Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

10 hours ago, ithermos said:

Έφυγε τελικά πριν λίγο, να δούμε πότε θα φτάσει Ηράκλειο.

 

10 hours ago, valencay said:

Μετα απο μια εξονυχιστικη Επιθεωρηση,του δοθηκε το οκ,και απεπλευσε στις 0045....Εστω και με καποια- ισως- καθυστερηση θα κανει το πρωινο απο Κρητη....

Το δρομολόγιο του Superferry II έχει προσαρμοστεί από τα ξημερώματα στα ωράρια του ως ακολούθως:

ΗΡΑΚΛΕΙΟ αν. 09:30 - ΘΗΡΑ 12:45-13:00 - ΠΑΡΟΣ 15:55-16:05 - ΜΥΚΟΝΟΣ 17:20-17:30 - ΤΗΝΟΣ 18:05-18:15 - ΑΝΔΡΟΣ 19:50-20:05 - ΡΑΦΗΝΑ αφ. 22:00

 

Βέβαια αναχώρησε λίγο μετά τις 10 από το Ηράκλειο

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 2/13/2018 at 9:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Το Master Jet μάλλον θα ξεκινήσει τη γραμμή της Κρήτης Κυκλάδες για την Seajets. 

Τα λέγαμε προ τριμήνου για την επικείμενη δρομολόγηση του Master Jet στη γραμμή Κρήτη Κυκλάδες.

Link to comment
Share on other sites

Στο περίμενε για το αίτημα αλλαγής της ώρας αναχώρησης από το Ηράκλειο των πλοίων της Golden Star Ferries

Quote

Αναβολή μέχρι τις 12 Ιουνίου δόθηκε στο άλλο αίτημα της Golden Star για αλλαγή ωραρίου που αφορά την αναχώρηση από το Ηράκλειο στο πλαίσιο του δρομολογίου των Super Ferry και Super Ferry II στη γραμμή Ραφήνα-Άνδρος-Τήνος-Μύκονος-Πάρος-Ίος-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Ζήτησαν από 9.30 να μεταφερθεί στις 7.40 π.μ.

Στις 12 Ιουνίου θα εκδικαστεί στο ΣτΕ αίτηση ακύρωσης κατά της υπουργικής απόφασης που έχει δώσει τα συγκεκριμένα δρομολόγια. Την προσφυγή κατέθεσε ο εκπρόσωπος της  SeaJets Μάριος Ηλιόπουλος.

 

Link to comment
Share on other sites

Όπως βλεπουμε στη γνωμοδότηση του ΣΑΣ στο προτελευταίο θέμα αποφασίστηκε η προκήρυξη της γραμμής Θεσσαλονίκη -Σποράδες-Κυκλάδες-Κρήτη. 

Link to comment
Share on other sites

Ίσως να είναι ανάλογες οι απαιτήσεις της γραμμής με το Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος όπου η προέκταση στην Καβάλα είναι χωρίς επιδότηση αλλά υποχρεωτική μια φορά την εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολλοί κοίταζαν μόνο τη Ραφήνα και το πόσες ώρες διαδρομή είναι Άνδρος-Κρήτη! Και δεν έβλεπαν πως με ένα καράβι πήγαινες από το ένα νησί στο άλλο ή στα άλλα, αν βάλεις και το πόσα ενδιάμεσα λιμάνια πιάνει το πλοίο.

Quote

Ξεκινάμε με μια πληροφορία: το προσεχές Σαββατοκύριακο, του Αγίου Πνεύματος, στην Άνδρο περιμένουμε γκρουπ 400 επισκεπτών και 45 ΙΧ από Κρήτη! Έρχονται Παρασκευή 25/5 το απόγευμα και φεύγουν Δευτέρα 28/5 το πρωί με τα Superferry! Για την μετακίνηση όλων αυτών (εκτός των ΙΧ) έχουν ναυλωθεί πούλμαν!

Οι επισκέπτες είναι κυρίως κρητικοί και έρχονται εκδρομή που οργάνωσαν τα πρακτορεία της Κρήτης για Άνδρο και Τήνο! Στην Άνδρο όπως είπε εκπρόσωπος της Golden Star έρχονται 400 γιατί έγινε καμπάνια από την εταιρεία για τα σπουδαία μοναστήρια της, τα οποία και θα επισκεφθούν. Στην Τήνο θα πάνε 120 για την Παναγία.

Μέχρι σήμερα έχουν διοργανωθεί από μεριάς Άνδρου 3 μεγάλες εκδρομές (Κόρθι, Μένητες κλπ) για Κρήτη. Ήρθε η ώρα να μας ανακαλύψουν εκδρομικά και οι κρητικοί. Το νούμερο των επισκεπτών του Αγίου Πνεύματος είναι το πρώτο μεγάλο της περιόδου. Σύμφωνα με τα στοιχεία που μας παρέθεσε η Golden Star έχουν μέχρι στιγμής κλεισμένα 5.000 εισιτήρια για Άνδρο μέσα στη σεζόν. Και υπολογίζουν το νούμερο αυτό να διπλασιαστεί μέχρι το τέλος της σεζόν!

Επιπλέον θα πρέπει να αναμένουμε κίνηση από και προς Πάρο! Ήδη οι ανδριώτες ξεκίνησαν οργανωμένες εκδρομές και θα υπάρξουν και οργανωμένες επισκέψεις και από εκεί προς Άνδρο! Τέλος κάποια στθγμή θα υπάρξει κίνηση και από και προς Σαντορίνη!

Αυτά για εισαγωγή για όσους «ειδικούς» που ξεχασμένοι στην ακτοπλοΐα του περασμένου αιώνα και έγραφαν «ανησυχώντας» ή κοροϊδεύοντας για το νέο δρομολόγιο όταν το Εν Άνδρω το στήριζε και το πρόβαλε ολόθερμα.

Δεν είμαστε ειδικοί περί τα ακτοπλοϊκά. Πριν πάρουμε θέση δεν βάλαμε μπροστά τις προκαταλήψεις μας, αλλά ρωτήσαμε έναν από τους πλέον ειδικούς στον Πειραιά (εκπροσωπεί σημαντική ναυτιλιακή εταιρεία) και ο οποίος μας είχε πει:

«Το δρομολόγιο αυτό θα πιάσει. Και είναι αναγκαίο τουριστικά για τις Κυκλάδες και την Κρήτη. Συνδέει την Αττική – συμβατικά – με τέσσερις από τους μεγαλύτερους τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας, Κρήτη-Σαντορίνη, Πάρο-Μύκονο. Εξυπηρετεί κάθετα όλο το Αιγαίο. Κανονικά το υπουργείο θα έπρεπε να το στηρίξει και ακόμα και να το επιδοτεί τους χειμερινούς μήνες».

Ρωτήσαμε – πριν ξεκινήσει - εκπρόσωπο της Golden Star Ferriesπου πίστευε στο δρομολόγιο, αλλά δεν πίστευε πως πριν ακόμα εμφανιστεί το πρώτο πλοίο θα είχαν κλεισμένα μερικές χιλιάδες εισιτήρια!

Με τη γνώση των παραπάνω πληροφοριών γράψαμε καλωσορίζοντας το νέο δρομολόγιο, που όχι μόνο δεν αποδυνάμωνε την Άνδρο όπως έγραψαν στον υπουργό οι «ειδικοί», αλλά άνοιξε την Άνδρο σε όλο το Αιγαίο. Η αίσθηση – με το που φτάνεις στο Γαύριο – πως έχεις διεξόδους και προς Ραφήνα, αλλά και προς Σαντορίνη και Κρήτη είναι απελευθερωτική! Μόνο αν είσαι ξεχασμένος στον 20ο αιώνα και φοβισμένος κοιτώντας  ε αγωνία προς μια μεριά δεν το βλέπεις και «ανησυχείς»…

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Έχει περάσει κοντά ένας μήνας που ξεκίνησαν τα δύο Superferry της Golden Star Ferries τη νέα γραμμή Ραφήνα-Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Ίο-Σαντορίνη-Ηράκλειο. Ο πρώτος απολογισμός είναι λίαν θετικός. Και είναι θετικός και για την γραμμή της Ραφήνας-Άνδρου γιατί τα πλοία της Golden Star έδωσαν διέξοδο στην Άνδρο προς τα μεγάλα τουριστικά νησιά και την Κρήτη, όμως άφησαν χώρο να ανασάνει και η νοικοκυρεμένη και τακτική FAST FERRIES εφέτος.

Θυμίζουμε στους "ανησυχούντες" πως οι δύο εταιρείες έβλεπαν πέρσι τα πλοία τους να πηγαινοέρχονται μέσα στο κατακαλόκαιρο άδεια. Τώρα και άνοιξε η αγορά προς νέες κατευθύνσεις και η Ραφήνα πάει καλύτερα. Και αν έρθουν περισσότεροι επισκέπτες το καλοκαίρι υπάρχουν πια και τα ταχύπλοα του Σαββατοκύριακου και των καθημερινών της Sea Jets.

 

Link to comment
Share on other sites

Επίσης, το τριήμερο 7-9 Ιουνίου τουριστικά πρακτορεία του Ηρακλείου διοργανώνουν εκδρομή στην Τήνο με τα Superferries με πολλούς Κρητικούς! 

Link to comment
Share on other sites

Τα πλοία τηρούν τα ωράρια τους, δεν εχουν παρατηρηθεί καθυστερήσεις, πλην της άφιξης στο Ηράκλειο η οποία εχει και την "μεγαλύτερη" καθυστέρηση, αυτή των 20 με 25 λεπτών και μιλαω για καταπέλτη στο ντοκο κι οχι στα φαναρια.

Τις περισσοτερες φορες οφείλεται στην αναμονη εξοδου των πλοιων  μινωικων και κοινοπραξιας αλλά ίσως και να έχει γίνει οριακό το προγραμμα στο τμημα θηρα-ηρακλειο.

Να πουμε επισης οτι από σήμερα τα δρομολόγια απο το Ηρακλειο ξεκινάνε στις 9:30.

Link to comment
Share on other sites

Τα κουφά συνεχίζονται. Το cyclades24 εχθές γραφει οτι το Master Jet (θου κύριε) θα κάνει δρομολόγιο τις Παρασκευές και τις Κυριακές από Ηράκλειο για Σύρο-Σαντορινη. Τωρα αν θα διανυκτερευει Σαντορίνη ή θα συνεχιζει πίσω για Ηράκλειο, άγνωστο. Αλλά αν πιανει στο ανέβασμα και Σαντορίνη και Ιο και Ναξο/Πάρο τότε θα μιλάμε για έναν ξεφτιλισμό της γραμμής που θα περνανε απο καθε νησι δεκαδες πλοια χωρις νοημα απλα και μονο επειδη ειναι στο δρομο τους.

Ας επεμβει το Υπουργείο να διαμορφωσει βιώσιμα δρομολόγια για τους επιβάτες, όχι για την τσέπη των εκάστοτε εφοπλιστών. 

Edited by Nikos_Chania
link
Link to comment
Share on other sites

Κύριοι, μίλησα για το ανέβασμα από Ηράκλειο.

Θα μπορουσε λοιπόν το Champion Jet 1 μετα τη Μύκονο να πηγαίνει και Σύρο. 

Θα κάνουν δύο βαπορια ίδιο δρομολόγιο μόνο και μόνο επειδή έχουν διαφορετικό τελικό προορισμό;

Τι να πω, αν ειναι τόσο απαραίτητο, τότε ας πάψουν και οι γκρίνιες για το λιμάνι της Σαντορίνης  :)

Link to comment
Share on other sites

Και τι να κάνει στην Σαντορίνη;Απάγκιο όλη μέρα μέχρι τις 17:00 που είναι να φύγει;Εξάλλου θα ήταν το ίδιο πράγμα για το λιμάνι,ανέβαινε δεν ανέβαινε μέχρι Μύκονο και Σύρο...

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τα προβλήματα του λιμανιού της Σαντορίνης. κάτι που ζουν καθημερινά όλοι οι εμπλεκόμενοι, η σύνδεση της Σύρου με τη Πάρο, τη Νάξο και τη Σαντορίνη ήταν και είναι ζητούμενο. Αυτό μάλιστα ήταν ένα από τα επιχειρήματα και της Golden Star για τη δρομολόγηση των μικρών ταχύπλοων της. Νομίζω ότι στα δημοσιεύματα των διεργασιών που είχαν γίνει πέρσυ στη Σύρο υπήρχε εκτεταμένη αναφορά στη σύνδεση αυτή.

Και προφανώς δεν είναι τα δυο Superferry αυτά που δημιουργούν το πρόβλημα στη Σαντορίνη, όσο η ύπαρξη μιας μόνο θέσης και οι αλλεπάλληλες αφιξοαναχωρήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ σε αυτό, άλλωστε το έζησα προσωπικά το θέμα της ενδοκυκλαδικής σύνδεσης της Σύρου.

Η διαφωνία μου είναι γιατι να μπει επιπλέον πλοίο στον ίδιο κορμό και δεν πιανει το ήδη υπάρχων πλοίο και Σύρο.

Εκτος κι αν μιλάμε για τεράστιες ανάγκες προσφερόμενης χωρητικότητας.

Link to comment
Share on other sites

Ίσως για τους χρόνους? Ίσως υπάρχει ζήτηση και οι εκτιμήσεις να απαιτούν και άλλο πλοίο? Δεν έχω άποψη. Βρίσκω όμως δύσκολο να προτιμήσει η ίδια η εταιρεία να κανιβαλίσει την κίνηση του ενός πλοίου για να την πάρει άλλο. Εκτός αν το δρομολόγιο είναι αποτέλεσμα συμβιβασμών.

Link to comment
Share on other sites

Το Champion δε μπορει να συνεχίζει από Μύκονο για Σύρο,γιατί θα καθυστερεί στην επιστροφή.Τα τελευταία χρόνια υπήρχε έντονος ανταγωνισμός μεταξύ hsw και Sea jets και η επιστροφή στο Ηράκλειο από Σαντορίνη δε μπορεί να γίνεται μετά τις 18.00.Ίσως εδώ να κολάνε και τα ωράρια εργασίας των πληρωμάτων των πλοίων.Πιστεύω πάντως πως η προσθήκη της Σύρου σε κάποιο δρομολόγιο δε θα έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα.Αυτό γιατί η Σύρος σαν προορισμός απευθύνεται σε οικογένειες και σε τουρίστες του ''ενός προορισμού''.Η Σύρος δεν έχει τη νεολαία και τη φασαρία της Σαντορίνης,της Ίου,της Πάρου και της Μυκόνου.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...