Jump to content
Shipfriends

Αίολος Κεντέρης (IMO 9244350)


Recommended Posts

  • Replies 605
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό της εταιρίας, το πλοίο μετά τις 10 Σεπτεμβρίου θα σταματήσει τα καθημερινά δρομολόγια και θα εκτελεί 2 δρομολόγια την εβδομάδα (Παρασκευή και Κυριακή) μέχρι τις 5 Νοεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τίς άλλες 5 μέρες θά κάθεται;Και πώς θα δικαιολογήται να πληρώνη ναυτικούς γιά 7 μέρες την εβδομάδα αλλά μόνο μέ 2 μέρες εργασίας;

Επί τού ιδίου θέματος,μιά και φαίνεται οτι είμαι ο πρώτος shipfriend που ταξίδεψε μέ το εν λόγω πλοίον μετά την αλλαγή τών μηχανών του (άρτι αφιχθείς χθές τά μεσάνυχτα εκ Σαντορίνης),ιδού καί οι παρατηρήσεις μου:

1.Οι πορείες που ακολουθεί είναι κάπως περίεργες.Οπως φαίνεται και στην φωτογραφία που παραθέτει ο Superfast,αλλά όπως είδα και εγώ χτές.το πλοίο κατά την άφιξή του στη Σαντορίνη δέν ακολουθεί την "πεπατημένη" (δηλαδή πέρασμα μεταξύ Οίας-Θηρασιάς κλπ) αλλά έρχεται από πίσω από την Παλαιά Καμμένη (το ένα από τα δύο νησιά τού ηφαιστείου).Ομοίως έκανε και όταν φύγαμε.

Επίσης μετά την Πάρο,δέν ακολουθήσαμε την ίδια πορεία μέ το BS PAROS (που είχε φύγει λίγα λεπτά πρίν από εμάς) αλλά πήγαμε "από κάτω" από τίς Πόρτες,έτσι ώστε ενώ περίμενα (μέ την κάμερα ανά χείρας) να προσπεράσουμε το PAROS,κάναμε ένα μεγάλο "τόξο" καί βρεθήκαμε κάπου 5-6μίλια απόσταση από αυτό.

2.Η ταχύτητά του μάλλον πρέπει να είναι πλέον η κανονικά αναμενόμενη -δηλαδή το "στρώσιμο" τών μηχανών πρέπει να έχη τελειώσει,γιατί κατά την μετάβασή μου μέ το PAROS,μάς είχε προσπεράσει πολύ γρήγορα-σχεδόν όπως τό θυμόμουν νά πηγαίνη πρίν 2-3 χρόνια που το έβλεπα στίς αναχωρήσεις του από Πειραιά.

3.Εσωτερικά θυμίζει τεραστίων διαστάσεων αεροπλάνο (ειδικά στό κάτω πλωριό σαλόνι,που έχει τά κυκλικά παράθυρα όπως στά Vickers Viscount).Επίσης είχα την εμπειρία να χρησιμοποιήσω γιά πρώτη φορά ασανσέρ μέσα σέ πλοίο (καί μάλιστα ενώ κούναγε-τό πλοίο εννοώ).Πάντως είναι καθαρό,άν σκεφτή κανείς οτι αυτές τίς μέρες μπαίνει μέσα κόσμος και λαός..

4.Τό service στό Flocafe ήταν απαράδεκτο.Υπήρχαν μέν οι κατάλογοι μέ τίς γαργαλιστικές φωτογραφίες τών διαφόρων ειδών σάντουϊτς σέ μπαγκέτες και ψωμάκια και άλλα διάφορα-όπως μπύρες και αναψυκτικά και παγωτά-αλλά όταν ζήτησα ένα τέτοιο σάντουϊτς,η αρμοδία υπάλληλος μού είπε οτι τους είχαν τελειώσει,οτι δέν υπήρχε τίποτε άλλο εκτός από τόστ,κρουασάν και καφέ.Στην δέ απορία μου "μά καλά,πώς είναι δυνατόν να σάς τελείωσαν κιόλας;" μού απάντησε οτι "τώρα που ερχόμασταν είχαμε 2000 άτομα μέσα" (το πρωτόκολλο λέει 1742 επιβάτες +38 πλήρωμα,αλλά άς το παραβλέψουμε μπροστά στό γεγονός οτι θά έπρεπε κανονικά να ξέρουν πόσο κόσμο θά πάρουν καί στά δυό δρομολόγια-πήγαινε/έλα δηλαδή- καί να προμηθεύωνται τίς ποσότητες αναλόγως.

5.Στο πρακτορείο που πήρα το εισιτήριο μού είπαν οτι η άφιξη στον Πειραιά ήταν στίς 11 το βράδυ.Ο πράκτωρ μάλλον πρέπει να είναι...Θού Βού,αλλιώς θά ήξερε οτι υπάρχει κι'ένα separation κι'ένας ISPS που λένε οτι από Σούνιο μέχρι Πειραιά τά πλοία πρέπει να μετατρέπωνται εις..κωπήλατες λέμβους.Φανάρια γιά μέσα περάσαμε στίς 23.25.....

Επίσης,όταν ζήτησα άν υπάρχη θέση σέ παράθυρο,ο εν λόγω πράκτωρ διάλεξε καί μού έδωσε τήν πιό "τού πεταματού" θέση,σέ διάδρομο καί στό μέσον τού σαλονιού.Τελικά διαπίστωσα οτι υπήρχαν θέσεις σέ παράθυρο,παρά την μεγάλη πληρότητα τού πλοίου,καί έτσι το μεγαλύτερο μέρος τού ταξιδιού τό πέρασα βιντεοσκοπώντας και παρατηρώντας την έξωθι θέαν....

Ηθικόν συμπέρασμα:άν είναι να περάσω 6 ώρες σέ ένα αεροπορικού τύπου κάθισμα,προτιμώ αυτό το κάθισμα να είναι σέ αεροπλάνο.....

Link to comment
Share on other sites

Επίσης,μήπως μπορεί να μού εξηγήση κανείς τί είναι αυτό που υπάρχει στό μπράτσο τού καθίσματος (ώς εμφαίνεται και στην συνημμένην φωτογραφίαν);

Δέν είδα πάντως νά έχη ιδιαίτερη επίδραση στίς οθόνες τής τηλεόρασης που ευρίσκοντο πάνω από τάς κεφαλάς μας..

post-51-128326958865_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τοιούτον τι υπέθεσα και εγώ,αλλά ώς γνωστόν τα ακουστικά έχουν έναν ακροδέκτη (κοινώς βύσμα) που εισάγεται εις υποδοχήν,καί ουδεμίαν τοιαύτην υποδοχήν είδα..

Αν πάντως είναι έτσι,φαντάζομαι οτι ευτυχείς είναι οι ταξιδιώται εκείνοι που θά έχουν να πληρώσουν το αντίτιμο τών ακουστικών (άν δέν έχουν εξαντληθεί και αυτά,όπως τά σαντουϊτς....)

Link to comment
Share on other sites

ω, ναι. είναι για να ακους απίθανες μουσικές εκτελέσεις!

Καλά δεν μοίρασαν ακουστικά? Όταν ήταν Χίο - Μύτιληνη, μοίρανα αν θυμάμε καλά ή τα ζητούσες και στα έδιναν (τζάμπα). Μαλίστα τα κρατούσες, αλλά η ποιότητα τους ήταν ψιλοάθλεια...

Link to comment
Share on other sites

Δύναμαι να επιβεβαιώσω κατηγορηματικώς τα λεγόμενά σας, αγαπητέ: Ασφαλώς και επρόκειτο δια ακουστικά ελεινής ποιότητος, τα οποία εχαρίζοντο εις τους (ευτυχείς, το δίχως άλλο) επιβάτες του ταχυπλόου τούτου σκάφους....

Όσον αφορά την οπήν την οποίαν ο προλαλήσας δεν κατόρθωσε τελικώς να εντοπίσει, εκφράζω την απορίαν μου. Είναι βέβαιος ότι αυτή δεν εκαλύπτετο από κάποια τσίκλα ή άλλο παρεμφερές αντικείμενον;

Link to comment
Share on other sites

Ας ευχηθουμε καλοριζικες παντως οι 2 νεες MTU20V8000 M70 των 8200 kw εκαστη .Ειναι οι ιδιες που φορα και το Benchijigua Express της FRED OLSEN . Ας αφησουμε στους ιστορικους να κρινουν τις παλιες PIELSTICK αλλα και τους λογους για τους οποιους επιλεχθηκαν.Α ρε ΚΙΜΙ με τα προιοντα σου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τίς άλλες 5 μέρες θά κάθεται;Και πώς θα δικαιολογήται να πληρώνη ναυτικούς γιά 7 μέρες την εβδομάδα αλλά μόνο μέ 2 μέρες εργασίας;

Στην Ελληνική Ακτοπλοία τα πάντα μπορούν να συμβούν.Θα μπορούσε για παράδειγμα μετά από συνενόηση με τους ναυτικους να πέρνουν λιγότερο μισθό(συμβαίνει σε αρκετές εταιρείες) αν και η μισθοδοσία είναι ένα πολύ μικρό κλάσμα των εξόδων του πλοίου.

1.Οι πορείες που ακολουθεί είναι κάπως περίεργες.Οπως φαίνεται και στην φωτογραφία που παραθέτει ο Superfast,αλλά όπως είδα και εγώ χτές.το πλοίο κατά την άφιξή του στη Σαντορίνη δέν ακολουθεί την "πεπατημένη" (δηλαδή πέρασμα μεταξύ Οίας-Θηρασιάς κλπ) αλλά έρχεται από πίσω από την Παλαιά Καμμένη (το ένα από τα δύο νησιά τού ηφαιστείου).Ομοίως έκανε και όταν φύγαμε.

Όλα τα μεγάλα ταχύπλοα υποχρεώνονται από το λιμεναρχείο Θήρας να περνούν πίσω από την Καμένη για την αποφυγή ατυχήματος από τα απόνερά τους στους περιηγητές που αποεπιβιβάζονται από τα κρουαζιερόπλοια.Εξαιρούνται τα FC4 και SUPERJET που τους επιτρέπετε να περνούν από τον δίαυλο.

5.Στο πρακτορείο που πήρα το εισιτήριο μού είπαν οτι η άφιξη στον Πειραιά ήταν στίς 11 το βράδυ.Ο πράκτωρ μάλλον πρέπει να είναι...Θού Βού,αλλιώς θά ήξερε οτι υπάρχει κι'ένα separation κι'ένας ISPS που λένε οτι από Σούνιο μέχρι Πειραιά τά πλοία πρέπει να μετατρέπωνται εις..κωπήλατες λέμβους.Φανάρια γιά μέσα περάσαμε στίς 23.25.....

Επίσης,όταν ζήτησα άν υπάρχη θέση σέ παράθυρο,ο εν λόγω πράκτωρ διάλεξε καί μού έδωσε τήν πιό "τού πεταματού" θέση,σέ διάδρομο καί στό μέσον τού σαλονιού.Τελικά διαπίστωσα οτι υπήρχαν θέσεις σέ παράθυρο,παρά την μεγάλη πληρότητα τού πλοίου,καί έτσι το μεγαλύτερο μέρος τού ταξιδιού τό πέρασα βιντεοσκοπώντας και παρατηρώντας την έξωθι θέαν....

Αν νομίζετε ότι όσοι πουλάνε εισιτήρια με αυτά που πλέουνε και μεταφέρουν επιβάτες είχαν έστω δει σε φωτογραφία κάποιο από τα πλοία που πουλάνε θα είμασταν ευτυχισμένοι.Βέβαια λέξεις όπως separation και ISPS είναι παντελώς άγνωστες σε αυτούς όπως και σε όσους εργάζονται σε γραφεία.Είναι όμως λίγο παράξενο όμως να μη σου πουν που βρίσκετε η θέση σου αφού η ΝΕΛ έχει φροντίσει και μέσα από το σύστημα μπορείς να δεις το πλάνο του πλοίου οπότε λογικά θα έπρεπε να σου εξηγούσαν σε ποιά θέση είσαι εκτός κι αν έπεσες σε παντελώς άχρηστο.

Ηθικόν συμπέρασμα:άν είναι να περάσω 6 ώρες σέ ένα αεροπορικού τύπου κάθισμα,προτιμώ αυτό το κάθισμα να είναι σέ αεροπλάνο.....

Χμ!!! Πληροφοριακά να σου πω ότι τα 19 ευρώ με 19 πετρελαιοπηγές κλπ που γνωστή διαφήμιση λανσάρει είναι μόνο για όσους δεν ταξιδεύουν και ειδικά τέτοια εποχή.Η Ολυμπιακή κοστίζει 105 Ευρώ και η Aegean 115.Οπότε συγκρινόμενες οι τιμές αυτές με τα 40-45 του Κεντέρη είναι μεγάλη διαφορά ειδικά για οικογένειες.

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από Hastaroth

Δηλαδή τίς άλλες 5 μέρες θά κάθεται;Και πώς θα δικαιολογήται να πληρώνη ναυτικούς γιά 7 μέρες την εβδομάδα αλλά μόνο μέ 2 μέρες εργασίας;

Οι μέρες εργασίας του πληρώματος δεν σχετίζονται με το ύψος της μισθοδοσίας αφού στα ταχύπλοα υπάρχει υποχρεωτική δεκάμηνη μισθοδοσία του πληρώματος. Και κανένα δρομολόγιο να μην εκτελέσει ένα πλοίο, το πλήρωμα πληρώνεται κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη Ορέστη, αλλά επιμένω ότι η μισθοδοσία σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αρκετα ελαστική.Μπορεί να μην ισχύσει στην συγκεκριμένη εταιρεία αλλά σε άλλες είναι μειωμένη.

Link to comment
Share on other sites

Δύναμαι να επιβεβαιώσω κατηγορηματικώς τα λεγόμενά σας, αγαπητέ: Ασφαλώς και επρόκειτο δια ακουστικά ελεινής ποιότητος, τα οποία εχαρίζοντο εις τους (ευτυχείς, το δίχως άλλο) επιβάτες του ταχυπλόου τούτου σκάφους....

Όσον αφορά την οπήν την οποίαν ο προλαλήσας δεν κατόρθωσε τελικώς να εντοπίσει, εκφράζω την απορίαν μου. Είναι βέβαιος ότι αυτή δεν εκαλύπτετο από κάποια τσίκλα ή άλλο παρεμφερές αντικείμενον;

Η οπή τελικώς ενετοπίσθη,την είχα φωτογραφήσει ενωρίτερα αλλά αντί τής φωτογραφίας αυτής ενεφάνισα άλλη στην οποία η οπή εκρύπτετο υποκάτωθι τού βραχίονος τού καθίσματος.

Ουδεμία δέ τσίχλα εκάλυπτεν αυτήν,μήν το κάνουμε και Ηρώδειο το καράβι....

Πάντως άν τύχη νά ξαναταξιδέψω μέ το εν λόγω πλοίον,θά φροντίσω νά φέρω δικά μου ακουστικά.Κοτζάμ home studio έχω,ένα ζευγάρι Sennheiser μπορώ να το πάρω μαζί μου.

Επίσης μιά άλλη παρατήρηση:Ακόμα καί δεμένο (στη Σαντορίνη),το βαπόρι κούναγε αγρίως,ειδικά όταν ξεφόρτωσε.Μού έκανε εντύπωση γιατί ναί μέν είχε κάποιο κυματισμό,αλλά όχι ιδιαίτερα έντονο.Ηταν μάλιστα τόσο το κούνημα που πρός στιγμήν προβληματίστηκα οτι θά έπρεπε να προσέξω καθώς θά ανέβαινα,νά μήν παραπατήσω στόν καταπέλτη που κουνιόταν σάν παλαβός.

Γιά το θέμα τής πορείας στη Σαντορίνη μού φαίνεται λογικό να είναι έτσι,αφού οι επιβάτες τών κρουαζιεροπλοίων βγαίνουν μέ λάτζες (είδα νά γίνεται αυτό μέ το COSTA ROMANTICA δυό μέρες πρίν,πηγαίνοντας πρός την Καμμένη μέ κρουαζιεροκάϊκο).

Γιά την πορεία όμως από την Πάρο,εξακολουθώ να μήν το καταλαβαίνω.Μού φαίνεται απίθανο να έγινε γιά να μήν προσπεράσουμε το BS από τά δεξιά καί το ρίξουμε με τά απόνερα πάνω στίς Πόρτες,αφ'ενός γιατί την στιγμή τής προσπέρασης θά τίς είχαμε αφήσει και οι δύο πίσω μας και αφ'ετέρου γιατί όταν πήγαινα μέ το BS μάς προσπέρασε ο Κεντέρης χωρίς κανένα πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Οι μέρες εργασίας του πληρώματος δεν σχετίζονται με το ύψος της μισθοδοσίας αφού στα ταχύπλοα υπάρχει υποχρεωτική δεκάμηνη μισθοδοσία του πληρώματος. Και κανένα δρομολόγιο να μην εκτελέσει ένα πλοίο, το πλήρωμα πληρώνεται κανονικά.

Στα ταχυπλοα της HFD το χειμωνα το πληρωμα αν και ναυτολογημενο δεν πληρωνεται Σαββατοκυριακα και αργιες δηλαδη 30% οι μισθοι χαμηλοτεροι απο οταν το πλοιο ταξιδευει.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗ

c3po

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρασκευή 18/8/06 Πάρος. Ο Κεντέρης πήγε να πάρει το Wrangler μαζί του...;) Τελευταία στιγμή σηκώθηκε ο καταπέλτης και πέρασε σύριζα από το jeep.

Α ρε Ελλάδα αθάνατη...!

post-27-128326959204_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μετα θα εφταιγε παλι το βαπορι που μπαινει με δρομο στα λιμανια να υποθεσω. ;) Και ο καπετανιος που ειναι ανευθυνος επισης. Αυτος που πηγε και το εβαλε εκει εκανε καλα και το Λιμενικο επρεπε να του δωσει συγχαρητηρια.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δρομολογιο του Κεντερη την επομενη Κυριακη 10/9.Μετα...καλο χειμωνα!!;)

Καλά τώρα υποτίθεται ότι αυτό το πλοίο βγάζει έστω και στοιχειωδώς τα λεφτά του; Κωμική κατάσταση.... :P

Link to comment
Share on other sites

Αρχική δημοσίευση από gpap2006

Τελευταιο δρομολογιο του Κεντερη την επομενη Κυριακη 10/9.Μετα...καλο χειμωνα!!

Μήπως απλά δεν έχουν ανοίξει τα πλάνα τους; Τα δρομολόγια που έχουν δηλώσει στο υπουργείου για την περίοδο μετά τις 10 Σεπτεμβρίου, είναι 2 την εβδομάδα (Παρασκευή και Κυριακή) μέχρι την Κυριακή 5 Νοεμβρίου. Μετά σύμφωνα πάντα με το ετήσιο πρόγραμμα που έχουν καταθέσει, θα ξεκινήσουν το Μάρτιο.

Συμφωνώ απόλυτα με τον LEFTERIS68. Σκοπός της κάθε ορθά σκεπτόμενης εταιρίας, δεν είναι να κάνει ζημιά στον ανταγωνιστή της, αλλά να βγάλει κέρδος η ίδια από την δραστηριότητα της. Φυσικά και θα έκανε ζημιά στη Blue Star αν είχε καθημερινά δρομολόγια όλο το Σεπτέμβριο, τη μεγαλύτερη όμως ζημιά, θα την έκανε στα αποτελέσματα της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά ο gpap2006 είχε δίκιο, από αύριο το πλοίο δένει οριστικά (το ίδιο και οι 2 Παναγίες του Λαυρίου). Τα ερωτήματα που γεννιούνται είναι πολλά και από τους επιβάτες και από τις αρχές και από τους επενδυτές.

1. Με ποια δικαιολογία θα σταματήσει το πλοίο 2 μήνες νωρίτερα από ότι είχε δηλώσει (και ενώ ξεκίνησε 2 μήνες αργότερα από ότι έπρεπε). Θα “χαλάσει” 40 ημέρες μετά την πολυδιαφημιζόμενη επισκευή του;

2. Αν ένα πλοίο δεν μπορεί να βγάζει τα έξοδα του τον Σεπτέμβριο (ούτε καν τα Σαββατοκύριακα αυτού του μήνα), πως θα λειτουργήσει Απρίλιο – Μάιο – Ιούνιο;

3. Η οικονομική εξυγίανση της εταιρίας που θα γινόταν μέσω της επαναδρομολόγησης του “Θρύλου της Μεσογείου”, επιτεύχθηκε με τις 40 ημέρες λειτουργίας;

4. Οι πράκτορες που στήριξαν το πλοίο μετά τις διαβεβαιώσεις πως θα μείνει όλο το χρόνο στη γραμμή, τι θα κάνουν του χρόνου;

5. Πως μπορεί να προστατευτεί η πολιτεία από τέτοιες περιπτώσεις, ώστε να μην επαναληφθούν;

6. Όσοι θεωρούν τους 7,5 μήνες δρομολόγησης (με καθημερινά δρομολόγια ακόμα και τον Οκτώβριο) ως αρπαχτή και μη συμφέρουσα για τους κατοίκους των νησιών και τις επιχειρήσεις, τι έχουν να πουν για τις δρομολογήσεις των 5 εβδομάδων…;

Link to comment
Share on other sites

Αυτη η ιστορια επαναλαμβανεται για δευτερη συνεχη χρονια και βεβαια στο ΥΕΝ σφυριζουν αδιαφορα μια και δεν γινεται να στενοχωρουμε "τους μοσχους τους σιτευτους μας". Σιγουρα αυτη η αντιμετωπιση προκειται για καραμπινατη αδικια εις βαρος της HSW. Αυτο ειναι το ενα μερος του προβληματος, το αλλο το εχει η ΝΕΛ μια και ειναι ολοφανερο οτι το συγκεκριμενο πλοιο βγαινει(αν βγαινει δηλαδη) μονο σκαρτο ενα μηνα το χρονο. Με αυτο ρυθμο θα ξεχρεωθει γυρω στο 2325. Που να βρεθει κοροιδο να το παρει?

Οσο για το 6) που αναφερες Ορεστη, ειναι κατι που εχω θιξει και εγω στο παρελθον. Και θα επρεπε να προβληματισει τους εχοντες εννομο και οικονομικο συμφερον μια και σε συνθηκες πραγματικα ελευθερης αγορας(οχι τωρα δηλαδη), δε νομιζω οτι μπορει κανεις απο οσους τη ζητουν απεγνωσμενα τωρα, να παραπονεθει ως προς αυτο. Ελευθερη αγορα σημαινει οτι θα πρεπει να αντιμετωπιζονται και τετοιοι ανταγωνιστες τα καλοκαιρια.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταιο δρομολογιο του Κεντερη την επομενη Κυριακη 10/9.Μετα...καλο χειμωνα!!:P

Επειδή παραβάρυνε το πράγμα (λες και δεν ξέραμε εξ αρχής την εξέλιξη της αρπαχτής), πάρτε μία φωτογραφία από την τελευταία αναχώρησή του από τον Πειραιά την Κυριακή 10-09-2006. Επόμενη φωτογράφηση (σε δρομολόγιο), να υπολογίζεται περίπου σε 320 ημέρες (και άν...).

Διακρίνεται επίσης να μπαίνει στο λιμάνι και ένα μπλέ καράβι που μάλλον θα δουλεύει όλον το χειμώνα και δεν θα δουλεύει όλον τον κόσμο :D.

post-186-128326959303_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...