Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το Άρτεμις προς το παρόν μένει δεμένο στο λιμάνι της Σύρου, πλαγιοδετημενο μπροστά από το Τελωνείο και λειτουργεί ως πλωτό ξενοδοχείο!! Δηλαδή παρέχει στέγη για το πλήρωμα του Highspeed 1.

Και να κάνω μια πρόβλεψη ότι όταν με το καλό υπογραφούν οι άγονες γραμμές, το βλέπω να αντικαθιστά το Highspeed 1

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

Οι σκουριές στις άσπρες επιφάνειες του Άρτεμις είναι κάτι παραπάνω από εμφανής. Θα αναρωτιέστε γιατί δεν κάνουν κάποιες εργασίες για να συντηρήσουν το πλοίο, τώρα που παραμένει δεμένο στη Σύρο. Για να γίνει συντήρηση χρειάζονται άτομα και αυτή τη περίοδο το πλοίο έχει μονό δυο άτομα για τη μηχανή, που ανάβουν το πλοίο το βραδύ για να μένει το πλήρωμα του Highspeed 1 αλλά και τρεις βατσιμάνηδες στο πλοίο.

post-54-128326983504_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τις εφαγε τις θαλασσιτσες του δηλαδη εκει που ητανε :rolleyes: Ηταν και καλομαθημενο στο Σαρωνικο οποτε θα του κακοφανηκε αρκετα εκει στις κυκλαδες.

Link to comment
Share on other sites

to ploio ARTEMIS simera tha methormisei 3ana stin perifereia notiou AIGEOU .. to problima me ta nuxia tou katapelti lithike me antikatastasi tous anti gia 10 mikra 5 megala nixia .oi skouries stis tsiminieres katharistikan me o3aliko apo tous dokimous tou ploiou . to mellon tou ploioy omws ??? agnwsto ..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

το Αρτεμις εχει μεθορμησει ξανα στην αρχικη του θεση μπροστα δηλαδη απο το Λ/Χ Συρου!φημες λενε πως το Αρτεμις θα ξεκινησει δρομολογια αυτο το Σαββατο.κανεις δεν ξερει ομως τι συμβαινει στ'αληθεια.ο κοσμος που δουλευε μεσα στο πλοιο παραμενει στην πλειοψηφια του απολυμενος.επισης απο εγκυρες πηγες οι ανθυποπλοιαρχοι του Αρτεμις αν και απολυμενοι ειναι αυτοι που με τον ναυτολογημενο καπετανιο του πλοιου μετακινουν καθε τοσο το πλοιο δωρεαν με τη βοηθεια ρυμουλκων!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σήμερα η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ γράφει ότι το θέμα είναι γραφειοκρατικό. Η ΑΝΕΚ έχει ζητήσει κανονικά την αντικατάσταση του HS1 από το Άρτεμις...αλλά δεν έχει εγκριθεί ακόμη γιατί δεν ξέρουν ακόμα ποιος πρέπει να υπογράψει. Για το θέμα έστειλε επιστολή ο Δεκαβάλλας στον Σηφουνάκη.

Αλλά εγώ εκείνο που δεν καταλαβαίνω είναι...τι σχέση έχει ο Σηφουνάκης? Ο οποίος όμως μπορεί να είναι "..και Δικτύων", αλλά δεν έχει καμιά αρμοδιότητα στις άγονες...που οι μισές είναι στο "...και Ναυτιλίας" και οι άλλες μισές (του πρώην Αιγαίου) είναι στο "...και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης"...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουν ήδη περάσει 15 ημέρες από την κατανομή αρμοδιοτήτων και το πλοίο δεν ξεκίνησε ακόμη. Και πλέον δε νομίζω ότι οι λόγοι είναι γραφειοκρατικοί.

Μήπως άραγε πάει για κατάργηση η 3η ενδοκυκλαδική?

Link to comment
Share on other sites

Μήπως άραγε πάει για κατάργηση η 3η ενδοκυκλαδική?

Δεν αποκλείεται. Μεταξυ μας, δεν νομιζω πως ηταν απαραιτητη χειμωνιατικα. Κρατική σπατάλη ειναι, τη στιγμη που υπαρχουν οι 2 ΑΙΟΛΟΙ που αλωνιζουν αδειοι τα νησια καθημερινα.

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

Το θέμα είναι ότι η γραμμή είναι του Highspeed 1 και όχι του Άρτεμις, η ΑΝΕΚ έχει ζητήσει την αντικατάσταση του Highspeed 1 με το Άρτεμις, κάτι το οποίο δεν έχει γίνει ακόμη δεκτό. Το Highspeed 1 έχει ζητήσει και έχει πάρει ένα μήνα παύση δρομολογίων για την ετησιά του!!! Τώρα τι θα γίνει μετά το τέλος αυτής την άδειας άγνωστο!!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που ακούγεται τελευταία είναι ότι το Αρτεμις θα ανεβεί στο Πειραιά

3eroume gia poia grammi akougete ayto ?? kai an i pigi einai sigouri i logia tou limaniou kai thelw twn pollwn?:confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

μεταξυ μας το καραβι δε θα ξεκινησει και συντομα θα ανεβει πειραια να αφαιρεσει τις υδατοστεγεις πορτες απο το γκαραζ για να συνεχισει την καριερα του στο σαρωνικο που τοσο αγαπηθηκε!

Link to comment
Share on other sites

Μακάρι να είναι αλήθεια ότι θα επιστρέψει το βαπόρι στη γραμμή του Αργοσαρωνικού. Εδώ είναι η θέση του και επιπλέον μεγάλη και η αναγκαιότητα να επιστρέψει μιας και η εταιρεία έδιωξε μεν το βαπόρι αλλά δεν μείωσε καθόλου τα δρομολόγια με αποτέλεσμα τα πληρώματα των υπολοίπων τριών πλοίων να εξουθενώνονται αφού ξεπερνούν κατά πολύ τα ωράρια.

Link to comment
Share on other sites

Εγω δεν καταλαβαινω γιατι να βγαλει τις πορτες.

Τοσα λεφτα δαπανηθηκαν για τις αλλαγες και θα δωσουν κι αλλα για να γυρισει στην αρχικη του μορφη?Χωρια οτι αν θελησουν ποτε να το χρησιμοποιησουν καπου αλλου πιθανον να ξαναθελει αλλαγες.

Ειναι τοσο μεγαλη η διαφορα στη χωρητικοτητα του γκαραζ ωστε να αξιζει?

Ετσι κι αλλιως οι μερες που γεμιζουν τα γκαραζ τους τα πλοια του Σαρωνικου ειναι ελαχιστες

Link to comment
Share on other sites

κι εμένα μου φαίνεται χλωμό να τις βγάλουν αφου δεν θα τις χρησιμοποιουν στον Σαρωνικό .Από την άλλη σκέφτομαι ότι ίσως ακόμη κι ανοιχτές να κόβουν 5-6 θέσεις οχημάτων από το γκαράζ.

Πάντως ακόμη και να τις βγάλουν δεν θα τις πετάξουν.Σε κάποια αποθήκη λογικά θα καταλήξουν.

Link to comment
Share on other sites

Ψυχραιμια.Αυτα δεν γινονται απο τη μια μερα στην αλλη;)

Το οτι ειπωθηκε κατι χτες δεν παει να πει οτι σημερα θα υπαρχουν και εξελιξεις.

Υπομονη λοιπον και θα μαθουμε

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...