Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

Αλλά το ζήτημα που έθεσε ο Π100 παραπάνω παραμένει, αν το RS1 κινείται με ταχύτητες Νήσος Χίος, τότε ποιο προσόν του θα προβάλει ώστε να κερδίσει τον επιβάτη; Όλα αυτά στηρίζονται, βέβαια, στην υπόθεση ότι το Red Sea I θα δρομολογηθεί φέτος Χίο-Μυτιλήνη...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απλά θα είναι ένα αντίβαρο στο ΝΣ. Θα μπορεί να μπει απέναντί του στα δρομολόγιά του και πλέον η ΝΕΛ θα μπορεί να ανταγωνιστεί την ΧΣΓ τόσο σε ταχύτητα όσο και σε ποιότητα...

Αν και το τελευταίο αμφισβητείται...γιατί για πολλούς και ολοκαίνουργιο να ήταν θα προτιμούσαν να πάνε με το συμβατικό και με το πάσο τους παρά καθίμενοι σε μια καρέκλα επί 7 ώρες

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι κοιτάμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος.

Προφανώς και δεν βρίσκω προσωπικά το παραμικρό στοιχείο που να μπορεί να υπερτερεί αυτό το πράμμα σε σχέση με το οποιοδήποτε ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ. Δύο τελείως ανόμοια σκαριά, άρα δεν τείθεται θέμα σύγκρισης.

Το ζήτημα για μένα εξακολουθεί να παραμένει το ΠΟΙΟΣ επιτέλους θα το δρομολογήσει. Η ΝΕΛ:DΗ "πασίγνωστη" Pictor Shipping S.A. με σημαία Μάλτας:confused:Ποιος επιτέλους;:PΓιατί εδώ έχω ακούσει/διαβάσει ότι δρομολογείται στη Μυτιλήνη, στο Ρέθυμνο, στις Δυτικές, στην Παροναξία...Παντού δηλαδή, πράγμα που σημαίνει ότι ο καθένας (και δεν εννοώ τα μέλη του φόρουμ) βγαίνει και λέει ό,τι του κατέβει ή έστω, για να το πω πιο κομψά, ό,τι θα ήθελε να συμβαίνει και με αυτόν τον τρόπο αποσιωπείται αυτό που πραγματικά θα έπρεπε να μας απασχολεί. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τα σινιάλα που φόραγε στα "φουγάρα" έχουν σβηστεί και κάτι μου λέει ότι θα ξαναμπεί η τριήρης.

Υ.Γ.1: Αλήθεια, αυτοί όλοι που τον αναπολούν τον ΚΕΝΤΕΡΗ, είναι αυτοί που για μια ακόμα φορά θα φωνάζουν για τα απόνερά του;

Υ.Γ.2: Όσο κι αν θέλησαν να τον πλασάρουν ως "θρύλο τον θαλασσών" μια ζωή έμεινε ο "θρήνος των θαλασσών" και ψάχνοντας τελικά στα ταχύπλοα που περάσανε από τα νερά μας, αν κάποιο διεκδικεί τίτλο τότε δικαιωματικά τον κερδίζει ένα εκ των HS4 (για τους εσωτερικούς του χώρους) ή το HS5 (για την ταχύτητά του).

Υ.Γ.3: Γι'αυτή την αποτυχημένη σειρά/είδος πλεούμενων δύο φορές μπορείς να πανηγυρίσεις τελικά. Μία όταν τα παραγγέλνεις και μία όταν τα πουλάς...

Link to comment
Share on other sites

αν το RS1 κινείται με ταχύτητες Νήσος Χίος, τότε ποιο προσόν του θα προβάλει ώστε να κερδίσει τον επιβάτη;

Μάλλον το ότι θα είναι το μοναδικό πλοίο που απομένει όταν θα έχει γεμίσει το γκαράζ του Νήσος Χίος και του Μυτιλήνη, κάτι σύνηθες για Αύγουστο Ιούλιο. ;-)

ΑΝ δηλαδή έρθει και ΑΝ δρομολογηθεί Χίο-Μυτιλήνη μάλλον θα μπει για να μαζεύει την παραπανίσια κίνηση. Το μεγάλο του πρόβλημα ήταν πάντα η κατανάλωση. Αν η μείωση της ταχύτητας μειώνει δραστικά την κατανάλωση, μπορεί το εισιτήριο συμβατικού να μην είναι πρόβλημα.

Όσο για το format της "συνεργασίας" με τους ιδιοκτήτες του πλοίου,... εκεί έχεις πολλές επιλογές. Λίγη φαντασία χρειάζεται......

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα αν είναι να δρομολογηθεί στην Ελλάδα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ, τότε η γραμμή που κατά τη γνώμη μου θα σαρώσει, είναι η ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ και όχι η κλασική της ΝΕΛ.Πάντα με το σκεπτικό ότι δεν θα έχουν ταχύπλοο τα Χανιά και να πηγαίνει με πλήρη ταχύτητα...

Ερώτηση: Ένα πλοίο με σημαία κράτους ευρωπαϊκής ένωσης είναι δύσκολο να δρομολογηθεί στην Ελλάδα με το καθεστώς της ναύλωσης?Βέβαια σε αυτή την περίπτωση θα γελάνε όχι μόνο οι γλάροι αλλά και οι καρέτα-καρέτα :eek: αν υπάρχουν ακόμα κάποιες...

Link to comment
Share on other sites

Πλάκα πλάκα αν είναι να δρομολογηθεί στην Ελλάδα ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ, τότε η γραμμή που κατά τη γνώμη μου θα σαρώσει, είναι η ΠΕΙΡΑΙΑΣ-ΧΑΝΙΑ και όχι η κλασική της ΝΕΛ.Πάντα με το σκεπτικό ότι δεν θα έχουν ταχύπλοο τα Χανιά και να πηγαίνει με πλήρη ταχύτητα...

Ερώτηση: Ένα πλοίο με σημαία κράτους ευρωπαϊκής ένωσης είναι δύσκολο να δρομολογηθεί στην Ελλάδα με το καθεστώς της ναύλωσης?Βέβαια σε αυτή την περίπτωση θα γελάνε όχι μόνο οι γλάροι αλλά και οι καρέτα-καρέτα :eek: αν υπάρχουν ακόμα κάποιες...

Αν κανει κανενα τετοιο λαθος η ΝΕΛ και το στειλει στα Χανια τοτε Θα χασει το παιχνιδι στην χιο-μυτηλινη γιατι για κοντρα θα του στειλει ο Βαρδινογιαννης σιγουρα και το Νησος Μυκονος με καθημερινο δρομολογιο μαζι με το Νησος Χιος.

Οποτε μετα....!!!

Link to comment
Share on other sites

Και πες φίλε μου ότι ο κ. Βαρδινογιάννης στέλνει και το Ν. Μύκονος στη ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Τί θα πάει να κάνει εκεί?Να κάνει ανταγωνισμό στο αδερφό του?Σίγουρα θα πάρει ένα μερίδιο από την κίνηση της ΝΕΛ, αλλά τότε το βλέπω πιθανό να ξεσηκωθούν οι κάτοικοι των νησιών (κυρίως της ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ) για οικονομικό στραγγαλισμό της εταιρίας τους.

Επιπλέον μην ξεχνάς ότι τα πλοία αυτά είναι μεν καινούρια αλλά πολυδάπανα.Τρέχουν δάνεια για την κατασκευή τους, ενώ με το πετρέλαιο στα 100+ ευρώ καίνε και πάρα πολύ,οπότε θέλουν μεγάλες πληρότητες για να έχουν ένα λογικό κέρδος.

Επίσης ο μεγάλος ΚΕΝΤΕΡΗΣ αν δρομολογηθεί στα ΧΑΝΙΑ τότε θα πάρει ένα μερίδιο, σε μία γραμμή που η ΝΕΛ δεν έχει παρουσία και που έχει τεράστια κίνηση κυρίως το καλοκαίρι.Αν μάλιστα δεν προλάβει το περισσότερο καλοκαίρι ο ΕΛΥΡΟΣ, τότε βλέπω να κάνει πάρτυ ο ΚΕΝΤΕΡΗΣ απέναντι στα ΛΙΣΣΟΣ :D ή όποιο άλλο παλιό συμβατικό της ΑΝΕΚ είναι στη γραμμή.

Στη ΧΙΟ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ θα κόψει ένα μερίδιο από την ΗSW, αλλά θα πάρει και από τα συμβατικά την ΝΕΛ. Άρα με αυτό το σκεπτικό είναι κατά τη γνώμη μου λάθος κίνηση να τον βάλει τώρα.Έπρεπε να τον βάλει κόντρα στο Ν. Μύκονος όταν πρωτοπήγε για να το διώξει και όχι τώρα που καθιερώθηκε...

Link to comment
Share on other sites

Δεν βλέπω όμως το λόγο γιατί το Κεντέρης να πάει καλύτερα από τα Χαισπιντ στη γραμμή των Χανίων...Προφανως θα κάνουν μια αρπαχτή για τρεις μήνες αλλά σε καμια περίπτωση δεν θα πιάσουν τα νούμερα των Χαισπίντ...

Αλλη η ποιότητα των Αίολων και άλλη των Χαισπιντ και άλλο να κανεις το δρομλόγιο σε 4,5 ώρες και άλλο σε 6,5, εκτός βέβαια και αν βάλουν τιμές συμβατικού, που το βλέπω λίγο απίθανο...Ισως πιο φτηνο από το Χαισπιντ αλλά όχι τιμές συμβατικού...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά νομίζω ότι δεν έχει νόημα η συζήτηση για δρομολόγηση στα Χανιά αυτό ήταν μια υπόθεση που έγινε μέσα στο forum η επίσημη άποψη λέει για Χίο Μυτιλήνη

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα θα πάρει ένα μερίδιο από την κίνηση της ΝΕΛ, αλλά τότε το βλέπω πιθανό να ξεσηκωθούν οι κάτοικοι των νησιών (κυρίως της ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ) για οικονομικό στραγγαλισμό της εταιρίας τους.

Επίσης ο μεγάλος ΚΕΝΤΕΡΗΣ αν δρομολογηθεί στα ΧΑΝΙΑ τότε θα πάρει ένα μερίδιο, σε μία γραμμή που η ΝΕΛ δεν έχει παρουσία και που έχει τεράστια κίνηση κυρίως το καλοκαίρι.

Θα μου επιτρέψεις μιά μικρή διόρθωση. Η ΝΕΛ είναι μια Ναυτιλιακή εταιρεία, εισηγμένη στο ΧΑΑ, συμφερόντων Απ. Βεντούρη με έδρα την Μυτιλήνη. Το "εταιρία τους" δεν το καταλαβαίνω και δεν ισχύει. Παλιότερα ναι, όχι όμως και τώρα. Σίγουρα οι Μυτιληνιοί επιθυμούν την υπάρξη της ΝΕΛ, όχι όμως γιατί είναι δική τους εταιρία, αλλά γιατί ξέρουν πολύ καλά το τι θα γίνει εάν εκλείψει η ΝΕΛ και αποκτήσει το μονοπώλιο άλλη εταιρεία. Όσον αφορά τα περί ξεσηκωμού...άστα καλύτερα. Είδαμε τον ξεσηκωμό όταν δρομολογήθηκε το Μύκονος. Και μη μου πείς ότι εάν πχ έβαζε η BSF το BS1 ή τον Διαγόρα, θα έπαιρναν τα ντουφέκια. Χορούς και πανηγύρια θα έστηναν.

Όσον αφορά την πιθανολογούμενη δρομολόγηση του RED SEA I στα Χανιά, νομίζω ότι θα παραμείνει για πάντα φημολογία. Αφενός το φέτος δεν είναι πέρυσι...και αφετέρου τα Χανιά δεν είναι Παροναξία ή Ρέθυμνο. Δεν νομίζω ότι στα Χανιά μπορεί να δρομολογηθεί πλοίο για 1 και 2 μήνες, αλλά για όσους μήνες ορίζει ο νόμος. Άσε που είναι νωπά ορισμένα γεγονότα και οι "σύντεκνοι" της Sea Star δεν μπορούν να τα ξεχάσουν σε 3-4 μήνες. Και η ΑΝΕΚ στην κόντρα με το ΑΡΙΑΔΝΗ, έδειξε ότι υπερασπίζεται την γραμμή πάση θυσία...έστω και αν "ματώνει" προσωρινά. Και αντέχει να "ματώνει προσωρινά". Η ΝΕΛ όμως...αντέχει?

Αυτή βέβαια είναι η δική γνώμη μου, ο οποίος ως είναι γνωστόν βαπόρια δεν έχω και λεφτά δεν βάζω.

Αυτοί που έχουν τα βαπόρια και τα λεφτά ξέρουν καλύτερα...και ας κάνουν ότι τους φωτίσει "ου Αστράτ'γους".:D

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω ότι εκεί είναι το κλειδί της υπόθεσης, αυτό που ανέφερες, ότι η ΑΝΕΚ αντέχει και είναι διατεθιμένη να ματώσει για τα Χανία... Κάτι που η ΝΕΛ δεν το μπορεί...

Ασχετα όμως με αυτό εξακολουθώ να πιστεύω πως παρότι δεν θα καταφέρει κάτι καλύτερο από τα Χαισπιντ, σίγουρα η δρομολόγηση του στα Χανια για το Καλοκαίρι θα είναι πιο επιτυχημένη...

Ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ για να πάει Λέσβο είναι να δημιουργήσει προβλήματα στην ΧΣΓ.

Αντίθετα πλέον τα Χανιά είναι ορφανά από δευτερη εταιρία, κάτι που συνέβαινε για αρκετα χρόνια τώρα.

Με ένα φτηνό νάυλο για να καταλήξω πιστεύω οτι θα πετύχαινε αρκετα, για τα δεδομένα της ΝΕΛ...

Link to comment
Share on other sites

... ενώ με το πετρέλαιο στα 100+ ευρώ ...

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα καλά. Το πετρέλαιο το υπολογίζουμε σε ΕΥΡΩ ή σε ΔΟΛΑΡΙΑ????

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλά δεν κατάλαβα καλά. Το πετρέλαιο το υπολογίζουμε σε ΕΥΡΩ ή σε ΔΟΛΑΡΙΑ????

Φτύστε στον κόρφο σας, άν το υπολόγιζαν σε Ευρώ και όχι σε δολλάρια τώρα θα τραγουδούσαμε ως άλλη Μαίρη Λίντα, στίχους του Γιάννη Ρίτσου σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη, όπως πχ "στον άλλο κόσμο που θα πας" :P.

Υπενθυμίζεται ότι 1€=1,55$, ισοτιμία της 07-03-08.

Link to comment
Share on other sites

OFF TOPIC. Δολλάρια είναι βέβαια.Εκ παραδρομής έγραψα τα Ευρώ.Με την άνοδο όμως που έχει σχεδόν καθημερινά δεν το βλέπω και πολύ μακρυνό το 100+ ευρώ.

Φανταστείτε να είχαμε ΔΡΑΧΜΕΣ, που θα ήταν το πετρέλαιο...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Ν.ΧΙΟΣ σταθερά και ΑΙΟΛΟ ΚΕΝΤΕΡΗ επάνω του.
οταν λες κεντερη εννοεις το RED SEA I? δηλαδη ξανα αγοραστηκε απο τη ΝΕΛ;

υπαρχει καμια ανακοινωση της εισηγμενης ΝΕΛ προς το ΧΑΑ περι ναυλωσης ή επαναγορας;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενα πουλακι μου ξεφουρνισε οτι φετος ο Αιολος Κεντερης... sorry Red Sea I ηθελα να πω δε θα δρομολογηθει πουθενα. Μαλλον η τιμη του πετρελαιου (η σημερινη και οι μελλοντικες) βαζουν ταφοπλακα στην επαναλειτουργια του.

Link to comment
Share on other sites

Είναι ξεκάθαρο ότι εκεί που έχει φτάσει το πετρέλαιο και δεν σταματάει αμφιβάλω ακομα κι αν το πλοίο έχει 100% πληρότητα σε γκαράζ και σε επιβάτες να βγάζει με βάση μια λογική τιμή εισιτηρίου ανάλογη άλλων ταχύπλοων να βγαζει τουλάχιστον τα έξοδά του.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με τις σημερινες τιμες πετρελαιου (ποσο μαλλον με τις αυριανες και μεθαυριανες) οταν δεν θα τη βγαλουν καθαρη πολλα πρωην πλεον κερδοφορα συμβατικα τι καλυτερο μπορει να γινει ο Θρυλος των Θαλασσων εκτος απο κουτακια κοκα κολας :(:(

Δυστυχως στην Ελλαδα οποιαδηποτε προσπαθεια αξιοποιησης του ειναι αυτοκτονια ενω και στο εξωτερικο τα πραγματα ειναι αναλογα.

Κριμα. Αλλα που να το φανταζοταν και ο ποιο σχετικος τοτε οταν γινοταν η παραγγελια του.

Link to comment
Share on other sites

Τα Highspeed, πχ το 4 έχουν μικρότερη κατανάλωση. Εγώ φαντάζομαι θα είναι περίπου η αντίστοιχη...

Εχω μια απορία, αν το πλοίο πήγαινε με ταχύτητα σχεδόν συμβατικού 20-25, θα εξακολουθούσε να έχει πολύ μεγάλη κατανάλωση, ή θα προσεγγιζε τις καταναλώσεις των συμβατικών... Νομιζω με μειωμένες ταχύτητες, κάτι θα μπορούσε να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Τα Highspeed, πχ το 4 έχουν μικρότερη κατανάλωση. Εγώ φαντάζομαι θα είναι περίπου η αντίστοιχη...

Η κατανάλωση των δύο πλοίων είναι μη συγκρίσιμη. Το ίδιο βέβαια και το μέγεθος τους.

Link to comment
Share on other sites

Τι θες να πείς neptune με τα κουτακια coca cola δεν φαντάζομαι πως εννοείς τη διάλυση του πλοίου

Αυτο εννοω. Προσοχη δεν ξερω τιποτα. Αλλα δε βλεπω φως. Μονο αν αγορασει η ΝΕΛ καμια πετρελαιοπηγη και της ερχεται ποιο φτηνα το πετρελαιο. Η καταναλωση του ειναι αρκετα ποιο πανω απο τα ΧΣ. Στην καταναλωση με 20-25 κομβους θα ειχε τεραστια διαφορα. Απο τους 14 τονους στους 39 κομβους πεφτει στους 11 τονους στους 35 κομβους. Αλλα μετα οπως ειπατε θα πρεπει να παιξεις με αλλο τιμολογιο οποτε ειναι δικοπο μαχαιρι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...