Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Αναρτημένα πλέον τα δρομολόγια του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ΠΑΛΑΣ

Screenshot_20210409_020101.thumb.jpg.224a6924394a402a22602d3847d27cd8.jpgScreenshot_20210409_020026.thumb.jpg.1e3bc48fe8516784cc0f0dc5aea7bffe.jpgScreenshot_20210409_015918.thumb.jpg.cadfd4f5fa77f99827bb8063b1bfb9b4.jpgScreenshot_20210409_015852.thumb.jpg.546a0b49c03fab228b1ef12e61f58648.jpg

Η διαφορά για την κάλυψη του χρόνου της Τηνου είναι στο κατεβασμα το τμήμα Νάξος - Θηρα (1:30 αντι 1:35) και στο ανεβασμα ειναι στο Σύρος - Πειραιάς (2:40 αντι 3:00). 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 487
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θεωρώ γενικά αρκετά αντιεμπορικα τα δρομολόγια του. Πέραν της ενδονησιωτικης μετακίνησης, τα ωράρια από τη Μύκονο και μετά δεν είναι δελεαστικά. Για Παρο κανεις την ίδια ώρα με το να επιλέξεις το Δήλος με σαφώς χαμηλότερο ναυλο στο εισητηριο. Ακόμα και στις επιστροφές προς Πειραιά τα ωράρια δεν είναι ιδανικα. Πάντα την Μύκονο την σκουπίζει αυτό που περνάει τελευταίο το απόγευμα.

Link to comment
Share on other sites

Για το Island Hopping υπαρχει και η Seajets,οι ώρες πάντως ειναι βολικες για οποιον δε θελει να ξυπνάει προυνό προυνό η οποιον χάσει πλοιο 😛 Ξέρουμε απο που θα (θελανε να) αναχωρεί?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Έψαξα για τις ώρες αφιξοαναχωρησης του hs4 από Ηράκλειο αλλά δεν υπάρχει πουθενά.μηπως έχουμε ιδέα που και αν έχουν ανακοινωθεί;

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
On 8/13/2021 at 12:20 AM, hayabusagr said:

Στο αρχιπελαγος γράφτηκε πως τις επόμενες θα κατηφορισει προς Κρήτη για να παίξει μπάλα στη σύνδεση της με τη Σαντορίνη. Ισχύει άραγε; 

Δεν είναι υπερβολή τοσα πλοία να συνδέουν Σαντορίνη με Κρήτη ενώ σε άλλες συνδέσεις υπάρχουν τρομερές ελλείψεις;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι νομίζω αποτέλεσμα του πόσο καλά δουλευςι η seajets τα πλοία και το δίκτυο της. Δηλαδή υπάρχουν τόσα πλοία γιατι υπάρχει και αντίστοιχο έργο. Ενδεικτικά να πω ότι στη Σαντορίνη πέρα από τον πολύ κόσμο που έρχεται και φεύγει καθημερινά από και προς Κρήτη, υπάρχουν δεκάδες λεωφορεία με σήμανση για το κάθε πλοίο και τη γλώσσα του γκρουπ που θα μπει μέσα αλλά  και παμπολλα άτομα (αν είναι της ίδιας της εταιρείας ή των πρακτόρων δεν το ξέρω) με μπλουζάκια seajets σε διάφορα σημεία-κλειδια που καθοδηγουν τον κόσμο κλπ. 

Γενικά δηλαδή σου δίνει την εντύπωση ότι έχει γίνει (και πράγματι πρέπει να ισχύει αυτό) μια φοβερή προεργασια όλο το χειμώνα και όλα είναι οργανωμένα μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. 

Κάτι παρόμοιο από άλλη εταιρεία όσο έμεινα δεν είδα, παρόλο που και τα άλλα πλοία δουλεύουν καλά (και το super Express αλλά ακόμη περισσότερο το Δήλος)

 

 

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Αυτό που είδες είναι στο πλαίσιο των εκδρομών που διοργανώνονται για τα πλοία της γραμμής Κρήτης Σαντορίνης και πληρώνονται έξτρα μέσα στο πλοίο. Τα άλλα πλοία που αναφέρεις δουλεύουν με απλούς επιβάτες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σκεφτόμουν ότι φέτος στην γραμμή Ηράκλειο - Κυκλάδες(μέχρι τη Μύκονο εννοώ) από την πλευρά της Seajets, έχουμε δεί τα Naxos Jet, Power Jet, Paros Jet, Superrunner Jet και θα δούμε και το Champion Jet 1. Ξέχασα κανένα? Πρέπει να είναι κάποιου είδους πανελλήνιο ρεκόρ να έχεις 5 πλοία της ίδιας εταιρείας, στην ίδια γραμμή σε μία δρομολογιακή περίοδο. Κοινός παρονομαστής των άνωθεν πλοίων τους καλοκαιρινούς μήνες, είναι η μη τήρηση των ωραρίων. Ειδικά ο Powerόσαυρος:D, δεν πρέπει να έχει έρθει όλο το καλοκαίρι, ούτε μία φορά στην ώρα του στη Μύκονο. Η μία ώρα καθυστέρηση στανταράκι, αν πιάσει και κανένας αέρας είχαμε και δίωρες καθυστερήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που έχω παρατηρήσει εγώ είναι ότι ενώ πέρυσι το πλοίο έβγαζε τα ταχύτητα 31-32 μίλια στο σκέλος Ηράκλειο έως Μύκονο φέτος μετά βίας πατάει τα 30.Ειδικά μετά το ατύχημα στη Σαντορινη με το T-Foil κυμαίνεται συνήθως στα 27-30 μίλια 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Just now, MILTIADIS said:

Ρισκαροντας τις ικανοτητες μου εις τις προφητειες(οπως ειχε πει κ ο προεδρος)θα κανω την προβλεψη οτι αρκετα απο τα ταχυπλοα που βλεπουμε δηλωμενα φετος για δρομολογια ΔΕΝ θα τα εκτελεσουν ποτε λογω της καταστασης που θα εχει διαμορφωθει τους επομενους μηνες στις τιμες των καυσιμων.

Bonus ποντους απο την διαφαινομενη απουσια Ρωσων τουριστων φετος οι οποιοι ειναι βασικοι "αιμοδοτες" στην συγκεκριμενη γραμμη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Εγώ θα πόνταρα στο Πειραιά-Μήλο-Χανιά και στο Κύδων Παλλάς. Με την αποχώρηση της ASL και τον κόσμο που θα μεταφέρει στο νησί, μόνο τα παλιά παλάτια έχουν την δυνατότητα να τον απορροφήσουν αποτελεσματικά είτε στις αμέτρητες αεροπορικές, είτε στα μεγαλύτερα σαλόνια τους. Ο χώρος της πισίνας με τη ντίσκο και στα παλιά και στα νέα, τον ίδιο κόσμο εξυπηρετούν. Θεωρώ πως στα νυν Κνωσσός/Φαιστός η κίνηση της Μήλου θα τα κάνει να δείχνουν φίσκα, ακόμα και αν δεν είναι και να βγαίνουν μουρμουρες από τους επιβάτες για ελλείψεις χώρων κτλ. 

Link to comment
Share on other sites

Από τι βλέπω τις Πέμπτες τουλάχιστον στο σύστημα της Minoan έχει αφαιρεθεί η Σύρος γνωρίζει κάποιος γιατι;

Edited by Angela
Link to comment
Share on other sites

Από ότι με ενημερωσε πράκτορας στην Σύρο τουλάχιστον αυτο γνωρίζει μου είπε ότι Δευτέρα Τρίτη θα έχει κανονικά Σύρο και Νάξο ενώ Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυριακή θα έχει Μύκονο Πάρο Νάξο Θήρα Ηράκλειο 

Αφού πλέον θα πηγαίνει απευθείας 4 ημέρες την εβδομάδα από και προς Μυκονο χωρίς Συρο βλέπω άμα μπει το        Hellenic Highspeed  να το συμφέρει παραπάνω η Τηνος 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

 Δρομολόγια των Μινωικών Γραμμών Πειραιάς-Μήλος-Χανιά για το καλοκαίρι του 2022 θα ξεκινήσουν από τις 14 Ιουλίου κάθε Πέμπτη και Σάββατο. Ένα επιπλέον δρομολόγια είναι προγραμματισμένο  για την  Κυριακή 21 Αυγούστου.

Link to comment
Share on other sites

Η Minoan Lines θα πραγματοποιεί αυτές τις ημέρες τις προσεγγίσεις στη Μήλο, να σημειώσω ότι από Πειραιά θα γίνονται με τα πλοία του Ηρακλείου και οι επιστροφές θα γίνονται με το πλοίο από τα Χανιά. Οπότε κάποιος που θέλει να επισκεφτεί τη Κρήτη από τη Μήλο, για να επιστρέψει στο Μήλο θα πρέπει να οδηγήσει κάποια χιλιόμετρα στο οδικό δίκτυο της Κρήτης.

Link to comment
Share on other sites

Λογική αυτή η εξέλιξη μιας και το Κυδων, στην διαδρομή προς Χανιά φτάνει στο ύψος της Μήλου κάπου στη 1 τα μεσάνυχτα, ενώ τα Κνωσσός/Φαιστός τα ιμιτασιόν, στα ημερήσια δρομολόγιά τους κάπου στις 2 το μεσημέρι. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ακυρώθηκαν όπως βλέπω στο σύστημα κράτησεων τα δρομολόγια του Naxos Jet από Ηράκλειο προς Σαντορίνη για όλη τη καλοκαιρινή σεζόν και θα μείνει μόνο με τα 3 δρομολόγια την εβδομάδα του Ρεθύμνου...Δε μου κάνει περιέργεια γιατί για παράδειγμα το Santorini Palace σήμερα πήρε μόνο 60 επιβάτες και 2 ΙΧ από Σαντορίνη για Κρήτη...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Από 10/10 το Superrunner Jet στη θέση του Power Jet στα δρομολόγια από Ηράκλειο για Κυκλάδες. Μέχρι τις 17/10 θα κάνει όλο το δρομολόγιο μέχρι τη Μύκονο και από 18/10 - 30/10 θα κάνει μόνο το σκέλος Ηράκλειο Σαντορίνη 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εγκρίθηκε χθες η δρομολόγηση του Thunder στη γραμμή Ηράκλειο Κυκλάδες Πειραιά με ώρα αναχώρησης από το Ηράκλειο στις 7:00 και από Πειραιά στις 9:00. Κάθε Τετάρτη θα έχει λογικά ρεπό στο Ηράκλειο ή θα κάνει ένα δρομολόγιο μέχρι τη Μύκονο και θα επιστρέφει στο Ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...