Jump to content
Shipfriends

Γενικές Απορίες


Recommended Posts

Καλησπερα παιδια. Βλεπω πολλες φωτογραφιες απο το Ν.Μ.Δ. αλλα μονο απο το δρομο εχω φωτογραφησει. Πως μπορει να φτασει κανεις ως εκει? Μπορει να προχωρησει? Θα θελα πολυ να δω απο κοντα ξανα και να φωτογραφησω το HS1 μιας και εχω ομορφες αναμηνσεις απο αυτο, το περασμενο καλοκαιρι...Ευχαριστω εκ των προτερων!

Edited by DimitrisD.Manolis
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 650
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αν είσαι στο κεντρικό λιμάνι θα πάρει της περιμέτρικη λιμένος με κατεύθυνση προς Δραπετσόνα - Κερατσίνη. Μην μπερδεύσε είναι ο δρόμος γύρω από το λιμάνι, θα πας προς την είσοδο της Ε1 αλλά δεν θα μπεις στο λιμάνι θα συνεχίσεις στον κεντρικό. Συντομα θα βρεθείς σε ένα τούνελ, μετά το τούνελ στρίβεις δεξιά στην έξοδο του δρομου ωστε να περάσεις κάτω από τον δρόμο, (πρακτικά πας αριστερά). Νομίζω ότι έχει ταμπέλα προς Κεράστινη, αλλά δεν είμαι σιγουρος. Αφού περάσεις το ημικύκλιο θα δεις μπροστά σου τον ΝΜΔ. Κατεβαίνεις την κατηφόρα και στα αριστερά σου έφτασες. Η είσοδος είναι ελεύθερη.

Link to comment
Share on other sites

Και κατι ακομη... Πως μπορει να απασχοληθει καποιος στην ελληνικη ακτοπλοια? Πρεπει να εχει τελειωσει καποια σχολη? Εκτος απο τις σχολες Εμπορικου Ναυτικου,που μπαινεις με πανελληνιες υπαρχει αλλος τροπος?

Link to comment
Share on other sites

Για να δουλέψεις ως Δόκιμος οικονομικός αξιωματικός πρώτα πρέπει να περάσεις τις εξετάσεις για να αποκτήσεις το δίπλωμα του Δόκιμου Οικονομικού. Αλλιώς ως κατώτερο πλήρωμα μπορείς να δουλέψεις ως Ναυτοπαις, Επίκουρος, Καθαριστής μηχανής ή χυτροκαθαριστης χωρίς κάποιες άλλες απαιτήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι η ερωτηση που εκενα ειναι πολυ γενικη και αυτο γιατι δε γνωριζω. Ειμαι φοιτητης Μαθηματικος, στα τελειωματα επιτελους, και προβληματιζομαι για το τι θα κανω απο δω και περα. Λογω του οτι τα ταξιδια ειναι πραγματικα αυτο που μ αρεσει να κανω προσανατολιζομαι στο χωρο της αεροποριας ή της ναυτιλιας. Δεν ξερω ομως τι "ειδικοτητες" απασχολουνται σ' ενα καραβι και με τι ασχολουνται. Υπ' οψιν οτι λογω των σπουδων μου αναζητω μια δουλεια, η οποια θα εχει καποιες προοπτικες εξελιξης, θα μου προσφερει ισως καποια λεφτα... Τα φωτα σας λοιπον!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μια φορα κι εναν καιρο (ηταν 1976 αν δεν κανω λαθος)ενα μοτορσηπ σε μια εντονη νοτια εκοψε την αγκυρα και τελικα βυθιστικε στα ανοικτα του Παλαιου Φαληρου. Ειχε φορτιο κομενη ξυλεια στα αμπαρια και χαβαλε. Ποιο πλοιο ηταν? Αντε να βαλω κι εγω ενα κουιζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχω μια απορία!!! Σε δυο διαφορετικές ανακοινώσεις του ΥΕΝ για τη Ropax 1 το αναφέρει ως Ε/Γ-Ο/Γ και το Ropax 2 ως Ro-Ro. Τελικά σε ποια από τις δυο κατηγορίες ανήκουν τα πλοία?? Εφόσον παίρνουν πάνω από 12 επιβάτες που είναι στα Ro-Ro μάλλον ανήκουν στα Ε/Γ-Ο/Γ :huh::unsure:

Link to comment
Share on other sites

Ψαχνω πάνω απο 20 λεπτα το κατάληλο θέμα αλλα δεν μπορώ να το βρώ. Έτσι ρωτάω σε αυτό το θέμα το εξής. Στο προγραμμα δεξαμενισμών του ολπ αναφέρεται πως απο 2/5 θα δεξαμενίζεται το ΜΥΚΟΝΟΣ τύπου ΕΓ-ΟΓ. Ξέρουμε ποιο είναι;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
εχουν σχεδον ολα τα πλοια η μηπως οχι?Ειναι μια καλη λυση παντως για να 'βλεπεις' αν η προπελα πηρε κανα καβο μαζι της :P η εστω αν καποιο 'φτερο' εμεινε σε καμια πετρα η στον βυθο :D Προκειται για το νεοτευκτο SEABOURN QUEST.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ψαχνοντας στο site των οικονομικων αξιωματικων διαπιστωσα πως δεν ειναι απαραιτητο ο υποψηφιος να διαθετει καποιον τιτλο ΑΕΙ λογιστικης ή οικονομικων?

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια. Τα απαραίτητα είναι να έχεις απολυτήριο Λυκείου και πτυχίο Lower στα Αγγλικά. Από εκεί και περά θα πρέπει να δώσεις εξετάσεις για να πάρεις το δίπλωμα του δόκιμου οικονομικού, αφού παρακολουθήσεις κάποια μαθήματα που διεξάγονται από το σωματείο των οικονομικών αξιωματικών.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Παρακαλειται οποιος εχει καποια φωτογραφια του ADELAIDA M να την αναρτησει στο forum. Το βαπορι ειχε πιαστει με λαθραια τσιγαρα τον Μαρτη και τωρα βρισκεται στην Ελευσινα. Ευχαριστω εκ των προτερων!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Κοιτάζοντας την φωτό του φίλου από την Κορέα, είδα αυτούς του περίεργους πασάλους που στηρίζουν την προβλήτα. Μήπως είναι πάσαλοι και συγχρόνως οδηγοί της προβλήτας για να μπορεί να ανεβοκατεβαίνει ακολουθώντας την παλίρροια?

gallery_3459_212_185284.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπερα σε ολους!Οπως ξερουμε υπαρχουν προγραμματα στο PC που σου δινουν τις παλιρροιες σχεδον για καθε λιμανι. Μηπως υπαρχει κατι αντιστοιχο για ρευματα σε προγραμμα.Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απορία, ή αν προτιμάτε, κουίζ (χωρίς όμως να γνωρίζω την απάντηση).

Για ποιό πλοίο κάνει λόγο στο παρακάτω απόσπασμα η Αργώ, τον Οκτώβριο του 1972 ??? Ε/Γ-Ο/Γ κλειστού τύπου, καθελκύσθηκε (ή τουλάχιστον επρόκειτο να καθελκυσθεί) τον Δεκέμβριο του 1972, με το όνομα ΤΑΚΗΣ το οποίο υποθέτω θα ήταν ανάλογη περίπτωση με το ΣΚΟΡΠΙΟΣ για το ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ, δηλαδή δεν θα ταξίδεψε ποτέ με αυτό.

post-2102-0-56643400-1316293636_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και καιρό έχω μια απορία. Συχνά ακούμε ότι η Α εταιρεία ενδιαφέρεται να αγοράσει και επιθεώρησε το Β πλοίο της Γ εταιρείας. Και θέλω να ρωτήσω εάν υπάρχει κάποια τυπική διαδικασία (με αιτήσεις και πρωτόκολλα) βάσει της οποίας γίνεται η επιθεώρηση ή όλα γίνονται άτυπα και δια λόγου?

Προσωπικά, φαντάζομαι ότι θα πρέπει να υπάρχει κάποιο τυπικό, τουλάχιστον στις μεγάλες εταιρείες, αφού θα πρέπει να επιδειχθούν έγγραφα του πλοίου κλπ, αλλά καλύτερα ας μας τα πει κάποιος που να τα γνωρίζει καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να βρεθεί καποιος να απαντήσει επίσημα, ας παραθέσω την εμπειρία μου από μια επιθεώρηση.

Σωτήριο έτος 2001 προς 2002 και ταξιδεύουμε με το Φαίδρα Πειραιά - Σύρο (μάλλον και Βαθύ Σάμου) - Χίο. Στο πλοίο κυκλοφορεί ένας ημίλευκος κύριος με κουστούμι που περιεργάζεται όλους τους χώρους. Στο εστιατόριο γευματίζει μόνος του, αλλά τον συνοδεύει ο προιστάμενος οικονομικός αξιωματικός του πλοίου. Όπου και να πηγαίνει τον ακολουθεί ο ανωτέρω αξιωματικός, με διάθεση να του λύσει οποιαδήποτε απορία και εμφανή την διάθεση ότι ο κύριος είναι κατι σημαντικό και πρέπει να τον διευκολύνουμε όσο γίνεται περισσότερο. Όπου δε περνάνε το πλήρωμα ανοίγει δρόμο και στέκεται προσοχή.

Στο δε νυχτερινό ρεμετζο στη Σύρο (με μπόλικο αέρα), ο κύριος επιλέγει την πρύμη του πλοίου να θαυμάσει το τοπίο, αλλά ακούει και τα γαλλικά του από τον ύπαρχο (που ευτυχώς ήταν ελληνικά), γιατί στέκονταν στο πρυμνιό κατάστρωμα ακριβώς στην ευθεία του κάβου που τεζάριζε εμφανώς επικίνδυνα.

Το επόμενο καλοκαίρι το πλοίο νομίζω ναυλώθηκε στην cotunav.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...