Jump to content
Shipfriends

Αλκμήνη Α (ΙΜΟ 7907257)


Recommended Posts

Εγω πιστευω οτι με τον καπτα-Μακη που εχουμε ''μπλεξει'' και να ακυρωθει η ναυλωση σ αυτη την εταιρια θα το ναυλωσει σε αλλη οποτε καλυτερα να μην κανουμε ονειρα B)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω και γω τωρα με την σειρα μου ποσο ευκολο ειναι να ακυρωθει μια ναυλωση?Τι τον ενδιαφερει δηλαδη τον καθε καπτα Μακη αν η εταιρια που ναυλωσε το βαπορι του δεν μπορει να το δουλεψει για τους οποιαδηποτε λογους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο υποθετω θα εξαρταται απο τους ορους που εγινε η ναυλωση και τι εχει συμφωνηθει. Ασφαλως και αν ακυρωθει απο πλευρας ναυλωτων θα υπαρχει μεγαλη ρητρα (παλι κονομισε ο καπτα-Μακης) και το βαπορι ελευθερο προς νεα ναυλωση. Αλλωστε ειναι μανουλα σ αυτα τα παιχνιδια χρονια τωρα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρε παιδιά είδατε τις καινούριες φωτο του πλοίου στο fakta; Εξακολουθεί να έχει το όνομα ΑΛΚΜΗΝΗ Α και τα σημαιάκια τις G.A. Ferries. Επίσης το όνομα PRIDE OF TELEMARK υπάρχει πάνω στο πλοίο αλλά σαν κάτι διαφημιστικό περισσότερο. Αλλά μου κάνει εντύπωση που δεν άλλξε όνομα.

Link to comment
Share on other sites

Περίεργο, στα comments ο Σουηδός γράφει για το pride of telemark "artistnamnet" το οποίο εγω με τα σουηδικά που (δεν) ξέρω το μεταφράζω ως... καλλιτεχνικό όνομα?! :D

(και τώρα η ευχή-κλισέ) μακάρι να μην αλλάξει ονομα-σημαία και να γυρίσει σύντομα :D

Link to comment
Share on other sites

Gpan, καλα τα πας με τα σουηδικα. Δεν τα δοκιμαζεις και σε καμια τουριστρια? :D

Συμφωνα με νεοτερες πληροφοριες το πλοιο ξεκινησε δρομολογια στις 18 Ιουνιου μεταξυ Langesund - Hirtshals, ναυλωμενο στην Kystlink και με μεικτο πληρωμα επανω. Το ονομα του αυτην τη στιγμη ειναι Αλκμηνη Α και το "Pride of Telemark" ειναι απλα προς το παρον η εμπορικη ονομασια της γραμμης. Σαν δηλαδη να εγραφε καποιος στα πλαγια του Απολλωνα κατι σαν "Παροναξια Εξπρες". Οι φημες ομως στη Σκανδιναβια αναφερουν οτι το πλοιο τελικα θα αλλαξει ονομα αργα η γρηγορα και θα περιελθει στην κυριοτητα της Kystlink ειναι με "γυμνη" ναυλωση, ειτε με αγορα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συμφωνα με φρεσκιες πληροφοριες απο την παγωμενη Σουηδια(πως τα λεω ο ποιητης, μου θυμιζω Μενιο Σακελλαροπουλο σε εκτος εδρας παιχνιδι του βαζελου :D), το Αλκμηνη Α εχει ναυλωθει για μια περιοδο 7 ετων με δικαιωμα αγορας απο την πλευρα των Νορβηγων, ενω συντομα προκειται να αλλαξει και η σημαια του πλοιου. Προς το παρον η αναλογια Ελληνων-Νορβηγων στο πληρωμα της κουβερτας ειναι 1:1, ενω υπαρχει και Νορβηγος πλοιαρχος ο οποιος κατεχει διπλωμα πλοηγου για το Hirthals και το Langesund ετσι ωστε να μην παιρνει πλοηγο το πλοιο. Παρ' ολ' αυτα, το γενικο προσταγμα το εχει ο Ελληνας πλοιαρχος που επιβαινει. Οπως ολα δειχνουν κι αν δεν χαλασει κατι την τελευταια στιγμη, δεν θα εχουμε ποτε την ευχαριστηση να το δουμε να ταξιδευει στις ελληνικες θαλασσες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Που θα παει θα αναγκαστει και αυτος να φερει καινουργια πλοια μετα το κραξιμο που εφαγε απο τον κοσμο με τις καθυστερησεις και την κακη ποιοτητα εξυπηρετησης...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Συμφωνα με πληροφοριες απο το εξωτερικο, το πλοιο ονομαζεται πια κανονικα Pride of Telemark και αλλαξε πια και σημαια μια και ο τελευταιος Ελληνας ναυτικος εφυγε απο το πλοιο στις 28 Οκτωβριου. Ομως τα πραγματα δεν δειχνουν να πηγαινουν καλα, μια και οχι μονο η πληροτητα δεν ειναι καλη αλλα και το πλοιο δε την παλευει να βγαζει το προγραμμα με δυο αναχωρησεις καθε μερα το οποιο του ειχαν θεσει. Σαν αποτελεσμα των παραπανω, περιοριζεται πια σε ενα μονο δρομολογιο την ημερα.

Συν ολοις τοις αλλοις, η αντιπαλη εταιρεια Color Line δεν ειδε με καθολου καλο ματι τη δρομολογηση του πλοιου σε μια γραμμη στην οποια ειναι κυριαρχος με αποτελεσμα να προσπαθησει να δημιουργησει διαφορα προβληματα με τις τοπικες αρχες ως προς την δρομολογηση του πλοιου.

Τι σημαινουν ολα αυτα για το μακροπροθεσμο μελλον του πλοιου? Θα δουμε στην πορεια.

Link to comment
Share on other sites

Ότι άλλαξε σημαία και δεν υπάρχει Έλληνας ναυτικός στο πλοίο, το επιβεβαιώνω και εγώ από τις πήγες μου από την εταιρεία!! Και όπως μου λένε, πιστεύουν ότι ο άρχοντας έχει πουλήσει το πλοίο, αλλά δε το ανακοινώνει!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Το πλοίο έχει σημαία Νορβηγίας και νηολόγιο Langesund. Δεν ξέρω τι μπορεί να σημαίνει αυτό αλλά δεν φαίνεται πουθενά η GA σαν εταιρία. Φαίνεται η Kystlink και κάποια Lavi Shipping με έδρα την Κύπρο. Όταν το πλοίο αγοράστηκε η εταιρία που το είχε για λογαριασμό της GA λεγόταν Mili Shipping.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Συμφωνα με ξενογλωσσα φορουμ και σχετικα αρθρα που επισυναπτονται εκει, η Kystlink αντιμετωπιζει διαφορα προβληματα, κυριως οικονομικα. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα να αναγκαστει να πουλησει το πλοιο Envoy προκειμενου να ανασανει οικονομικα. Λεγεται δε οτι η αγορα/ναυλωση του Αλκμηνη Α ηταν μεγαλο ρισκο κι οτι μαλλον αποτελεσε μεγαλο ανοιγμα για την εταιρεια. Αναρωτιεμαι τι σημαινει(αν σημαινει κατι) αυτη η εξελιξη για το πλοιο.

Link to comment
Share on other sites

oτι μπορει να υπαρχει και θεος και να το ξαναδουμε, τετοιο βαπορα ειχα να δω πολλα χρονια. Δεν ξερω αν μπηκατε μεσα, αλλα εγω που ετυχε να βρω φιλο μου μεσα την μερα της παραλαβης και με ξεναγησε επαθα ζημια. Απλα δεν του βρηκα ψεγαδι παιδια, ιδανικο για Δωδεκανησα, απιθανο βαπορι. Αλλα ειπαμε, καπτα-μακης ειναι αυτος,,,

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ρίξτε μια ματιά στις τελευταίες φωτο του πλοίου στο Fakta!

Το παλιό όνομα σβησμένο πρόχειρα με άσπρη μπογιά βγάζει μάτι.

Από σκουριά και εγκατάλειψη πάει κόντρα τα Μανουσοκάραβα.

Μπογιά σε άλλο μέρος δεν έχει δεί. Είναι και αυτό δείγμα της κακής οικονομικής κατάστασης της εταιρείας?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Συμφωνα με φημες που ακουστηκαν προ ημερων σε Βορειοευρωπαικο φορουμ, υπρχει περιπτωση το πλοιο να ναυλωθει απο το Μαιο και για εναν χρονο με option αγορας στην LD Lines για ταξιδια μεταξυ Portsmouth και Le Havre μαζι με το παραλιγο ομοσταυλο Norman Spirit ex-Pride of Aquitaine. Αν αυτο γινει πραγματικοτητα το πλοιο προκειται να μετονομαστει σε Norman Spirit. Επαναλαμβανω πως το παραπανω ειναι απλως και μονο μια φημη, με λογικοφανες υποβαθρο ομως αν αναλογιστει κανεις οτι η Kystlink δεν διανυει και τις καλυτερες μερες της.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Σύμφωνα με τα δρομολόγια της Ναυτεμπορικής αλλά και τις μαγνητοφωνημένες αναγγελίες του λιμεναρχείου Ηγουμενίτσας το φερρυ ΑΛΚΜΗΝΗ Α. (το γνωστό:( ξεκίνησε δρομολόγια Ηγουμενίτσα-Μπάρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...