Power_Jet Posted October 8, 2019 Share Posted October 8, 2019 Οι εργασίες προχωράνε αλλά σε ποιον ανήκει το πλοίο; 🙄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 8, 2019 Share Posted October 8, 2019 Η απάντηση σου είναι εδώ On 8/4/2019 at 4:24 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Το Cat I βρίσκεται δεμένο στο μωλο της ΔΕΗ χωρίς ίχνος εργασίας στο πλοίο. Ο νέος πλοιοκτήτης είναι ο κ. Γιαλοζόγλου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power_Jet Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 Εννοώ πιο είναι το όνομα της εταιρίας (π.χ. Nel Lines) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ssiap21 Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 Η απάντηση σου είναι πάλι εδώ: On 6/18/2019 at 9:21 AM, Ssiap21 said: Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 Και όσο ξέρω δε θα ειναι το μόνο πλοιο αυτης της εταιρείας με "επιβατική διάθεση" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 9, 2019 Share Posted October 9, 2019 Όπως να προστεθεί κανένα ταχύπλοο από τη Νότιο Κορέα στο στόλο της?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 12, 2019 Share Posted October 12, 2019 Μετά την απομάκρυνση των σινιάλων της Nel Lines, το Cat I έχει μείνει σκέτο αλουμίνιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power_Jet Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Θα μετονομαστεί σε CAT I με σημαία Κύπρου. Η μονοβάπορη είναι η Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο και διεύθυνση Αιτωλικού 8, Πειραιάς. Φαντάζομαι σύντομα θα ξέρουμε και σε ποιον ανήκει το πλοίο. Τι εννοείς σε ποιον θα ανήκει το πλοίο; (είμαι λίγο άσχετος από τέτοια γι' αυτό ρωτάω.)😁 Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 13, 2019 Share Posted October 13, 2019 Ανακεφαλαιωση Πλοιοκτητης: Γιαλοζόγλου Ονομα εταιρειας: Plaxiven Consulting Ltd με έδρα την Κύπρο Τωρα αν ρωτας τι θα γραφει στο πλαι του (πχ Polmyt Lines) νομιζω οτι αυτο δεν το ξερουμε ακομα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Power_Jet Posted October 19, 2019 Share Posted October 19, 2019 (edited) Αυτό εννοώ. Edited October 19, 2019 by Nick the Greek Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 24, 2019 Share Posted October 24, 2019 Το Cat I έχει μινιαριστει όλο εξωτερικά και γίνει κεραμιδί πλέον. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted October 31, 2019 Share Posted October 31, 2019 To Cat 1 έχει ανέβει στην δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανοπουλου!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Βγήκαν τα τέσσερα waterjet για επισκευή όπως μπορούμε να δούμε σε φωτογραφίες του συνεργείου του κ. Τσατσανη στο Facebook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Oμολογουμένος όλη αυτή η λεπτομερής εργασία θυμίζει Seajets όμως ο χρόνος θα δείξει!!! Αλλά μετά από τόσα χρόνια παροπλισμού οι εργασίες φαντάζουν λογικές. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 8, 2019 Share Posted November 8, 2019 Έτσι όπως είναι τριμμένο θυμίζει τα HSV (Swift).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted November 10, 2019 Share Posted November 10, 2019 To Cat I έχει αποδεξαμενιστει και έχει επιστρέψει στον μωλο της ΔΕΗ.. Θα ανεβει ξανά δεξαμενή για την τοποθετηση των water jet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aqua_blue Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thanasis aek Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 18 minutes ago, Aqua_blue said: Σήμερα άρχισε να εκπέμπει και το AIS του μετά από πολλά χρόνια! Ορίστε και μια φωτογραφία 😉😉 Link to comment Share on other sites More sharing options...
.voyager Posted November 14, 2019 Share Posted November 14, 2019 Σκριν σοτ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Takisg Posted November 15, 2019 Share Posted November 15, 2019 Στη δεξαμενή του ναυπηγείου Σπανόπουλου βρίσκεται από τα τέλη Οκτωβρίου το γιαπωνέζικο ταχύπλοο CAT 1 (ALKYONI) της Κυπριακής Plaxiven Consulting Ltd (Γιαζόγλου). Το πλοίο δέχεται επισκευές και αναβαθμίσεις ευρείας κλίμακας, με σκοπό να δραστηριοποιηθεί το επόμενο καλοκαίρι. Για να δούμε τελικά τι θα δούμε στις μπάντες!!!!! Φωτο: Δημήτρης Μεντάκης Link to comment Share on other sites More sharing options...
diks Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 (edited) . On 9/18/2019 at 9:19 PM, Nereus said: αλλά για να δρομολογηθεί από το Μάριο στην Ελλάδα πρέπει να πληρώσει και το ΦΠΑ (ω ναι.. για ποιο φπα μιλας Edited November 21, 2019 by proud_ionian τεχ βοηθεια Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nereus Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 (edited) Όταν εισαχθεί πλοίο από Τρίτη χώρα με σκοπό την εμπορική εκμετάλλευση του στην Ελλάδα απαλλάσσεται από το ΦΠΑ.. Όταν όμως σε μια δημοπρασία επισπεύδοντες ειναι κράτος κλπ υπάρχει υποχρέωση ΦΠΑ. Από όσο γνωρίζω μπορεί να αποφευχθεί εάν το πλοίο δεν προορίζεται να δραστηριοποιηθει στην Ε. Ε. Με επιφύλαξη φυσικα Edited November 20, 2019 by Nereus Link to comment Share on other sites More sharing options...
diks Posted November 21, 2019 Share Posted November 21, 2019 (edited) Έτσι λοιπόν για την ιστορία το αρχικό πρόβλημα ήταν το ΦΠΑ αφού πληρώθηκε το αμέσως επόμενο ήταν ο ολπ εκατό πενήντα χιλιάδες έκανε προσωρινά ασφαλιστικά το έχασε (για αυτό το λόγο κόλλησε κάποιες μέρες στην Σαλαμίνα)ήθελε να ενταχθεί στο πινάκιο αλλά δεν τώρα οι ίδιοι λένε ότι ειναι (αδελφές εταιρίες)με την seajets όσο για το πλοίο στην Κορέα την αρχική ιδέα που ρίξαμε στο τραπέζι για να έρθει το πλοίο στην ελλαδα ρυμουλκούμενο ήταν να το δέσουν πίσω από ένα δικό τους Edited November 21, 2019 by proud_ionian quote αντί reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 Ας δούμε τη πρόοδο των εργασιών στο Cat I στο μωλο της ΔΕΗ. Όπως μπορούμε να δούμε έχει βγει ο αριστερός καταπέλτης των οχημάτων και ο καταπέλτης των επιβατών. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billy Johnson Posted December 7, 2019 Share Posted December 7, 2019 Who owns Cat 1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now