Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

ένα πλοίο φθάνει στον Πειραιά με 3 ώρες καθυστέρηση και δεν ασχολείται κανείς αν συμβαίνει κάτι?
Είναι φυσιολογικό?
Το ΥΕΝ υπάρχει?

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Κάθε ρεκόρ καθυστερημένης προσέλευσης προσπαθεί να σπάσει αφού έφτασε Χίο 6:30 :D:eek: Πραγματικά απαράδεκτη κατάσταση. Επειδή ταξίδευα από ότι μπόρεσα να μάθω από επιβάτες και πλήρωμα, η μηχανή η μια έχει σχεδόν παραδώσει το πνεύμα.... Μάλιστα υπήρχαν φόβοι ότι μπορεί να κλατάρει και η άλλη λόγω πίεσης. Άρχιζα να παραξενεύομαι (γιατί δεν έμπαινα friendships καθόλου) αφού το πλοίο αδυνατούσε να έχει σταθερή πορεία ενώ από τα απόνερα νόμιζες ότι.....ακόμα βγαίνεις από λιμάνι. Αναρωτιέμαι γιατί το αφήνουν να φύγει αφού ξέρουν πριν τον απόπλου ότι έχει πρόβλημα. Καλά από ΥΕΝ κλπ δεν περιμένω και τίποτα. Ώστε κι’αλλιώς δεν είναι καλοκαίρι όπου πρέπει να πάνε οι Αθηναίοι στις διακοπές του. Μια ζωή γραμμένους έχουν τους νησιώτες, τώρα θα αλλάξει αυτό....

Μέσα σε όλα αυτά το πλοίο αντιθέτως βελτιώνετε συνεχώς μέσα. Από τις σημαντικότερες αλλαγές που είδα είναι η αλλαγή μοκέτας σε πολλά δάπεδα, η τοποθέτηση ενός "καλύμματος" στον χώρο αποσκευών, η κατασκευή καινούργιου μαγαζιού και γενικά το πλοίο σου δίνει μια πολύ πιο ευχάριστη εικόνα. Τόσο από πλευράς ευγένειας και εξυπηρέτησης πληρώματος η οποία έχει βελτιωθεί κατακόρυφα αλλά και εικόνας του πλοίο. Δλδ κάνεις ωραίο ταξίδι αρκεί...... να μην βλέπεις το ρολόι σου....

Αλήθεια ποια είναι χειρότερη δυσφίμηση για την εταιρεία? Να μην κάνει το δρομολόγιο ή να το κάνει σε 12 ώρες και εγώ δεν ξέρω πόσες για Μυτιλήνη?

Και στοιχεία από chionews.com

Ταλαιπωρούνται τις τελευταίες ημέρες οι επιβάτες του Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ της ΝΕΛ αφού το δρομολόγιο Πειραιά- Χίος και αντίστροφα φθάνει στις 12 περίπου ωρες!

Σε τρία συνεχόμενα ταξίδια, το δρομολόγιο από και προς Πειραιά, έγινε με τρίωρη καθυστέρηση.

Συγκεκριμένα τα ξημερώματα της Δευτέρας το πλοίο έφτασε στο λιμάνι της Χίου περί τις 6.00 το πρωί (αντί για τις 3.30 π.μ.), ενώ χθες κατέπλευσε στον Πειραιά περί τις 10.00 το πρωί.

Για την καθυστερημένη άφιξη στον Πειραιά ο κεντρικός πράκτορας στη Χίο Ηλίας Καμπάς, μας αιτιολόγησε το γεγονός λέγοντας ότι εξαιτίας του πλαγκτόν που είχε τραβηχτεί στη μία μηχανή δεν ήταν δυνατόν να αναπτυχθεί η μέγιστη ταχύτητα.

Το πρόβλημα θα επιδιορθωνόταν μας είπαν στον Πειραιά, αλλά φαίνεται ότι το πρόβλημα είναι σοβαρότερο αφού και σήμερα το πρωί το ΘΕΟΦΙΛΟΣ έδεσε στο λιμάνι μας στις 6.30 το πρωί!

Και ύστερα συζητούν στο ΥΕΝ το ενδεχόμενο να αυξηθεί το όριο ηλικίας των πλοίων..."

Link to comment
Share on other sites

Επειδή ταξίδευα από ότι μπόρεσα να μάθω από επιβάτες και πλήρωμα, η μηχανή η μια έχει σχεδόν παραδώσει το πνεύμα.... Μάλιστα υπήρχαν φόβοι ότι μπορεί να κλατάρει και η άλλη λόγω πίεσης.
Για την καθυστερημένη άφιξη στον Πειραιά ο κεντρικός πράκτορας στη Χίο Ηλίας Καμπάς, μας αιτιολόγησε το γεγονός λέγοντας ότι εξαιτίας του πλαγκτόν που είχε τραβηχτεί στη μία μηχανή δεν ήταν δυνατόν να αναπτυχθεί η μέγιστη ταχύτητα.

Το πλήρωμα λέει ότι η μια μηχανή έχει σχεδόν παραδώσει το πνεύμα και ο πράκτορας λέει ότι έχει τραβηχτεί πλαγκτόν (αυτό πρώτη φορά το ακούω):D

Κατά τη γνώμη μου μάλλον το πρώτο θα είναι το πρόβλημα:eek::rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Λογικό δεν είναι ρε παιδιά να συμβεί κι αυτό; Αφού τα πλοία τα έχουνε ξεπατώσει κυριολεκτικά. Απ' ότι φαίνεται και στην επισκευή του δεν θα έγιναν και πολλά πράγματα. Διόρθωσαν απ' ότι φαίνεται μόνο αυτά που μπορεί να δει ο κόσμος. Καλές οι αλλαγές στο ξενοδοχειακό αλλά και λίγο περισσότερη συντήρηση και στα μηχανολογικά δεν βλάπτει. Γιατί δεν δικαιολογείται πλοίο που έχει 3 μήνες που ξεκίνησε να έχει φτάσει στο σημείο να σέρνεται.

Link to comment
Share on other sites

Gia miso lepto re pedia.Gia na do an to katalava kala diladi.To ploio exi provlima mixanologiko ke taksidevi? i mallon ke tha sinexisi na taksidevi? Pragmatika den vrisko logia na to sxoliaso!!pou ine i elenktikoi mixanismoi? pou ine to YEN? pou ine i sovari eteria? Edo prokite gia eglimatiki amelia-energia pleon.

Link to comment
Share on other sites

το πλοίο superfast VI έχει σημαντικό πρόβλημα μηχανολογικά. Το θέμα δεν ειναι ότι καθυστερεί. Το θέμα είναι μην σε αφήσει και στο μέσον του πελάγους, καθώς κανείς δεν ξέρει πόσο μπορεί να αντέξει ακόμα. Πάντως από ότι κατάλαβα βλέποντας τα απόνερα, ήταν σημετρικά, δλδ πρέπει και οι δυο μηχανές να πήγαιναν με τις ίδιες στροφές ή τουλάχιστον να προσπαθούσαν να τις πάνε με τις ίδιες. Πάντως είχε γέλιο να το βλέπεις να μην μπορεί να πάει ευθεία και συνεχώς που στριβεί. Εκτός από αυτό το δρομολόγιο που κάνει είναι πολύ ανοιχτό. Το Ν. Μύκονος περνάει πολύ πιο κοντά από την στεριά και κάνει λογικά πιο μικρή διαδρομή. Σιγά, τι φοβούντε στο Θεόφιλος, μην πάθουν τπτ οι ακτές από την ταχύτητα???? :D

Όπως είπαν και πριν το ΥΕΝ κλπ σιγά μην νοιαστεί. Νοιάζετε μόνο αν θέλουν να πάνε οι Αθηναίοι διακοπές. Την υπόλοιπη περίοδο στα ..... τους.. Τι σημασία έχει τι τράβηξαν τα 500-600 άτομα που είχε χτες το Θεόφιλος....

Link to comment
Share on other sites

Θεωρω το γεγονος πραγματικα απαραδεκτο δεν ειναι δυνατο ενα πλοιο το οποιο κινδυνευε να χασει ανα πασα στιγμη και τις δυο μηχανες να συνεχισε το δρομολογιο κανονικα κι αν απο οτι καταλαβα το βαπορι εφυγε απο τον Πειραα με το ιδιο προβλημα τοτε το θεμα ειναι ακομα ποιο σοβαρο. Καλες οι μοκετες και οι πολυθρονες αλλα η ασφαλεια των επιβατων δεν εξαρταται απο εκει.Τι να πω κριμα:Dγια μια εταιρια που στο θεμα της ασφαλειας τουλαχιστον δεν εχει δωσει δικαιωμα

Link to comment
Share on other sites

Δικαιολογια με μυδια κ στρυδια πρωτη φορα ακουω!!Δηλαδη ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ θα σερνεται γιαμια εβδομαδα ακομη?Την ερχομενη Τεταρτη 5/5 μπαινει στη θεση του το ΜΥΤΙΛΗΝΗ κ ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ επιστρεφει πλεον 14 Απριλιου για εκδρομεις του Πασχα.Τι θα προλαβουν να διορθωσουν σε 9 μερες ο Θεος κ η ψυχη τους.Μακαρι να βγω ψευτης αλλα ρποβλεπω ολο το καλοκαιρι να χουμε ντραβαλα με τον ΘΕΟΦΙΛΟ.Χαρας Ευαγγελια για ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ φυσικα!

Link to comment
Share on other sites

Μια τέτοια δικαιολογία είχε αναφέρει το ΥΕΝ και για τη βλάβη του ΙΟΝΙΑΝ SKY στις 3 Ιουλίου του 2005 όταν έφραξαν τα φίλτρα αναρροφήσεων των ηλεκτρομηχανών από μύδια και φίκια.:D Από κει και πέρα εγώ δεν θα ασχοληθώ με τη ΝΕΛ και τη συντήρηση που έκανε στο πλοίο αλλά θα παραδεχτώ ότι καλά κάνει και συνεχίζει να έχει το πλοίο στα δρομολόγια αφού κανείς δεν τους λέει τίποτα κι αφού για το ΥΕΝ όλα είναι φυσιολογικά:eek: Απλά να θυμήσω ότι για το ΡΟΔΑΝΘΗ όχι μόνο έγινε αναφορά και απαγόρευση απόπλου (και πολύ ορθά) από το ΥΕΝ αλλά σπεύσανε και τα κανάλια στις 12 τα μεσάνυχτα να αποθανατίσουν την άφιξη του ρυμουλκούμενου πλοίου για Οδύσσεια της 1,5 ώρας παραπάνω που έκανε να φτάσει στον Πειραιά.

Και εις ανώτερα!!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Ο Θεόφιλος τώρα έφτασε στη Χίο με μία μηχανή και άδειασε κόσμο και αυτοκίνητα για να τα πάρει το Νήσος Μύκονος. Περιμένει κλιμάκιο για αποκατάσταση B) διότι όπως προαναφέρθηκε φτιάχτηκε το ένα τουρμπο, αλλά στη Μυτιλήνη (και ευτυχώς γιατί θα το βλέπαμε καραβοφάναρο) αλλά το άλλο έχει ακόμα βαβά. Δεν ξέρω σε πόσες ώρες θα γίνει αποκατάσταση :eek: Επίσης δεν νομίζω να φταίνε ούτε στρείδια ούτε τα μύδια. Η μούργα στα τουρμπο κάνει περισσότερο κακό και να ευελπιστούμε να μην έχει γίνει και περισσότερη ζημιά. Γιατί και ο στρόφαλος θυμώνει :eek:

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε HS4 πρέπει να έχει περί τους 240 επιβάτες, 20 ΙΧ, και περίπου 20 Φ/Γ. Τέτοιες μέρες έτσι και αλλιώς δεν έχει πολλή κίνηση σε 10 ημέρες θα αρχίσει ο χαμός λόγω Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

...διότι όπως προαναφέρθηκε φτιάχτηκε το ένα τουρμπο, αλλά στη Μυτιλήνη (και ευτυχώς γιατί θα το βλέπαμε καραβοφάναρο) αλλά το άλλο έχει ακόμα βαβά.[..]

Επίσης δεν νομίζω να φταίνε ούτε στρείδια ούτε τα μύδια. Η μούργα στα τουρμπο κάνει περισσότερο κακό και να ευελπιστούμε να μην έχει γίνει και περισσότερη ζημιά. Γιατί και ο στρόφαλος θυμώνει

τι θελει να πει ο ποιητης; η ζημια δεν ειναι... εγγενης αλλα επικτητη; εξωτερικος παραγων (οχι το πλαγκτον βεβεαια) προκαλεσε τα προβληματα;

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή για να καταλάβω κι εγώ που δεν γνωρίζω από μηχανές: Το πλοίο είχε πρόβλημα εδώ και 4-5 ημέρες, το πρόβλημα μπορούσε να λυθεί μέσα σε λίγες ώρες αλλά αυτό δεν έγινε μέχρι το πλοίο να τα φτύσει οριστικά χθες βράδυ στη Χίο?

Link to comment
Share on other sites

και το περίεργο oresti είναι ότι διόρθωθηκε(???) και νύχτα!!! Δλδ μπορούσαν να το φιάξουν(???) στη Χίο και δεν μπορούσαν στον Πειραιά που η τεχνική υποστήριξη είναι πολλαπλάσια... Κάτι άλλο θα συνέβει και δεν το ξέρουμε. Πολύ περίεργο ακούγοντε όλα. Μια λένε για πλακτόν, μετά για ακατάλληλο πετρέλαιο... Ποιος ξέρει τι άλλο θα ακούσουμε...

Link to comment
Share on other sites

Oταν περιμενεις να φτιαξεις μια ζημια και θες ανταλλακτικα που ερχονται απο ολα τα μερη της γης δεν μπορεις να τα εχεις τη μερα που παθαινεις τη ζημια. Προχωρας και οσο σε βγαλει. Η δουλεια θα γινοταν ετσι κι αλλιως σημερα στον Πειραια αλλα αφου δεν πηγαινε αλλο και προκειμενου να μεινει πουθενα την εκαναν στη Χιο.

Τωρα ας μη λεμε και βαριες κουβεντες αν δε γνωριζουμε καταστασεις

Αλλιως οποιος ξερει ας πει και σε μας τους φτωχους να μαθουμε

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς λέγοντας: «προκειμένου να μη μείνει πουθενά»? Δηλαδή χθες τι έκανε, δεν έμεινε? Ήταν προγραμματισμένη η επισκευή του χθες τη νύχτα στη Χίο αλλά μια και βρήκαν επιβάτες στη Μυτιλήνη σκέφτηκαν να τους πάρουν μια βόλτα και να τους αφήσουν στη Χίο?

Φυσικά και δεν βρίσκεις ανταλλακτικά όποτε θέλεις, αλλά αφού υπήρχε η βλάβη, ας έμενε χθες στη Μυτιλήνη μέχρι να το επισκευάσουν, χωρίς να θέσουν σε κίνδυνο ή χωρίς να ταλαιπωρήσουν κανένα επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Για να ειμαστε ακριβοδικαιοι,κινδυνος δεν νομιζω πως υπηρξε για τη ζωη κανενος.Απλως ταλαιπωρια που παντως περασε.Επισης στην επιστροφη απο Χιο σημερα πρεπει να ειχε μεση ταχυτητα γυρω στα 17.6 αν σκεφτουμε πως εφυγε 0630 κ εφτασε 15.10 με 153 μιλια αποσταση.Ταχυτητα που δειχνει πως βλαβη δεν υπαρχει πια.

Link to comment
Share on other sites

Άμα τα περιμένεις από όπου να'ναι τα ανταλλακτικά τότε δεν προχωράς και όσο σε βγάλει. Το να καθυστερήσεις 2-3 ώρες είναι το λιγότερο. Θα μπορούσε να σου μείνει στη μέση του Αιγαίου και τότε να βλέπαμε τι θα γινότανε. Και δεν θα μπορούσε μόνο να σου μείνει αλλά να τύγχανε και κάτι χειρότερο. Και πουθενά δεν ανέφεραν ότι περίμεναν ανταλλακτικά. Μια λέγανε για θαλάσσιους μικροργανισμούς και μια για πετρέλαιο. Από την στιγμή που δεν λένε ξεκάθαρα τι έγινε έχουμε κάθε δικαίωμα να λέμε ότι θέλουμε και ας μην γνωρίζουμε τι πραγματικά συνέβει.

Άμα περίμεναν ανταλλακτικά, στον Πειραιά δεν θα πήγαιναν? Πως πήγανε στην Χίο τα ανταλλακτικά και φιάχτηκε εκεί το πρόβλημα?

Συγνώμη για το επιθετικό ύφος αλλά έστω και μια της χιλής μπορεί να είχαμε κάτι πολύ σοβαρό. Για πρόβλημα μηχανών πλοίου μιλάμε, όχι για χτυπητήρι καφέ...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...