Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Ειναι ετοιμες 5 MTU που θα μπουν κατα πασα πιθανοτητα στο Αιολος Κεντερης (2) και Αιολος Εξπρες ΙΙ (3).

Και ποιες MTU θα ειναι αυτες ? Ξερει κανεις τον τυπο ? Εχουν παραγγελθει ?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομιζω και ο Κεντερης θα ταξιδευει κομμενος. Γυρω στα 30-32.

Για τους Αιολους ισως ποιο πετυχημενη θα ειναι μια παρομοιωση τους με το Μπλου Σταρ Ιθακη σε ταχυτερη εκδοση μια και η εταιρια εχει αποφασισει να μην τα ταξιδευει με το διπλασιο ναυλο απο ενα συμβατικο αλλα μονο με 20 η 25% προσαυξηση.. Λιγο ποιο πανω δηλαδη απο το Ιθακη που ειναι νομιζω 15% πανω σαν νεοτευκτο.

Κατω οι ταχυτητες κατω και οι τιμες γιατι αλλιως ουτε οι τζαμπατζηδες δε θα εμπαιναν :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην τελευταία ΣΑΣ (που ακόμα περιμένουμε τισ ανακοινώσεις του Υπουργείου) εγκρίθηκε δρομολόγιο του Κεντέρης από Πειραιά-Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη και επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Στο topic της Χίου Μυτιλήνη είχε γράψει ο steven

όσο για τα Αίολος και Αιολος2 δεν πιστεύω πως θα δρομολογηθούν ούτε φέτος εκτός και αν όλη η ιστορία με τις μηχανές έγινε για να παροπλιστούν τα πλοία επειδή δε συνέφερε να ταξιδεύουν

Επειδή είχε φτάσει ο κόμπος στο κτένι, με τα έξοδα των καύσιμων των ταχύπλοων και ειδικότερα του Αίολου Κεντερη, και όχι ότι είχαν μηχανολογικά προβλήματα τα πλοία!!! Στο Κεντερη δεν υπήρξε το παραμικρό πρόβλημα στις Pielstick μηχανές τα τελευταία 3 χρόνια που ταξίδευε, σε αντίθεση με τους αεροστρόβιλους!! Όσο και τα πρώτα δυο χρόνια υπήρχαν μικροπροβλήματα που λυνόντουσαν στις διανυκτέρευσης του πλοίου από συνεργείο της Pielstick!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Πόσα καλοκαιρία θα περάσουνε μέχρι να ρθούνε οι μηχανές, έχει ο Θεός. Εμείς να είμαστε καλά. Εξάλλου είναι νωρίς ακόμα να βγει μπαρότσαρκα κι αυτό. Μέχρι τον Ιούλιο έχουμε 2,5 μήνες μπροστά. Μέχρι τότε φτιάχνουμε καινούριο ΚΕΝΤΕΡΗ που λέει ο λόγος.

Link to comment
Share on other sites

Στην ενημέρωση που ειχει κάνει η εταιρία σχετικά με τη διάθεση των χρημάτων από την πρόσφατη αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου αναφέρεται πως το κόστος για την αντικατάσταση των μηχανών του Κεντέρη θα ήταν 2,5 εκατ. ευρω και θα γινόταν φέτος

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Σημερα που ρωτησα εδω μου ειπανε οτι ο Κεντερης θα μπει απο Ιουνιο στην Παροναξια.

Για τους δυο μικρους ΑΙΟΛΟΥΣ μου ειπαν οτι μαλλον δεν θα ταξιδεψουν ουτε φετος:eek:

Link to comment
Share on other sites

Εδω και 2 βδομαδες ξεχναω να γραψω οτι ο Κεντερης μας φευγει συντομα (ισως και μεσα στην αλλη βδομαδα) για τα ναυπηγεια της Fincantieri που αναλαβανε την αλλαγη των μηχανων. Αντε με το καλο να μας ξαναρθει και σιδερενιος. Αφου δε μπορει να ερθει με λιγοτερη καταναλωση ας ερθει με λιγοτερες ζημιες :(:D

Link to comment
Share on other sites

δύο ερωτήσεις φίλε neptune (και όποιος άλλος ξέρει φυσικά :( )

1. Είχε ζημιές ο Κεντέρης? Γιατί εγώ δεν θυμάμε κάτι σοβαρό να έπαθε... Αλλά να μου πεις γιατί τις αλλάζουν?!

2. Οι καινούργιες μηχανές είναι ίδιου τύπου με τις παλιές? Δλδ ίδια κατανάλωση, ίδια ταχύτητα? Είχε ακουστεί ότι φέτος θα πηγαίνει πιο αργά (30-32), όπου πάει?

Link to comment
Share on other sites

Εδω και 2 βδομαδες ξεχναω να γραψω οτι ο Κεντερης μας φευγει συντομα (ισως και μεσα στην αλλη βδομαδα) για τα ναυπηγεια της Fincantieri που αναλαβανε την αλλαγη των μηχανων.

Να ρωτήσω τις παλιές μηχανές του Κεντερη, τι θα τις κάνουν?? Θα τις πουλήσουν πουθενά ή θα τις κάνουν ανταλλακτικά για τους δυο μικρούς Αιολους??

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον ανταλλακτικα για τους μικρους θα γινουν...

Ο Κεντερης θα μπορει να πιασει την ιδια ταχυτητα αλλα δεν ξερω αν για λογους καταναλωσης τις ξανανοιξουν.

Link to comment
Share on other sites

Παντως αν παει για επισκευη στην Ιταλια καλο Ιουλιο θα πιασουμε για να το δουμε στην παροναξια(εαν το επιτρεπει η τιμη του πετρελαιου μεχρι τοτε)

Link to comment
Share on other sites

Εδω τα ναυπηγεια υπολογιζουν ταχυτητες πριν καν φτιαχτει το βαπορι...

Αλλωστε ολα γυρω απο μια θεωρια ειναι. Αν οι μηχανες ειναι ιδιας ιπποδυναμης με τις παλιες τοτε ποιος ο λογος να μην εχει ιδια ταχυτητα το βαπορι.. Παντως οι φαγανες της General Electric δεν κουνιουνται απο το πλοιο αν και νομιζω και εκει ειχε ακουστει οτι πασχει.:mad:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...