Jump to content
Shipfriends

Eπισκευές, συντηρήσεις, δεξαμενισμοί


Recommended Posts

Το κακό είναι ότι δεν είναι πάντα άμμος.. Ανάλογα με τη μέθοδο που χρησιμοποιεί ο καθένας θα δεις από πολύ ψιλή άμμο μέχρι silica (τοξικό..). Αυτά που έχω δει εγώ δεν είδα ποτέ να μαζεύουν το υλικό για ανακύκλωση μόνο καθάρισμα του χώρου. Βέβαια σε κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις  είχα δει παλιά που έβαζαν ένα πανί κάτω από το σημείο που δούλευαν αλλά δεν ξέρω αν ήταν για καθαριότητα η ανακύκλωση του υλικού.

Ξέχασα να αναφέρω ότι υπάρχουν δύο είδη άμμοβολης. Το πρώτο χρησιμοποιεί μόνο αέρα και λέγετε ξηρή άμμοβολη και το δεύτερο είναι συνδυασμός νερού και άμμου κλπ. 

Στη Σύρο όταν κάνουν άμμοβολη και έχει άπνοια η ανατολικό άνεμο οι κάτοικοι κράζουν απότι ξέρω.. 

Τέλος έχει τύχει να κάνουμε άμμοβολη και βάψιμο κυτους κ υφαλων(ως ένα σημείο φυσικά) στο μολο της ΔΕΗ..Εν πλω!! Όσοι γνωρίζουν σίγουρα καταλαβαίνουν ποιο παιδί με Lamborghini μας το έκανε στη ζουλα😁

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
On 3/26/2021 at 2:24 PM, George...f said:

Συμφωνώ πως το 1 θα φέρει σαφώς πιο καθαρό χρημα χωρίς λοιπά έξοδα και υπολογισμούς όπως αναφέρει ο @Nikos_Chania αλλά διαφωνώ ως προς την μεταχείριση για το 2. Δηλαδή οι ΒορειοΕυρωπαιοι είναι άξιοι και εμείς πολίτες Β’ κατηγορίας;

Νομίζω η πρσέγγισή σου είναι λάθος. Τα κριτήρια δεν είναι βάσει "κατηγορίας πολιτών" αλλά οικονομικά (και ανταγωνισμού).

1- Εφόσον έχεις πετύχει μια καλή ναύλωση θέλεις το πλοίο σου να "διατηρήσει το καλό του όνομα" άρα επιβάτες και ναυλωτές να είναι ικανοποιημένοι. Αυτό θα σου δώσει και την δυνατότητα παράτασης (αν είναι επιθυμητό) της ναύλωσης.

2- Το πλοίο θα είναι μακριά άρα θέλεις όσο το δυνατό λιγότερα προβλήματα λόγω μεγαλύτερης δυσκολίας και υψηλότερου κόστους εργασιών. Δεν το έχεις δίπλα σου, όπου τα όποια προβλήματα αντιμετωπίζονται ευκολότερα. Επίσης δεν θέλεις καθόλου -ει δυνατόν- μηχανικά προβλήματα. Για παράδειγμα σε δική σου γραμμή αν για κάποιο λόγο αναγκαστείς να "κόψεις" και έχεις μια-δυό ώρες καθυστέρηση το καλύπτεις, εκεί (καιρικών συνθηκών εξαιρουμένων) πιθανόν να σου κόψουν ναύλο. Και άλλα πολλά.

Άρα είναι απόλυτα λογικό να στείλεις το πλοίο όσο πιο προσεγμένο γίνεται. Αν και δεν έχω πρόσφατη εικόνα, πιστεύω ότι το BS2 είναι σε καλή κατάσταση απλά εκεί δεν κάνεις το "κάτι παραπάνω".

Link to comment
Share on other sites

On 2/17/2020 at 1:12 AM, Nereus said:

Το κακό είναι ότι δεν είναι πάντα άμμος.. Ανάλογα με τη μέθοδο που χρησιμοποιεί ο καθένας θα δεις από πολύ ψιλή άμμο μέχρι silica (τοξικό..). Αυτά που έχω δει εγώ δεν είδα ποτέ να μαζεύουν το υλικό για ανακύκλωση μόνο καθάρισμα του χώρου. Βέβαια σε κάποιες μεμονωμένες περιπτώσεις  είχα δει παλιά που έβαζαν ένα πανί κάτω από το σημείο που δούλευαν αλλά δεν ξέρω αν ήταν για καθαριότητα η ανακύκλωση του υλικού.

Ξέχασα να αναφέρω ότι υπάρχουν δύο είδη άμμοβολης. Το πρώτο χρησιμοποιεί μόνο αέρα και λέγετε ξηρή άμμοβολη και το δεύτερο είναι συνδυασμός νερού και άμμου κλπ. 

Στη Σύρο όταν κάνουν άμμοβολη και έχει άπνοια η ανατολικό άνεμο οι κάτοικοι κράζουν απότι ξέρω.. 

Τέλος έχει τύχει να κάνουμε άμμοβολη και βάψιμο κυτους κ υφαλων(ως ένα σημείο φυσικά) στο μολο της ΔΕΗ..Εν πλω!! Όσοι γνωρίζουν σίγουρα καταλαβαίνουν ποιο παιδί με Lamborghini μας το έκανε στη ζουλα😁

Από αυτά που θυμάμαι που μου είχε πει ο παλιός μου διευθυντής στην προηγούμενή μου δουλειά ( ο Θεός ας τον συγχωρέσει, ωραίο το φέσι που μου έβαλε) όταν έκαναν αμμοβολές τα κατάλοιπα θεωρούνταν σαν απόβλητα μετά. Για το λόγο αυτό είχαν προτείνει και δοκιμάσει (δεν ξέρω αν πρόλαβαν να κάνουν ευρεία χρήση) ένα σύστημα "παγοβολής" που ήταν ακριβώς αυτό που καταλαβαίνετε. Σύμφωνα με τα λεγόμενά του ήταν πιο αποδοτικό από την αμμοβολή και επιπλέον δεν άφηνε κατάλοιπα παρά μόνο νερό καθώς ο πάγος όπως έπεφτε στην επιφάνεια έκαιγε το υλικό (μπογιές κλπ).

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ναι χρησιμοποιεί ξηρό πάγο αυτό το σύστημα αλλά δεν τράβηξε λόγω δυσκολίας στα logistics και κόστους. Παρόλα αυτά το χρησιμοποιούν σε καθαρισμους αυτοκινήτων. Ψάξε στο YouTube και θα δεις πολλά ενδιαφέροντα βίντεο. 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Aπό μια προχειρη απογραφη στην Attica: Blue Horizon, Νησος Σαμος, Νησος Ροδος και Αριαδνη εχουν πανω απο 12 μηνες να δεξαμενισθουν. Το Horizon ειδικα απο το Νοεμβριο του 2020. Τι ισχυει με το ΠΔ του 2016; μπορουν να παρουν παραταση (στα 3 πρωτα αναφερομαι που ειναι πανω απο 30 και πρεπει να δεξαμενιζονται καθε χρονο.

Δεν βαζω και το Asterion II που εχει ξενη σημαια

Link to comment
Share on other sites

Όσα πλοία εμπίπτουν στην περίπτωση αυτή:  (του δεύτερου εδαφίου της περίπτωσης γ' της παραγράφου 2 του άρθρου τρίτου του Ν. 2932/2001)

Quote

γ) Το επιβατηγό και επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο να μη συμπληρώνει ηλικία, υπολογιζόμενη από την 31η Δεκεμβρίου του έτους της καθέλκυσης, τριάντα (30) ετών. Οι διατάξεις του παραπάνω εδαφίου δεν εφαρμόζονται στα επιβατηγά και επιβατηγά οχηματαγωγά πλοία για τα οποία εφαρμόζεται το άρθρο 3 της Οδηγίας 98/18 (EEL 144/1998) όπως ενσωματώθηκε με το άρθρο 3 του π.δ. 103/1999 (Α' 110), όπως ισχύει, υπό τους όρους ότι τα πλοία πληρούν τις κατά περίπτωση απαιτήσεις του άρθρου 6α της Οδηγίας 98/18/ΕΚ, όπως τροποποιήθηκε με την Οδηγία 2003/24 (EEL 123/2003) ΕΚ και όπως ενσωματώθηκε με το άρθρο 2 παρ. 3 του π.δ. 66/2005 (Α' 100), όπως ισχύει, καθώς και των απαιτήσεων των άρθρων 6, 8 και 9 της Οδηγίας 2003/25/ΕΚ όπως ενσωματώθηκαν με τα άρθρα 6, 8 και 9 του π.δ. 52/2005 (Α' 79), όπως ισχύει.
Οι διατάξεις του πρώτου εδαφίου δεν εφαρμόζονται επίσης στα επιβατηγά και επιβατηγά/οχηματαγωγά πλοία που εκτελούν πλόες μέχρι είκοσι (20) ναυτικά μίλια από την ακτογραμμή, εφόσον ικανοποιούνται οι πρόσθετες διαδικασίες ελέγχου και πληρούνται οι όροι και οι προϋποθέσεις που καθορίζονται για το σκοπό αυτόν με προεδρικό διάταγμα που εκδίδεται με πρόταση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου. Με τις διατάξεις του διατάγματος αυτού οφείλουν να εναρμονιστούν εντός μεταβατικής περιόδου που θα προβλέπεται στο διάταγμα και τα επιβατηγά και επιβατηγά/οχηματαγωγά πλοία, στα οποία έχει γίνει εφαρμογή των διατάξεων του δεύτερου εδαφίου.

οφείλουν να εναρμονισθούν με τις διατάξεις του παρόντος (ΠΔ 104/2016) το αργότερο μέχρι τον πρώτο δεξαμενισμό μετά την 01.01.2020.

Ποια είναι αυτά; Αυτά:

Quote

(ΟΔΗΓΙΑ 98/18/ΕΚ)

Άρθρο 3 Πεδίο εφαρμογής

1. Η παρούσα οδηγία εφαρμόζεται:

α) στα νέα επιβατηγά πλοία 7

β) στα υπάρχοντα επιβατηγά πλοία μήκους 24 μέτρων και άνω 7

γ) στα επιβατηγά ταχύπλοα σκάφη 7

ανεξαρτήτως σημαίας, όταν εκτελούν εσωτερικά δρομολόγια.

Κάθε κράτος μέλος, υπό την ιδιότητάτου ως φιλοξενούντος κράτους, εξασφαλίζει ότι τα επιβατηγά πλοία και τα επιβατηγά ταχύπλοα σκάφη που φέρουν σημαία κράτους μη μέλους, πριν αρχίσουν να εκτελούν εσωτερικά δρομολόγια στο κράτος μέλος αυτό, πληρούν στο ακέραιο τις απαιτήσεις της παρούσας οδηγίας.

2. Η παρούσα οδηγία δεν εφαρμόζεται:

α) στα επιβατηγά πλοία που είναι:

- πολεμικά και οπλιταγωγά πλοία,

- μη μηχανοκίνητα πλοία,

- πλοία που δεν είναι κατασκευασμένα από χάλυβα ή ισοδύναμο υλικό και δεν καλύπτονται από τα πρότυπα που αφορούν τα ταχύπλοα σκάφη [ψήφισμα MSC 36 (63)] ή τα δυναμικώς στηριζόμενα σκάφη [ψήφισμα Α.373(Χ)],

- ξύλινα πλοία πρωτόγονης κατασκευής,

- πρωτότυπα ιστορικά επιβατηγά πλοία και τα μεμονωμένα αντίγραφά τους, σχεδιασμένα πριν από το 1965, κατασκευασμένα κατά το μεγαλύτερο μέρος από τα αρχικά υλικά,

- θαλαμηγοί, εκτός εάν έχουν ή πρόκεται να έχουν πλήρωμα και μεταφέρουν περισσότερους από 12 επιβάτες για εμπορικούς σκοπούς,

- πλοία που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε λιμενικές περιοχές 7

β) στα επιβατηγά ταχύπλοα σκάφη που είναι:

- πολεμικά και οπλιταγωγά σκάφη,

- σκάφη αναψυχής, εκτός εάν έχουν ή πρόκειται να έχουν πλήρωμα και μεταφέρουν περισσότερους από 12 επιβάτες για εμπορικούς σκοπούς,

- σκάφη που χρησιμοποιούνται αποκλειστικά σε λιμενικές περιοχές.

Quote

(Ο∆ΗΓΙΑ 2003/25/ΕΚ)

Άρθρο 6 Ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας

1. Υπό την επιφύλαξη των απαιτήσεων του κανονισµού ΙΙ-1/Β/8 της σύµβασης SOLAS (πρότυπο SOLAS 90) σχετικά µε τη στεγανή υποδιαίρεση και την ευστάθεια µετά από βλάβη, όλα τα επιβατηγά οχηµαταγωγά πλοία που αναφέρονται στο άρθρο 3 παράγραφος 1 πρέπει να πληρούν τις ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας που ορίζονται στο παράρτηµα Ι της παρούσας οδηγίας.

2. Για τα επιβατηγά οχηµαταγωγά πλοία που εκτελούν δροµολόγια αποκλειστικά σε θαλάσσιες περιοχές όπου το σηµαντικό ύψος κύµατος είναι ίσο ήµικρότερο του 1,5 µέτρου, η συµµόρφωση προς τις απαιτήσεις του κανονισµού που αναφέρεται στην παράγραφο 1 θεωρείται ισοδύναµη µε τη συµµόρφωση προς τις ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας που ορίζονται στο παράρτηµα Ι.

3. Κατά την εφαρµογήτων απαιτήσεων που παρατίθενται στο παράρτηµα Ι, τα κράτη µέλη χρησιµοποιούν τις κατευθυντήριες γραµµές που ορίζονται στο παράρτηµα ΙΙ εφόσον αυτό είναι εφικτό και συµβατό µε το σχέδιο του υπόψη πλοίου.

Άρθρο 8 Πιστοποιητικά

1. Όλα τα νέα και τα υπάρχοντα επιβατηγά οχηµαταγωγά πλοία που φέρουν τη σηµαία κράτους µέλους πρέπει να φέρουν πιστοποιητικό το οποίο να επιβεβαιώνει τη συµµόρφωση µε τις ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας, που καθορίζονται στο άρθρο 6 και στο παράρτηµα Ι. Το πιστοποιητικό αυτό το οποίο εκδίδεται από την αρχήτου κράτους της σηµαίας και είναι δυνατόν να συνδυάζεται µε άλλα σχετικά πιστοποιητικά, αναφέρει µέχρι ποιο σηµαντικό ύψος κύµατος το πλοίο είναι σε θέση να πληροί τις ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας. Το πιστοποιητικό αυτό παραµένει σε ισχύ καθ' όσο χρονικό διάστηµα το πλοίο εκτελεί δροµολόγια σε µια περιοχήπου χαρακτηρίζεται από ίσο ήµικρότερο σηµαντικό ύψος κύµατος.

2. Κάθε κράτος µέλος, υπό την ιδιότητα του κράτους υποδοχής, αναγνωρίζει τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί από άλλο κράτος µέλος σύµφωνα µε την παρούσα οδηγία.

3. Κάθε κράτος µέλος, υπό την ιδιότητά του ως κράτος υποδοχής, δέχεται τα πιστοποιητικά που έχουν εκδοθεί από τρίτη χώρα, και τα οποία πιστοποιούν ότι το πλοίο πληροί τις καθορισµένες ειδικές απαιτήσεις ευστάθειας.

Άρθρο 9 Εποχιακή και βραχείας διάρκειας δροµολόγηση

1. Εάν µια ναυτιλιακήεταιρία, που εκτελεί τακτικό δροµολόγιο επί ετησίας βάσεως, επιθυµεί να εισαγάγει επιπρόσθετα επιβατηγά οχηµαταγωγά πλοία για να εκτελούν δροµολόγια σε αυτήτη γραµµήγια βραχύτερη χρονικήπερίοδο, το γνωστοποιεί στην αρµόδια αρχήτου κράτους ήτων κρατών υποδοχής το αργότερο ένα µήνα πριν τα πλοία αυτά δροµολογηθούν στην εν λόγω γραµµή. Στις περιπτώσεις, ωστόσο, κατά τις οποίες, µετά από απρόβλεπτα περιστατικά, πρέπει να δροµολογηθεί σύντοµα ένα επιβατηγό οχηµαταγωγό πλοίο εις αντικατάσταση άλλου προκειµένου να συνεχισθεί η εξυπηρέτηση της γραµµής, εφαρµόζεται η οδηγία 1999/ 35/ΕΚ.

2. Αν µια ναυτιλιακήεταιρία επιθυµεί να εκτελεί εποχιακώς τακτικό δροµολόγιο για βραχύτερη χρονικήπερίοδο που δεν υπερβαίνει τους έξι µήνες το χρόνο, το γνωστοποιεί στην αρµόδια αρχή του κράτους ήτων κρατών υποδοχής, το αργότερο τρεις µήνες πριν από την εν λόγω δροµολόγηση.

3. Όταν η δροµολόγηση αυτήλαµβάνει χώρα υπό συνθήκες χαµηλότερου σηµαντικού ύψους κύµατος από εκείνες που έχουν καθοριστεί για την ίδια θαλάσσια περιοχήγια δροµολόγηση καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, η αρµόδια αρχήµπορεί, προκειµένου να καθορίσει το ύψος των υδάτων στο κατάστρωµα για την εφαρµογή των ειδικών απαιτήσεων ευστάθειας, που παρατίθεται στο παράρτηµα Ι, να χρησιµοποιήσει την τιµή του σηµαντικού ύψους κύµατος που εφαρµόζεται για την βραχύτερη αυτήχρονικήπερίοδο. Η τιµή του σηµαντικού ύψους κύµατος που εφαρµόζεται για την βραχύτερη αυτήχρονικήπερίοδο συµφωνείται µεταξύ των κρατών µελών ή, όταν είναι πρόσφορο και δυνατόν, µεταξύ των κρατών µελών και των τρίτων χωρών και στα δύο άκρα της διαδροµής.

4. Κατόπιν συµφωνίας της αρµόδιας αρχής του κράτους ή των κρατών υποδοχής για δροµολογήσεις, κατά την έννοια των παραγράφων 1 και 2, το επιβατηγό οχηµαταγωγό πλοίο που εκτελεί τα εν λόγω δροµολόγια πρέπει να φέρει πιστοποιητικό το οποίο να επιβεβαιώνει τη συµµόρφωση προς τις διατάξεις της παρούσας οδηγίας, όπως προβλέπεται στο άρθρο 8 παράγραφος 1.

Συνεπώς όσα δεν έχουν δεξαμενιστεί μέχρι την 1.1.20, οφείλουν να συμμορφωθούν οποτεδήποτε δεξαμενισθούν μετά την 1.1.20

Δεδομένου οτι μιλάμε για 2,5 χρόνια σχεδόν, όλα έχουν δεξαμενισθεί, ωστόσο το Αρθρο 7 μιλάει για ετήσια επιθεώρηση της γάστρας στην ξηρά, ενώ το Άρθρο 9 μιλάει για παχυμετρήσεις και ενδελεχείς ελέγχους κάθε 2 χρόνια από την πρώτη φορά συμμόρφωσης. Συνεπώς, είτε όλα έχουν συμμορφωθεί και απλά το Άρθρο 7 γίνεται ως επιθεώρηση με δύτη (δεν ξέρω αν έχει γίνει και αν μπορούν όντως να το κάνουν) ή υπάρχει κάτι επιπλέον σε νομική βάση που μας διαφεύγει και τους δίνει την δυνατότητα να παρακάμπτουν το Άρθρο 7 ή να παρατείνεται (ισως λόγω covid κάποια διάταξη) ή να γίνεται μέσω υποβρύχιας λήψης (αφού δεν απαιτείται κάποια εξειδικευμένη εργασία όπως παχυμέτρηση).

Link to comment
Share on other sites

Posted (edited)

Είχα μείνει με την εντύπωση, ότι στην Ελληνική Σημαία μετά τα 30, ζητά σε κάθε είδους επιβατηγά, δεξαμενισμό κάθε χρόνο 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Βάση του ΠΔ 104/2016 όλα τα υπό Ελληνική σημαία επιβατηγά που εκτελούν ενδονεταφορες και έχουν συμπληρώσει το 30ο έτος της ηλικίας είχαν την υποχρέωση να δεξαμενιζονται κάθε χρόνο  απο το 2020 στα πλαίσια της ετήσιας συμμόρφωσης με το ανωτέρω διάταγμα .

Ομως τον περασμένο Οκτώβρη ήρθε το ΠΔ 78/2021 όπου με το άρθρο 1 ακυρώνεται η παραπάνω υποχρέωση για τα εν λόγω πλοία και πλέον ισχύει ότι στην ετήσια γεννεθλια ημερομηνία θα πρέπει είτε να βγαίνει δεξαμενή είτε να επιθεωρείται υποβρύχια  με συνδρομή επαγγελματία δυτη και ετσι π δεξαμενισμος να παρατείνεται για έναν επιπλέον χρόνο . Με απλά λόγια η υποχρέωση για ετήσιο δεξαμενισμο μετατρέπεται σε 1+1 χρόνια .  
 

https://www.nomotelia.gr/photos/File/191a-21.pdf

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, Nikos_Chania said:

Δεδομένου οτι μιλάμε για 2,5 χρόνια σχεδόν, όλα έχουν δεξαμενισθεί, ωστόσο το Αρθρο 7 μιλάει για ετήσια επιθεώρηση της γάστρας στην ξηρά, ενώ το Άρθρο 9 μιλάει για παχυμετρήσεις και ενδελεχείς ελέγχους κάθε 2 χρόνια από την πρώτη φορά συμμόρφωσης. Συνεπώς, είτε όλα έχουν συμμορφωθεί και απλά το Άρθρο 7 γίνεται ως επιθεώρηση με δύτη (δεν ξέρω αν έχει γίνει και αν μπορούν όντως να το κάνουν) ή υπάρχει κάτι επιπλέον σε νομική βάση που μας διαφεύγει και τους δίνει την δυνατότητα να παρακάμπτουν το Άρθρο 7 ή να παρατείνεται (ισως λόγω covid κάποια διάταξη) ή να γίνεται μέσω υποβρύχιας λήψης (αφού δεν απαιτείται κάποια εξειδικευμένη εργασία όπως παχυμέτρηση).

 

18 minutes ago, Annivas said:

Βάση του ΠΔ 104/2016 όλα τα υπό Ελληνική σημαία επιβατηγά που εκτελούν ενδονεταφορες και έχουν συμπληρώσει το 30ο έτος της ηλικίας είχαν την υποχρέωση να δεξαμενιζονται κάθε χρόνο  απο το 2020 στα πλαίσια της ετήσιας συμμόρφωσης με το ανωτέρω διάταγμα .

Ομως τον περασμένο Οκτώβρη ήρθε το ΠΔ 78/2021 όπου με το άρθρο 1 ακυρώνεται η παραπάνω υποχρέωση για τα εν λόγω πλοία και πλέον ισχύει ότι στην ετήσια γεννεθλια ημερομηνία θα πρέπει είτε να βγαίνει δεξαμενή είτε να επιθεωρείται υποβρύχια  με συνδρομή επαγγελματία δυτη και ετσι π δεξαμενισμος να παρατείνεται για έναν επιπλέον χρόνο . Με απλά λόγια η υποχρέωση για ετήσιο δεξαμενισμο μετατρέπεται σε 1+1 χρόνια .  

Πολύ σωστά, ευχαριστούμε για την προσθήκη της τροποποίησης η οποία δικαιολογεί απόλυτα όσα συμπερασματικά γράφτηκαν νωρίτερα.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
22 minutes ago, Kaptennemo said:

Νομίζω ότι ακόμα και της Hellenic τα σινιάλα να φορέσει , είναι κριμα σε αυτήν την κατάσταση …

Πολυ περιποιμενα ειναι της χελλενικ τα σινιαλα....το δηλος βγηκε απο επισκευη τωρα και τρεχουν οι περσιδες εξαερισμων σκουρια κατα θεληση...

Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Kaptennemo said:

Νομίζω ότι ακόμα και της Hellenic τα σινιάλα να φορέσει , είναι κριμα σε αυτήν την κατάσταση …

Μια χαρα ειναι τα σινιαλα της χελλενικ...εδω βαπορι της μπλου σταρ ακομα δε βγηκε απο επισκευη και χει τρεξιματα αρκετα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 6/15/2022 at 10:41 PM, georgios express said:

Είτε μας αρέσει, είτε όχι, είναι πολλά από τα πλοία της ακτοπλοϊας που δεν διεκδικούν πρωτεία καθαριότητας ή καλής συντήρησης. 

Επειδή ο τίτλος του topic περιέχει την λέξη "συντηρήσεις" καταθέτω εδώ την πρόσφατη εμπειρία μου. Δεν δραματοποιώ οτιδήποτε, και απλώς περιγράφω την κατάσταση, ώστε το ζήτημα να παραμείνει σε λογικά πλαίσια, επειδή ακριβώς οι παροικούντες τον παρόντα ιστότοπο γνωρίζουν την αγάπη μου για τα πλοία και τους ανθρώπους της θάλασσας (μερικοί γνωρίζουν και τον λόγο).

Είναι απαξιωτικό για την HSW και την μητρική της, που μάλιστα θέλουν να μας οδηγήσουν σε ένα "sustainable future", να αγνοούν εντούτοις το προβληματικό παρόν του προϊόντος τους. Αφορμή ταξίδι 2,5 ωρών με το "Flying Dolphin XVII". Ας λησμονηθεί προς στιγμήν η 70λεπτη καθυστέρηση στην αναχώρηση, δίχως ενημέρωση ή μία τυπική συγγνώμη. Οι μοκέτες βρώμικες και με στίγματα, τα laminates στα όριά τους. Με εξωτερική θερμοκρασία >34 βαθμούς, ο κλιματισμός  στο πλωριό τμήμα (τα καθίσματα της πρώην business) ανύπαρκτος, από μία εσωτερική μονάδα που έπνεε τα λοίσθια. Μυρωδιά ιδρώτα και ξινίλας παντού. Λαβές, χερούλια, κλπ., οξειδωμένα. Τουαλέτες αποτρεπτικές στην χρήση. Ένας και μοναδικός συμφοριασμένος ψύκτης νερού πρύμα, με το περιτύλιγμα των πλαστικων ποτηριών μιάς χρήσεως να έχει ποτίσει από κάτι σκούρο, σαν να έχει εκτεθεί σε εξάτμιση. Αίσθηση εγκατάλειψης, μιζέριας και αδιαφορίας. Μόνο η τιμή του εισιτηρίου παραμένει σε υψηλά επίπεδα. Πως γίνεται αποδεκτό αυτό;

Αντιθέτως, το πλήρωμα ήταν σε αναντίστοιχα υψηλά standards. Από τον Πλοίαρχο που επέλεξε μία διαδρομή ώστε οι επιβάτες να μην ταλαιπωρηθούν από το δυναμωμένο μελτέμι, μέχρι μία νεαρή κυρία (πλοιοσυνοδό?) που διαρκώς ενημέρωνε για το ταξίδι δια ζώσης (μάλιστα και σε πολύ καλά αγγλικά) ενώ επέβαλε δυναμικά (=με τσαμπουκαλεμένα αγγλικά) σε δύο αλλοδαπούς, αραβικής καταγωγής, πλούσιους-φαινόταν-συνταξιδιώτες, να φορέσουν μάσκα, εκόντες-άκοντες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...