Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα και αύριο δεν θα γίνουν τα δρομολόγια του Σαντορίνη Παλλάς εξαιτίας της μηχανικής βλάβης που το ταλαιπωρει εδώ και 4 ημέρες! Να φανταστώ οι επιβάτες θα λάβουν κάποιου είδους αποζημίωση από την εταιρεία πέρα για τη ταλαιπωρία που έχουν υποστεί είτε με καθυστέρηση στο δρομολόγιο, είτε με την ακύρωση του δρομολογίων του?? 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προφανώς και θα λάβουν όσοι δεν επιθυμούσαν να προωθηθούν στην Σαντορίνη με άλλο πλοίο/ταχύπλοο ή να αλλάξουν τις ημερομηνίες!

Η μειωμένη ταχύτητα ωστόσο εφόσον έχει ανακοινωθεί και είχαν τροποποιηθεί τα δρομολόγια δεν είναι λόγος αποζημίωσης του συνόλου των επιβατών. Άλλα κι άλλα ταχύπλοα ταξιδεύουν εβδομάδες με χαμηλότερες ταχύτητες απο τις υπηρεσιακές τους και δεν μας καίει τόσο... 

Link to comment
Share on other sites

Πολλάκις έχουμε αναφερθεί και σε άλλες περιπτώσεις που ταχύπλοα ταξιδεύουν με μειωμένη ταχύτητα ειδικά όταν είναι επί ήμερων φαινόμενο (δείτε φέτος τα δρομολόγια της Seajets τον Απρίλιο-Μάιο από Πειραιά Μύκονο Νάξο Σαντορίνη, που γινόντουσαν με το Νάξος Τζετ και το Πάρος Τζετ και υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις)!!!

Σήμερα το Σαντορίνη Παλλάς φαίνεται στο σύστημα να έχει επιστρέψει στα αρχικά τα ωράρια αλλά στη πράξη δεν τηρείται κάτι τέτοιο, μιας και συνεχίζει να ταξιδεύει με τρεις μηχανές!! Όποτε το αναθεωρημένο ωράριο που έλεγε η ανακοίνωση της Minoan Lines μέχρι την αποπεράτωση της βλάβης πήγε στα κάδο αχρήστων!!

Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν υπάρχει κάποια επίσημη ενημέρωση μέχρι στιγμής για το καθυστερημένο απόπλου του Σαντορίνη Παλλάς σήμερα από το Ηράκλειο, να πούμε ότι οφείλεται σε πρόβλημα με το καταπελτη των οχημάτων!! 

Link to comment
Share on other sites

Ξανά εμφανίζει το σύστημα ότι το Σαντορίνη Παλλάς ταξιδεύει με το αναθεωρημένο πρόγραμμα λόγω της βλάβης, αλλά δυστυχώς ούτε αυτό τηρείτε!! Έφυγε κατά τις 20:30 σήμερα από τη Σαντορίνη αντί για τις 19:20, οπότε η άφιξη του στο Ηράκλειο αναμένεται στις 23:00!! 4 ώρες καθυστέρηση από το αρχικό του δρομολογιο!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σήμερα το πρωί αναχώρηση του superferry από Ηράκλειο με πάνω από 1000 άτομα!

Τα 650 με προορισμό την Σαντορίνη.

Ίσως από τις πιο σωστές κινήσεις του φετινού καλοκαιριού ξεφεύγοντας από τον ανταγωνισμό της Ραφήνας και δίνοντας στην εταιρεία τροφή για σκέψη και για νέους προορισμούς.

 

Edited by proud_ionian
move
Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά εκτιμώ οτι η αναχώρηση των 9.30 έχει πολλαπλλα πλεονεκτήματα απο αυτή των 7.40 που θα έχει σύντομα. 

Και αυτο διοτι με την αναχωρηση των 9.30 ελκυει πιο ευκολα κοσμο απο Χανιά και Ρέθυμνο. Άλλο να ξεκινάς στις 5 από τα Χανιά και άλλο να ξεκινάς στις 7. Η ημερήσια εκδρομή που έκανα στην Σαντορίνη πρόσφατα δεν ήταν καθόλου κουραστική. Ίσως να επρεπε να φύγει μιση ωρα νωριτερα απο Σαντορίνη αλλά αυτό είναι αμελητέο.

Μακαρι να το σκεφτουν και να διατηρήσουν το 9.30

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι εγώ μαζί σου, Νίκο. Κι εμένα με βόλεψε πάρα πολύ η αναχώρηση 9:30 από Ηράκλειο και στα 2 ταξίδια που έκανα φέτος με τα SUPERFERRIES. Αν ήταν 2 ώρες νωρίτερα θα τα έπαιρνα μεν και πάλι, αλλά τώρα ήταν πιο ξεκούραστα τα ταξίδια μου. Και στις 2 περιπτώσεις κέρδισα 2 ώρες παραπάνω στα νησιά, και δεν έτρεχα να προλάβω το καράβι. Επιπλέον, 10 το βράδυ που φτάνει Ραφήνα δεν είναι αργά ιδίως τώρα το καλοκαίρι. Πολύ άνετη είναι η ώρα άφιξης. :)

Link to comment
Share on other sites

Το κυρίως πρόβλημα είναι οι επιστροφές της "εκδρομής" από τη Σαντορίνη που υποχρεώνουν το πλοίο να μένει στον Αθηνιό αρκετή ώρα, με αποτέλεσμα να παραπονούνται, δικαίως, οι υπόλοιποι επιβάτες. Και το 10 στη Ραφήνα, συν μια καθυστέρηση κάπου, είναι στα όρια του καλού. 

Προφανώς για να θέλουν το 7.40 θα υπάρχουν καλοί λόγοι, ίσως πιο σημαντικοί από τα παραπάνω.  

Link to comment
Share on other sites

Τότε που το θέλανε, το θέλανε για να έχουν καλύτερο ανταγωνισμό με τους άλλους παίκτες. Όπως αποδείχθηκε έπαιξαν μόνοι τους μπάλα και πήγαν πολύ καλά, και εκτιμώ οτι πήγαν πολύ καλύτερα απο το αν έφευγε 7:40. οπότε πλέον δεν υπάρχει λόγος κατ εμέ. Αποδείχθηκε το πλεονέκτημα της αναχώρησης των 9:30

Link to comment
Share on other sites

Οι οποίοι ποίοι ακριβώς είναι ? Να μπεί η Ίος και στο ανέβασμα ?  Γιατί και στα νησιά της γνωστής γραμμής Α-Τ-Μ είναι πολύ ευχαριστημένοι κάτοικοι κ επισκέπτες που περνάει πιο αργά βαπόρι και μπορούν να κάνουν είτε δουλειές είτε την τελευταία τους βόλτα μέχρι το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Όντως η αναχώρηση από Ηράκλειο στις 9:30 είναι αρκετά καλή γιατί εγώ που ήρθα από Ρέθυμνο σήμερα το πρωί δεν αναγκαστικά να ξυπνήσω ξημερώματα.Παντως έως τώρα στο πλοίο έχει ανέβει και κατέβει πολύ κόσμος και στην Πάρο και στην Σαντορίνη.Δεν ξέρω εάν αυτό που ακούστηκε για την γραμμη για όλο το χρόνο εάν θα έχει επιτυχία αλλά πιστεύω ότι η αναχώρηση από Ηράκλειο πρέπει να παραμείνει στις 9:30.

Edited by Themis Prevenios
Link to comment
Share on other sites

Γενικότερα για κάποιο ανεξήγητο λόγο υπάρχει μία λογική ότι πρέπει να φεύγουν όλα τα πλοία την ίδια ώρα για να υπάρχει ανταγωνισμός και ότι η μόνη καλή πρωινή ώρα αναχώρησης από τα βασικά λιμάνια είναι 7-8. Συμφωνώ με όλους ότι είναι καλύτερη ώρα το 9.30, οι μόνοι λόγοι που θα καταλάβαινα να γίνει 7.40 είναι ή ότι η πλειοψηφία των επιβατών του πάνε στη Σαντορίνη για μονοήμερη εκδρομή στη Σαντορίνη και άρα πρέπει να κερδίσουν τη μέρα, ή ότι το χειμώνα είναι καλύτερο να φτάνει νωρίτερα στη Ραφήνα (γιατί το καλοκαίρι θεωρώ ότι έφευγε σε πολύ καλές ώρες από τα νησιά για Ραφήνα ως τελευταίο για πίσω). Και μήπως αυτό να δώσει και λίγη τροφή για σκέψη για τις ώρες αναχώρησης από Αθήνα (ειδικά τις απανωτές από Ραφήνα) που καμία εταιρεία δεν θέλει να φεύγει πριν τις 7 και μετά τις 8. Γιατί δηλαδή να μην ισχύουν τα ίδια περί ξεκούραστου ταξιδιού κλπ και από Πειραιά/Ραφήνα..;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 9/30/2018 at 6:02 PM, Champion Jet_2 said:

Άνοιξαν τα πλάνα του πλοίου για το ερχόμενο έτος από Ηράκλειο για Κυκλάδες!Τα δρομολόγια ξεκινάνε από τις 25 Απριλίου κάθε Τρίτη Πέμπτη Ηράκλειο Σαντορίνη και επιστροφή και κάθε Παρασκευή Κυριακή από Ηράκλειο για Σαντορίνη Πάρο Μύκονο και επιστροφή έως 14/05.Από 15/05 Θα πραγματοποιεί καθημερινά δρομολόγια από Ηράκλειο για Σαντορίνη Πάρο Μύκονο εκτός Τετάρτης που θα φτάνει έως Σαντορίνη!Ουσιαστικά αφήνουν έξω την Ίο και το δρομολόγιο έως Σαντορίνη που γινόταν κάθε Κυριακή μετατίθεται την Τετάρτη!

Θα προσεγγίζει και την Ίο κάθε Σάββατο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εχει ακούσει κανείς αν θα σταματήσει νωρίτερα τα δρομολόγια της η Golden Star Ferries απο Ηράκλειο - Κυκλάδες - Ραφήνα ????

Ξέραμε οτι τα δρομολόγια θα είναι μέχρι 31 Οκτωβρίου και αυτό λεει στο site της. Αλλα μπαίνω να βγάλω εισητήριο στο σύστημα κρατήσεων τους και με μεγάλη μου έκπληξη βλέπω οτι απο Δευτέρα 22 Οκτωβρίου ΔΕΝ έχει.....

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ποιο μπορει να ειναι το σκεπτικό μιας τέτοιας προσθήκης. Ειναι πιθανό το Ρέθυμνο να εχει περισσότερη κίνηση απο το Ηράκλειο; μήπως το κανει απλώς για να κοντράρει κάποιο παρόμοιο δρομολόγιο της seajet?

Link to comment
Share on other sites

Στο μεσο της αποστασης απο τα ξενοδοχεια Χανιων και Ηρακλειου ( και 2 αεροδρομιων ) γιατι οχι; Λογικα τα Χανια εχει παρα πολλες κλινες.. + Ρεθυμνο + Ηρακλειο

Edited by wysiwid
Link to comment
Share on other sites

Αν δεν υλοποιήσουν τον προγραμματισμό, κακό του κεφαλιού τους θα κάνουν. Το Ρέθυμνο έχει πολύ μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, με πλήθος τουριστών, ενώ από Αγία Μαρίνα/Πλατανιά κλπ όπου βρίσκονται οι μεγάλες αντίστοιχες μονάδες των Χανίων, απέχει 40 λεπτά max (πόσο μάλλον από Γεωργιούπολη κοκ). Οπότε, συνυπολογιζομένων και των Ελλήνων επισκεπτών, η κίνηση είναι μάλλον εξασφαλισμένη. Το Ηράκλειο θα εξακολουθήσει να έχει την κίνησή του τις υπόλοιπες ημέρες.

Τώρα βέβαια, εγώ μιλώ για επιβάτες. Τι έγινε το καλοκαίρι από το Ηράκλειο με φορτηγά/νταλίκες ή τι δυναμικό έχει αντιστοίχως το Ρέθυμνο, αγνοώ,

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι 40λεπτα η Αγια Μαρίνα απο το Ρέθυμνο. 1 ωρίτσα την θέλεις. Αλλα σιγουρα ειναι καλύτερο απο το 2.5 ωρες να πας Ηράκλειο ειδικα οταν η ωρα αναχώρησης του πλοίου ειναι στις 7μιση. Το εχω αναφερει ξανά άλλωστε.

On 8/22/2018 at 3:18 PM, Nikos_Chania said:

Προσωπικά εκτιμώ οτι η αναχώρηση των 9.30 έχει πολλαπλλα πλεονεκτήματα απο αυτή των 7.40 που θα έχει σύντομα. 

Και αυτο διοτι με την αναχωρηση των 9.30 ελκυει πιο ευκολα κοσμο απο Χανιά και Ρέθυμνο. Άλλο να ξεκινάς στις 5 από τα Χανιά και άλλο να ξεκινάς στις 7. Η ημερήσια εκδρομή που έκανα στην Σαντορίνη πρόσφατα δεν ήταν καθόλου κουραστική. Ίσως να επρεπε να φύγει μιση ωρα νωριτερα απο Σαντορίνη αλλά αυτό είναι αμελητέο.

Μακαρι να το σκεφτουν και να διατηρήσουν το 9.30

 

Link to comment
Share on other sites

Η Golden Star Ferries συνεχίζει να αγνοεί προκλητικά τη Νάξο σύμφωνα με το Naxos press

Quote

Ουσιαστικά είναι η απάντηση των αδελφών Στεφάνου, στην κίνηση του Ηλιόπουλου να μπει κι αυτός με δικό του καράβι στη γραμμή από τη Ραφήνα έως Ηράκλειο μέσω Κυκλάδων (Άνδρου – Τήνου – Μυκόνου – Πάρου – Ίου – Σαντορίνη) και με το Aqua Blue…Και βέβαια άμεσα γεννάται η απορία σε όλους εμάς τους Ναξιώτες Γιατί η οικογένεια Στεφάνου αγνοεί τη Νάξο; Το έκανε και πέρυσι, όταν μάλιστα είχε μιλήσει στο ραδιόφωνο του Aegean Voice 107.5 «Η Φωνή του Αιγαίου» και ενώ βρίσκονταν σε ανοιχτή κόντρα με τον Ηλιόπουλο, τονίζοντας ότι εάν δρομολογηθεί το πλοίο στο Ρέθυμνο θα προστεθεί η Νάξος. Πέρυσι, το Ρέθυμνο δεν μπήκε. Φέτος μπήκε. Πέρυσι, η δικαιολογία ήταν ότι με την ένταξη της Νάξου αυξάνεται κατά μία ώρα περίπου το συνολικό δρομολόγιο του πλοίου…

Φέτος; Γιατί δεν μπήκε; Η απάντηση που ενδεχομένως θα πάρουμε στην απορία είναι «μα έχουμε σύνδεση με το SuperRunner»… Το ίδιο άλλωστε αναμένεται να κάνει και η Sea Jets με το Aqua Blue και τη δικαιολογία του Tera Jet η άλλου ταχύπλοου (Champion Jet 1)…Όμως, αυτό που ενδεχομένως να ξεχνάμε οι αγαπητοί ακτοπλόοι είναι τα 30 περίπου ευρώ λιγότερο (διαφορά) που υπάρχουν ανάμεσα στα συμβατικά και τα ταχύπλοα… Εκτός κι εάν θεωρούν ότι οι Ναξιώτες είναι οι πιο πλούσιοι Κυκλαδίτες και δεν έχουν ανάγκη…

Και επίσης να τους θυμίσουμε, ότι μπορεί το καλοκαίρι η Νάξος να μην είναι Σαντορίνη ή Μύκονος για τους ξένους που κατεβαίνουν από Κρήτη, όμως η Νάξος διαθέτει την μεγαλύτερη φοιτητική παροικία στη Κρήτη απ όλες τις Κυκλάδες με περίπου 400 φοιτητές αυτή τη στιγμή και βέβαια η εμπορική σχέση ανάμεσα στα δύο νησιά ξεπερνάει κάθε άλλο…

Μήπως λοιπόν κρύβεται κάτι άλλο; Συν τοις άλλοις, έχει ειπωθεί ότι από επίσημα χείλη και χέρια η οικογένεια Στεφάνου έχει πάρει επιστολές για να ενταχθεί η Νάξος στο εν λόγω δρομολόγιο. Άρα; Τι συμβαίνει;

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...