Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

το αλλο θεμα ειναι αν ξεκινησει τα δρομολογια απο την συρο ποιοι εργαζομενοι θα πανε εκει???? λογικα θα στειλει ανθρωπους απο τα νησια εκει...απο πειραια κ' κρητη λιγο δυσκολο... αλλα καθολου απιθανο... εχει προβληματιστει πολυς κοσμος...!!!!!!!!!!

Αν τελικά ξεκινήσει τα δρομολόγιά του από τη Σύρο - γιατί όπως φαίνεται κάπου έχει κολλήσει το πράγμα - ο πλοίαρχος που θα πάει , ο καπτα-Στέλιος Περιστεράκης, καταρχήν μένει στη Σύρο και γνωρίζει πάρα πολυ καλά τη γραμμή και τα τερτίπια της. Τώρα το υπόλοιπο πλήρωμα έχει επίσης αλλάξει με μοναδική μάλλον εξαίρεση τον Α' μηχανικό. Το ότι κανένας δεν θα έμενε μέσα ήταν το αναμενόμενο και το είχα πει και λίγο καιρό πριν. Από το Σαρωνικό στην άγονη των Κυκλάδων... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 608
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προχθές τη Τρίτη το Άρτεμις είχε κάνει μια μεθόρμιση (ήρθε δυο θέσεις πιο αριστερά) για να κάνει κάποιες εργασίες το Φοίβος. Την επόμενη επέστρεψε ξανά στη γωνία της προβλήτας του Σαρωνικού. Σήμερα νομίζω το πλήρωμα του απολύθηκε από τη HSW, για να ναυτολογηθούν από την ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι στιγμής έχω ακούσει ότι το Άρτεμις αντιμετωπίζει προβλήματα με το καταπέλτη του σε διάφορα λιμάνια των Κυκλάδων, διότι δε στρώνει και πολύ καλά στις πιο ψηλούς ντοκους των λιμανιών των Κυκλάδων

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες φίλε P-100 αληθεύει.Δείτε το Αρτεμις στην πρώτη του προσέγγιση στην Σαντορίνη και το πρόβλημα που αντιμετώπισε.Συγνώμη για την ποιότητα της φωτογραφίας:o.

post-2023-128326981922_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Η φωτογραφια αρκει για να δουμε το προβλημα ;)

Μια καλη λυση θα ηταν επιμηκυνση του καταπελτη αλλα και αλλαγη στα πεδιλα ;) (με ποιο μεγαλα) ωστε να κανουν μικροτερη γωνια με το ντοκο

Link to comment
Share on other sites

Την "αλλαγή στα πέδιλα ωστε να κανουν μικροτερη γωνια με το ντοκο" την καταλαβαίνω και θα ήταν πράγματι μία καλή λύση. Αλλά η επιμήκυνση του καταπέλτη φίλε Neptune δεν μπορώ να καταλάβω πως θα βοηθούσε στο πρόβλημα. Νομίζω μάλιστα πως θα χειροτέρευε τα πράγματα αφού σε έναν μακρύτερο καταπέλτη η άκρη του (χωρίς τα πέδιλα) θα απείχε περισσότερο από τον ντόκο (μεγαλύτερη γωνία).

Link to comment
Share on other sites

Το θέμα δεν είναι το τι πρέπει να γίνει....αλλά το τι γίνεται τώρα.

Με αυτή την κλίση μπορεί να μπει/βγει ένα ΙΧ, ιδιαίτερα εάν έχει και λίγη θαλασσίτσα?

Link to comment
Share on other sites

Εγω το δικο μου δε θα διακινδυνευα να το βαλω παντως. Σειριε η επιμηκυνση σε συνδιασμο παντα με μεγαλυτερα πεδιλα θα διευκολυνε την κατασταση. Σκετη επιμηκυνση εννοειται οτι δεν κανει τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Ego me to ftoxo mou to myalo anarotiemai pos borei na analavei ena vapori mia grammi (kai malista epidotoumeni) otan se kapoia apo ta limania exi afto to provlima. Oi pistopoiiseis pou ginontai afto to noima den exoun? I mallon, eginan pistopoiiseis??? an oxi kakos..an nai no comments...

Link to comment
Share on other sites

Πιστοποιησεις γινονται μονο για ταχυπλοα και για τους αξιωματικους που τα ταξιδευουν.

Το ωραιο ειναι οτι την συγκεκριμενη γραμμη την πηρε το HIGHSPEED 1 για λογαριασμο της ΑΝΕΚ, αλλά ποτε δεν την εκτελεσε.

Αντι αυτού η ΑΝΕΚ ναυλωσε το ΑΡΤΕΜΙΣ απο την HSW.

Ειναι κριμα που το HS1 δεν την εκτελει αφου ειναι το ιδανικο πλοιο για τη συγκεκριμενη γραμμη.

Μαλιστα ειχε προβλεφθει οταν κατασκευαστηκε πριν 14 χρονια το να χωραει ο καταπελτης του στην Φολεγανδρο , αλλα και οτι οι αγκυρες του το κρατανε ανετα μεσα στην Ηρακλεια και την Σχοινουσα με καθε καιρο παροτι δεν εχει bow thrust.

Και εννοειται οτι ολα αυτα θα τα πιστοποιουσε και η επιτροπη του Υπουργειου που κρινει εαν ενα ταχυπλοο μπορει να προσεγγισει ασφαλως στα συγκεκριμενα λιμανια, οπως αλλωστε εγινε και με το Καρκιναγρι τη Σαμοθρακη και παραλιγο και τη Θυμαινα...

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι με το φτωχο μου το μυαλο αναρωτιεμαι ποσο θα αντεξει η πορτα και τα πεδιλα αν δουλευει ετσι εστω και σε ενα λιμανι. Τα πεδιλα δεν θα λυγισουν υπο το βαρος ενος μικρου φοστηγου ας πουμε;

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως ενας σπαστος καταπελτης (σαν των highspeed) μπορει να λυσει το προβλημα... Βεβαια δεν ξερω ποσο αμεσα μπορει να γινει αυτη η μετατροπη και κατα ποσο συμφερει... αλλιως ας σπασουν λιγο το ντοκο μωρε να χαμηλωσει:D

Link to comment
Share on other sites

Τι μου θυμίζει τι μου θυμίζε? ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ στα 200αρια.B)

σπαστοί καταπέλτες σε άγονες γραμμές δεν γινονται να λειτουργήσουν το είπε ξεκάθαρα ο aiolos ii και συμφωνώ μαζί του.

Με ρεστίες χειμωνιάτικες θα ριμάξουν.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτό υπάρχουν σκέψεις να γίνουν κάποιες βελτιώσεις στο καταπέλτη για να στρώνει καλύτερα ο καταπέλτης. Είχαν σκεφτεί να τα κάνουν κατά τη μετασκευή αλλά δε πραγματοποιήθηκαν δε ξέρω για ποιο λόγο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Όποτε τώρα μπορεί να πάει άνετα στη άγονη γραμμή που κέρδισε με κόπο και ιδρώτα!!

Εδώ και λίγες ήμερες σιγοψιθυρίζεται ότι θα αναλάβει τα επιδοτούμενα δρομολόγια των ενδοκυκλαδικων.

Λίγο off topic αλλά μια απορία. Το Άρτεμις τι θα γίνει? Θα γυρίσει στον Σαρωνικό?

Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου άποψη,καλύτερη λύση θα ήταν να γυρίση στόν Σαρωνικό,αφού απ'όσο ξέρω,γιά την γραμμή αυτή φτιάχτηκε.Αλλά βέβαια,δέν είμαι εγώ ο πλοιοκτήτης οπότε......:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πάντως σήμερα το απόγευμα που έβλεπα την αναχώρηση απο την Πάρο, σκεφτόμουν πως για αυτή την γραμμή είναι το ιδανικό πλοίο. Το μόνο του βάσανο είναι ο καταπέλτης που το έχουμε πεί τόσες φορές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Και τα ερωτήματα πλέον, προβάλλουν ...αμείλικτα :D για το καραβάκι.

Αλήθεια που βρίσκεται τώρα ? Σύρο, Λαύριο, μπας κι έχει έρθει Πειραιά ? (δεν βοηθάει και το έρμο το AIS, το 'χουνε κλειστό :P).

Θα μείνει με τα σινιάλα της ΑΝΕΚ, θα επανέλθει στην HELLENIC SEAWAYS στον Αργοσαρωνικό ??? Άγνωσται αι βουλαί της SEA STAR... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...