Jump to content
Shipfriends

Δελτίο Λέσβου


Recommended Posts

Σπανια συναντηση των ομοσταυλων ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ και ΠΕΛΑΓΙΤΗΣ ,στο εμπορικο λιμανι της Μυτιληνης.

Ακομα ειχαμε το ΝΗΣΟΣ ΣΑΜΟΣ σε διανυχτερευση ,καθως και το ΖΕΦΥΡΟΣ.Επισης στο λιμανι εχουμε το ΛΣ 090 ΓΑΥΔΟΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 9 months later...

Χαμος απο πλοια για ολα τα γουστα, στο εμπορικο λιμανι Μυτιληνης ,τη Δευτερα το πρωι.Βασικα δεν πρεπει να εχω δει περισσοτερα δεμενα εκει

ΝΗΡΕΑΣ Κ και ΖΕΦΥΡΟΣ απο εφοδιαστικα, SIRIOS CEMENT VI απο τσιμενταδικα,το μονιμο ρυμουλκο του νησιου ΙΩΑΝΝΗΣ Σ,η κανονιοφορος ΝΑΥΜΑΧΟΣ (Ρ19) καθως και ο ΑΡΜΕΝΙΣΤΗΣ που εχει μενει με βλαβη.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεύση από την κίνηση του πρώην Νήσος Μύκονος στο δρομολόγιο της περασμένης Τρίτης για τη Μυτιλήνη. Με 10 λεπτά καθυστέρηση η άφιξη του πλοίου για το καινούριο Γ σε μια μανούβρα ακριβείας. Εκφόρτωση περί των 200 επιβατών όπως επίσης και 35 ΙΧ περίπου. Η φόρτωση τουλάχιστον 120 ΙΧ με μπακαλίστικους υπολογισμούς, γύρω στους 400 επιβάτες αλλά και περί των 10 νταλικών. Γενικά γινόταν πανικός από κίνηση μέσα στο λιμάνι και το πλοίο τελικά απέπλευσε στις 2200 για Λήμνο - Καβάλα, με 20 περίπου λεπτά καθυστέρηση. 

 

Νωρίτερα την ίδια ημέρα στη Μυτιλήνη το μοτορσιπάκι Rino και το εφοδιαστικό Απηλιώτης, σε κατάσταση παρακμής και ο Αρμενιστής που δε φαίνεται πως θα κινηθεί σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Το κοντεινεραδικο ADMIRAL GALAXY ερχομενο απο  Βοσπορο με προοσρισμο απο την Αλιαγα αποφασισε να περιμενει αρκετα κοντα στη παραλια των Βατερων.

Δεν ξερω αν ειναι συνηθισμενο αλλα πρωτη φορα πετυχαινω τετοιου μεγεθους πλοιο τοσο κοντα στη παραλια

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
2 hours ago, nomikos said:

 

Από ότι φαίνεται δεν έβγαλε τίποτα.

Το ίδιο γίνεται και στην Μυτιλήνη αυτή τη στιγμή. Βγαίνουν μόνο όσα δε σχετίζονται με τα έργα για τις δομές.

Το Στο Νησί, έχει live από τα οσα γίνονται στο λιμάνι της Μυτιλήνης εδώ και ώρες. Δεκάδες κόσμου κατέβηκαν και διαμαρτυρονται προκειμένου να μην κατέβουν τα μηχανήματα έργου. 

Επετράπη από τις λιμενικες αρχες (;) 5 μελης αντιπροσωπεία απο την επιτροπή αγωνα (οπως λέγεται τελοσπαντων) να μπουν στο πλοίο και να επιβλεψουν την αποβίβαση σύμφωνα με λιστα που πηραν απο τον πρακτορα του πλοίου. Τι έκαναν δηλαδή; Επετρεπαν να κατέβουν μόνο όσα φορτηγά δεν έχουν σχέση με τη δομή. 

Μεταξύ των οχημάτων, υπήρχε ενα μηχάνημα έργου το οποίο δεν σχετίζεται με την δομή, αλλά έχει έρθει για εργασίες σε κάποια παραλία του νησιού και δεν ανήκει ουτε καν στον αναδοχο της δομής. Η επιτροπή αρνειτο να κατέβει μέχρι να υπαρχει σαφής τεκμηρίωση. 

Το χουμε; Πάμε λοιπόν. 

1. Με ποιο δικαίωμα επιτρέπεται και απο ποιόν η επίβλεψη και η αποδοχή του ποιου οχήματος θα κατέβει στον οποιοδήποτε. Καμία επιτροπή, τρίτος, άνδρας, γυναίκα, ον, δεν έχει τέτοιο δικαίωμα πλην των όσων έχουν αρμοδιότητα. 

2. Με ποιο δικαίωμα το λιμενικο σωμα επιτρέπει την επίβλεψη και την παρεμποδιση οχημάτων που έχουν φορτωτικα έγγραφα. 

3. Ο Πλοίαρχος γιατί αποδέχεται τρίτους επί του πλοίου του, να κάνουν κουμάντο; Να τονίσω οτι ο Πλοίαρχος και το πλήρωμα δεν ευθύνονται σε ολο αυτο και απορώ πως δεν ακολουθούν αυτα που πρέπει για να μην τους παίρνει άδικα η μπάλα. 

4. Οι κατα τοπους εισαγγελικές αρχές της χώρας ξέρουμε οτι κοιμούνται. Όμως κάποια στιγμή κάτι πρέπει να λειτουργήσει σωστά και αποτελεσματικά. Τόσο στη Χίο όσο και στη Μυτιλήνη έχουμε παρακωλυση. Και ολα αυτα μόνο πλημελληματα δεν είναι. 

5. Το να βλέπω 5 άτομα μιας επιτροπής, με αγενή συμπεριφορά άρνηση τήρησης μέτρων προστασίας κατα του covid δεν με κάνει να τους βλεπω και με το καλύτερο μάτι. 

Δεν με νοιάζει ποιος έχει δικιο και ποιος όχι στο εν λόγω θέμα. 

Αυτό που ξέρω είναι πως πλοίο και πλήρωμα έχουν γίνει ερμαιοι ανθρώπων χωρίς ευθύνες και μιας αντιπαραθεσης για την οποία δεν έχουν καμία αρμοδιότητα. 

Τα ίδια ισχύουν και για την Χίο που δεν επετράπη καν ο κατάπλους. 

Οι εικόνες αυτές ειναι άθλιες, είναι προσβλητικές και εξωπραγματικες. 

5 παρατρεχαμενοι, αγενεις, το παιζουν νταηδες για το ποιος θα μπει και θα βγει σε ενα καραβι. 

Ε κάπου πρέπει να μπει μια τελεία στον εξευτελισμό. 

Link to comment
Share on other sites

Σωστά όλα αυτά που γράφεις.Εγώ όμως θα παραθέσω την άποψη της άλλης πλευράς με την οποία και συμφωνώ.

Δε μπορεί ένα γ@@@@νο κράτος να κάνει συνέχεια ότι γουστάρει.Από τη στιγμή που οι τοπικές αρχές δε θέλουν νέες δομές στα νησιά τους,στο σπίτι τους θα έπρεπε το κράτος να το σεβαστεί και να έβρισκε άλλη λύση.

Τι λέω τώρα ε; .Αφού τις ενέργειες αυτές τους τις υποδεικνύουν άλλοι και τα έχουν υπογράψει.

Συγγνώμη για την ένταση αλλά η κατάσταση είναι τριτοκοσμική και δείχνει ένα κράτος να μη σέβεται τους πολίτες τους νησιώτες και δη ενός ακριτικού νησιού όχι και τόσο τουριστικού και ανεπτυγμένου.

Δε τα βάζω με σένα Νίκο.

Edited by nomikos
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 5 months later...

Στην περιοχή τού κόλπου Καλλονής αυτές τις μέρες πλέει ένα πλεούμενο λογικά για εκβάθυνση ενώ παράλληλα εδώ και καιρό γυροφερνει το νησί το supply vessel typhoon 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
On 10/13/2022 at 10:44 AM, Smyrna said:

Στην περιοχή τού κόλπου Καλλονής αυτές τις μέρες πλέει ένα πλεούμενο λογικά για εκβάθυνση ενώ παράλληλα εδώ και καιρό γυροφερνει το νησί το supply vessel typhoon 

To typhoon έκανε καθαρισμό παραλιών σε όλο το νησί σχεδόν για περίπου 1-1,5 μήνα.Στον κόλπο Καλλονής περνούσανε καλώδια ρεύματος από την πλευρά της Νυφιδας  προς την περιοχή της Αποθηκας που βρίσκεται απέναντι για διάστημα 20-25 ημερών.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Μεγάλη αύξηση στην μεταφορά οχημάτων στα λιμάνια της Λέσβου.

Quote

Φορτηγά, Ι.Χ. επιβατικά και μοτοσικλέτες ενίσχυσαν τα έσοδα των πλοίων που εξυπηρετούν τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Λέσβου

Σε υψηλά επίπεδα διαμορφώθηκε η διακίνηση φορτηγών, Ι.Χ. αυτοκινήτων και μοτοσικλετών από και προς τα λιμάνια της Λέσβου το 2022. Οι μεταφορές οχημάτων είναι η μόνη πηγή εσόδων για τα πλοία τύπου Ro – Ro.  Για τα πλοία της ακτοπλοΐας που μεταφέρουν επιβάτες και οχήματα η μεταφορά οχημάτων είναι η κύρια πηγή εσόδων τους χειμερινούς μήνες όταν η επιβατική κίνηση είναι πολύ μικρή.

Στα 32.523 ανήλθαν τα φορτηγά από διακινήθηκαν από τα λιμάνια της Λέσβου το 2022 με τα πλοία που εξυπηρετούν τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις του νησιού. Το 2021 είχαν διακινηθεί 30.756 και το 2020 είχαν διακινηθεί 30.076. Η αύξηση των διακινηθέντων φορτηγών το 2022 αποτυπώνει την αύξηση της εμπορικής κίνησης μετά την άρση του περιοριστικών μέτρων που είχαν επιβληθεί στην λειτουργία του εμπορίου κατά την διάρκεια της πανδημίας.

Ωστόσο πρέπει να σημειωθεί πως το 2016 ο αριθμός των φορτηγών οχημάτων που είχαν διακινηθεί από τα λιμάνια της Λέσβου ήταν 35.613. Ήταν η καλύτερη χρονιά στην μεταφορά φορτηγών με τα πλοία της ακτοπλοΐας.

Επιβατικά Ι.Χ. και μοτοσικλέτες

Στα 68.242 ανήλθαν τα επιβατικά Ι.Χ. αυτοκίνητα που διακινήθηκαν τον το 2022 από τα λιμάνια της Λέσβου με τα πλοία της ακτοπλοΐας. Πρόκειται για αριθμό ρεκόρ στην διακίνηση Ι.Χ. αυτοκινήτων από το 2015 και έπειτα.  Το προηγούμενη ρεκόρ ήταν 61.853 Ι.Χ. και είχε καταγραφεί το 2019.  Το αρνητικό ρεκόρ, στη μεταφορά Ι.Χ. καταγράφηκε το 2020 και ήταν 38.598.

Σε υψηλά επίπεδα κινήθηκε και η διακίνηση μοτοσικλετών, οι οποίες ανήλθαν σε 11.296 το 2022. Σε αυτή την κατηγορία οχημάτων το ρεκόρ καταγράφηκε το 2015 και ήταν 12.511 μοτοσικλέτες. Το αρνητικό ρεκόρ σημειώθηκε και πάλι το 2020 όταν από τα πλοία της ακτοπλοΐας είχαν διακινηθεί μόλις 7.563 μοτοσικλέτες από και προς τα λιμάνια της Λέσβου.

 Ο κύριος όγκος των Ι.Χ. επιβατικών αυτοκινήτων και μοτοσυκλετών μεταφέρθηκαν από και προς την Λέσβο το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου , όπως συνέβη σε όλα τα νησιά του Αιγαίου. Ο ιδιαίτερα υψηλός αριθμός Ι.Χ. αυτοκινήτων που μεταφέρθηκαν εξηγεί τα προβλήματα που παρουσιάσθηκαν το καλοκαίρι του 2022 στην μεταφορά φορτηγών, ιδιαίτερα εκείνων που ήταν φορτωμένα με ζωοτροφές.

 Η αυξημένη ζήτηση για μεταφορά οχημάτων επιβάλει να γίνουν αναπροσαρμογές στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις των νησιών προκειμένου να εξυπηρετούνται τόσο οι επισκέπτες του νησιού όσο και οι ανάγκες τροφοδοσίας των εμπορικών επιχειρήσεων, των κτηνοτροφικών εκμεταλλεύσεων και των μεταποιητικών επιχειρήσεων.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...