Jump to content
Shipfriends

Λατώ (ΙΜΟ 7394759)


Recommended Posts

Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι οσο και αν εψαξα στα forum δεν βρηκα αντιστοιχο...Ταξιδεψα χθες με το εν λογο πλοιο.. Φυγαμε απο τον Πειραια τελευταιοι απο τα κρητικα με 40 λεπτα καθυστερηση και ειμασταν 06+10 εξω απο το λιμανι του Ηρακλειου.Περιπου 19,5 η ταχυτητα του συμφωνα με το gps μου.Το πλοιο ειναι σε αρκετα καλη κατασταση οσον αφορα το ξενοδοχειακο τομεα.Εξωτερικα και στο γκαραζ ομως εχει το μαυρο του το χαλι.Παντου σκουριες και τρεξιματα...λες και εχει να συντηρηθει αιωνες :mad:
Εντυπωση μου εκανε επισης οτι για να γυρισουμε στο λιμανι του Ηρακλειου χρειαστηκαμε την...συνδρομη του ρυμουλκου Μινωταυρος (?)...Και παλι βεβαια αργησαμε πολυ να δεσουμε.Οι πρωτοι αρχισαν να βγαινουν γυρω στις 07+00.Βεβαια και το λιμανι δεν βοηθαει και πολυ.. Anyway αν σκεφτονται να το ναυλωσουν στην Maritime way θα κανουν καλα.Η γραμμη αξιζει (οπως και στα Χανια βεβαια) καλυτερα βαπορια απο τα Λατω και Λισσος..

 

____________________________________________________________________

(1975, ex- Daisetsu, Varuna, then, Platon, Laton, scrapped as Talaton)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 575
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ενταξει μην εισαι υπερβολικος. Κακα τα ψεμματα γερασε και το Λατω και αμα ειναι για πουλημα μην περιμενουμε και τρελη περιποιηση. Οσο για τις δυσκολιες στη μανουβρα αυτοι που το λενε ποιο δυσκολο και απο το Λισσος κατι θα ξερουν. Αλλωστε και ο Ερωτοκριτος στην Πατρα με λιγοτερα εξαλα παιρνει καμια φορα και 2 ρυμουλκα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Όπως αναφέρω και σε άλλο topic τελικά το πλοίο θα μείνει και φέτος στην ΑΝΕΚ παρ'όλο που τα είχε βρει ο Βαρδινογιάννης με τον Ιταλό σε όλα (τιμές κλπ) αφού δεν μπόρεσαν να βρούν ένα άξιο αντικαταστάτη του πλοίου. Όμως θα είναι σίγουρα η τελευταία του χρονιά.

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Καλησπέρα σας και Χρόνια Πολλά.

Δεν ξέρω αν έχετε δει το ΛΑΤΩ μετά την επισκευή. Παρόλο που δεν του βάλανε τα καινούρια σινιάλα της ΑΝΕΚ το βάψανε ολόκληρο και λάμπει στην κυριολεξία. Μάλλον θα βγάλει το χειμώνα κοντά μας.

Τελικά σε ποιά καράβια της ΑΝΕΚ θα μπούνε τα νεα σινιάλα; Ούτε στο ΛΙΣΣΟΣ τα βάλανε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Την προηγούμενη εβδομάδα (30/3-31/3) έκανα ένα μετ'επιστροφής ταξίδι στο Ηράκλειο με το ΛΑΤΩ και θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τις εντυπώσεις μου και διάφορες φωτογραφίες από τους εσωτερικούς του χώρους.

Κατ'αρχάς αναχωρήσαμε από τον Πειραιά με 45' καθυστέρηση (21:15 αντί για 20:30).

Το σκάφος είχε μια πληρότητα γύρω στο 85%. Παρόλα αυτά άνετα έβρισκες τραπέζι να κάτσεις σε κάποιο από τα 5 σαλόνια του. Υπάρχει το σαλόνι της οικο΄νομικής θέσης στη πρύμνη του πλοίου, η Disco που λειτουργεί και σαν σαλόνι (Disco) , ένα σαλόνι διακεκρίμένης θέσης για μη καπνίζοντες αμέσως μετά τη Disco (Forward Non-Smoking Lounge), ένα σαλόνι διακεκριμένης θέσης για καπνίζοντες (Forward Lounge) εκεί που παλιά ήταν το καζίνο και δυο φανταστικές περατζάδες με μπαμπού τραπεζάκια που είναι η χαρά κάθε καραβολάτρη ιδίως για ημερήσια ταξίδια (Small Lounge).

Η καμπίνα που είχα επιλέξει για το βραδινό ταξίδι ήταν η 203 (Cabin 203).

Βρίσκεται στον καθρέπτη του πλοίου και έχει 2 φινιστρίνια, ένα κατάπλωρα και ένα στην αριστερή πλευρά. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη από τις 3 Deluxe του πλοίου ( Η 204 είναι για τον πρόεδρο της ΑΝΕΚ και δε δίνεται δυστυχώς σε κοινούς θνητούς). Έχουν όλες διπλό κρεββάτι, τηλεόραση, ψυγείο με φρούτα και αναψυκτικά, καραμέλες, μπισκότα και μπανιέρα μέσα στην τουαλέτα (Bath in Cabin). Βέβαια η 203 είναι η μόνη γωνιακή με τα 2 φινιστρίνια. Στην επιστροφή είχα την αμέσως διπλανή (201) η οποία για μένα ήταν πιο άνετη αλλά είχε μόνο ένα φινιστρίνι στον καθρέφτη του πλοίου.

Το ταξίδι κράτησε και τις 2 φορές 9 ώρες ακριβώς. (Θα ήθελα πάντως κάποιος να με ενημερώσει πόση είναι η απόσταση Πειραιά- Ηράκλειο για να δω την ταχύτητα του ΛΑΤΩ γιατί το GPS μου με πρόδοσε).

Το ταξίδεμα ήταν εκπληκτικό, δεν κουνούσε καθόλου, μόνο που είχε ένα ανεπαίσθητο κοσκίνισμα παρόμοιο με αυτό του ΜΥΤΙΛΗΝΗ.

Το φαγητό στο Self Service ήταν εξαιρετικό και φτηνό σχετικά. (Μια μερίδα φαγητό, μια σαλάτα, 2 αναψυκτικά € 13,70).

Το εστιατόριο του πλοίου (Restaurant) το ίδιο. (2 άτομα με κρασί € 40). Το πλήρωμα ήταν ευγενέστατο και σξυπηρετικότατο.

Οι μανούβρες στα λιμάνια οι κλασσικές Ιαπωνέζικες. (Αργές, σταθερές και με τη συνοδεία αρκετού καπνού από την τσιμινιέρα)(Funnel Smokes) .

Σε γενικές γραμμές το ΛΑΤΩ ήταν πεντακάθαρο και σε καμία απολύτως περίπτωση δε δείχνει σημάδια εγκατάληψης και μπορεί άνετα να ανταπεξέλθει τον ανταγωνισμό.

Συμπερασματικά, έκανα ένα εκπληκτικό ταξίδι που θα μου μείνει αξέχαστο, και με άριστα το 10 βάζω στο ΛΑΤΩ και στο πλήρωμά του ένα 10'.

Εμμανουήλ Μ. Ψαρρός

Lato.zip

Link to comment
Share on other sites

Συμπερασματικά, έκανα ένα εκπληκτικό ταξίδι που θα μου μείνει αξέχαστο, και με άριστα το 10 βάζω στο ΛΑΤΩ και στο πλήρωμά του ένα 10'.

Εμμανουήλ Μ. Ψαρρός

Προσυπογράφω και αποδέχομαι απολύτως. Με μόνη επιφύλαξη μια περίεργη αναφορά στον "Εφοπλιστή" προ ετών (αν θυμάμαι καλά για πρόβλημα σταθερότητα ή κάτι τέτοιο) το ΛΑΤΩ είναι καράβι με Κ κεφαλαίο, έστω κι΄αν είναι παλιό, όμως δεν είναι fast-food, μυρίζει θάλασσα και άμα φύγει θα κλαίμε πικρά...

Link to comment
Share on other sites

Σε γενικές γραμμές το ΛΑΤΩ ήταν πεντακάθαρο και σε καμία απολύτως περίπτωση δε δείχνει σημάδια εγκατάληψης και μπορεί άνετα να ανταπεξέλθει τον ανταγωνισμό.

Σ' ευχαριστούμε για την "αναφορά" και, κυρίως, για τις φωτογραφίες! Ωστόσο, κρίνοντας από αυτές (αλλά και από ένα ταξίδι που είχα κάνει με το πλοίο το...98) θα διαφωνήσω στο ότι δεν υπάρχουν σημάδια εγκατάλειψης. Αν η εικονιζόμενη καμπίνα είναι "lux", αναρωτιέμαι πως θα είναι οι απλές! Σε πληροφορώ ότι η εξωτερική πρώτης θέσης που είχα στον 40χρονο "ΟΥΡΑΝΟ" πριν ενάμιση χρόνο, ήταν πολύ πιο προσεγμένη! Επίσης, η αντίστοιχη του εξίσου παλαιού ΛΙΣΣΟΣ (πάλι εξωτερική) ήταν σαφώς ανώτερη, ενώ για το θρυλικό (αλλά νεαρό) ΑΡΚΑΔΙ (μιας και πιάσαμε τα Κρητικά), δεν το συζητάμε: η καμπίνα του ήταν Hilton, μπροστά σ' αυτήν της φωτογραφίας σου.

Όσο για το σύγχρονο ανταγωνισμό (Κρήτη Ι+ΙΙ κι ακόμη περισσότερο τα παλάτια κ.λπ.) νομίζω πως δύσκολα μπορεί να γίνει έστω και σύγκριση!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να κάνεις τη διαίρεση με τα μίλια της απόστασης Πειραιάς - Ηράκλειο (174 ν.μ. για την ιστορία) γιατί έτσι θα βρεις απλά μία μέση ταχύτητα που πιθανόν να είναι και πλασματική. Η ταχύτητα του πλοίου δεν πέφτει ποτέ κάτω από τα 19,4 και φτάνει πολλές φορές μέχρι τα 20,6. Συγκεκριμένα να σας πω κι εγώ ότι όταν το 1996 ταξίδεψα από Πάτρα για Αγκώνα με το ΛΑΤΩ, γινόταν πρόσκληση στους επιβάτες να επισκεφτούν τη γέφυρα κάποια συγκεκριμένη ώρα. Εκείνη τη μέρα λοιπόν το πλοίο είχε κάτσει στην Ηγουμενίτσα 6 ολόκληρες ώρες αντί 3 που προέβλεπε το πρόγραμμα. Σε ερώτησή μας λοιπόν προς τον καπετάνιο (συγχωρέστε με αλλά δεν θυμάμαι το όνομα) γιατί έγινε αυτό, η απάντηση ήταν πως το συγκεκριμένο πλοίο δεν μπορεί να πάει αργά.:eek: Από τη στιγμή που θα δωθεί πρόσω, το πλοίο θα πιάσει την ταχύτητα των 20 κόμβων. Έτσι αν έφευγε από Ηγουμενίτσα στην ώρα του, τότε θα έφτανε Αγκώνα περίπου στις 5 το πρωί με αποτέλεσμα να βρει το λιμάνι κλειστό και να αναγκαστεί να περιμένει έξω. Με βάση αυτά και από τη στιγμή που αποδεδειγμένα η συντήρησή του είναι υψηλή, δεν θα δείτε ποτέ το ΛΑΤΩ να πηγαίνει κάτω από τις ταχύτητες που έγραψα παραπάνω.

Κι επειδή βλέπω ότι υπάρχουν αρκετοί που αγαπάνε το πλοίο, πάρτε και μια χθεσινή φώτο από τη μανούβρα που έκανε. Να σημειώσω ότι στάθηκαν άτυχοι γιατί ενώ έφτασαν στα φανάρια στις 17:40 μπήκαν τελικά στο λιμάνι 19:10 και έδεσαν 19:30. Ο λόγος ότι έπρεπε να βγουν τα BLUE STAR NAXOS, ΠΩΣΕΙΔΩΝ ΕΛΛΑΣ, ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ, ΔΙΑΓΟΡΑΣ, ΠΕΡΛΑ, MSC ARMONIA και να μπουν τα ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ, ΚΝΩΣΟΣ ΠΑΛΑΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ, BLUE STAR ITHAKI. Ενώ αν κρίνω από τον κόσμο και το φορτηγομάνι που το περίμενε, τότε λογικά πρέπει να μάζεψε καθυστέρα και το βράδυ.

post-17-128326963523_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά σε όλους/όλες σας.

Σχετικά με τις παρατηρήσεις του φίλου harlek, έχω να προσθέσω τα εξής:

Οι καμπίνες της πρώτης θέσης που είδα είναι και αυτές ευρύχωρες με τη σειρά τους. Σε μερικές από αυτές (205-209) οι απόσταση μεταξύ των 2 κρεββατιών είναι τεράστια και φτάνει περίπου τα 2 (!!!!) μέτρα σε σχέση με κάποιες άλλες (211...) Δεν μπορώ να καταλάβω που οφείλετε αυτό.

Κάποιες τετράκλινες πάλι έχουν τα κρεββάτια σε Γ και διαθέτουν και καναπέ. Αυτό δεν το έχω συναντήσει σε άλλο πλοίο.

Οι δίκλινες 1ης θέσεις εσωτερικές με πάνω κάτω κρεββάτι είναι τεράστιες σε σχέση με αυτές που έχουν τα ΘΕΟΦΙΛΟΣ - ΜΥΤΙΛΗΝΗ που ταξιδεύω συχνά.

Έχω βέβαια την εντύπωση (Διορθώστε με αν κάνω λάθος ότι οι Deluxe καμπίνες του ΛΑΤΩ (201-204) έχουν μείνει απείραχτες από την Ιαπωνία. Έχουν γίνει ελάχιστες τροποποιήσεις.

Δυστυχώς, παρόλο τις παρακλήσεις μου δεν κατάφερα να πάρω την 204 που είναι η τέως καμπίνα του αυτοκράτορα και νυν του Προέδρου της ΑΝΕΚ.

Εμμανουήλ Μ. Ψαρρός

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Απ οτι ακουσα θα ναυλωθει για ταξιδια στο Βορρα. Τωρα που ακριβως μπορει να παει το Λατω δεν το ξερω. Παντως αν ερθει ο βαπορας δε θα λειψει σε κανενα :D

Link to comment
Share on other sites

Το ΛΑΤΩ μάλλον λέει ναυλώθηκε στην CNAN και δεν ξέρω κατά πόσο έχει σχέση αυτό με την βλάβη που είχε πάθει το ΜΙLLENNIUM EXPRESS και το κράτησε δεμένο στο Hamburg. Επίσης το πλοίο θα έχει και προσεγγίσεις στη Μασσαλία σύμφωνα με τα μέχρι τώρα δεδομένα. Αλλά όπως συνηθίζω να λέω πάντα: Ε μην δένετε και τίποτα κόμπο...:D

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι καταλαβα η ναυλωση τελειωνει 14/10 και γυρναει Ελλαδα μετα?Δηλαδη μονο για το καλοκαιρι??? αυτη τη κινηση της ΑΝΕΚ δεν την καταλαβαινω καθολου...εδω δεν εχει βαπορι για Χανια και παει και δινει δυο για ναυλωση!!! σαν να λεει στην HSW '' ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΑ ΧΑΝΙΑ". Αυτη ειναι κρητικη φιλοξενια........

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρουμε πόσο είναι το ποσό της ναύλωσης. Μπορεί το κέρδος από αυτή την κίνηση να είναι σημαντικο. Μπορεί να είναι μία δοκιμή για μία πώληση.;) Εξάλου, αφού το Αριάδνη δεν δείχνει να είναι έτοιμο πριν το φθινόπορο δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός.:D

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρουμε πόσο είναι το ποσό της ναύλωσης. Μπορεί το κέρδος από αυτή την κίνηση να είναι σημαντικο. Μπορεί να είναι μία δοκιμή για μία πώληση.;) Εξάλου, αφού το Αριάδνη δεν δείχνει να είναι έτοιμο πριν το φθινόπορο δεν υπάρχει σοβαρός ανταγωνισμός.:D

Στη Σούδα ακούγεται ότι το ποσό είναι $60.000 ημερησίως...

Ακολουθεί φωτογραφία από το αποψινό τελευταίο ταξίδι. Αύριο πρωί πάει Πέραμα και μετά Αλγερία.

post-147-128326965598_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...