Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πηγη ΥΕΝ

Quote
Την 08.00 σήμερα ο πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» ΝΠ 9939 δήλωσε στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας αδυναμία απόπλου λόγω βλάβης στη δεξιά κύρια μηχανή.
Το πλοίο είχε προγραμματισμένο δρομολόγιο την 08.05 για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και επέβαιναν 368 επιβάτες, 85 ΙΧΕ, 11 Φ/Γ και 12 δίκυκλα.
Από τη Λιμενική Αρχή Ραφήνας απαγορεύθηκε ο απόπλους του πλοίου, ενώ σύμφωνα με δήλωση του πλοιάρχου, καταβάλλονται προσπάθειες αποκατάστασης της βλάβης από το πλήρωμα.

 

 


Ελπίζω να μην είναι τίποτα σοβαρό!!! Σήμερα θα εξυπηρετηθούμε μόνο με το HighSpeed 2, και το SeaJet 2?? :rolleyes: :rolleyes:

 

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Γενικα φανταστειτε τι εχει να γινει αν σε μια οποιαδηποτε γραμμη παθει μια βλαβη ενα οποιοδηποτε πλοιο την περιοδο του Πασχα. Ειναι που ειναι ελαχιστα τα δρομολογια και οι θεσεις...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως είναι άθλιο σε μία γραμμή σχεδόν..αστικού χαρακτήρα υπό συνθήκες(π.χ.βλάβη Σουπερφέρυ) να αναγκάζεσαι για να πάς σπίτι σου να πάρεις ταχύπλοο. Άρε Ελλ(ας)ήνικ το μεγαλείο σου!

..Γιατί από το ολιγοπώλειο τους ξεκίνησαν όλα..;)

Link to comment
Share on other sites

Συνολικά για Κυκλάδες αναφέρομαι, κατα κύριο λόγο..

Η ΜπλούΣταρ αποτελεί μέρος αυτού του ολιγοπωλείου άλλωστε..

Αλλά είμαστε εκτός θέματος..

Link to comment
Share on other sites

Αν λογικά διορθώθηκε η βλάβη μπορεί να έκανε το τοπικό για Άνδρο που είχε στις 19:15.

Χθες βραδυ μαλλον δοκιμες εκανε.Η βλαβη αποκατασταθηκε.Εφυγε σημερα πρωι 10.30 για Ανδρο.Το απογευμα 1630 προς ΑΝΔΡΟ-ΤΗΝΟ-ΜΥΚΟΝΟ κ αντιστροφα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Μήπως θέλει τον Τζώρτζη πίσω και διαμαρτύρεται??Πάντως το πλοίο φέτος τα έχει δει όλα...Από συροτηνομυκονίες μέχρι μοναχοβάπορο στην ανδροτηνομυκονία και δεν πρέπει να είναι τυχαίο ότι χθες εκτός του πρωινού είχε 2 τοπικά από ραφήνα(1915-2355) και το πρωι αναχώρηση 0530 από άνδρο και φυσικά το κανονικό σήμερα 0805 όπου δεν άντεξε...ΤΟ ΞΕΖΟΥΜΙΣΑΝΕ.....

Link to comment
Share on other sites

Η βλάβη παρουσιάστηκε στη μία από τις δύο κύριες μηχανές κατά τον απόπλου από το γαύριο και ενώ μετέφερε 216 επιβάτες για Τήνο-Μύκονο.Το πλοίο δεν επέστρεψε γαύριο αλλά αναμένεται σε μία ώρα στη ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

19.00 απο μυκονο για πειραια με ανθο μαρινα

18.00 απο τηνο πειραια με μαρινα

01.30 απο ανδρο ραφηνα με aqua

μολις το ειπε το sky100.3

Θα καθαρίσει πάλι ο καπτα Μάκης!! Κανονικά πρέπει να τους αφήσει εκεί να έρθουν με τα υπέρ ταχύπλοα, μιας και τα πλοία του πέρυσι τα λέγανε σκυλοπνιχτες πέρυσι το καλοκαίρι!!;):D

Link to comment
Share on other sites

Και το επίσημον ανακοινωθέν:

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ / Δευτέρα, 12 Ιουνίου 2006

Βλάβη στην τουρμπίνα της αριστερής μηχανής του ανέφερε στην Λιμενική Αρχή Γαυρίου Άνδρου την 10.40 ώρα σήμερα, ο πλοίαρχος του Ε/Γ-Ο/Γ «SUPER FERRY II», Ν.Π. 9939, ενώ είχε αποπλεύσει την 10.15 ώρα σήμερα από Άνδρο με προορισμό Τήνο και Μύκονο.

Ανωτέρω πλοίαρχος δήλωσε αδυναμία προσέγγισης στο λιμένα Γαυρίου και επέστρεψε ασφαλώς την 14.00 στο λιμάνι της Ραφήνας με 223 επιβάτες.

Το ανωτέρω πλοίο επιθεωρείται από Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης πλοίων ενώ από την οικεία λιμενική Αρχή απαγορεύτηκε ο απόπλους του μέχρι διαπίστωση αποκατάστασης της βλάβης του και προσκόμιση πιστοποιητικού διατήρησης κλάσης του από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Οι επιβάτες του πλοίου με προορισμούς Τήνο - Μύκονο, εξυπηρετήθηκαν από το Ε/Γ-ΚΑΤ «SEA JET II» και για Τήνο - Μύκονο - Νάξο - Πάρο με το Ε/Γ-Ο/Γ «HIGH SPEED III», ενώ σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας οι επιβάτες που πρόκειται να ταξιδέψουν από Μύκονο για Πειραιά θα εξυπηρετηθούν με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ», από Tήνο για Πειραιά με το Ε/Γ-Ο/Γ «ΜΑΡΙΝΑ» και από Άνδρο για Ραφήνα με το Ε/Γ-Ο/Γ «AQUA JUEL».

Καιρό είχαμε να ακούσουμε για βλάβη στην ακτοπλοϊα.:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά έπιασε Άνδρο η όχι?

Γύρισε πίσω με τους επιβάτες, που σημαίνει ότι δεν υπήρχε κίνδυνος.

Γιατί, όμως αυτό γίνεται επιλεκτικά? Σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις, γυρνάνε άδεια στην βάση, και μάλιστα ο ίδιος ο Υπουργός είπε ότι σε θέματα ασφαλείας, δεν παίζουν.

Ποιό είναι το κριτήριο που άφισαν τους επιβάτες να γυρίσουν πίσω με το ίδιο πλοίο αυτη την φορά?

Link to comment
Share on other sites

Ενα πλοιο πραγματικο διαμαντι, για μενα το καλυτερο παλιο συμβατικο των Κυκλαδων τον εχουν ξεπατωσει κ κοντευει να γινει ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ:rolleyes: απο τις βλαβες.Ελπιζω αυτη να ειναι η τελευταια του.Σε καθε περιπτωση ειναι στην καρδια μας η ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΑΡΑ εστω κ χωρις τζωρτζη..

Link to comment
Share on other sites

καλα μην υπερβαλουμε. νονα μαιρη δεν εγινε.

προς εκπληξιν μου σε απογευματινη ενημερωτικη εκπομπη του sky (δε θυμαμαι ποιος γιατι εκανα ζαπινγκ στο ραδιοφωνο του αμαξιου) αφου εγινε αναφορα στην πρωτη βλαβη του καλοκαιριου, ο παρουσιαστης τονισε οτι ειναι απο τα πιο αξιοπιστα πλοια της ακτοπλοϊας και δεν εχει απασχολησει αρνητικα τη δημοσιοτητα.

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο γνωσεις ο παρουσιαστης...

Ρε παιδια εργαλεια ειναι και χαλάνε τι να γίνει δηλαδη,για φαντασου 30 χρονια όλο και κάτι θα γινει.Εδω χαλανε τα καινουργια!

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με όσα είπε ο uddox παραπάνω, νομίζω ότι είναι σαφές ότι το πλοίο έπιασε Γαύριο και έφυγε 10.15. Η βλάβη παρουσιάστηκε παραπλέοντας την Άνδρο στις 10.40 και από εκεί επέστρεψε στις 14.00 στη Ραφήνα.

Τώρα γιατί δεν έπιασε Άνδρο, να αποβιβάσει τους επιβάτες και να επιστρέψει κενό φορτίου στη Ραφήνα? Νομίζω είναι από τις περιπτώσεις που σταθμίζεις τα πράγματα και κάνεις κάποιες εκπτώσεις.

Εάν προσπαθούσε να ξαναδέσει στην Άνδρο (με μία μηχανή) και δεν του πήγαιναν όλα καλά και προσάραζε στα αβαθή? Ως γνωστόν το Γαύριο δεν έχει και απεριόριστο χώρο για να γυρίσεις.

Και εάν προσάραζε ή κοπάναγε σε κανένα μώλο τι θα γινόταν? Θα είχαμε πολλαπλάσια ταλαιπωρία (το λιγότερο) για όλους και θα έκλεινε και το λιμάνι του Γαυρίου μέχρι να απομακρυνθεί το πλοίο.

Προφανώς κρίθηκε ασφαλέστερο να μην προσπαθήσει να μπεί με μία μηχανή στο Γαύριο.

Θα μου πείς τώρα, γιατί δεν πήγε Τήνο? Ίσως, γιατί θα ίσχυαν (σε κάποιο βαθμό) και εκεί τα ίδια και βέβαια θα επιμηκυνόταν ο χρόνος ταξιδιού με μία μηχανή.

ΥΓ. Άκου Νόνα Μαίρη! :rolleyes: Θα πέσει φωτιά να μας κάψει. :P

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ ειναι υπερβολη αυτα περι ΝΟΝΑ ΜΑΙΡΗ κ το παιρνω πισω.Παντως το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ δε μας εχει συνΗθισει σε αυτα κ η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ πρεπει να το λαβει υποψη της.Δευτερη βλαβη μεσα σε ενα διμηνο ειναι πολυ για ενα πλοιο συνωνυμο της καλης εξυπηρετισης, της συνεπειας κ της αξιοπιστιας.Οτι το εχουν ξεπατωσει ειναι βεβαιο.Αυτα τα πρωινα 05.30 απο Γαυριο τι τα θελουν?Ηθελα να ξερα οποτε τα βαζουν(συνηθως σε 3ημερα κ λοιπες αργιες) εχει κινηση ή αδειο παει?

Και τα 2 πλοια του Αγουδημου πανε προς Πειραια με πληροτητα 100%.Πηραν σχεδον ολους τους επιβατες του ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ με εξαιρεση βεβαια τους Ανδριωτες.Καποιοι που εμειναν στη Μυκονο αλλαξαν εισιτηρια κ θα φυγουν αποψε 0030 με ΤΑΞΙΑΡΧΗ.Τελικα παντου υπαρχει ενας Μακης Αγουδημος!

Link to comment
Share on other sites

Δε νομιζω οτι το Σουπερφερρυ ΙΙ ηταν ποτε 100% αξιοπιστο. Χωρις να εχω στοιχεια στα χερια μου, πιστευω πως καθε χρονο και ειδικα καλοκαιρι που στριμωχνουν τα πραγματα εχει 1-2 ατυχιες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...