Jump to content
Shipfriends

Eπισκευές, συντηρήσεις, δεξαμενισμοί


Recommended Posts

  • 4 months later...

εχουμε και λεμε, blue star 1, superfast XI & XII, επτανησος, θεολογος π, φοιβος ειναι βαπορια που εκαναν καθε χρονο δεξαμενισμο, αλλα φετος με διαφορες προφασεις τον εκανε ο... δυτης. ειπαμε δεν ειναι απαραιτητο καθε χρονο να κανουν μπιντε, αλλα...

αφηνω το ροδανθη που εχει να κανει 2μισυ χρονια και καποια αλλα που κανουν καθε 3.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ένας λίγο άκυρος συσχετισμός. Τα πλοία που μας απασχολούν φέτος έχουν περάσει από Βεντουρο- χέρια.

Να το POLLUX με την προσάραξη, να το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ΙΙ σήμερα με τη μηχανή, να το ΤHUNDERCAT I που ακόμα δεν ξεκίνησε, να το ΜΕΘΟΔΙΑ με τα χιτώνια, να το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ που αποσύρθηκε...

Φυσικά δεν εννοώ ότι μπορεί να φταίει ο κάθε Βεντούρης που πρίν από 10 χρόνια είχε ναυλώσει το πλοίο, αλλά μια αρνητική αύρα όσο να είναι υπάρχει.

Και για να επιστρέψουμε στο θέμα της ποιότητας συντήρησης ας αναρωτηθούμε τι συντήρηση μπορεί να έγινε στο Εξπρές Λήμνος που ήταν δεμένο 9 μήνες και μεσα σε 1 βδομάδα παρέδωσε πνεύμα...

Link to comment
Share on other sites

Και δεν είναι μόνο αυτό φίλε Χιώτη. Πέρσι το πλοίο ξεκίνησε ακριβώς την ίδια εποχή και τις ίδιες σχεδόν μέρες παρουσίασε βλάβες (8/7/2007 και 19/7/2007) μετά από εκτεταμένη επισκευή. Τι κοινό έχουν όμως αυτές οι δύο βλάβες μαζί με τη σημερινή;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Όλες σημειώθηκαν μία ώρα μετά την αναχώρηση του πλοίου από τη Μυτιλήνη:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Ένας λίγο άκυρος συσχετισμός. Τα πλοία που μας απασχολούν φέτος έχουν περάσει από Βεντουρο- χέρια.

Να το POLLUX με την προσάραξη, να το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ ΙΙ σήμερα με τη μηχανή, να το ΤHUNDERCAT I που ακόμα δεν ξεκίνησε, να το ΜΕΘΟΔΙΑ με τα χιτώνια, να το ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ που αποσύρθηκε...

Φυσικά δεν εννοώ ότι μπορεί να φταίει ο κάθε Βεντούρης που πρίν από 10 χρόνια είχε ναυλώσει το πλοίο, αλλά μια αρνητική αύρα όσο να είναι υπάρχει.

Παντως τα πλοια που ανηκουν φετος στους Βεντουρηδες οχι μονο δεν εχουνε χαλασει αλλα πανε και πολυ καλα (Αγιος Γεωργιος, πλοια Ventouris Ferries) ;)

Δε φταιει η αυρα αλλα μαλλον οι αλλοι τα προσεχαν περισσοτερο και τωρα που πεσανε στα χερια ακαρδων ανθρωπων εχουν μελαγχολησει τα βαπορακια :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Από ότι άκουσα η εταιρία σχεδιάζει κάποιες παρεμβάσεις στα εξωτερικά ντεκ των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ/ΙΘΑΚΗ

Αυτο που κανει η εταιρια με τα 3 Bluestar-akia μου θυμιζει το update των μοντελων μου για το VS:D Δηλαδη βλεπει οτι δεν επαρκουν για το 'παιχνιδι' (αριθμος επιβατων-κινηση γραμμης)και προσπαθει με ολους τους τροπους να 'γεμισει' τα καραβακια με καθισματα η καναπεδες.Μηπως θα επρεπε να σκεφτουν καποια στιγμη(εαν ειναι εφικτο)να τους κανει μια μετασκευη τυπου AQUA JEWEL??? Να βαλουν δηλαδη κανα 10-20μετρο κομματι στη μεση του βαποριου,να μεγαλωσει το εμβαδο και ετσι να δημιουργηθουν και περισσοτεροι χωροι;) Δεν ειμαι ναυπηγος,οποτε δεν ξερω αν κατι τετοιο μπορει να γινει σε αυτα τα βαπορακια αλλα μου φαινεται η πιο λογικη λυση,εστω κι αν ειναι σιγουρα η πιο ακριβη...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Μηπως θα επρεπε να σκεφτουν καποια στιγμη(εαν ειναι εφικτο)να τους κανει μια μετασκευη τυπου AQUA JEWEL??? Να βαλουν δηλαδη κανα 10-20μετρο κομματι στη μεση του βαποριου,να μεγαλωσει το εμβαδο και ετσι να δημιουργηθουν και περισσοτεροι χωροι;) Δεν ειμαι ναυπηγος,οποτε δεν ξερω αν κατι τετοιο μπορει να γινει σε αυτα τα βαπορακια αλλα μου φαινεται η πιο λογικη λυση,εστω κι αν ειναι σιγουρα η πιο ακριβη...

όλα γίνονται αρκεί να προηγηθούν σοβαρές μελέτες που να αποδεικνύουν πως δεν θα καταστραφούν υδροδυναμικά τα καραβάκια

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα εξωτερικό βάψιμο του Ευρώπη Παλλάς πρέπει να έγινε πολύ βιαστικά, για αυτό εμφανίζει τις πιτσιλιές από το άσπρο χρώμα στο μπλε λογότυπο με το όνομα της εταιρείας στη δεξιά μπάντα. Όπως και τα μπλε γράμματα είναι πασαλειμμένα από άσπρη μπογιά, είναι καθαρά δείγματα προχειροδουλειάς.

post-54-128326978479_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Άστα να πάνε Π100! Κρίμα που δεν μπορούν όλα να είναι βαμένα στην τρίχα... B)

Είναι προφανές ότι το MINOAN LINES δεν έχει βαφτεί και θα το βάψουν στην πορεία. Καθώς όλο το πλοίο από ότι βλέπω λάμπει στα άσπρα και κόκκινα ενώ τα μπλε είναι από το παρελθόν.

Αλλά πιο πολύ εκπλήσομαι που ενός γκουρού του λιμανιού του διαφεύγει ότι αφενώς τα γράμματα των σινιάλων βάφονται πάντα τελευταία, αφεταίρου ότι αυτό τις περισσότερες φορές σε πλοία που βιάζονται να ξεκινήσουν, γίνεται κατά τη διάρκεια των ημερεύσεων στα λιμάνια.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Το γνωρίζουμε φίλε George. Μετά από σχεδόν 10 ήμερες που έχει ξεκινήσει το πλοίο περιμένεις να έχουν καλύψει τις ατέλειες.;)

Αλλά επειδή της νύκτας τα καμώματα τα βλέπει η μέρα και γελάει. Το πλοίο φαίνεται να είναι βαμμένο κατά τα ¾ του μήκους. Στη πλώρη δεν δείχνει να έχει πέσει ούτε ίχνος πινελιάς, γιατί είναι μέσα στα τρεξίματα και το άσπρο ξεχωρίζει από της πρύμης.:rolleyes:;)

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως σειριε αυτα που λεει ο neptune για το ροδανθη, ισχυουν και για τον ερωτοκριτο

αλλου εχει ξεβαψει απο τις αγκυρες, αλλου απο λεντιες που φερμαραν και αλλου (στο ζωναρι και καταπλωρα) απο τις βουτιες στον καιρο.

Αυτη η φωτογραφια ειναι για να μπει στην αρχη του θεματος ωστε να καταλαβαινει κανεις τι σημαινει 'ποιοτητα επισκευων κ συντηρησεων':pΜα ειναι δυνατον μετα απο 1-2 ταξιδια το πλοιο να εχει γινει ετσι:eek: Μηπως τα χρωματα παραεχουν γινει οικολογικα η ελαττωματικα?Ετσι που παει,σε καθε λιμανι θα ανοιξει desk με συνεργεια χρωματισμου-διορθωσης σινιαλων πλοιων!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τι έγινε το Μυτιλήνη άλλαξε όνομα?? Πλέον λέγεται Μυτιλην:D
Mήπως εσχάτως μας έπιασαν τίποτα σκέψεις για Αλιάγα μεριά?:D

Άκου EXANDRA

Ε απ οτι φαινεται και γιαυτο μπαινουν αναλογες σκεψεις:D Κι αντε,ενα εψιλον ασπρο ειναι κ διορθωνεται,το υπολοιπο πλοιο ομως,εχει εικονα αναλογη με εκεινη των προσαραγμενων πλοιων στα διαλυτηρια...Απαραδεκτοι οποιοι το αφηνουν να κυκλοφορει ετσι(της εταιριας εννοω),ειναι πραγματικος διασυρμος κ για το πλοιο αλλα και την ΝΕΛ.

Ασπρο κ παλι ασπρο(εστω κ με μικροσκουριες εδω κ εκει)παρα αυτο το μαυρο χαλι.

Link to comment
Share on other sites

Καθε χειμωνα απο καταβολης του καταστηματος τουτου, παρατηρω μια δεξαμενολαγνεια εκ μερους πολλων εξ' ημων. Και εξηγουμαι: Δεν βλεπω το λογο εφ' οσον καποιο πλοιο δεν εχει προβληματα με αξονες και προπελες, να βγαινει καθε χρονο ντε και καλα στη δεξαμενη. Ο καθαρισμος των υφαλων μπορει να γινει ανετα, οικονομικα και με καλο αποτελεσμα απο δυτες, οπως και το βαψιμο πανω απο την ισαλο γραμμη, ειδικα αν στην τελευταια δεξαμενη εχουν χρησιμοποιηθει ποιοτικα εποξικα χρωματα για το βαψιμο κατω απο την ισαλο. Δεν νομιζω επισης πως αναφερεται πουθενα και σε κανενα πιστοποιητικο αξιοπλοιας ο υποχρεωτικος δεξαμενισμος καθε χρονο. Το γεγονος λοιπον πως καποιο πλοιο δεν ανεβαινει δεξαμενη μια χρονια, δεν σημαινει απαραιτητα πως οι πλοιοκτητες του ειναι ξαδερφια με το Θειο Σκρουτζ, ουτε οτι εχει καταντησει σαν το Γεωργιος Εξπρες.

Link to comment
Share on other sites

Η σκουριά από το Aegean Star έχει φτάσει να συναγωνίζεται το Αλεξάνδρα Τ. Μόλις τελειώσει η επισκευή του Aegean Glory, μήπως πρέπει να πάρει σειρά και αυτό??

Από το καλοκαίρι που είχα το ξανά αναφέρει δεν βλέπω να υπάρχει καμία βελτίωση με την εξωτερική εμφάνιση του Aegean Star. Μη πω ότι βλέπω χειροτέρευση

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας την φωτογραφία του Aegean Star που μας παραθέτει ως link στο προηγούμενο μήνυμα ο Π100, αλλά και την φωτογραφία του ΜΥΤΙΛΗΝΗ (του ιδίου :)), με συγχωρείτε αλλά δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ μεγαλοφώνως : "Mα καλά, τόσο πολύ έχουν ακριβήνει τα χρώματα ???" :confused::confused::confused:

Εντάξει, το γνωρίζω, δεν έχει καμμία σημασία η εμφάνιση στην αξιοπιστία και καλή λειτουργία ενός πλοίου, αλλά τόσο δυσβάσταχτο είναι οικονομικά να υπάρχουν ...10 τενεκέδες μπογιά, και σε κάποιο λιμάνι δυό τρία μέλη του πληρώματος να ρίχνουν κι από μία πινελιά ??? Συγγνώμη που το θέτω τόσο απλοικά, αλλά ειλικρινά τέτοιο χάλι δεν το καταλαβαίνω και ούτε νομίζω ότι μπορεί εύκολα να δικαιολογηθεί. :(

Link to comment
Share on other sites

Το εχετε φαει το Μυτιληνη. Το βαπορι δεν ειναι δυνατον να βαφτει μεσα σε μια μερα. Και αυτο δεν ειναι ευκολη δουλεια να γινει ενω το βαπορι ταξιδευει. Αντι να το κανουνε οταν σταματησει για ετησια το κανουν σιγα σιγα στο λιμανι οπως κανουν πολλα αλλα πλοια. (ισως οχι σε τοσο μεγαλη εκταση) Το οτι η ποιοτητα των χρωματων σιγουρα δεν ειναι απο τις πρωτες ειναι φανερο. Αλλα ας το αφησουμε να συμμαζευτει και τοτε μιλαμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκεί που αρκετά από τα αδελφάκια του έχουν αποχωρήσει από τον πλανήτη μας:D, και παρά τα 39 του χρόνια το APOLLO τυγχάνει τέτοιας περιποίησης, τουλάχιστον εξωτερικά. Το βάψιμο όπως θα έπρεπε να γίνεται.

Link to comment
Share on other sites

Φέρτε το στην Ελλάδα:D Η άλήθεια πονάει.Βλέπουμε ότι ακόμη αυτα τα βαποράκια παρά τα χρόνια που κουβαλάν στην πλάτη τους χωράνε αναμεσα στα νεότευκτα και στα ταχύπλοα και μάλιστα τους κάνουν και τέτοια βαφή που στην Ελλάδα θα αποτελούσε πλέον ανεκδοτο το ίδιο το πλοίο πόσο μάλλον η δαπάνη μιας τετοιας βαφης.

Link to comment
Share on other sites

Μπα μην το λες. Αυτο ειναι φυσιολογικο μετα απο ενα εναμιση χρονο στο νερο. Δε βλεπω κατι τραγικο. Αν σκεφτεις οτι το Σιρεν μετα απο 3 χρονια σταματημενο ηταν ετσι το 2004 (πεντακαθαρο μονο οι προπελες ειχαν πιασει πραγμα);)

post-23-128326979404_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...