Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Η Πρωτοχρονιά δεν είναι επίσημη αργία, αλλά εθιμοτυπική. Δηλαδή ο δημόσιος τομέας είναι ελεύθερος εκείνη την ημέρα, ενώ στον ιδιωτικό είναι στη διακριτική ευχέρεια του εργοδότη το κατά πόσο θα δουλέψουν οι υπάλληλοι. Συνεπώς σε κάποιες επιχειρήσεις οι υπάλληλοι είναι ελεύθεροι από τoν εργοδότη και σε άλλες προσέρχονται στην εργασία τους ή την παίρνουν σαν άδεια.

Edited by proud_ionian
o
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

 

Τα ναυπηγεία και ό,τι έχει να κάνει με αυτά είναι στην ιδιωτική πρωτοβουλία. Το να μη δουλεύουν κάποιες ημέρες είναι "κατεστημένο" της αγοράς (κάτι που καθιερώθηκε ανεπίσημα και έγινε κανόνας με το χρόνο δηλαδή, αλλά παραμένει ανεπίσημο) , όπως και πολλά άλλα... Δεν είναι το κράτος, είναι η επιχειρηματική νοοτροπία που υπάρχει στη χώρα τα τελευταία Χ χρόνια.... 

Πάντως, περί της συνεχούς λειτουργίας, ας αναφέρουμε ότι σε πολλά λιμάνια της Β. Ευρώπης ορισμένα terminals και κάποια ναυπηγεία δε δουλεύουν 4-5 συγκεκριμένες μέρες το χρόνο, με εξαίρεση τα container terminals τουλάχιστον της Αμβέρσας και του Rotterdam που το 1ο δε δουλεύει μόνο Χριστούγεννα και το 2ο νομίζω είναι 365 μέρες /χρόνο τουλάχιστον το maasvlakte ii. 

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Δες τον πίνακα θαλάσσιων διαδρομών της επιθεωρησης εμπορικών πλοιων στο κάτωθι σύνδεσμο  . Όπου ειναι κατηγορία πλοων Α θέλει απαραίτητα σωσίβιες λέμβους. 
Επισης βάρκες απαραίτητα θέλουν οι διεθνείς και βράζεις διεθνείς πλόες πλην ελαχίστων εξαιρέσεων που ενδεχόμενα μπορούν να δοθούν οπως ειναι η γραμμη Αlgeciras - Tanger 

https://www.google.gr/search?client=safari&source=hp&ei=sKBFXv6pB8ji6QSryZ2wDQ&q=πινακασ+θαλασσιων+διαδρομων&oq=πινακας+θαλ&gs_l=mobile-gws-wiz-hp.1.2.0i19l2j0i22i30i19l6.3878.7955..9127...0.0..0.172.1382.1j10......0....1.......8..41j41i13j41i22i30j41i19j0j46j0i10j0i30.o9QGXaqAUn4#imgrc=bbUzy71BzJMurM:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

στον νεαρχο η ας πουμε στο αγιος αντωνιος της nisogas οι ωρες για τοθς οδηγους πως περνανε??που κινουνται στο πλοιο?ο υπνος τους να φανταστω μεσα στα φορτηγα-τρακτορες??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Για ΕΓ/ΟΓ δεν γνωρίζω φαντάζομαι όμως λόγω φύσεως της δουλειάς (λιμάνια, μικρές αποστάσεις από τη στεριά) θα έχουν κάποιο sewage treatment plant και κάποιο τανκ τώρα αν αδειάζουν ανοιχτά θα σε γελασω. Ίσως να σε διαφωτίσει κάποιος άλλος 

Στα cargo συνήθως σύμφωνα με τη marpol του 2003 χωρίζονται σε 2 κατηγορίες Grey και Black Water. Τα νεώτερα ειδικά πλοία έχουν treatment plant όπου πολτοποιει και "καθαρίζει" και μετά ανάλογα με τη ζώνη τα ρίχνεις  εκτός η όχι. Ξέρω περίπτωσεις που φεύγουν απευθείας (παράνομα) και άλλες περιπτώσεις που ενώ έχουν και treatment plants και incinerators επιλέγουν το βαθύ μπλε παρανόμως για οικονομία(ουκ ολίγες φορές έχουν πέσει πρόστιμα σε αγκυροβόλια όπως η Κωνσταντινούπολη και η Σιγκαπούρη  μέχρι και για νερά από υδροροες και αντε να βρεις το δίκιο σου). 

Link to comment
Share on other sites

ακριβως αυτο που λες για τα cargo μου ειπε καποιος και δεν τον πιστευα οτι τοσο ευκολα τα ριχνουν στο βαθυ μπλε...στα εγ-ογ η θα κανουν περιπου το ιδιο η θα αδειαζουν με βυτιο ποιος ξερει...επισης στον κολπο κατω απο τον ναο του ποσειδωνα τα ενοικιαζομενα ιστιοφορα αδειαζουν τα βοθρακια και γινεται της "μπουρμπουληθρας"...

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Έτσι και χειρότερα.. Που να δεις τι γίνεται με το garbage record..βαρέλια ολόκληρα φεύγουν στη θάλασσα.. Και επειδή συνήθως είναι γεμάτα όσα δεν πάνε πάτο ίσα ίσα που επιπλέουν (και δεν φαίνονται) κ κάνουν ζημιές στα διερχόμενα πλοία/σκάφη. 

Τώρα για τα σκάφη πολλές φορές στα νοίκιαρικα γίνεται και από βλακεια των ενοικιάσεων.. Στη τουαλέτα συνήθως έχει δύο κουμπιά. Το ένα είναι για το καζανάκι και το άλλο είναι για σουταρισμα στη θάλασσα οπότε πατάνε και τα δύο και γειά σας. Ο άλλος παραγωντας είναι ότι λόγω του χωροταξικου και γενικότερα των σωληνώσεων  όταν αρχίζει και γεμίζει ο βοθρος αρχίζει το σκάφος και ζεχνει οπότε ρίχνουν τροφή στα ψάρια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παιδιά γειά σας.. Είμαι νέος στην σελίδα και δεν ξέρω αν ήταν η σωστή κατηγορία για το θέμα αυτό. Έχω ένα αρκετά μεγάλο ποσό και ενδιαφέρομαι να αγοράσω 1 πλοίο.. Είμαι νέος σε αυτά και δεν ξέρω ούτε πολλά μοντέλα πλοίων ούτε τίποτα. Απλά θα ήθελα να μάθω ποιο είναι το ποσό για 1 μεταχειρισμενο(σχετικά μικρής αξίας) πλοίο(και από πληστιριασμο μπορώ μόνο?) και ποιο θα είναι το κέρδος μου σε 1 χρόνο ακόλουθοντας μια σχετικά απαισιόδοξη πρόβλεψη. Και τέλος θα ήθελα να μάθω από που και πως θα μπορώ να κλείσω δουλειές για να το αξιοποιήσω.. Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων και συγχωρέστε με που οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες. 

Edited by Christos13
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...