Jump to content
Shipfriends

Πρόσκρουση ΕΓ/ΟΓ Διαγόρας στο λιμάνι της Καβάλας || 30.08.2024


Recommended Posts

Από ότι γράφεται σε τοπικά μέσα το πλοίο προσέκρουσε κατά τον απόπλου του στο λιμάνι της Καβάλας

Από το stonisi.gr

Απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου Διαγόρας, το οποίο μεταφέρει 923 επιβάτες. Το πλοίο θα εκτελούσε το δρομολόγιο από Καβάλα προς Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Καρλόβασι και Βαθύ της Σάμου. Ωστόσο κατά τον απόπλου του από Καβάλα χτύπησε στον λιμενοβραχίονα και απαγορεύτηκε το δρομολόγιο.

Edited by pkos
Link to comment
Share on other sites

Έπεσε και δύτης για αυτοψία και εκτίμηση του μεγέθους της ζημιάς, φαίνεται πως δεν είναι κάτι σοβαρό και το πλοίο θα αναχωρήσει σύντομα, σύμφωνα με το Λιμεναρχείο.

Στιγμιότυπο οθόνης 2024-08-30 215508.png

Link to comment
Share on other sites

Ξεκίνησε στις 00:30 από Καβάλα με καθυστέρηση 5 ώρες (αντί για τις 19.30)

3 hours ago, pkos said:

Από ότι γράφεται σε τοπικά μέσα το πλοίο προσέκρουσε κατά τον απόπλου του στο λιμάνι της Καβάλας

Από το stonisi.gr

Απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου Διαγόρας, το οποίο μεταφέρει 923 επιβάτες. Το πλοίο θα εκτελούσε το δρομολόγιο από Καβάλα προς Λήμνο, Μυτιλήνη, Χίο, Καρλόβασι και Βαθύ της Σάμου. Ωστόσο κατά τον απόπλου του από Καβάλα χτύπησε στον λιμενοβραχίονα και απαγορεύτηκε το δρομολόγιο.

Στο kavalanews έχει φωτογραφίες και βίντεο από την στούκα. 

Link to comment
Share on other sites

Πόσο αστείοι, με ρολά να βάψουν τα γδαρσίματα, τύπου λίγο μερκουχρωμ στο βαβα....όλα καλά? Α και λίγο νερό με το λάστιχο να ξεπλύνουμε. Πρόσω ολοταχώς.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δεν έχω ακόμα καταλάβει πως ακριβώς έγινε το ατύχημα. Το πλοίο προφανώς ήταν πλαγιοδοτημένο και κατά την αναχώρηση άνοιξε περισσότερο η πρύμνη και σύρθηκε η πλώρη του στο λιμενοβραχίονα;

Link to comment
Share on other sites

Γελοιότητες.... Με αυτές τις βλακείες πιστεύουν ότι σωνουν το κύρος της εταιρείας. Μην δουν με το φως της μέρας τα γδαρσίματα και μας κακοχαρακτήρισουν!

https://www.kavalanews.gr/43979-limani-kavalas-ploio-diagoras-htypise-gyrise-piso-ergasies-limenikoys-xanafygei-fotografies

Link to comment
Share on other sites

19 minutes ago, ΕΥΔΟΞΟΣ said:

 σύρθηκε η πλώρη του στο λιμενοβραχίονα;

Από ότι φαίνεται στη φωτό, πρύμα αριστερά βρήκε. Φαντάζομαι όπως "άνοιγε" η πλώρη.

 

Link to comment
Share on other sites

Κάτι θα φταίει πάλι, το λιμάνι, ο καιρός, το βάθος,  ο ανάδρομος Ερμής. Ποτε δεν φταίει ένας καπετάνιος.

Link to comment
Share on other sites

Kλασσικα εικονογραφημένα, προβλέψιμα "σαν να ακούς το ίδιο ανέκδοτο για εκατοστή φορά" που τραγουδάει και η Κοκκίνου 😂

Οι καπετάνιοι προσπαθούν να πουν ότι δε φταίνε ποτέ (και ότι φταίνε τα λιμάνια, φταίνε οι αέρηδες, φταίει πάντα γενικά κάποιος άλλος). Το κράτος προσπαθεί να πει "φταίνε οι καπετάνιοι" η οι μηχανοδηγοι/σταθμάρχες (πχ Τέμπη) η μόνο όσοι κάνουν κάτι τεχνικό (οδηγούν/χειρίζονται ένα μέσο μεταφοράς δηλαδή). Τα λιμάνια πάλι τα ρίχνουν στους καπετάνιους κλπ. 

Η αλήθεια είναι στη μέση συνήθως. Θυμηθείτε το "Μηδὲ δίκην δικάσῃς, πρὶν ἀμφοῖν μῦθον ἀκούσῃς".

Το θέμα είναι να μην παίρνουμε τοις μετρητοίς ο,τι λέει ο κάθε εμπλεκόμενος, "ατζέντα" περνάνε απλά οι περισσότεροι, είτε για να υπερασπιστούν τα συμφέροντα τους και την εργασία τους (οκ θεμιτό) είτε με άλλα, εξαιρετικά ταπεινά συνήθως, ελατήρια....

 

Link to comment
Share on other sites

Από το βίντεο φαίνεται ότι δεν σύρθηκε κατά το άνοιγμα της πλώρης στον απόπλου αμέσως μετά το λυσιμο των κάβων, αλλά στο μπροστινό μέρος του λιμενοβραχίονα πιο μπροστά από το πρώτο "δόντι". Το πλοίο πρυμνοπλαγιοδετεί στο πιο μέσα "δόντι" - θέση πρόσδεσης. Άρα κάτι πήγε στραβά κατά την διαδικασία άπαρσης της άγκυρας.

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μέχρι να πάρει πάνω την άγκυρα και ενώ η μηχανές είναι στην θέση standby ή slow δεν μπορεί να πηδαλιουχήσει λόγω μικρής ή μηδενικής ταχύτητας. Οπότε ο καπετάνιος είχε μόνο τα προπελακια τα οποία μάλλον δεν στάθηκαν αρκετά να κρατήσουν το πλοίο μακριά από τον ντόκο. Για να μην κολλήσει εκεί έδωσε αναγκαστικά πρόσω και έγινε η ζημιά.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, gioannis said:

Πόσο αστείοι, με ρολά να βάψουν τα γδαρσίματα, τύπου λίγο μερκουχρωμ στο βαβα....όλα καλά? Α και λίγο νερό με το λάστιχο να ξεπλύνουμε. Πρόσω ολοταχώς.

 

2 hours ago, SAMAINA said:

Γελοιότητες.... Με αυτές τις βλακείες πιστεύουν ότι σωνουν το κύρος της εταιρείας. Μην δουν με το φως της μέρας τα γδαρσίματα

Μου αρέσει τόσο η σιγουριά σας όσο και η άνεση να γράψετε την σκέψη σας.

Κρίνοντας από τις δημοσιευμένες φωτογραφίες, δεν φαίνεται να υπάρχει μπότι με μπογιά. Πως βάφανε;

Περισσότερο μοιάζει με ενέργειες να καθαριστούν οι λαμαρίνες από την επαφή με το τσιμέντο για να διαπιστωθούν ρηγματώσεις, παρά με βάψιμο.

Καλά να τα λένε στο fb κάτι τέτοια. Εδώ μέσα όμως;

ΥΓ : τόσο έγκριτο και το site που μιλάει για εργασίες....λιμενικών για να φύγει το πλοίο...

Link to comment
Share on other sites

Εσύ περιμένεις τον μπότη για να καταλάβεις ότι βάφουν; Τα ρολά δεν τα βλέπεις; Με τα ρολά ξύνουν το χρώμα για να δουν ρηγματώσεις;  Ή μήπως είδες τις σπάτουλες και τους φακούς ή τους προβολείς; Γιατί τις ρηγματώσεις έτσι τις βλέπεις την νύχτα! Έλεος πια να μας βγάζουν κάποιοι στραβούς!!! Τι θέλετε, να μην πιστεύουμε ότι βλέπουμε;

Αυτά τα ολίγα προς τον κύριο έγκριτο.

ΥΓ. Και ναι, μάντεψε, είδα σημερινές φωτογραφίες στο φεϊς από την αναχώρηση του πλοίου από την Μυτιλήνη, με την αριστερή μεριά  της πρύμνης χωρίς ίχνος γδαρσίματος, συνεπώς βαμμένη!

Link to comment
Share on other sites

Απέκρυψαν το γεγονός από τις αρχές ; Όχι 

Έγινε έλεγχος και διαπιστώθηκε ότι δεν υπήρχε ρήγμα , δεν καταλαβαίνω για ποιον λόγο να ΜΗΝ το βάψουν;

Καλώς ήρθατε στην πραγματικότητα και σταματήστε να βρίσκεται αφορμές για να βολιδοσκοπείτε την ακτοπλοΐα…

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζοντας την πραγματικότητα της ακτοπλοΐας θα το έγραφα και πάλι , δεν αναιρεί την ταλαιπωρία των επιβατών αυτό που έγραψα . Αντιθέτως προσπαθώ να βρω που είναι το παράξενο με το «βαψιμο» εφόσον δεν υπήρξε κάποιο σοβαρο ρήγμα 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αν είχαν τον κόσμο να περιμένει 5 ώρες  τον απόπλου για να βάψουν και μετά να φύγουν, υπάρχει μεγάλο πρόβλημα. 

Αν περίμεναν να έρθει πιστοποιητικό,  πάλι η προτεραιότητα σου δεν είναι νυχτιάτικα να βάψεις τα σημάδια του γδαρσίματος , αλλά το φυσιολογικό είναι να βάψεις την ζημιά με το φως της μέρας, σε ημέρευση που έχεις στη Θεσσαλονίκη την Κυριακή που ούτως ή άλλως κάθεσε να πάρεις πετρέλαια  ή κάποια αλλη στιγμή που κρινεις οτι θα γινει δουλειά της προκοπής.

Αν η προτεραιότητα σου είναι να είσαι ατσαλάκωτος μη τυχόν και φωτογραφηθεί η ζημιά και πληγεί το κύρος σου, τότε κάθεσαι και βάφεις νύχτα, ενδεχομένως και σε βάρος των κορόιδων που σε πληρώνουν. Και έχει φανεί διαχρονικά ότι η συγκεκριμένη εταιρεία τα κοιτάει πολύ αυτά.

49 minutes ago, Kaptennemo said:

Καλώς ήρθατε στην πραγματικότητα και σταματήστε να βρίσκεται αφορμές για να βολιδοσκοπείτε την ακτοπλοΐα…

Κανένας δεν έχει την διάθεση να δυσφημίσει την ακτοπλοΐα. Δεν έχει ανάγκη να το κάνει κανένας shipfriend.

Μόνη της δυσφημιζεται με αυτά που κάνει ή δεν κάνει. Εταιρείες,  πληρώματα ή και τα δυό μαζι (πχ δολοφονία Αντώνη Καρυωτη, μεταχειρηση ΑΜΕΑ  κλπ).

Και προσωπικά δεν επιθυμώ να συμβιβαστώ με καταστάσεις που είναι "η πραγματικότητα", αλλά θέλω το καλύτερο για την πατρίδα μου και σε αυτό τον τομέα!

 ΥΓ.:Να συμπληρώσω και το ΥΕΝ μαζί με τα πληρώματα και τις εταιρείες. 

Link to comment
Share on other sites

Για να εκδοθεί μια βεβαίωση νηογνώμονα χρειάζονται ώρες , τώρα πως οι ναύτες που απασχολήθηκαν 20-30 λεπτά θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην έκδοση αυτής της βεβαίωσης ίσως το γνωρίζετε καλύτερα .  Από εκεί και πέρα εκτός των δυο δύστυχων περιπτώσεων που αναφέρετε εγώ έχω δυο ελληνικά πληρώματα και Έλληνες καπετάνιους να κάνουν δεκάδες διασώσεις κάθε χρόνο , να σώζουν ανθρώπους από καρδιακή προσβολή , να ξεγεννούν γυναίκες , να παίζουν το κεφάλι για να πάει μια σακούλα φάρμακα στην Ηρακλειά, να παίζουν το κεφάλι τους για να βγει η γιαγιά στην Κίμωλο , να γυρίζουν πισω αυτοβούλως για να επιβιβαστεί επιβάτης που ήταν αργοπορημένος ή να αποβιβαστεί επιβατης που αποκοιμήθηκε και δεν κατέβηκε στον προορισμό του , ας μην τα βάζουμε όλα σε ένα τσουβάλι και ας μην μεγαλοποιούμε ένα ατύχημα το οποίο δεν ήταν σοβαρό ούτε έθεσε σε κίνδυνο  την ακεραιότητα κανενός . Με αυτά τα λόγια βέβαια δεν αναιρώ την ταλαιπωρία των επιβατών που πλήρωσαν για να πάνε συγκεκριμένη ώρα στον προορισμό τους. Και εγώ θέλω το καλύτερο για την πατρίδα μου αλλά καλώς ή κακώς πρέπει και θα πατρίδα να βελτίωση τις υποτυπώδεις υποδομές που έχει .

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνούμε απόλυτα αγαπητέ. Και για την προσφορά των ναυτικών μας στην κοινωνία αλλά και για την ανάγκη το κράτος να φτιάξει τις υποδομές.  

Δεν μπήκα προσωπικά στην ανάγκη να αμφισβητήσω τα αυτονόητα. Γιαυτό άλλωστε είμαι καραβοφιλος. Δεν αναφέρθηκα καν με τρόπο επικριτικό  στις ενέργειες του πληρώματος που οδήγησαν στο ατύχημα ή στο τι έκανε για να αποφύγει τα χειρότερα. Αυτά γινονταν, γινονται και θα γίνονται.

Στην διαχείριση της κατάστασης μετά την ασφαλή πρόσδεση αναφέρθηκα, καθώς και σε συγκεκριμένα συμβάντα και τον τρόπο που ενήργησε η αγαπητη μας εταιρεία και οι εμπλεκόμενοι σε αυτά  ναυτικοί. Σε καμία σχέση δεν χαρακτηριζουν το σύνολο!

Από την άλλη δεν επιθυμω να αγιοποιήσω κανέναν  ή να κανω οτι δεν βλέπω αυτον ή αυτούς που θα επιχειρήσει να κρυφτούν πίσω από τους πολλούς. 

Link to comment
Share on other sites

Το βίντεο δείχνει από κάποιο σημείο και μετά άρα δεν έχουμε πλήρη εικόνα. Πάντως έτσι όπως είναι ο ντόκος μακρύς, με δυνατό αέρα από δεξιά και το δόντι πίσω η αναχώρηση είχε μεγάλο βαθμό δυσκολίας. Από την στιγμή που δεν μπόρεσε να ανοίξει καλά έστω την πλώρη του, δύσκολα θα ήταν άλλη η κατάληξη. Όσο για το τιμόνι ακόμη και αν "άκουγε" κακό θα έκανε στην κατάσταση που βρέθηκε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...