Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts


Macedon Main Particulars / Μακεδών Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: MACEDON
Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Chryssi Ammos II(1980-1982),Chryssi Ammos(1982-1987),Kythnos(1989-1992)
IMO Number: 7205219
LOA / Μέγιστο Μήκος: 84,70 m
Breadth / Πλάτος: 15,40 m
Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 1973 tons
Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1972
Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Taguma Zosen,JAPAN
Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 4 x Daihatsu 6DSM-26 3530 KW
Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 16 Knots
Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές:

Operator/Διαχειριστής: Goutos Lines
Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες:


___________________

(1972, ex-Ferry Nankai No1, Epirus II, Χρυσή Άμμος ΙΙ, Χρυσή Άμμος, Άναξ, Κύθνος, Μακεδόνας)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση Νο 1: Θα ξεκινήσει δρομολόγια το πλοίο στη γραμμή Λαύριο-Κέα ή θα το μετακομίσει ο Γούτος στην Ραφήνα για Μαρμάρι;

Ερώτηση Νο2: Είχε από την αρχη αυτό το σχήμα η πλώρη του καραβιού (το μυτερό εννοώ) ή ήταν κάπως διαφορετικό; Γιατί έχω την αμυδρά εντύπωση ότι δεν ήταν έτσι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη μυτερη πλώρη την απόκτησε επι Νομικού. Οταν ταξίδευε για τον Πολέμη και αργότερα σαν Κύθνος για το Γούτο είχε τετράγωνη πλώρη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

η πλωρη του ηταν ακριβως οπως του jet Που ερχεται τωρα απο ιαπωνια του hayasa? Πως το λενε δεν θυμαμαι. θυμαμαι ομως ακομα την πρωτη φορα που το ειχε φερει ο goutos στις Σποραδες και συγκεκριμένα στη Σκοπελο που προσκαλεσε ολους τους κατοικους οσοι επιθυμουσαν να κανουν το γυρο του νησιου και να γνωρισουν το πλοιο

το πλοιο γεμισε απακρη σακρη ηταν κατι το ομορφο παντως αυτο το καλεσμα.

θυμαμαι επισης τα πρωτα του ταξιδια με την τετραγωνισμενη πλωρη να σκαει το κυμα και να σηκωνεται ως τη γεφυρα! γρηγορα ομως η πλωρη αλλαξε προς το καλυτερο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για κάποιο διάστημα την τετραγωνισμένη πλώρη την είχε κι επί Νομικού. 93-94 σίγουρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό θυμόμουν κι εγώ για την τετραγωνισμένη πλώρη που ήταν και επι Νομικού. Για κανα δυο χρόνια μου φαίνεται. Μήπως υπάρχει καμια φώτο της εποχής;

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο George εχει δικιο. το 93 στο Greek Sea Bridges ηταν με την κλασσικη japan πλακουτσωτη πλωρη (τυπου κρητη, grace m, epirus κλπ). νομιζω το 94 εγινε η αλλαγη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο το Μακεδων σαν Κυθνος μου εχει μεινει χαραγμενη στη μνημη μια σκηνη εξω απο τη Μακρονησο, οπου κροσαριζε απο πρυμα το Ναιας σε αποσταση αναπνοης πηγαινοντας για Λαυριο με συνεπεια να φαει ολα τα απονερα του Ναιας στην κυριολεξια, 'στη μαπα'. Ακομα θυμαμαι το πως κοπαναγε και σκαμπανεβαζε. Οσον αφορα το σημερα, το πλοιο ξεχειμωνιασε δεμενο στο Λαυριο και σαν να μου φαινεται πως οι μερες του ειναι πια μετρημενες...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΜΑΚΕΔΩΝ είναι το πρών θρυλικό ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι. Δεν ξέρω αν το είχατε ταξιδέψει αλλά πραγματικά δεν μάσαγε στον καιρό και μάλιστα σε δύσκολη γραμμή ΑΝΔΡΟ - ΤΗΝΟ - ΜΥΚΟΝΟ.

Επίσης εκείνα τα χρόνια ήταν και γνωστό για τις πολύωρες καθυστερήσεις ειδικά τις Κυριακές από Άνδρο...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου φαινεται οτι υπερβαλλεις λιγο. Απο ταξιδι κατα τη γνωμη μου δεν ηταν καλο, ειδικα στον Τσικνια εχω υποφερει πανω απο 2 φορες. Στο συγκεκριμενο πλοιο επισης εχω περασει μια νυχτα ολοκληρη επ' αγκυρα στον Τουρλο γιατι δεν μπορουσε να μπει μεσα στο λιμανι της Μυκονου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημασία δεν έχει τι πιστεύουμε εμείς σήμερα για αυτό το βαπόρι και το ταξιδεμά του αλλα τι πίστευε τότε ο κόσμος που του είχε εμπιστοσύνη και σιγουριά. Τα χρόνια που έκαστε στην γραμμή πραγματικά την αναβάθμισε όπως και τα βαπόρια που πέρσαν μετά από αυτό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στις Σποράδες όταν ήταν όντως πραγματικός εργάτης της γραμμής. Ειδικά, όταν είχε χαλάσει το ΧΑΡΟΥΛΑ μεσοκαλόκαιρα, το ΜΑΚΕΔΩΝ το είχανε ξεπατώσει στα δρομολόγια. Δούλευε κοντά 22-23 ώρες κάθε μέρα για να ξεμπλοκάρει την κίνηση και δόξα τω Θεω που δεν έπαθε καμια ζημιά κι αυτό. Και γενικά πιστεύω ότι οι βλάβες του πρέπει να ήταν πολύ λίγες. Λίγο στο ξενοδοχειακό του ήθελε συμμάζεμα τα τελευταί χρόνια που ήταν επάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ΜΑΚΕΔΩΝ είναι το πρών θρυλικό ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι.

Μήπως το συγχεεις με το Χρυσή Αμμος "το λευκό" που το έλεγαν, αυτό που κατασκευαστηκε στην Ελλάδα και είχε πανέμορφη γραμμή και υπέροχη πλώρη. Γιατί απ' οτι εχω ακούσει (δυστυχώς ήμουν πολύ μικρός εκείνη την εποχη :D ) το ελληνικο Χρυσή Άμμος είχε τη φήμη και όχι τα δύο γιαπωνεζικα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΜΑΚΕΔΩΝ ήταν το ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ Ι. Το "Άσπρο" ήταν το ΧΡΥΣΗ ΑΜΜΟΣ ΙΙ και έχεις δικαιο για τις όμορφες γραμμες του. Την φήμη του την είχε λόγω καπετάνιου (Τζωρτζης) που πραγματικά ζωγραφιζε.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οσον αφορα το σημερα, το πλοιο ξεχειμωνιασε δεμενο στο Λαυριο και σαν να μου φαινεται πως οι μερες του ειναι πια μετρημενες...
Χα! Νομίζεις! B)

Άρχισαν χαλαρές προετοιμασίες του πλοίου στο Λαύριο – δοχεία με χρώματα και σκαλωσιές στο γκαράζ και χαλαρά βαψιματάκια στους εξωτερικούς χώρους. Μάλλον, για Λαύριο-Κέα θα ξεκινήσει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια Λαύριο-Κέα (Κύθνο). Έχει φρεσκαριστεί και το κόκκινο χρώμα και γενικά είναι αξιοπρεπές στην εμφάνιση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΜΑΚΕΔΩΝ ειναι καλη αλλα προσωρινη λυση για την Κυθνο εστω κ απο Λαυριο. Παρασκευη εχει αποπλου απο Λαυριο προς Κυθνο στις 1700 και Κυριακη απο Κυθνο στις 1900.Γνωριζουμε ποσους επιβατες μπορει να παρει συμφωνα με το θερινο?Απο νταλικες τι παιρνει?Λογικα βολευεται καλα η Κυθνος.Καποιος μου ειπε πως ταξιδευει με 16,5 κατι που το βρηκα ικανοποιητικο.παντως απο τα 3 του Λαυριου(ΜΥΡΙΝΑ-ΜΑΡΜΑΡΙ -ΜΑΚΕΔΩΝ)βαλανε στις Δυτικες Κυκλαδες το ΜΥΡΙΝΑ που ειναι το πιο αργο(με τιποτα πανω απο 14)...Τι να πει κανεις..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Σουηδός γράφει 938 άτομα, εγώ έχω 1074, αποφασίζει ο Γούτος πόσους θα πάρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ξεκίνησε σήμερα δρομολόγια Λαύριο-Κέα (Κύθνο). Έχει φρεσκαριστεί και το κόκκινο χρώμα και γενικά είναι αξιοπρεπές στην εμφάνιση.

γνωριζουμε αν δεξαμενιστηκε ή αν προκειται να δεξαμενιστει πριν μπει η σαιζον για τα καλα;

(αφου γυρισει ο αη γιωργης εννοειται:eek: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισως παει δεξαμενη για λιγες μερες απο 13 Ιουνιου.τωρα που επιστρεφει ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ο ΜΑΚΕΔΩΝ ετοιμαζεται να κοψει την Κυθνο κ να πηγαινει μονο Κεα.παντως η Κυθνος κ μετα την επιστροφη του ΑΓΙΟΥ(9/6) θα συνεχισει να εξυπηρετειται κ απο Λαυριο με ΜΥΡΙΝΑ (εκτος θεματος αυτο, συγγνωμη).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΟΡΙΣΤΕ, ΧΤΕΣ ΑΝΕΒΑΙΝΩΝΤΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ....ΣΟΡΥ ΓΙΑ ΤΑ Κ....ΣΚΟΥΠΙΔΑΚΙΑ ΤΟΥ ΦΑΚΟΥ ΜΟΥ:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...