Jump to content
Shipfriends

Θησεύς (IMO 7365069)


Recommended Posts

Διαβάζοντας τα λόγια του kostasdm , καταλαβαίνω πολλά για το τι παίζει σε θέματα ανενεργών πλοίων στον Πειραιά και τη μετέπειτα τύχη τους... βέβαια κάποιες φιλίες κρατάνε ακόμα ... Τι έχει τραβήξει πάντως η οικογένεια Μοίρα με τα 2 πλοία... :(  -μια με το Θησέας και μια με το Μάρθα..που ευτυχώς στη τελική  παραμένει στη Σαλαμίνα ...όσο και αν "τρώει" μια θέση όντας ανενεργό...

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Από ότι βλέπω είχε νέτο γκαράζ με δεξιά και αριστερά πατάρια ενώ αξιοσημείωτο είναι πως είχε και άνω γκαράζ(στο 14.16 φαίνεται) κάτι που δε μπορεί να καταλάβει κανείς κοιτάζοντας το εξωτερικά.Επίσης οι εσωτερικοί του χώροι φαίνονται πολύ καλοί,με ένα σαλόνι με πολλούς καναπέδες αεροπορικά,μοκέτα κάτω όμορφες καμπίνες όλα καινούρια.Το βαπόρι πρέπει να ήταν αν όχι ισάξιο, ανώτερο από το Μυρτιδιώτισα που το αντικατέστησε.Θα ταίριαζε σε αρκετές γραμμές όπως ενδοκυκλαδικά,Σποράδες,Λαύριο Τζια κτλ όμως αυτές που θα ήταν γάντι για αυτό πιστεύω θα ήταν η γραμμή Ηράκλειο Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδος αλλά και η Πειραιάς Ρέθυμνο(πιστεύω θα ήταν ο καλύτερος αντικαταστάτης του Αρκάδι).Εκεί και στις δύο γραμμές και τις καμπίνες θα αξιοποιούσε και το μεγάλο του γκαράζ.

Ήταν πολύ συμπαθητικό βαποράκι,πολύ κρίμα που ταξίδεψε τόσο λίγο στα νερά μας και είχε αυτό το τέλος.

Link to comment
Share on other sites

Μία παρατήρηση μόνο έχω να γράψω στα όσα καλά διάβασα. Το ΘΗΣΕΥΣ είχε πολύ χαμηλή ταχύτητα και αυτό ήταν ο ανασταλτικός παράγοντας για δρομολόγηση σε οποιαδήποτε άλλη γραμμή είχε κατά καιρούς ακουστεί, π.χ. Δυτικών Κυκλάδων.

Edited by Neptune
quote
Link to comment
Share on other sites

Τα μέτρα και οι χωρητικότητες του ήταν πολύ καλά, αλλά όπως είπε και ο φίλος @Molmed δεν είχε την απαιτούμενη ταχύτητα για να είναι ανταγωνιστικό σε άλλες γραμμές. Πάντως ήταν σκαρί για Αιγαίο.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα την τυχη να μπω μεσα στο πλοιο λιγο πριν μας αφησει. Παρολα τα χρονια παροπλισμου το πλοιο ηταν ανεγγιχτο, ακομα και τα πατατακια στο μπαρ υπηρχαν. Αλλα μου εκανε εντυπωση τοτε, γιατι μου φανηκε αξιοπρεπεστατο. Ουσιαστικα με τη μετασκευη ηταν ολα καινουρια, οποτε λογικο να ειναι σε καλη κατασταση. Το θυμαμαι να μπαινει στον Πειραια, λιγο πριν αναχωρισει το πλοιο των δυτικων καποιες χρονιες, οποτε και το χαζευα οσο εδενε. Οσο ηταν φρεσκοπαροπλισμενο ειχε ακουστει ενδιαφερον απο τον Κωστα Αγαπητο αλλα προφανως δεν προχωρησε.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, Nick the Greek said:

Πρίν λίγο ανέβηκε κι άλλο βίντεο του Κύθηρα TV με άφιξη του Θησεύς στην Αγία Πελαγία, είμαστε στο 1993

 

Άλλος ένας θυσαυρός του Cult από το Κύθηρα TV  . Την σκηνοθεσία βέβαια ούτε ο Γιάννης Χαρτοματζίδης να είχε κάνει κι ο ρεπόρτερ μοιάζει με Πάνο Σουπιάδη στα ντουζένια του. Ανεβαίνοντας από τις σκάλες το πρώτο πράγμα που εντόπισε και έδειξε από το ξενοδοχειακό του ήταν τα αποχωρητήρια, ενώ η καμπίνα που έδειξε για δείγμα ήταν ξέστρωτη.

Θετική εντύπωση ο κ. Κώστας Μοίρας , με την ευγενική του παρουσία και τιος προσγειωμένες του δηλώσεις για το εσχάτως ανακαινισμένο πλοίο του.

Το Θησεύς ήταν ένα όμορφο σκαρί, θαλασσοβάπορο αλλά όπως είπαν και οι προλαλήσαντες δεν είχε ικανοποιητική ταχύτητα για να μπει σε κάποια πιο ανταγωνιστική γραμμή παρότι τα λοιπά φόντα τα διέθετε.

Βασίλης Λεονταράκης , , Βασίλης Γεροντάκης,  Αντώνης Μαρινάκης ήταν οι πλοίαρχοι που θυμάμαι.

Link to comment
Share on other sites

Λεμε για την ταχυτητα του ,αλλα δεν ηταν και πολυ πιο αργο ουτε απο τα προηγουμενα ,αλλα ουτε και απο τα επομενα πλοια της συγκεκριμενης γραμμης.

 

Link to comment
Share on other sites

On 2/4/2021 at 8:00 AM, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

Από ότι βλέπω είχε νέτο γκαράζ με δεξιά και αριστερά πατάρια ενώ αξιοσημείωτο είναι πως είχε και άνω γκαράζ(στο 14.16 φαίνεται) κάτι που δε μπορεί να καταλάβει κανείς κοιτάζοντας το εξωτερικά.Επίσης οι εσωτερικοί του χώροι φαίνονται πολύ καλοί,με ένα σαλόνι με πολλούς καναπέδες αεροπορικά,μοκέτα κάτω όμορφες καμπίνες όλα καινούρια.Το βαπόρι πρέπει να ήταν αν όχι ισάξιο, ανώτερο από το Μυρτιδιώτισα που το αντικατέστησε.Θα ταίριαζε σε αρκετές γραμμές όπως ενδοκυκλαδικά,Σποράδες,Λαύριο Τζια κτλ όμως αυτές που θα ήταν γάντι για αυτό πιστεύω θα ήταν η γραμμή Ηράκλειο Σητεία Κάσο Κάρπαθο Χάλκη Ρόδος αλλά και η Πειραιάς Ρέθυμνο(πιστεύω θα ήταν ο καλύτερος αντικαταστάτης του Αρκάδι).Εκεί και στις δύο γραμμές και τις καμπίνες θα αξιοποιούσε και το μεγάλο του γκαράζ.

Ήταν πολύ συμπαθητικό βαποράκι,πολύ κρίμα που ταξίδεψε τόσο λίγο στα νερά μας και είχε αυτό το τέλος.

Ναι όντως είχε άνω γκαράζ το οποίο στα σχέδια φαίνεται και αρκετά μεγάλο (Λογικό βέβαια αφού κατασκευάστηκε αρχικά ως Ro/Ro).

Screenshot_1.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αφού έχει πέραση, ας δούμε πως είχαν καταντήσει οι χώροι του λίγο πριν φύγει για απέναντι.

Το ανοιχτό πάνω κατάστρωμα του, ένα βάψιμο ήθελε μόνο και έτοιμο για άγονη ήταν. στο bar ειχαν μεινει ακομα καποιες προμηθειες (οχι δεν τα εφαγα ολα, αφησα μερικα) αποψη απο ενα σαλονι, αποψη δεξιας βαρδιολας και χειριστηρια, αριστερη βαρδιολα και καρεκλα πλοιαρχου, θεα απο το μπαλκονακι της πλωρης, το αλλο σαλονι το ρανταρ της γεφυρας, και τελος το chart table

Link to comment
Share on other sites

Ναι ακριβώς έτσι είναι. Έχω επισημάνει παρακάτω με κόκκινο το σημείο λήψης των φωτογραφιών (Ευχαριστούμε πολύ @Neptune που τις μοιράστηκες) και με μπλέ την εσωτερική σκάλα. Παραθέτω επίσης ολόκληρο το φυλλάδιο με τα σχέδια όπως και τα δρομολόγια του πλοίου το πρώτο τρίμηνο του 1994.

Screenshot_1.jpg

Theseus GA.jpg

Theseus 1-1994.jpg

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Αν και σαν ηθοποιό τον βρίσκω πολύ βαρετό κι επαναλαμβανόμενο, η διήγηση του ταξιδίου είναι πραγματικά εξαιρετική. Ευχαριστούμε για το link, πολύ ιδιαίτερο.

Link to comment
Share on other sites

On 7/18/2021 at 9:20 AM, senlac said:

Μια ενδιαφέρουσα ιστορία από ένα ταξίδι στα Κυθηρα το ´93 με τον Θησέα 

https://www.lifo.gr/podcasts/to-magiko-moy-taksidi/o-dimitris-kataleifos-se-ena-epeisodiako-taxidi-pros-ta-kythira-1993

Εξαιρετικό, όπως και τα περισσότερα podcasts της lifo (τί κρίμα που δεν μπορώ πια να πω το ίδιο για την έντυπη μορφή της)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 8 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...