Jump to content
Shipfriends

Eπισκευές, συντηρήσεις, δεξαμενισμοί


Recommended Posts

Χρειάζεται λες η ΝΕΛ καλοβαμμένα πλοία για να πείσει ότι είναι αξιόπιστη? :P

Άσε που είναι αμφίβολο το κατά πόσο έχει την δυνατότητα να πάρει από τον ίδιο προμηθευτή δεύτερη παραγγελία.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να δούμε μια διάφορα που υπάρχει στα πλοία με Ελληνική σημαία σε σύγκριση με την Ιταλική. Οι δεξαμενισμοί για τα υπό ελληνική σημαία πλοία, πραγματοποιούνται κάθε δύο έτη, αφού γίνει επιθεώρηση από δύτη στο ενδιάμεσο έτος. Για τα υπό ιταλική σημαία πλοία, οι δεξαμενισμοί πραγματοποιούνται κάθε 5 έτη.

Link to comment
Share on other sites

ειχα την εντυπωση (νομιζω καπου το ειχαμε αναφερει, αλλα δεν μπορω να βρω το ποστ) οτι συμφωνα με τους διεθνεις κανονισμους, ενα πλοιο μεχρι 15 ετων μπορει αφησει μεχρι 5 χρονια για το δεξαμενισμο, αρκει να συμφωνει ο νηογνωμωνας και απο τα 15 και μετα δεν μπορει να παρελθουν πανω απο δυομισυ χρονια

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Και τι σχεση εχει ο δεξαμενισμος με την σημαια? Βγαζει η σημαια πιστοποιητικο για τους δεξαμενισμους? Οι νηογνωμονες τα βγαζουν και ο κανονισμος για τους δεξαμενισμους ειναι κοινος για ολες τις κλασεις. Οπως εχουμε πει κι αλλου υπαρχει η δυνατοτητα ενα πλοιο μεχρι τα 15 του χρονια να κανει δεξαμενισμο καθε 5 χρονια (δηλαδη σε καθε special survey) με υποχρεωση ενα underwater inspection (απο δυτη) αναμεσα στο 2ο και το 3ο annual survey. Μετα τα 15 χρονια ζωης το πλοιο υποχρεωτικα πρεπει να κανει δεξαμενισμο καθε 2,5 χρονια. Οι ημερομηνιες για τα surveys ειναι συγκεκριμενες και δε μπορει ο καθενας να κανει οτι θελει και οποτε θελει. Υπαρχει ενα περιθωριο 6 μηνων (3 μηνες πριν και 3 μηνες μετα απο την ημερομηνια ληξης του ισχυοντος πιστοποιητικου)

Link to comment
Share on other sites

Οντως,αυτο που λεει ο Neptune εχει βαση.Ας παρουμε παραδειγμα στα πλοια των Μινωικων που τα παλατια πανε δεξαμενη καθε 2 χρονια ενω τα κρουζ εχουν υποχρεωση ανα 5ετια.Αυτο δεν εχει να κανει με τη διαφορετικη σημαια που εχουν οι 2 τυποι πλοιων αλλα απο τη στιγμη που τα παρακολουθει ο ιδιος νηογνωμονας(RINA) με αυτον.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

.... η εξωτερική του εμφάνιση ....

 

Μην γίνεται ζήτημα το Blue Horizon. Τον "Πελαγίτη" τον έχετε δεί πως είναι; Τα τρεξίματα του "Αριάδνη"; Τα όκια των Palace του Ηρακλείου; Για τον "Πρέβελη" τα έχουμε δεί.

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει να ειμαστε απο τις λιγες χωρες που δινει τοση σημασια στην εξωτερικη εμφανιση. Καλα δε μιλαω για τους Ιαπωνες που αμα το βαπορι δεν εχει τρεξιματα και κιτρινιλες δε μπαινουν μεσα για γουρι  :P  :P  :P

Link to comment
Share on other sites

Μην γίνεται ζήτημα το Blue Horizon. Τον "Πελαγίτη" τον έχετε δεί πως είναι; Τα τρεξίματα του "Αριάδνη"; Τα όκια των Palace του Ηρακλείου; Για τον "Πρέβελη" τα έχουμε δεί.

δηλαδη το ΑΙΓΑΙΟΝ των ΑΑ που ητανε με στα τρεξιματα  ολα τα χρονια τι να πει!!!η ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ η ο ΝΗΡΕΑΣ...

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Νομιζω οτι περισσοτερο γινεται κουβεντα γιατι η Blue Star δεν μας ειχε συνηθισει τα βαπορια της να εχουν τρεξιματα κλπ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 months later...

Περιποιημένο το έχουν. Φαντάζομαι τι θα γινόταν αν κυκλοφορούσε στα μέρη μας έτσι.

Μου κάνει όμως εντύπωση, πίστευα ότι οι Κορεάτες ήταν πιο μεθοδικοί και οργανωμένοι.

Γενικα πιστευω πως δεν μπορουμε να βγαζουμε συμπερασματα για την κατασταση ενος πλοιου απο το αν εχει τρεξιματα ή οχι, αν ηταν τόσο απλα τα πραγματα θα αρκουσαν 2-3 φωτογραφιες για ενα condition survey. Οι Ιάπωνες που είναι απο τους πιο μεθοδικους και οργανωμενους τα βαπορια τους τα εχουν μες στα τρεξιματα.

Ωστόσο οι Κορεάτες αν και εχουν πολυ καλες υποδομες, δρόμους, αεροδρόμια, τρένα κλπ. σε κάποιους τομεις εχουν τα θεματακια τους κι αυτοι. Ενας απο αυτους τους τομεις πιστευω είναι η ακτοπολοϊα τους κι αυτο φάνηκε και με το ναυαγιο του SEWOL.

Πέτρο, είχα κι εγω την ιδια απορία αλλά απ' οτι είδα στο site της εταιρειας του μάλλον τα έχουν ξηλώσει.

Νομιζω σε ολο τον κοσμο εκτος απο την Ελλαδα τα βαπορια βαφονται σε καθε υποχρεωτικο δεξαμενισμο (δηλαδη σχεδον καθε 2,5 χρονια) Για τον υπολοιπο κοσμο δεν υπαρχει λογος να βγει το βαπορι νωριτερα για βαψιμο, η για δεξαμενισμο. Το θεωρουν περιττο εξοδο. Γι αυτο και οταν πλησιαζει ο καιρος για τη δεξαμενη τα βαπορια εχουν αυτα τα "χαλια" εξωτερικα.

Χαρακτηριστικο ειναι το παραδειγμα αγορας ελληνικου πλοιου που δεν αγοραστηκε τελικα γιατι τους φανηκε πολυ υποπτο οτι ανεβαινε για δεξαμενισμο καθε χρονο...

 

Και εκτός Ελλάδας, πάντως, τα πλοία φρεσκάρονται αρκετές φορές μέσα σε αυτά τα 2,5 χρόνια. Σόρρυ για το οφ.

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

στην ελλαδα πρεπει να ειναι καταλοιπο απο προηγουμενες δεκαετιες, οταν ισχυε το απ'εξω κουκλα και απο μεσα πανουκλα.

εξω ηταν φρεσκοβαμμενα σαν καποιες καλοστεκουμενες ηλικιωμενες του κολωνακιου και μεσα δεν λειτουργουσε βαρκα, sprinkler κλπ, ενω απο λαμαρινες καποιες ειχαν γινει τσιγαροχαρτο.

το συχνο εξωτερικο βαψιμο, με χρωματα οχι και πρωτης ποιοτητος, ηταν ενας τροπος να ξεγελασεις τον επιβατη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

παρατηρωντας τις ημερομηνιες δεξαμενισμων των μπλε πλοιων φετος ολες ειναι μια βδομαδα με 10 μερες κ αν προσθεσουμε κ του ΛΕΥΚΑ ΟΡΗ που θεωριτικα ανηκει υπο μπλε διαχειριση μηπως γινονται δουλειες απο κατω για να πανε ανα 2 χρονια πλεον...

Link to comment
Share on other sites

παλιά που τα πήγαιναν πιο γρήγορα είχε καποιο νόημα να βγαίνουν μια φορά το χρόνο,τώρα μπορεί να βγαίνει πιο ασύμφορο οποτε καλα κάνουν και βγαίνουν κάθε δυο χρόνια

Link to comment
Share on other sites

τα εχουμε πει χιλιες φορες σε δεκα διαφορετικα θεματα.

βαπορι μεχρι 15 ετων ανεβαινει καθε 5 χρονια εκτος και αν ζητησει ο νηογνωμωνας να ανεβουν στα δυομισυ.

βαπορι πανω απο 15 ετων ανεβαινει καθε δυομισυ. period που λεμε και στα χωρια μας.

το ποτε συμπληρωνει ωρε η μηχανη για service δεν εχει να κανει με το δεξαμενισμπ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Το blue galaxy αν κ επεσε πολυ δουλεια πανω του στην επισκευη ειναι το πλοιο με τα πιο πολλα τρεξιματα στις μπαντες του ομιλου..ακομα κ τονπαναγιαβτηνου που ειναι διπλα παρατημενο εχει λογοτερα

Link to comment
Share on other sites

Το blue galaxy αν κ επεσε πολυ δουλεια πανω του στην επισκευη ειναι το πλοιο με τα πιο πολλα τρεξιματα στις μπαντες ..

 

Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω και εγώ που το παρατηρούσα το ΣΑ 24/10. Κάτω από το μαύρο ζωνάρι των παραθύρων κάνουν πάρτι τα τρεξίματα. Αναρωτήθηκα αν δικαιολογείται αυτό για ένα καράβι Blue Star branded και μάλιστα μετά από 4-5 μήνες δρομολογίων και μάλιστα καλοκαιρινών. Είτε τους κορόιδεψαν αυτοί που τους πούλησαν τα χρώματα, είτε κόλλησαν από μιαν άλλη εταιρεία με την οποία έχουν νταλαβέρια και έχει έδρα στα Χανιά, στη Λεωφόρο Σούδας συγκεκριμένα  ;).

(Maragritis24, εντάξει, το Galaxy δεν είναι και Παναγία Τήνου. Οι υπερβολές αδυνατίζουν τα επιχειρήματα).

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ψυξη γενικα για A/C κτλ παιρνουν με μανικες απ εξω. Αλλα δεν θυμαμαι να εχω δει ποτε ηλεκτρομηχανη να δουλευει στη δεξαμενη. 

Μπαινοντας το πλοιο και ενω εχει νερα η δεξαμενη, σβηνουν και συνδεουν καλωδιο που δινει ρευμα απ εξω. Αντιστοιχα οταν ειναι να βγει μολις γεμισει νερο και πιασουν νερο οι σωληνες ψυξης βαζουν ηλεκτρομηχανη και ξεσυνδεουν το καλωδιο. 

Link to comment
Share on other sites

Απο το χρωμα και την πυκνοτητα του καπνου μου φανηκε ηλεκτρομηχανη ως συνηθως μπορει βεβαια και να κανω λαθος.

Edited by Harry
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...