές "ξιφομαχίες" Α.Κάλβου-Επτάνησος ενώ το Ιονίς θα συνεχίζει το πρωινό χαλαρό "φορτηγάδικο" δρομολόγειο του απο Κυλλήνη.

Αυτάαα, λογικά από το Πάσχα πιστεύω, θα σας έχω update για το "νέο λιμάνι"..

Link to comment
Share on other sites

επαναλαμβανω δεν εννοω αναμεσα στους κυματοθραυστες και μετα να μπει με αναποδα, αλλα να κανει τη μανουβρα μεσα στο "λιμανι". ρωταω γιατι ειναι λιγο παρατολμο:rolleyes: . συνηθως μονο καλβος και ιονις το κανουν λογω μεγεθους. το επτανησος οσες φορες το εχω δει γυρνα αναμεσα στους κυματοθραυστες. υπαρχει καμια φωτο με αυτο που λες γιατι πρεπει να ειναι εντυπωσιακο.

ΥΓ βαζω και αλλες 2 φωτο. μια ποσο χωρο εχει η πλωρη οταν κανει τη μανουβρα εξω και στην αλλη ποσο χωρο εχει δεξια του το βαπορι οταν ειναι στο λιμανι.

Για δείτε στη φωτογραφία την απόσταση του πλοίου από το κυματοθραύστη.

post-54-128326961624_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 3 weeks later...

Τρεις φωτογραφίες από το λιμάνι του Πόρου, τραβηγμένες λίγες ημέρες πριν.

Τα έργα στο λιμάνι προχωράνε κανονικά, και όπως μάλιστα μου είπε φίλος γνωρίζων, με ταχύτερους ρυθμούς μετά την προκήρυξη των εκλογών :).

Στην πρώτη φώτο, η πορεία των έργων,

στην δεύτερη φώτο, το Επτάνησος εισερχόμενο, ώστε να μπορείτε να κάνετε μια εκτίμηση για την νέα χωρητικότητα του λιμανιού,

και στην τρίτη φώτο, μια ολοκληρωμένη μανούβρα του Επτάνησος, η οποία ελπίζω να βοηθήσει σε κάποιες διαφωνίες :D που υπήρξαν σε προηγούμενα μηνύματα.

post-929-128326967563_thumb.jpg

post-929-128326967566_thumb.jpg

post-929-128326967569_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Απλα μια επισημανση στα γραφομενα απο τον proud.Οταν ερχονται και τα δυο ιταλικα,αραζουν στον εξω μολο και τα δυο.Αυτο τουλαχιστον ειδα εγω στη Σαμη.Να και δυο φωτογραφιες με Ερωτοκριτο και Ionian Queen.

post-707-128326967571_thumb.jpg

post-707-128326967574_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μια φορα έχω πάει στο παλιό λιμάνι με τον Κάλβο, σε παρα πολύ άσχημο καιρό.

Γνώμη μου είναι ότι ακόμα και η καινούργια κατασκευή είναι μικρή. Έργο για το μέλλον είναι αυτό? Εδώ η "λεκαναρα" της Ζακύνθου και έτσι όπως είναι κάνει πλοία των άνω των 125 μέτρων να γυρίζουν απέξω?

Και προς τι η Ζακυνθινή αντιγραφή? Δεν θέλαν να αφήσουν την Ζάκυνθο το μοναδικό λιμάνι με τους φάρους να φαίνονται ανάποδα όταν ένα πλοία έρχεται από Ανατολικά?

Για την ακρίβεια και αν είναι καλός ο προσανατολισμός μου, πλοίο που ανεβαίνει από νοτιοανατολικά του λιμανιού στον Πόρο θα βλέπει τους φάρους ανάποδα! Ευτυχώς οι ξένοι χρησιμοποιούν χάρτες -λέμε τώρα.

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω στο προηγούμενο μήνυμα μου, κάποια πράγματα που παρέλειψα να αναφέρω.

Ο ''γνωρίζων πράγματα και καταστάσεις φίλος'' που ανέφερα και πιο πάνω, μου είπε ακόμα ότι ο μόλος που δένουν τώρα τα καράβια (αριστερά στην δεύτερη φώτο),

θα ξηλωθεί και θα φτιαχτεί καινούργιος πιο ανοιχτά και στην ίδια ευθεία με τον απέναντι μόλο, ώστε και να μεγαλώσει το λιμάνι και να είναι πολύ πιο λειτουργικό

από ότι είναι σήμερα που ο ένας μόλος βγαίνει πολύ πιο έξω από τον άλλο.

Στην θέση του παλιού που θα ξηλωθεί θα μπουν ''πλωτά ντοκ'', ( καλά το λέω; ), όπου θα δένουν μικρότερα σκάφη (αναψυχής, ιστιοπλοικά, κλπ).

Όλα αυτά τα έργα βέβαια, ελάχιστη θετική ανταπόκριση βρίσκουν από τους μόνιμους κατοίκους, οι οποίοι θέλανε να παραμείνει το λιμάνι τους όπως ήταν,

(και δεν νομίζω να υπάρχει κανείς που δεν τους κατανοεί αν αναλογιστεί την αύξηση της κίνησης που θα υπάρξει στο λιμάνι).

Το νέο λιμάνι όμως φτιάχνεται (το μεταφέρω όπως ακριβώς μου ειπώθηκε), από τους εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στις γραμμές προς Κεφαλλονιά, μιας και τους εξυπηρετεί ο Πόρος λόγω της πιο κοντινής του απόστασης από την Πελοπόννησο.

Link to comment
Share on other sites

Το νέο λιμάνι όμως φτιάχνεται (το μεταφέρω όπως ακριβώς μου ειπώθηκε), από τους εφοπλιστές που δραστηριοποιούνται στις γραμμές προς Κεφαλλονιά, μιας και τους εξυπηρετεί ο Πόρος λόγω της πιο κοντινής του απόστασης από την Πελοπόννησο.

Και να ήθελαν, δεν αφηνει το κράτος. Αν ο φιλος εννοει οτι Κεφαλλονίτες πολιτικοί συνδεδεμένοι με τα τοπικά συμφέροντα σε γενική μορφή (εσωκλείοντας και τους πλοιοκτήτες της περιοχής) δουλεύουν ώστε οι χρηματοδοτήσεις και οι εγκρίσεις να μην καθυστερούν τότε θα συμφωνούσα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Angelos, δηλώνω τελείως αναρμόδιος, και μάλιστα χαίρομαι που δεν ανήκω στην πλειοψηφία των Ελλήνων,

οι οποίοι ως γνωστόν έχουν γνώμη επί παντός του επιστητού. :D

Γι αυτό το λόγο είπα στο προηγούμενο μήνυμα μου ότι ''το μεταφέρω όπως ακριβώς μου ειπώθηκε''.

Φαντάζομαι όμως (ή μάλλον είμαι σίγουρος), ότι εννοούσε αυτό ακριβώς που λες και εσύ. Ότι δηλαδή επειδή

συνέφερε τους πλοιοκτήτες το συγκεκριμένο έργο, ''δούλεψαν'' για την πραγματοποίηση του.

Αλλίμονο αν πιστεύει κανείς ότι το έργο το ...χρηματοδότησαν οι πλοιοκτήτες. :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτό το λόγο είπα στο προηγούμενο μήνυμα μου ότι ''το μεταφέρω όπως ακριβώς μου ειπώθηκε''.
δεν το αγνόησα στην απαντηση μου.

Χωρίς να θέλω να βγω εκτος θέματος, υπάρχουν έργα όπως οι ράμπες στα λιμάνια που πληρώνουν οι πλοιοκτήτες. Διαφορετικά μέσω λιμενικών ταμείων και των σωστών δρόμων θα .... είχαν σπάσει πολλά αυτοκίνητα.

Όσο για την πολιτική βοήθεια, δυστυχώς δεν συμβαίνει σε όλα τα νησιά αλλα το YEN με την Κεφαλλονιά (για να επιστρέψουμε στο θέμα μας) έχει μακρά ιστορία.

Όσο για το προηγούμενο σχόλιο για το αν οι ντόπιοι χαίρονται η όχι, δεν συμφωνώ με την απόλυτα αρνητική φύση που δείχνει ο φίλος σου, μια και πιστεύω οτι θα υπαρχουν και άλλοι με περιουσια εκεί που μπορεί να αναπτύξουν μια ανάλογη επιχείρηση.

Και ένα τελευταίο: όπως σε κάθε λιμάνι έτσι και εδώ, αν δεν υπάρχει σωστός δρόμος για την ενδοχώρα, τότε μονο τα πλοία εξυπηρετούν τέτοια έργα και όχι τους επιβάτες (εξαιρουμένου φυσικά το θέμα ασφαλειας που αφορά όλους).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...