Jump to content
Shipfriends

Ναυτιλιακά Έντυπα


Recommended Posts

Καλά, θα τρελαθούμε τελείως!

Στην Κόρινθο, σε γνωστό παλαιοπωλείο, έχουν βάλει τα τεύχη 1-147 που δεν επανακυκλοφορούν του γνωστού ναυτιλιακού περιοδικού , προς 100 ευρώ το τεύχος!!!! Α ρε κρίσηηηη!! :P

Link to comment
Share on other sites

Ειναι θεμα προσφορας ζητησης.Αν εχουν βρεθει ή αν βρεθουν στο συγκεκριμενο μαγαζι 5 ανθρωποι και πηραν τευχη σε αυτη την τιμη τοσο θα τα πουλαει.Αν δεν πατησει ανθρωπος θεωρω οτι η τιμη θα πεσει σε λογικα επιπεδα.

Link to comment
Share on other sites

Για να τα πουλάει τόσο, προφανώς υπάρχει ζήτηση. Γιατί όταν εξεπλάγην από τη τιμή, η κοπέλα ήταν ατάραχη και μου απάντησε για δεύτερη φορά "τόσο είναι".

Απλά δεν πίστευα ότι θα δω ένα τεύχος περιοδικού, σε αυτή την τιμή σε παλαιοπωλείο!

Link to comment
Share on other sites

Ναι ομως απο τη στιγμή που υπαρχει ο εκδότης ακομα εν λειτουργία δεν ειναι παράνομο το να τα πωλεί 15 φορές παραπάνω ;

Βέβαια στον εκδότη εχουν εξαντληθεί και επίσημα

Link to comment
Share on other sites

προσφορα και ζητηση υπαρχει και καθοριζει την τιμη, αλλα στο μοναστηρακι τα βρισκεις πολυ φτηνοτερα.

με ενα κατοσταρικο πηγες και ημερησια εκδρομη στην αθηνα, ηπιες τον καφε σου και γυρνας πισω.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε proud, ο άλλος που είναι σταφιδοπαραγωγός ή λαδέμπορας για παράδειγμα που του αρέσει να βλέπει τα βαπόρια και δεν ξέρει και πολλά πολλά από Αθήνα και Μοναστηράκι, και λοιπές γειτονιές της πρωτεύουσας! Γι αυτό βρίσκουν και τα κάνουν ;)

Για την ιστορία, να αναφέρω, ότι τώρα που συζητάμε το θέμα στο γραφείο μου, μου είπαν ότι έχει υπάρξει πελάτης που έχει δώσει τα εν λόγω χρήματα! Απλά τα θεώρησα πολλά-εγώ πάντα-γι αυτό και το ανέφερα εδώ.

Link to comment
Share on other sites

Είναι όντως παράδοξο για έντυπο τέτοιας ηλικίας.

Πεδίο οδόξης λαμπρό για την εταιρεία του να βγάλει κάποιο ψηφιακό μέσο με τα παλιά τεύχη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι ομως απο τη στιγμή που υπαρχει ο εκδότης ακομα εν λειτουργία δεν ειναι παράνομο το να τα πωλεί 15 φορές παραπάνω ;

Βέβαια στον εκδότη εχουν εξαντληθεί και επίσημα

 

Ακομα και να μην ειχαν εξαντληθει τα τευχη δεν νομιζω οτι υπαρχει περιορισμος ή απαγορευται να πουλαει καποιος οτιδηποτε μεταχειρισμενο ή ακομα και καινουριο.Αποφασιζεις εσυ να πουλησεις οτι θελεις δικο σου,πας και το πουλας σε οτι τιμη θελεις.Αν θα βρεθει καποιος να αγορασει στην τιμη που θες εσυ ειναι ενα αλλο θεμα

 

προσφορα και ζητηση υπαρχει και καθοριζει την τιμη, αλλα στο μοναστηρακι τα βρισκεις πολυ φτηνοτερα.

με ενα κατοσταρικο πηγες και ημερησια εκδρομη στην αθηνα, ηπιες τον καφε σου και γυρνας πισω.

 

Ακομα και στο Μοναστηρακι δεν ξερω πλεον κατα ποσο υπαρχει το περιοδικο και ειδικα τοσο παλια τευχη.Πριν απο 7-8 χρονια που ειχα ψαξει τελευταια φορα,το ειχα βρει σε ενα μονο μαγαζι και σε αυτο φυσικα δεν υπηρχαν λιγα κομματια απο τα πρωτα χρονια του περιοδικου.Δυστυχως το περιοδικο ειναι αρκετα εξιδεικευμενο και στο εβρισκες δυσκολα.Δεν μπορω να θυμηθω ομως τι τιμη ζητουσε τοτε το μαγαζι στο Μοναστηρακι για ενα τευχος,αλλα προφανως ηταν σε νορμαλ επιπεδα Νομιζω μαλιστα οτι το ειχαμε κανει και θεμα εδω μεσα τοτε

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Η σύνηθης τιμή στο Μοναστηράκι για τα παλιά είναι από 10 ως 30 Ευρώ ανά τεύχος. Για τα νεώτερα από 1,5 ως 3 Ευρώ. Αυτά υπάρχουν σε σχετική αφθονία, τα παλιά (1-150) όχι.

Οπότε το "ακριβό" ή μη είναι σχετικό. Σίγουρα αν έχει υπομονή και διάθεση για ψάξιμο ο επιδοξος αγοραστής, μπορεί να πετύχει καλύτερη τιμή. Ισχύει παντού, ισχύει και εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Exω αρκετα 2πλα 3πλα τευχη ,απο μαρτιο 1993 πρωτο τευχος, αλλα δεν εχω αποφασισει ακομα τι θα κανω.....παντως τα πρωτα τευχη πραγματι εχουν μεγαλη ιστορικη και συλλεκτικη αξια θεωρω οτι μεχρι το 2000 ηταν δυναμιτης περιοδικο, πηγαιναμε ομονοια το βραδυ να το παρουμε να μαθουμε τα νεα.Με τα ναυτιλακα site αρχισε η φθηνουσα πορεια του και αν ψαξεις υπαρχουν και αρκετα αξιοπιστα προσωπα που ξερουν καλυτερα και απο συντακτες του ενδεχομενως.Γενικα ομως η  κατηφεια της εποης εχει επιρεασει και την ακτοπλοια που τα vεα πια ειναι πιο πολυ δυσαρεστα

Link to comment
Share on other sites

το τευχος δεκεμβριου του γερμανικου περιοδικου ferries, εχει αφιερωμα στα πλοια της κεφαλονιας (απο κυλληνη, απο πατρα, απο αστακο, απο bari κλπ), με οξωφυλλο το φιορο

Link to comment
Share on other sites

Exω αρκετα 2πλα 3πλα τευχη ,απο μαρτιο 1993 πρωτο τευχος, αλλα δεν εχω αποφασισει ακομα τι θα κανω.....παντως τα πρωτα τευχη πραγματι εχουν μεγαλη ιστορικη και συλλεκτικη αξια θεωρω οτι μεχρι το 2000 ηταν δυναμιτης περιοδικο, πηγαιναμε ομονοια το βραδυ να το παρουμε να μαθουμε τα νεα.Με τα ναυτιλακα site αρχισε η φθηνουσα πορεια του και αν ψαξεις υπαρχουν και αρκετα αξιοπιστα προσωπα που ξερουν καλυτερα και απο συντακτες του ενδεχομενως.Γενικα ομως η κατηφεια της εποης εχει επιρεασει και την ακτοπλοια που τα vεα πια ειναι πιο πολυ δυσαρεστα

Πιστευω οτι η πτωση του Ε ξεκινησε με την αποχώρηση της Κυριας Τ.Οικονομοπουλου που ηταν το Α ως Ω για το εντυπο.

Απο τοτε κ μετα εχει καθοδικη πορεία

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...

Στο Ships Monthly τεύχος Αυγούστου έχει ενδιαφέρον άρθρο κ φωτογραφίες γιά την Superfast.To α' μέρος είναι αφιερωμένο στα αρχικά δώδεκα πλοία.
Το περιοδικό είναι το ευαγγέλιο του αληθινού καραβολάτρη.Γιά μένα πηγή πληροφόρησης προ διαδικτύου αλλά κ τώρα το θεωρώ αναντικατάστο.
Το παίρνω ανελλιπώς από το 1978 ενώ έχω αγοράσει εκ των υστέρων τεύχη από το 1966! τα οποία στο σύνολό τους διατηρώ σε άριστη κατάσταση ως πολύτιμο αρχείο..

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς "κοιλιά".Αν λες απο θέματα,μόνο μειονέκτημα ότι είναι αγγλοκεντρικό αλλά αυτό ισχύει γιά όλα τα αγγλόφωνα μέσα.Τα περισσότερα όμως είναι γενικού ενδιαφέροντος ενώ δεν λείπουν όχι σπάνια τα ελληνικά θέματα.Προσωπικά με καλύπτει σε σχέση με τα Sea Breezes,Shipping κλπ
Εγώ δεν είναι να το θυμηθώ να το αγοράσω,περιμένω με λαχτάρα να κυκλοφορήσει το επόμενο,ιδιαίτερα αν κάποιο ενδιαφέρον άρθρο έχει συνέχεια.

Edited by polmyt
Quote
Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω εννοεί από άποψη ποιότητας. 

Σε αυό θα συμφωνήσω και εγώ. Μερικές φορές είναι καταπληκτικό και άλλες πάλι όχι και τόσο ...

Πολύ καλά είναι και τα γερμανόφωνα Faehren και Ferries. Καλύπτουν βεβαίως μόνο επιβατηγά, αλλά αυτά με πολλές λεπτομέρειες.

Π.χ. έχουν αυτή την περίοδο ένα άρθρο για τις (την;) ΕΛΜΕΣ που καλύπτει 3 ή τεύχη, με σχεδόν 20-25 σελίδες.

Επειδή δυστυχώς στην πατρίδα μας η έκδοση ναυτιλιακών βιβλίων σχετικά με την ιστορία των μεγάλων εταιρειών μας είναι ανύπαρκτη, ευτυχώς που υπάρχουν και τα ξένα μέσα. Σκεφτείτε τι δημοσιεύεται στο εξωτερικό και τι έχει ήδη χαθεί για πάντα σε εμάς ... 

Link to comment
Share on other sites

Λογικό και αναμενόμενο να υπάρχουν λίγα βιβλία με την ιστορία της ναυτιλίας, και των άλλων μέσων μεταφοράς, στην ελληνική γλώσσα. Το ενδιαφέρον είναι μηδαμινό.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...