Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

αγαπητε φιλε ΝΙΚΟ ολα αυτα που λες εχουν δικιο αλλα που να το βρεις.

Αν την γραμμη την εκαναν επιδοτουμενη, να δεις ποσοι θα επεφταν να την φανε !!!

που ειναι η παλιες καλες εποχες? εγω και οι οικογενεια μου ταξιδευαμε καθε ! καλοκαιρι με το πλοιο της γραμμης για διαφορα νησια τωρα πρεπει ειναι ταλαιπωρια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

βλεπω το searunner να περναει ακριβως απεξω με προορισμο τη Μυκονο και να ξερω οτι δεν θα κανει μια πολυ μικρη παρακαμψη για να μπει μεσα!!!!

Ο λόγος της μη προσέγγισης στη Νάξο φαντάζομαι πως έχει να κάνει με τη δεκάωρη απασχόληση του πληρώματος, μπορεί η παράκαμψη να είναι μικρή, αλλά το δρομολόγιο του πλοίου πρέπει να είναι οριακό.

Link to comment
Share on other sites

Το SEA RUNNER κάποιες μέρες εκτελεί κρουαζιέρα (όπου δεν μπορεί να κοπεί one way ατομικό εισιτήριο) και τις υπόλοιπες κανονικότατο δρομολόγιο όπου κόβονται αβέρτα εισιτήρια.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε orestis ισως εχεις δικιο σε αυτο που λες αλλα δε νομιζω η μιση ωρα καθυστερηση που θα κανει να πιασει τη Ναξο να παιζει τοσο σπουδαιο ρολο..Δλδ οταν ανεβαινει απο Ηρακλειο με 28 μιλια αντι για 33 που πηγαινει τις πιο πολλες φορες δεν συμβαλει στην καθυστερηση του πλοιου και στην υπερβαση του 10ωρου?;)

Αμα μπορεις ριξε μια ματια στο ais να δεις ποσο κοντα περναει.....Και το κανω αυτο το παραπονο γιατι πρεπει να πηγαινω συχνα στην Κρητη λογω υποχρεωσεων..οπως ειπε και ο φιλος monaxoulis192002 παλια ειχαμε και εναν Δαιδαλο και απο την στιγμη που κοπηκε το ταξιδι για την Κρητη ειναι μεγαλη ταλαιπωρια...

Link to comment
Share on other sites

Είναι διαφορετικό πράγμα να σημειώνονται καθυστερήσεις λόγω καιρού, βλάβης, ή άλλων έκτακτων περιστατικών και διαφορετικό να καταθέσει μια εταιρεία δρομολόγια που θα υπερβαίνουν ακόμα και στα χαρτιά το δεκάωρο. Πολύ απλά δεν θα γίνουν δεκτά. Δεν ξέρω αν στο συγκεκριμένο πλοίο οι καθυστερήσεις είναι συχνές, αλλά ακόμα και με το σημερινό πρόγραμμα δρομολογίων του, συμπληρώνει ακριβώς το προβλεπόμενο δεκάωρο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η μόνη επιλογή της εταιρείας πια είναι τα "πειρατικά" δρομολόγια.Όπου έχει φαί μπαίνει...Με δεδομένο το "απόλυτο" στα δ'υο πλοία που πάνε Κρήτη επί καθημερινής βάσεως και μάλιστα και λίγο πάνω από το απόλυτο και για τα 2 θεώρησαν πως υπάρχει χώρος και γι αυτό...

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Φέτος το Flying Cat 4 στα καλοκαιρινά δρομολόγια θα έχει μια μικρή αλλαγή από το συνηθισμένο δρομολόγιο του που ήταν από το Ηράκλειο για Σαντορίνη Ίο Πάρο Μύκονο. Φέτος το καλοκαίρι δε θα προσεγγίζει στην Ίο, εκτός από της χαμηλής περιόδου, δηλαδή από τον Απρίλιο μέχρι τον Ιούνιο και το Σεπτέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δρομολόγια γραμμής Ηρακλείου-Θήρας

Σας ενημερώνουμε ότι από 27/4/2011 έως 21/6/2011 το πλοίο SPEEDRUNNER III θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Ηρακλείου - Θήρας.

Μπορείτε να ενημερωθείτε από την κατηγορία: Δρομολόγια

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κάθε Τρίτη, Σάββατο και Κυριακή απο Ρέθυμνο

Αφού θα κάνει κάθε Τρίτη και Σάββατο από Ρέθυμνο εκδρομές το Sea Runner, φαντάζομαι ότι δε θα κάνει ταυτόχρονα από το ίδιο λιμάνι και το Mega Jet, που αυτές τις συγκεκριμένες ήμερες έκανε εκδρομή από το Ρέθυμνο τα τελευταία 2 χρόνια. Όποτε το Mega Jet θα έχει ρεπό αυτές τις δυο ήμερες ή θα κάνει εκδρομές από το Ηράκλειο ή άλλο λιμάνι της Κρήτης??

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Ενώ στην Κρήτη δεν μαζέυτηκαν καθόλου δηλαδή...... ας πάμε και 2-3 ακόμα τότε.....το σωστό αυτό θα ήταν, Ραφήνα........Η Ραφήνα χρειάζεται 4 συμβατικά και ένα ταχύπλοο οποσδήποτε.........Να δούμε τι θα πιάσει κάτω φέτος, με 3 ανταγωνιστές, που αν το σκεφτείτε αυτό είναι το χειρότερο από όλα...Η κρήτη δεν έχει έτοιμη κίνηση............EDIT: Πλην του Ηρακλείου εννοείται....

Μπορεί να είναι τρία πλοία ήδη στη γραμμή Κρήτη Κυκλάδες (κυρίως Σαντορίνη), αλλά υπάρχει αρκετό ψωμί στη γραμμή!!! Για παράδειγμα χθες το Speedrunner II έφερε 290 επιβάτες από το Ηράκλειο στη Σαντορίνη, το Mega Jet έφερε 694 επιβάτες και το Flying Cat 4 224 επιβάτες (αλλά αυτό είχε επιβάτες και για Πάρο Μύκονο). Δηλαδή ήρθαν περίπου 1200 επιβάτες!!! Οι ναύλοι είναι όλοι ακέραιοι εκτός από τα παιδιά (δεν έχει εκπτώσεις ΝΑΤ, φοιτητές, Λιμενικούς και ξέρω τι άλλες εκπτώσεις)

Από Χανιά δε θα πάει κανένας.......όλος ο κόσμος έχει μάθει από Ηράκλειο........ουτε απο αγ νικολαο........Αντε να το επιλέξει ένα ταξιδιωτικό πρακτορείο - δύο το πολύ από χανιά και άλλα 2 από αγ νικόλαο........2 πούλμαν το δρομολόγιο είναι 100 άτομα με επιστροφή.......με τοσα δε βγαζει ουτε τα πετρελαια αν κανεις ενα εντελως προχειρο υπολογισμο.[/b]

Όποιος έχει τις κατάλληλες διασυνδέσεις (ο πράκτορας της Sea Jets στο Ηράκλειο, ίσως να είναι το μεγαλύτερο πρακτορείο στην Ελλάδα) με ξένους tour operator μπορεί να του εξασφαλίσει κάποια σταθερή πελατεία από τα Χανιά και τον Άγιο Νικόλαο!!! Το ίδιο συμβαίνει ήδη από το Ρέθυμνο που έχουν δυο δρομολόγια την εβδομάδα (Τρίτη & Σάββατο) και διατίθεται αποκλειστικά το Mega Jet σε tour operators

Link to comment
Share on other sites

Κοίταξε. Οι 290 επιβάτες δεν είναι τίποτα για πλοίο με το τριπλάσιο σχεδόν πρωτόκολο. Συν το γκαράζ που δεν μπορείς να πεις ότι ήταν και αυτό γεματο. Νομίζω θα δούλευε εξίσου καλά ίσως και καλύτερα στη γραμμή Ίο-Θήρα ΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, ξαναλεω, ΑΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, εχει τοσο λιγο κοσμο....εκτος και αν αυξηθει μελλοντικα.....γιατι οπως τα λες τους παιρνει ολους το μεγκα τζετ.

Για το mega όντως δουλεύει πολύ καλά γενικά, από άτομα της εταιρείας ακούω τα καλύτερα, ότι είναι πάντα γεμάτο. Όσο για το άλλο με την πελατεία, πόση πελατεία να εξασφαλίσει; Γενικά συνήθως η γραμμή εκεί βασίζεται, σε ξένους tour operators, αλλά όμως πόσα άτομα μπορεί να είναι; διότι και οι ξένοι πλέον έχουνε μάθει να πηγαίνουν στο ηράκλειο από τον αγ νικόλαο και στο ρέθυμνο από τα χανιά........ο χρόνος θα το κρίνει, περιμένουμε.......προσωπικα ειμαι επιφυλακτικος παντως.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οι ξένοι tour operators έχουν συνεργασία με ταξιδιωτικά πρακτορεία έτσι να τους εξασφαλίζουν την απαιτουμένη διαθεσιμότητα σε αυτά τα πλοία!!! Και οι δυο πιο παλιοί στις γραμμές αυτής (HSW και Seajets) έχουν πολύ καλές πληρότητες. Η Aegean Speed Lines είναι καινούργια στη γραμμή, όποτε αναμενόμενο να έχει το λιγότερο κόσμο (όπως πέρυσι η ΝΕΛ)!! Τέλος να πω ότι η Seajets ναυλώνει το Flying Cat 4 στις ημέρες των ρεπών του για να καλύψει τις αυξημένες κρατήσεις που έχει!!

Όπως λες ο κόσμος από τον Άγιο Νικόλαο έχει μάθει να πηγαίνει στο Ηράκλειο και από τα Χάνια στο Ρέθυμνο, όποτε πλεον δεν θα χρειάζεται να τους πηγαίνουν σε διπλανούς νομούς αλλά στο λιμάνι του εκάστοτε νομού, όποτε θα έχει standard πελατεία σε αυτά τα δρομολόγια (Δευτέρα από Χανιά και Πέμπτη από τον Άγιο Νικόλαο)

Στο γκαράζ παίρνουν πολύ ελάχιστα ΙΧ, δηλαδή όσους επιβάτες θέλουν να πάρουν αυτοκίνητο τους για να κάνουν μόνοι τους την εκδρομή, χωρίς να πάνε ομαδικά με τα λεωφορεία.

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Το Flying Cat 4 κανονικά σήμερα είχε ρεπό (το καθιερωμένο ρεπό του ανά 15 ημέρες), αλλά αντί να είναι στο Ηράκλειο, έκανε ένα δρομολόγιο σήμερα από Ηράκλειο Σαντορίνη για λογαριασμό της Sea Jets.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Flying Cat 4 κανονικά σήμερα είχε ρεπό (το καθιερωμένο ρεπό του ανά 15 ημέρες), αλλά αντί να είναι στο Ηράκλειο, έκανε ένα δρομολόγιο σήμερα από Ηράκλειο Σαντορίνη για λογαριασμό της Sea Jets. Μου κάνει εντύπωση γιατί δεν έκανε το δρομολόγιο το Cosmos Jet (που είναι δεμένο στο Ηράκλειο), έτσι τα λεφτά θα πήγαιναν εξολοκλήρου στην Sea Jets και δεν θα το μοιραζόντουσαν με τη HSW!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Εγινε κατι και κόπηκαν τα τελευταία δρομολόγια του Flying Cat 4 ??? Πήγα σήμερα να βγάλω εισητήρια απο Ηράκλειο για Σαντορίνη και δεν μπορούσαν να κόψουν απο το πρακτορείο εισητήρια. :eek: :eek: :eek:

Πολύ περίεργο διοτι εχουμε δει και σε πινακάκι στο site της εταιρειας οτι θα τραβούσε μεχρι τελος του μήνα δρομολόγια.Επίσης στο συστημα κρατησεων του site βγάζει το δρομολόγιο αλλα δεν προχωράει στην εκδοση εισητηρίου!!! :angry:

Κρίμα !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 1 year later...

Μιας και το Super Jet δεν είναι ακόμα έτοιμο, το Flying Cat 4 ξεκίνησε δυο ήμερες νωρίτερα τα δρομολόγια του από το Ηράκλειο (σήμερα αντί για τις 26/4), εκτελώντας το δρομολόγιο του Super Jet από το Ηράκλειο προς Κυκλάδες

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Στο μικροσκόπιο η δρομολόγηση πλοίου από την Κρήτη για τη Νάξο

 

 

Επίσημο αίτημα κατέθεσε προς το αρμόδιο Υπουργείο, τους βουλευτές, τον Περιφερειάχη Κρήτης και όλους τους τοπικούς φορείς ο Σύλλογος Ναξίων Κρήτης, τονίζοντας ότι το σχετικό θέμα για τη δρομολόγηση οχηματοαγωγού πλοίου που θα εκτελεί το δρομολόγιο Κρήτη - Νάξος και το αντίστροφο, έχει απασχολήσει πολλές φορές τους ίδιους αλλά δεν υπήρξε ποτέ ανταπόκριση από τις αρμόδιες αρχές. Όπως τονίζουν σε σχετική επιστολή

"Θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε το πάγιο αίτημα του συλλόγου μας.

Ο σύλλογος Ναξίων Κρήτης συστάθηκε το 2006 και αριθμοί 200 τακτικά μέλη και τις οικογένειές τους ,μέλη των οποίων η καταγωγή είναι από την Νάξο και έχουν μόνιμη κατοικία στην Κρήτη, επίσης 100 και πλέον μέλη, Νάξιους οι οποίοι φοιτούν στα πανεπιστήμια της Κρήτης.

Το αίτημα μας είναι η ακτοπλοϊκή σύνδεση Κρήτης- Νάξου με οχηματαγωγό πλοίο.

Επανειλημμένως, το έχουμε ζητήσει με επιστολές μας στους αρμόδιους Υπουργούς, Περιφερειάρχες, Δημάρχους και ακτοπλόους χωρίς μέχρι τώρα κανένα αποτέλεσμα.

Πρόκειται για αίτημα το οποίο δεν αφορά αποκλειστικά την δική μας  εξυπηρέτηση στις μετακινήσεις μας από και προς την Κρήτη η οποία γίνετε μόνον μέσω Πειραιά πράγμα δυσβάστακτο οικονομικά αλλά και την καλύτερη τουριστική  διακίνηση μεταξύ των νησιών μας.

Θα θέλαμε επίσης να τονίσουμε το οικονομικό όφελος που θα είχαν τα νησιά μας από την απευθείας μεταφορά των αγροτικών και κτηνοτροφικών προϊόντων των  οποίων και τα δύο νησιά έχουν  μεγάλη παραγωγή. Ας μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για δύο νησιά τα οποία ακόμη στηρίζονται οικονομικά και στον πρωτογενή τομέα.

Ελπίζουμε ότι το αίτημα μας θα μελετηθεί με την δέουσα προσοχή και σύντομα θα έχουμε τη χαρά να ανακοινώσουμε στου φίλους των νησιών μας την πολυπόθητη ακτοπλοϊκή τους σύνδεση".

 

Πηγή

Link to comment
Share on other sites

Φέτος στα δρομολόγια του Flying Cat 4 δεν έχει καμία προσέγγιση στην Ίο, που συνήθως την χαμηλή περίοδο πάντα την είχε!! Παλιότερα την είχε και το καλοκαίρι αλλά τα τελευταία δυο χρόνια δεν έπιανε καθόλου μιας και γέμιζε χωρίς την προσθήκη της Ίου. Σε αντίθεση με φέτος το καλοκαίρι που θα είναι το Highspeed 5 στη γραμμή, θα πιάνει και Ίο λόγω μεγαλύτερου πρωτοκόλλου

Link to comment
Share on other sites

Μετά από αίτημα των τοπικών παραγόντων της Νάξου που συζητήθηκε στο χθεσινό ΣΑΣ, το Highspeed 5 θα προσεγγίζει 3 φορές την εβδομάδα (Παρασκευή-Κυριακή & Δευτέρα), τη Νάξο, αντί για την Ίο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...