Jump to content
Shipfriends

Αλκμήνη Α (ΙΜΟ 7907257)


Recommended Posts

Τι έγινε ρε παιδιά?Ο Αγούδημος διατεινόταν ότι τέλος Φλεβάρη ξεκινάει δρομολόγια αλλά εδώ φτάσαμε στις 20 του Μάρτη και ακόμα δεν έχει πάει δεξαμενή.

Η φωτιά στο self service του πλοίου σίγουρα έφερε πίσω την δουλειά αλλά αρχής εξ αρχής ο χρόνος έναρξης δρομολογίων που έδινε ο Αγούδημος μου φαινόταν πολύ αισιόδοξος.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

Θα το βγαλει οταν αρχισουν οι πενταημερες για ΡΟΔΟ :P .

Και ισως τα πρωτα ταξιδια να ειναι μονο ΡΟΔΟ :P .

Μετα απο μαιο πιστευω οτι θα αρχισει και ΚΩ :P .

Για αλλο λιμανι (ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ) :P ισως ΚΑΛΥΜΝΟ :D αν χωρα μονο αν κοψει η BLUE STAR Το ΠΑΤΜΟ-ΛΕΡΟ καθε τεταρτη :confused:

Link to comment
Share on other sites

Πως και γιατι προσωπικα δεν ξερω αλλα τελικα δεν πρεπει να ηταν και κατι τρομερο. Οπωσδηποτε πηγε πισω ολες τις δουλειες αλλα σιγουρα δεν ειναι η αιτια που το πλοιο δεν θα βγει τελος Φεβρουαριου-Μαρτιο οπως ελεγε ο καπτα-Μακης. Κοιταζοντας το απεξω ακομα και μετα το ατυχημα δεν φαινοταν

κατι το ιδιαιτερο που να προδιδει μεγαλη ζημια.

Link to comment
Share on other sites

Εγινε ζημιά στο self service του πλοίου και ναι μεν αποφεύχθησαν τα χειρότερα αλλά παραταύτα η ζημιά δεν είναι και μικρή.Βεβαίως πάει πίσω την αποπεράτωση της μετασκευής αλλά δεν φταίει μόνο αυτό.Το πλοίο δεν έχει πάει δεξαμενή,η προσθήκη πρυμνιού καταπέλτη δεν έχει ολοκληρωθεί,η σφραγιση του visor δεν έχει γίνει ,η αλλαγή σινιάλων και χρωμάτων εκρεμή όπως και κάποιες εργασίες στο μηχανολογικό και ξενοδοχειακό τομέα.

Πάμε για κανα δίμηνο ακόμα δηλαδή.Δύσκολα να προλάβει το Πάσχα :( και απίθανο να προλάβει τις πενταήμερες. :o

Αν και ανακαινισμένο βαπόρι να βάλεις 1000 μαθητές θα στο κάνουν καλοκαιρινό. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή δεν έχει γίνει τίποτα. Εγώ νόμιζα πως τα σινιάλα τουλάχισον θα τα είχαν αλλάξει. Πάντως θα ήταν παράξενο αν το πλοίο ήταν έτοιμο τέλος Φεβρουαρίου.......καταπέλτης , σίδερα μπροστά.....θέλουν το χρόνο τους (εκτός από τις υπόλοιπες εργασίες).

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο Αλκμηνη Α εντατικες εργασιες. Ο καινουριος καταπελτης εχει τοποθετηθει ενω εχει γινει και ανοιγμα επιβατων στα αριστερα του καταπελτη. Μεσα στο γκαραζ και περιπου στο μεσον του και αριστερα κατασκευαζεται και η ραμπα για το επανω γκαραζ. Τα φουγαρα του εχουν βαφτει στα χρωματα του Αγουδημου αλλα μενει να γινει ακομα δουλεια στην πλωρη ενω και εσωτερικα δεν ξερω τι γινεται.

Link to comment
Share on other sites

Ναι!! Έχουν κοπεί στο μεγαλύτερο μέρος της πλώρης αλλά κατά τα άλλα η πλώρη παραμένει ως είχς. Nick the Greek ξέχασες να πεις πως γίνονται δουλειές και στο σημείο που ξέσπασε η φωτιά (όπως είναι αναμενόμενο). Ρε παιδιά δεν ξέρω κατά πόσο θα χωράνε στο ύψος τα φορτηγά στο σημείο που γίνεται το άνοιγμα του καταπέλτη. Ξέρει κανείς το ύψος του στο σημείο εκείνο; Πάντως προσωπική μου άποψη έτσι όπως το είδα σήμερα είναι πως το Πάσχα το έχασε. Πάμε για καλοκαίρι πλέον.

Link to comment
Share on other sites

βραζιλιανε αν ειναι οπως τα λες επιβεβαιωνονται οσα ελεγε ο καπτα μακης οτι θα αποσυρει τα πλοια του απο τα δωδεκανησα γιατι δε βγαινουν.

λιγο off topic αυτο που θα πω απλα,

για οσους προγραμματιζουν διακοπες υπενθυμιζω:

ζακυνθος: 9 δρομολογια ημερησιως απο κυλληνη

κεφαλονια: 10 δρομολογια απο κυλληνη, 2 απο πατρα

3 απο λευκαδα

κερκυρα: 12 απο ηγουμενιτσα και 2 απο πατρα

ιθακη: 2 απο πατρα και 2 απο λευκαδα

Link to comment
Share on other sites

:) Από την αρχή που το είχε φέρει είχε ακουστεί ότι πιθανότατα θα ναυλονόταν σε Νορβηγούς μάλιστα είχαν έρθει και το είχαν δει.Από τότε ακούστηκε ότι χάλασε η δουλειά και ότι κανονικά θα πάει Δωδεκάνησα το βαπόρι

Λέτε να επέστρεψαν δυναμικά οι Νορβηγοί?

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που λεει ο Βραζιλιανος το ακουσα και γω πριν μια βδομαδα αλλα δεν εδωσα σημασια επειδη δεν το πολυπιστεψα λογω και παλαιοτερων φημων. Με τον καπτα Μακη παντως ολα τα περιμενω

Link to comment
Share on other sites

παιδια ναυλωνεται δεν πωλειται!!!!!!

ναυλωνοντας το εξασφαλιζει σταθερες ειπραξεις και πεταει σε αλλους τη μπαλλα της πληροτητας.

στα Δωδεκανησα η GA δουλευει κυριως με φορτηγα και απο επιβατες παιρνει τα λιμά που μενουν απο τη bs. για φορτηγα και αγονες καλα ειναι και τα υπολοιπα. Ετσι και αλλιως με αυτον θα πανε

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που με κανει να δυσπιστω ειναι οτι με τον καινουριο καταπελτη δεν ξερω κατα ποσο μπορει να χρησιμοποιησει τα πλωτα ντοκ της Βορειας Ευρωπης. Ο Αγουδημος εννοειται πως δεν εχει κανενα ενδοιασμο να το ναυλωσει, μονο ο πρακτικος λογος που ανεφερα παραπανω με προβληματιζει.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το φουγάρο βάφτηκε ολοκληρωτικά στα σινιάλα του Big Makis με ανάγλυφα γράμματα. Δεν σημαίνει κάτι αυτό απλά το αναφέρω.

Link to comment
Share on other sites

Η ναύλωση στους Νορβηγούς του Αλκμήνη δεν ισχύει!! Όταν είχε έρθει το βαπόρι στην Ελλάδα, είχε κλειστεί η ναύλωση αλλά μετά ακυρώθηκε!! Δε γνωρίζω για ποιους λόγους και δε πιστεύω να μην το δρομολόγηση, γιατί από ότι έχω ακούσει, έχει συμπεριλάβει τρία βαπόρια για τα Δωδεκάνησα για το καλοκαιρι!!!

Link to comment
Share on other sites

Και να το ναυλώσει θα σου πει: Στην ουσία 3 καράβια έχω πάλι. ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ και ΡΟΔΑΝΘΗ με 3 την εβδομάδα στον κορμό και ΡΟΜΙΛΝΤΑ και ΜΑΡΙΝΑ με ένα το καθένα στην άγονη. :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...