Jump to content
Shipfriends

Cat I (IMO 9106211)


cpt_hcp

Recommended Posts

Νέο Πλοίο έρχετε και μαλιστά γιαπωνέζικο ταχύπλοο καταμαράν.Συμφωνα λοιπόν με πληροφορίες το ταχύπλοο HAYABUSA αγοράστηκέ από Ελληνική εταιρία μάλλον συμφερόντων Λελάκη και έρχετε στα νερά μας με το όνομα ALKIONI.Αν δεν κάνω λάθος πρέπει να είναι το πρώτο ταχύπλοο που ερχετε απο JAPAN.

 

____________________________________

(1994, ex-Hayabusa)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 500
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Συμφωνα με τις δικες μου πηγες, το πλοιο με σημαια Παναμα, αναχωρησε απο την Ιαπωνια στις 11 Φεβρουαριου, απο το Hong Kong στις 12 Φεβρουαριου, και απο τη Σιγκαπουρη στις 16 του μηνος το πρωι με προορισμο το Κολομπο της Σρι Λανκα. Πραγμα που σημαινει οτι οσονουπω θα το δουμε στα μερη μας. Σαν ιδιοκτητης φερεται η Παναμεζικη εταιρεια Norway Investments.

Link to comment
Share on other sites

Αλλά χωρίς πλώρη, όμορφο πλοίο δεν νοείτε!

Ενας λόγος που δεν μου αρέσει ο Δ.Σολωμός και η Αικατερίνη Π.

Εκτός αν είναι τύπου καταμαράν,αλλά δεν φαίνεται για κάτι τέτειο..

Link to comment
Share on other sites

Πανέμορφο και ώς συνήθως οι γιαπωνέζει κάναν το θαύμα τους. Το χα δεί χρόνια τώρα σε Ποσειδώνια και μου έκανε πολύ εντύπωση του στυλάκι του! Καλά Λελάκης η Λεφάκης? Γιατί εγώ ξέρω πως ο Λεφάκης με τον Αγαπητό πήρε ένα καταμαράν 100 μέτρων...Ειναι αραγέ το ίδιο?

Link to comment
Share on other sites

το jet αυτο πιστευω οτι καθως μεταφέρει 460 επιβατες και 94 αυτοκινητα και εχει ταχυτητα 30Knots το καθιστα ανταγωνιστικο προς τις γραμμες που ειναι ηδη δρομολογημενα τα

flying cat 1

flying cat 5&6 ... με το πλεονεκτημα οτι θα εχει παντα γεματο και το γκαραζ οπου και αν ειναι 100%

προοριζεται σιγουρα σε συντομη γραμμη οπου θα εκτελει τουλαχιστον 2-3 δρομολόγια την μέρα

με λιγα λόγια πιστευω ή σποραδες θα παει ή σαρωνικό.. με το 2ο πιο πιθανο.. αλλα δεν αποκλειω και το πρωτο...

θα δουμε

Link to comment
Share on other sites

Κάτω απο 100 ΙΧ και κοντά στους 500 επιβάτες ????? Μάλλον για το "ιδανικό" εργαλίο για καμιά αρπαχτή σε αργοσαρωνικό .... 4-5 μήνες το χρόνο ...:D Μεγάλη σημασία πάντως θα έχει να μάθουμε τί "καίει" .....

Link to comment
Share on other sites

Ο ILIAS-IKARIA έχει πιο καλές πληροφορίες.Το πλοίο προορίζετε για αφετήριο λιμάνι αυτό του Ηρακλείου με προσέγγιση σίγουρα μετά Σαντορίνη.Από κει και πέρα άγνωστο.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή η γραμμή είναι γραμμή φιλέτο όπως έχουμε πει και άλλες φορές στο forum. Δηλαδή, υπάρχουν πολλά δρομολόγια του FC4 - ακόμα και εκτός σεζόν - στα οποία είναι πολύ δύσκολο να βρεις εισιτήριο. Δουλεύει πάρα πολύ με τα μεγάλα ξενοδοχεία του Ηρακλείου και τους tour operators. Ειδικά η Σαντορίνη είναι ο δημοφιλέστερος μονοήμερος προορισμός. Φέτος με την απουσία του Δαίδαλου, θα υπάρξει ένα τεράστιο κενό από προς Κρήτη - Κυκλάδες, το οποίο είναι ακόμα μεγαλύτερο με την αποχώρηση του Παναγία Θαλασσινή. Βέβαια, με αντίπαλο το FC4 είναι δύσκολο να ανταπεξέλθει οποιοδήποτε άλλο πλοίο, αλλά σίγουρα θα πάρει μεγάλη κίνηση απ' αυτήν που δεν θα μπορεί να αναλάβει το flyingcat.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή όπως προαναφέρατε δουλεύει πολύ η εκδρομή από Ηράκλειο-Σανορίνη στο κομάτι αυτό δε θα έχει πρόβλημα.Άλλωστε ούτε το Θαλασσινή παρά τα προβλήματα που είχε πέρυσι έυρισκες ελεύθερη θέση για Ηράκλειο.Παρά ταύτα δεν καταλαβαίνω γιατί να φοβηθεί το fc4 ο Λελάκης απ' τη στιγμή που τουλάχιστον στα χαρτιά θα έχει καλύτερο(σίγουρα πάντως μεγαλύτερο πλοίο) και με δεδομένο πως θα ψαρεύει πελάτες και από μεγαλύτερη δεξαμενή επιβατών δηλαδή αυτούς που έχουν οχήματα κάτι που το fc4 δεν έχει.Σίγουρα το από κει και πάνω θα είναι πρόβλημα αν επαναλάβει τα λάθη του Θαλασσινή.

Link to comment
Share on other sites

Γαιτί είναι καλύτερο το πλοίο αυτό από το FC4??? Εϊναι πλεονέκτημα το γεγονός ότι θα μεταφέρει αυτοκίνητα?? Το 90% των επιβατών από Ηράκλειο είναι ξένοι τουρίστες οι οποίοι σίγουρα δεν ενδιαφέρονται για μεταφορά αυτοκινήτου. Μονοήμερες ή ολιγοήμερες διακοπές στη Σαντορίνη κάνουν οι άνθρωποι. Η προέκταση του δρομολογίου προς τις υπόλοιπες Κυκλάδες είναι μιά άλλη ιστορία, όπως εντελώς διαφορετική είναι αυτή του δρομολογίου προς Θεσσαλονίκη. Μην επιπλέον επισήμανση: Αφού το δρομολόγιο του Θαλασσινή ήταν επτυχημένο - όπως του FC4 - γιατί αποχώρησε από τη γραμμή. Μήπως δεν είχε πληρότητες στο garage??

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι πλεονέκτημα φίλε μου elybero να έχει garage?Δεν μπορεί να έχει περισότερους επιβάτες αφού διαλέγει απο μεγαλύτερη δεξαμενη πελατών? Δεν υπάρχουν Κρητικοί που κάνουν από μονοήμερες μέχρι πολυήμερες εκδρομές στις Κυκλάδες?Το αν θα γεμίζει το garage δεν έχει να κάνει με το τι επιβάτες παίρνει.Επιπλέον ,επειδή επέτρεψέ μου να το γνωρίζω καλύτερα από σένα αυτό , το Θαλασσινή όντως δεν δούλευε το garage από Ηράκλειο αφού ήταν πολύ δύσκολο για επιβάτη ακτοπλοίας να βρεί εισιτήριο αφού συνέχεια ήταν φουλ από την εκδρομή, σε αντίθεση με το δρομολόγιο του Πειραιά που το garage δούλευε παραπάνω από ικανοποιητικά. Τέλος το γιατί αποχώρησε από τη γραμμή επέτρεψέ μου να σου πω πως οι λόγοι δεν είναι καθαρά εισπρακτικοί αλλά είναι αλλοι που δεν είναι της παρούσης.Μία εύκολη απάντηση είναι ότι το πλοίο δεν έκανε για την γραμμή γιατί με τους γαρμπήδες ταλαιπωρούνταν σε τέτοιο σημείο που έκανε να περάσει το Κρητικό περισότερη ¨ωρα από το Δαίδαλος που είναι συμβατικό.Όμως δεν είναι και αυτός ο πραγματικός λόγος αλλά μία δικαιολογία.Και για νε σε βοηθήσω περισότερο σου λέω πως μετά το τέλος του καλοκαιριού θα δούμε αν εγκατέλειψαν την γραμμή ή όχι.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς και είναι πλεονέκτημα όταν μπορείς να το εκμεταλλευτείς και όταν έχεις εκπονήσει ανάλογη μελέτη βιωσιμότητας, έχοντας τα κατάλληλα στοιχεία της γρααμής αλλά και της εποχής στην οποία δραστηριοποιείσαι. Προσωπικά, όντας φίλος της θάλασσας και όχι επαγγελματικά συνδεδεμένος μαζί της, έτυχε να έχω φιλικές και μόνον σχέσεις με την εταιρεία αυτή όπως και τις Μινωικές - από εκεί αντλώ τις πληροφορίες για τις κρίσεις μου. Γνωρίζοντας όμως πολύ καλά το Ηράκλειο και την κίνησή του, σου λέω ότι η κίνηση ΙΧ αυτοκινήτων είναι πολύ μικρή προς τις Κυκλάδες σε σχέση με το μεγάλο χρόνο δραστηριοποίησης των πλοίων. Υπενθυμίζω ότι το FC4 ξεκινά πρώτο - σχεδόν - από όλα τα ταχύπλοα και αποσύρεται τελευταίο...

Link to comment
Share on other sites

Το πέτυχα έξω στον δρόμο σήμερα καθώς ταξίδευα με το Αγ. Γεώργιος . Μια χαρά μου φάνηκε και το είδα να πάει πλακωμένο ... Η εξωτερική του εμφάνιση σαν νεοτευκτό .. (εκτός εάν τα κιάλια μου ήταν βρώμικα :D ) Καλο τάξιδο και γρήγορα :)

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε φίλε elybero δεν αναφέρθηκα καθόλου σε βιωσιμότητα ή σε πληρότητα garage.Ασφαλώς και έχεις δίκιο ότι η κίνηση ΙΧ από Ηράκλειο δεν είναι τέτοια που θα γεμίσει ένα πλοίο.Εγώ το μόνο που είπα είναι ότι μπορεί να έχει περισότερη κίνηση από το fc4 από τη στιγμή που θα παίρνει και τους επιβάτες με τα οχήματα.Σε απόλυτους αριθμούς μπορεί να έχει περισότερους επιβάτες. Τα έξοδα του κάθε πλοίου είναι μια αρκετά δύσκολη εξίσωση που συνήθως εμείς δεν μπορούμε να λύσουμε αφού πέρα από καύσιμα και μισθούς μπαίνουν και άλλοι παράγοντες όπως μαγαζιά επί του πλοίου και εκμετάλευσή τους,υπερωριακές αμοιβές και καταβολή τους και άλλα διάφορα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...