Jump to content
Shipfriends

Eπισκευές, συντηρήσεις, δεξαμενισμοί


Recommended Posts

Καλα και δοκιμαστικο να εκανε ειναι πολυ πιθανον να μην εβγαζε τη ζημια εκει αλλα στο πρωτο δρομολογιο.Αλλωστε και στο ταξιδι μεχρι το Λαυριο πιθανον να ελεξανε καποια πραγματα που θα ελεγχανε και στο δοκιμαστικο

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα δεν μπορω να αποκλεισω τιποτα,αλλα ετσι κι αλλιως δυσκολα θα αποδειξει καποιος κατι τετοιο ακομα και αν φερει τα στοιχεια απο το AIS.

Κατα 99% τα βαπορια πανε κομμενα σε τετοια ταξιδια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ασθενής ο Ταξιάρχης σήμερα, εκεί στη ΝΕΛ νομίζω είτε πρέπει να κάνουν κάποιο ευχέλαιο είτε να ξαναεξετάσουν (ενδεχομένως) το θέμα επισκευή και συντήρηση των πλοίων τους.

Ε νομιζω οτι οι συχνες βλαβες που βλεπουμε στα πλοια της ΝΕΛ(ΘΕΟΦΙΛΟΣ,μικρα ΑΚΟΥΑ κλπ)φωναζουν για το δευτερο.Τι να κανει το λαδι της εκκλησιας οταν πεφτουν λεφτα για μετασκευες/ναυλωσεις και οχι για επισκευες/συντηρηση.

Link to comment
Share on other sites

Δε φταιει ομως μονο η ΝΕΛ και η καθε ΝΕΛ. Φταινε ολοι αυτοι που τα τελευταια 15 χρονια για να πουν οτι ενα βαπορι ειναι αξιοπλοο τους αρκει να δουνε 2 χαρτια οτι γινανε οι συγκεκριμενες εργασιες. Οταν εγω γραφω οτι εχω βγαλει ολα τα εμβολα στην ωρα τους κι αυτα εχουνε να βγουνε απο τοτε που ηρθε το πλοιο στην Ελλαδα τοτε φταιει και το συστημα. Γιατι πλεον οπως ειπε και μια ψυχη αν το βαπορι εχει χαρτια αλλα δεν εχει μηχανη μπορει ανετα να ταξιδεψει. Και η παραπανω κουβεντα εχει επιβεβαιωθει πολλες φορες τα τελευταια χρονια. Και σιγουρα ενα βαπορι που πριν πηγαινε 15 μιλια και μετα την "επισκευη" παει με 10 συνεχεια δεν επισκευαστηκε σωστα. Παιδι του δημοτικου να ρωτησεις θα το ψιλιαστει.

Φυσικα και δε δικαιολογω σε καμια περιπτωση τη ΝΕΛ και ολες τις αλλες εταιριες που σκεφτονται και πραττουν ετσι στις επισκευες τους αλλα δεν ειναι και οι μονες υπευθυνες γι αυτη την κατασταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Αναρωτιέμαι πόσο πιό φθηνοί είναι άραγε οι Τούρκοι, ώστε να αξίζει το πλοίο να χάσει 2 μέρες παραπάνω και να κάψει τόσα πετρέλαια μέχρι τη Γιάλοβα...προσπερνώντας τόσες άδειες ελληνικές δεξαμενές?

Είχα μια τέτοια κουβέντα πρίν μερικά χρόνια με ένα τεχνικό διευθυντή της OMI, μιας αμερικάνικης εταιρείας με tankers που από τότε έχει εξαγορασθεί. Σύμφωνα με τον συγκεκριμένο άνθρωπο ήταν ένα 30% πιο φτηνοί οι Τούρκοι με το μειονέκτημά τους τουλάχιστον τότε να είναι στην ποιότητα εργασίας. Από τότε μέχρι σήμερα έχει μπεί νερό στο αυλάκι, εγώ προσωπικά θεωρώ πως πολλά έχουν να κάνουν με την αξιοπιστία και την αγκύλωση που υπάρχει στην Ελλάδα σε ορισμένα πράγματα .

Ο πλοιοκτήτης θέλει να ξέρει πως το πλοίο του δε θα μπλοκαριστεί από την απεργία των εργατών μετάλλου, ή τα ανταλλακτικά της μηχανής στο αεροδρόμιο από την απεργία των τελωνειακών υπαλλήλων. Επίσης θέλει να γλιτώσει ορισμένα χρήματα βάζοντας το πλήρωμά του να κάνει ορισμένες εργασίες χωρίς να ανέβει το ΠΑΜΕ στο βαπόρι και να τον απειλήσει με απεργία αν το πλήρωμα ξεβιδώσει έστω και βίδα. Όταν θελήσει το πλοίο να κατεβάσει σκουπίδια, θέλει ο πλοιοκτήτης να μπορεί να τα κατεβάσει με τα κρένια του πλοίου μέσα στο κοντέινερ, γι αυτό τα έχει άλλωστε τα κρένια, κι όχι να πληρώνει νταβατζηλίκι υποχρεωτικά ιδιωτικό γερανό. Κι ούτε να πρέπει υποχρεωτικά -επίσης νταβατζηλίκι- να πληρώσει στον αποκλειστικό ιδιωτικό εργολάβο του ελληνικού κράτους για αποκομιδή σκουπιδιών και καταλοίπων που το πλοίο δεν έχει. Τέλος, με το πέρας των εργασιών το πλοίο θέλει να πάρει πετρέλαια και να φύγει χωρίς να περιμένει να λήξει η απεργία των δυιλιστηρίων.

Καλό και σωστό λοιπόν το τροπάριο για τα ελληνικά χέρια κλπ. Για να δουλέψουν τα χέρια όμως, πρέπει πρώτα να αλλάξουν τα μυαλά. Κι όχι μόνο στον τομέα της ναυπηγο-επισκευαστικής.

Link to comment
Share on other sites

Παρόμοια κουβέντα είχα κάνει πριν πολλά χρόνια με στέλεχος του Νεωρίου, που μου έλεγε ότι παρόλο που οι Τούρκοι ήταν κατά πολύ φθηνότεροι (μου είχε πει και τις τιμές ανά τόννο λαμαρίνας για τις επισκευές, αλλά που να τις θυμάμαι) δεν είχαν πολλές δουλειές γιατί η ποιότητα εργασιών ήταν πολύ χειρότερη. Προφανώς από τότε έχει κυλήσει πολύ νερό στο αυλάκι και οι Τούρκοι έχουν βελτιώσει την ποιότητά τους, ενώ εμείς προσκολλημένοι στο ένδοξο παρελθόν μας περιμένουμε καμιά παραγγελία του ΠΝ για να μην κλείσουν τα ναυπηγεία.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Νηρέα κατά την ταπεινή μου άποψη, αν σήμερα δεν έχουμε στην Ελλάδα ναυπηγική και επισκευαστική δραστηριότητα -εκτός από κάτι ετήσιες και βλάβες του Θεόφιλου και της ΝΕΛ που δόξα τω Θεώ είναι πολλές :D - το συνδικαλιστικό κίνημα φέρει ένα τεράστιο ποσοστό ευθύνης, πολύ περισσότερο από τις εκάστοτε κυβερνήσεις. Είτε αρέσει στους εργατοπατέρες, είτε όχι, ο πλοιοκτήτης είναι ο πελάτης και σαν τέτοιος πρέπει να αντιμετωπίζεται, κι όχι με τη Σταλινική λογική του καπιταλιστή εχθρού που ήρθε για να ξεσκίσει τις σάρκες του ναυτεργάτη. Τα πράγματα είναι απλά, όταν χτίζει ο πλοιοκτήτης πλοίο ή επισκευάζει και είναι ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα, έχει δουλειά. Αλλιώς δεν έχει, κι ο πλοιοκτήτης θα πάρει τα κουβαδάκια του και θα πάει σε άλλη παραλία.

Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρω πόσο πιό φτηνοί είναι οι Τούρκοι,πάντως "απεργάρηδες" όπως εμείς εδώ δέν είναι.

Ισως αυτό να σκέφτηκαν οι πλοιοκτήτες και στείλανε το βαπόρι γιά επισκευές εκειπέρα.

Αλλά πάλι,μήπως έχουν κανένα παλαιόθεν συμβόλαιο με τους Τούρκους και δέν μπορούν να το αθετήσουν;

Link to comment
Share on other sites

H Τουρκια οσο δεν ειναι Ε.Ε. θα ειναι παντα ενας ''παραδεισος'' ! Για αυτο δουλευουν κατασκευη, επισκευη αλλα και διαλυση αδιακοπτα χωρις να τους λεει κανεις τιποτα...εδω ειδικοτερα και στην Ε.Ε. γενικοτερα υπαρχουν επιτροπες/δικαστηρια/συνδικατα που μπορεις να προσφυγεις αν κατι δεν σ αρεσει..η δεν τους αρεσει...

Link to comment
Share on other sites

Στην Τουρκια πλεον υπαρχουν ναυπηγεια που ειναι εκπληκτικα. Συγχρονα με δυνατοτητες τεραστιες. Εχουν κανει σημαντικες επενδυσεις δινοντας εκατονταδες εκατομμυρια δολλαρια. Καταφεραν τα τελευταια χρονια σε συγκεκριμενες κατηγοριες πλοιων και κυριως τα χημικα (chemical tankers) να ειναι σημειο αναφορας ενω πολυ εξυπνα προσπαθουν να μπουν στην κατασκευη LPG (Besiktas). Βεβαια αξιζει να τονιστει πως ειναι πολυ ακριβοι με τιμες πολυ υψηλοτερες απο Κινα, εχοντας σαν δικαιολογια το 'Europena Built' & 'Εuropean maker lists only'. :P

Στον τομεα των επισκευων αντιθετα ειναι πολυ ανταγωνιστικοι, ακριβεστατοι και τυπικοι στους χρονους και το θεμα της χειροτερης ποιοτητας της δουλειας πλεον μαλλον ειναι ενας μυθος και μια καλη δικαιολογια για τα Ελληνικα ναυπηγεια/ναυπηγοεπισκευαστικες για να χτυπανε στο ψαχνο. Σε συνδιασμο με τους λογους που ευστοχα παρουσιασε ο Νick the Greek, πραγματικα δεν υπαρχει λογος να φερει καποιος βαπορι στην Ελλαδα.

Οσο για νεες κατασκευες, περα οτι πλεον οι Τουρκοι αποκτουν το know how σε δυσκολες κατασκευες, οι Ελληνες πολλες φορες φαινεται να μην θελουν να δουλεψουν σοβαρα. Χαρακτηριστικο παραδειγμα, crew supply boat (ουτε καν βαπορι μεγαλο) στη Ελλαδα αφου παρακαλεσεις θα βρεις να στο φτιαξουν ΧΩΡΙΣ ΚΛΑΣΗ, με ασαφη χρονο παραδοσης γυρω στα 2 εκατομμυρια EURO. Στην Τουρκια παιρνεις προσφορα που θυμιζει περισσοτερο αντιστοιχες προσφορες π.χ. για Bulk Carrier παρα για μια μεγαλη 'λαντζα΄ (πληρες σετ απο σχεδια, τεχνικες προδιαγραφες, maker list μεχρι για τη βιδα), ΜΕ ΚΛΑΣΗ (BV, RINA, LR) σε τιμες περιπου στα 1,2 εκατομμυρια USD. Τα συμπερασματα δικα σας...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Προφανως καποια συντηρηση του Ολυμπιονικη
αν θυμαμαι καλα περσυ δεν ειχε δεξαμενισθει. μονο ενα μπαλωμα απο το ξυρισμα στην πατρα
Παραξενο ομως... Τοσο γρηγορα και αποτομα.. Μηπως δεν γνωριζουμε κατι ? ? ? :mad:

ρε παιδια τι εκτακτως οταν 3 βδομαδες πριν εχουν βγαλει τα δρομολογια απο το συστημα

παντοτε τα κρητικα εκαναν το δεξαμενισμο τους και τις περισσοτερες εργασιες τις εκαναν κατα τη διαρκεια των ημερευσεων σε πειραια και κρητη.

ποσο νομιζετε οτι μενουν τα πλοια στη δεξαμενη; 2-3 μερες μενουν. μονο αν εχουν λαμαρινοδουλεια μπορει να μεινουν παραπανω

παντα τα κρητικα (απο εποχης καζαντζακης και κινγκ μινως) ειχαν ελαχιστης διαρκειας ακινησια (το πολυ μια εβδομαδα) ισα για τη δεξαμενη και καποιες λιγες εργασιες που απαιτουσαν ακινησια του πλοιου.

σε πλοια, οπως τα σημερινα του ηρακλειου, που εχουν 4 μηχανες και ταξιδευουν με τις δυο ακομη και σοβαρες μηχανολογικες εργασιες μπορουν να γινουν (εκ περιτροπης). αλλωστε λογω των συγκριτικα λιγων πλευσιμων ωρων, αργουν να συμπληρωσουν τις απαιτουμενες ωρες λειτουργιας για τις προβλεπομενες εργασιες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

οχι δεν ειχαν παει...το ΧΙΙ ειχε παει περσι μονο στην αγκωνα για σκαντζες

 

 

παρατηρωντας τα ΠΑΛΛΑΣ μετα την επισκευη στο ΚΝΩΣΟΣ δεν εχουν περασει τον βολβο απο πανω με την καινουργια βαφη σιλικονης ενω στο ΦΑΙΣΤΟΣ το εκαναν

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχει βγάλει ήδη ανακοίνωση η ΝΕΛ ότι το κομμάτι Λήμνος - Καβάλα θα εκτελεστεί απο τη Μαριώ. Ο λόγος της αντικατάστασης, βλάβη στη δεξιά κύρια μηχανή.

 

Απ΄ ότι καταλαβαίνω όσες φορές και να χαλάσει ένα μηχάνημα, αρκεί μιά ανακοίνωση για τον αντικαταστάτη και λήξη συναγερμού. Πως, τι, πότε, από ποιόν, γιατί, κλπ., συντηρήθηκε/επισκευάσθηκε περιττεύουν....

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Από τη μια έχεις ένα βαπόρι που "επισκευάζονταν" 12 μήνες.

ΘΕΟΦΙΛΟΣ

μετά από 11 μήνες και πάλι προς την δόξα τραβά με ταχύτητα 12.8 αυτή την ώρα.

 

Και από την άλλη τα βαπόρια που πρέπει να κάνουν σωστή συντήρηση τα έχεις στο περίμενε, ή τα καλείς άρον-άρον να αναλάβουν καθήκοντα.

ΜΥΤΙΛΗΝΗ

Από πληροφορίες μου οριακά δεν επέστρεψε λόγω προβλήματος στο ΘΕΟΦΙΛΟΣ.

 

ΑΔ. ΚΟΡΑΗΣ

Μετά τα γεγονότα με τον Άγιο Γεώργιο αποφάσισαν να επισπευσουν την επισκευή του!!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Δεν θα ηταν καλυτερα να εχουν τα βαπορια βαμενα ασπρα και με λιγη μπογια να καλυπτουν τρεξιματα κλπ,αντι να τα εχουν μπλε και να δειχνουν σε αυτη την κατασταση καθε φορα που κανουν ενα μπαλωμα

 

σαν τον αη γιωργη ενα πραγμα ;):P

 

Δε βλεπω κινητικοτητα οποτε περναω απ εξω. Ασε που ειναι λες και γυρισε απο τη ντανα εξωτερικα.

 

αν το αφεντικο δεν βαζει το χερι στην τσεπη, οτι χρωμα και να εχουν δραμα θα ειναι

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν τα κάνουν ξανά λευκά επιτέλους? .η τουλάχιστον ας χρησημοποιούν ένα συγκεκριμένο  κωδικό μπογιάς ..Έχει καταντήσει αηδία πια να τα βάφουν με ότι μπλέ τους καπνίσει ...

Link to comment
Share on other sites

σαν τον αη γιωργη ενα πραγμα ;):P

 

δεν ειναι ακριβως ιδιο το παραδειγμα γιατι το ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ειναι γενικοτερα παρατημενο ενω η ΝΕΛ με τοσα μπαλωματα δειχνει οτι βαζει λιγη μπογια στα βαπορια.Τεσπα οπως και να χει αυτο ειναι το λιγοτερο

Link to comment
Share on other sites

Από μηχανολογικής απόψεως σίγουρα-αλλά υπάρχει και κάτι που λέγεται "εταιρική εικόνα".Είναι δηλαδή αυτό που δείχνει στον επιβάτη ότι,μεταξύ άλλων,το πλοίο συντηρείται και επισκευάζεται σωστά και επίσης ότι τα πλοία τής εταιρίας έχουν μιά ομοιόμορφη εικόνα που επιβεβαιώνει το κοινό ιδιοκτησιακό τους καθεστώς.Οταν λοιπόν οι μπάντες ενός πλοίου μοιάζουν με...δειγματολόγιο χρωμάτων,ο επιβάτης θα σκεφτή "γιά να το βάφουν έτσι τσαπατσούλικα,πόσο προσεγμένη θα είναι άραγε η μηχανολογική του συντήρηση ή η φροντίδα τού ξενοδοχειακού του;" και δέν θα εμπιστεύεται ούτε αυτό,ούτε την εταιρία του.Δηλαδή η Blue Star,οι Μινωικές,η ΑΝΕΚ κλπ,που έχουν ένα ομοιόμορφο livery στα βαπόρια τους,βλάκες είναι;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...