Jump to content
Shipfriends

Cat I (IMO 9106211)


cpt_hcp

Recommended Posts

  • Replies 635
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Γενικά από κίνηση δεν τα έχει πάει καλά το ΑΛΚΥΩΝΗ. Με 1-2-3 δρομολόγια με καλή πληρότητα δε βγάζει τα έξοδά του. Όταν ήταν ο ΠΗΓΑΣΟΣ στον Βόλο τον Σεπτέμβρη έβαζε 60-70 κομμάτια Ι.Χ. και το ΑΛΚΥΩΝΗ με το ζόρι έφτανε διψήφιο νούμερο. Χαρακτηριστικά χτες που πήρε ένα αυτοκίνητο από Σκιάθο για Βόλο, ενώ σήμερα έφερε 2 Ι.Χ. από Βόλο, καμμιά 15αριά επιβάτες και πήρε ένα φορτηγό για Σκόπελο.

Link to comment
Share on other sites

Δεν συμφωνω με τα λεγομενα σου..δεν ειναι ετσι η κινηση του αλκιωνυ...την κυριακη που μας περασε ακουσα οτι ειχε περισοτερο κοσμο απο το σκιαθος.τα γραφω αυτα γιατι το βλεπω στο λιμανι του βολου τι κοσμο παιρνει :o

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Θεωρω οτι το βαπορακι θα μπορουσε να δουλεψει μια χαρα στις Σποραδες φτανει να εχει μια σταθερη παρουσια και να μη κανει αρπαχτες.Ειναι σαφως πιο γρηγορο απο το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ και εσωτερικα ειναι αρκετα καλο σε συγκριση με το ΣΚΙΑΘΟΣ.Με ιδια τιμολογιακη πολιτικη νομιζω οτι θα μπορουσε να τραβηξει αρκετο κοσμο.Ετσι κι αλλιως με την ταχυτητα που εχει σε οποιαδηποτε γραμμη των Κυκλαδων και αν μπει κατα την αποψη μου θα αποτυχει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Kαι εγω συμφωνω απολειτα στα λεγομενα σου φιλε μου οτι χρειαζεται περισσοτερη παρουσια.Ειναι αρκετα καλυτερο στους εσωτερικους χωρους και πολυ καθαρο (ειχα ταξιδεψει τελη Αυγουστου για Σκιαθο)και με εκανε μεγαλη εντυπωση με τοση ενταση δουλειας το προσωπικο ητανε πολυ ηρεμο και ευγενεστατο.εξυπερετηση στα φουλ στον επιβατη και τελος η τιμη του εισητηριου πολυ προσιτη...

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Τελευταίο δρομολόγιο από Βόλο την Κυριακή 11.00 πμ. Μετά λογικά όλο το χειμώνα γράψε - σβήσε και το Πάσχα στον κ Λελάκη εκτός και αν πιο πριν κάνει για τη νελ την αντικατάσταση του Θαλασσινή αν δέσει νωρίτερα φέτος.

Πάντως για να πω και εγώ τη γνώμη μου η Ραφήνα έχει ανάγκη πλοίο για Παροναξία αλλά το αλκυόνη θα αποτύχει εάν μπει εισιτήριο ταχυπλόου. Με την τιμολογιακή πολιτική που θα εφαρμόζανε αν το πλοίο ερχότανε στη Ραφήνα θα έπιανε νομίζω γιατί από πλευράς εσωτερικού είναι αρκετά καλό και κάνει και λιγότερη ώρα από ότι για Πειραιά και επίσης είναι και κατά πολύ φτηνότερο.Το καλοκαίρι στην Πάρο δεν υπήρχε τίποτα από εισιτήρια για τις επόμενες 3 μέρες.....

Αν υπήρχε και το μαικατ δεν θα γινότανε αυτό το πράμα......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tέλος των δρομολογίων του πλοίου για τις Σποράδες, και αυτή την ώρα "κατηφορίζει" το Αιγαίο στις ανατολικές ακτές της Εύβοιας. Για να δούμε που θα σταματήσει... Στο Λαύριο ή θα συνεχίσει για τον Πειραιά ???

Και μιας και ο λόγος για το πλοίο, αξίζει να δει κανείς κάποιες πραγματικά καταπληκτικές φωτογραφίες του από το λιμάνι της Σκοπέλου, στο marinetraffic.com.

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο εχει δεσει στο Λαυριο στη μεσα μερια του λιμανιου.Στη δεξια μερια, στις αγκυρες και στη καριναυπαρχουν μεγαλες φθορες με την μπογια να εχει φυγει.Το πιο πιθανο σεναριο ειναι να τριβεται η αγκυρα στα συγκεκριμενα σημεια.Αντιθετα στην αριστερη μερια δεν φαινεται να υπαρχουν φθορες.

Και μια καταπλωρη φωτο

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τροποποίηση της ώρας αναχώρησης από Λαύριο, λόγω βλάβης του βυτίου.

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, σήμερα Τετάρτη 08/12/2010 το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΑΛΚΥΟΝΗ θα αναχωρήσει από το Λαύριο στις 18:00' αντί 17:00' λόγω βλάβης του φορτηγού βυτίου ανεφοδιασμού καυσίμων, με αποτέλεσμα την καθυστερημένη πετρέλευσης του πλοίου.

Το δρομολόγιο διαμορφώνεται ως εξής:

ΛΑΥΡΙΟ (αν 18:00) - ΨΑΡΑ (αφ 23:00 αν 23:15) - ΜΕΣΤΑ (αφ 00:30)

nel.gr

Link to comment
Share on other sites

Δυσκολα τα εχει βρει το καταμαραν στο κεντρικο αιγαιο.Σχεδον σε ολα τα ταξιδια αναγκαζεται να ψηλωνει στον καιρο,πρεπει να ειναι χειροτερο σε πλευση απο τα ΠΑΡΟΥ/ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ισως επειδη

Βλέποντας το πλοίο να έρχεται από μακρυά δεν είμαι σίγουρος ότι θα ήθελα να είμαι μέσα, αφού φαινόταν να κουνάει αρκετά. Δεν έχω καταλάβει ποια θα ήταν η συμπεριφορά του αναπτύσσοντας την κανονική του ταχύτητα και πέφτοντας με την πλώρη πάνω σε κύματα. Δεν θα τραντάζεται όλο μαζι;
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Απαγορευτικό για την Αλκυόνη, γι'αυτό επιστρέφει από τα Ψαρά στα Μεστά αντί να συνεχίσει για Λαύριο.

nel.gr

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΤΧΠ ΑΛΚΥΟΝΗ σήμερα Τρίτη 28/12/2010 μετά την αναχώρηση του από το λιμένα Μεστών Χίου και την άφιξη του στα Ψαρά (δρομολόγιο Μεστά Χίου – Ψαρά - Λαύριο), δόθηκε απαγόρευση απόπλου λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών.

Το πλοίο επιστρέφει στα Μεστά Χίου για ασφαλέστερο λιμένα ελλιμενισμού.

Link to comment
Share on other sites

Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα αλλα το συγκεκριμενο πλεουμενο δεν βλεπεται :ph34r: Απο οποια γωνια κ αν το κοιταξεις,μακρια η κοντα,ανακαλυπτεις οτι...το ΑΝΘΗ ΜΑΡΙΝΑ ειναι πιο ομορφο :lol: Επισης δεν θα το ελεγα και τοσο ευελικτο για ταχυπλοο,φαινεται σαν να 'ακουει' με το πασο του στις διαφορες κινησεις.Θα επανελθω με περισσοτερες λεπτομεριες,προς το παρον δειτε το παρακατω βιντεακι με την αναχωρηση του απο τα Μεστα:υπομονη,τα πρωτα 5 λεπτα μαζευει την αριστερη αγκυρα :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

gallery_1827_337_85868.jpg

Ίσως έχει φουνταρει τόσο γιατί το λιμάνι απ'ότι φαίνεται είναι αρκετά εκτεθειμένο σε καιρούς διαφόρων διευθύνσεων. Ήταν και η πρωτοχρονιά στη μέση, οπότε πιο καλά να είμαστε σίγουροι από το να τρέχουμε. Ας το δούμε από την πλώρη και μια περνώντας τα φιόρδ.

Τέλος μια κατάπρυμη που αναδεικνύει όλη την ομορφιά του. :lol:

gallery_1827_337_117352.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο την ομορφια του,η μαλλον την ασχημια του :D ,υπαρχουν αλλα διαφορα ζητηματακια.Πρωτο απ ολα η κλιση του καταπελτη αλλα και το μηκος του(φωτο).Καποια στιγμη μπηκε ενα αυτοκινητο κ ηταν πραγματικα σουζα.Μια λαθος κινηση κ σε παιρνει αναποδα η κατηφορα κ προσευχεσαι που θα βρεθεις...

Το αλλο που μου εκανε εντυπωση ηταν η εξαγωγες των καυσαεριων(2 σχετικα μεγαλα μπουρια ανα πλευρα)αναμεσα στα δυο hull.Πιθανον να ειναι απο τα ελαχιστα καταμαραν που βγαζουν τα καυσαερια απο κει.

Σχεδον σε ολα τα ταξιδια αναγκαζεται να ψηλωνει στον καιρο,πρεπει να ειναι χειροτερο σε πλευση απο τα ΠΑΡΟΥ/ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ισως επειδη

Βλεποντας την πλωρη/σαγονι απο κοντα,πρεπει να τρωει γερα κοπανηματα σε οποιοδηποτε καιρο ακομα κ με ελαχιστο κυματισμο <_< Προφανως ο ναυπηγος που το εφτιαξε,ξερει καλυτερα αλλα πιστευω πως πρεπει να ειναι αρκετα κακοταξιδο.

Και κατι που μου αρεσε :P:o ηχος των μηχανων του,το κλασικο γιαπωνεζικο βουητο που ακουγεται απο μακρια.

post-2049-0-62374800-1294139156_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Εκτος απο την ομορφια του,η μαλλον την ασχημια του :D ,υπαρχουν αλλα διαφορα ζητηματακια.Πρωτο απ ολα η κλιση του καταπελτη αλλα και το μηκος του(φωτο).Καποια στιγμη μπηκε ενα αυτοκινητο κ ηταν πραγματικα σουζα.Μια λαθος κινηση κ σε παιρνει αναποδα η κατηφορα κ προσευχεσαι που θα βρεθεις...

Στην πράξη η κλίση της ράμπας δεν είναι ιδιαίτερα κακή στα λιμάνια του δρομολογίου στα οποία δένει κανονικά και το ανεβοκατέβασμα γίνεται σχετικά άνετα. Αν αυτή η κλίση είναι πρόβλημα, τότε θα έπρεπε να έχουν σφραγιστεί τα πάνω γκαράζ όλων των πλοίων, καθώς οι εσωτερικές ράμπες είναι κατά κανόνα πολύ πιο απότομες από τη ράμπα του "Αλκυώνη".

Βλεποντας την πλωρη/σαγονι απο κοντα,πρεπει να τρωει γερα κοπανηματα σε οποιοδηποτε καιρο ακομα κ με ελαχιστο κυματισμο <_< Προφανως ο ναυπηγος που το εφτιαξε,ξερει καλυτερα αλλα πιστευω πως πρεπει να ειναι αρκετα κακοταξιδο.

Με ταχύτητες μέχρι 17 κόμβους και κυματισμό κάτω από 1,5μ. είναι οριακά υποφερτό. Αλλά, αφενός στο παρόν δρομολόγιό του δεν πλησιάζει τις υψηλές ταχύτητες π.χ. του Ταξιάρχη ή του Θεόφιλου, αφετέρου μέτρησε κανείς πόσα ανεκτέλεστα δρομολόγια είχε μόνο το Δεκέμβριο (όταν όλα τα υπόλοιπα πλοία ταξίδευαν κανονικά; ). Τώρα το τι γίνεται όταν τυχει να ταξιδεύει με καιρό από 5-6 B και άνω είναι άλλο θέμα.

Και κατι που μου αρεσε ο ηχος των μηχανων του,το κλασικο γιαπωνεζικο βουητο που ακουγεται απο μακρια.

Έχει και άλλα ωραία χαρακτηριστικά, π.χ. το εσωτερικό του είναι αρκετά συμπαθητικό (ένα μεγάλο και άνετο πούλμαν - τυπικό ταχύπλοο δηλαδή) και σε αντίθεση με άλλα ταχύπλοα έχει και εξωτερικούς χώρους για καραβολάτρες. Και μην ξεχνάμε πως σε περιόδους κρίσης, για τον επιβάτη είναι σημαντικό το ότι είναι και αρκετά φθηνό ως εναλλακτική λύση στα συμβατικά.

Παράλληλα, από άποψη operations ο συνδυασμός 1100+ επιβάτες και 100 ΙΧ θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα ανταγωνιστικός αν ήταν σε μία κατάλληλη γραμμή.

Αλλά δε φταίει το πλοίο που εκτελεί αυτό το δρομολόγιο πολυτελείας και ο Έλληνας φορολογούμενος πληρώνει 2.000 Ευρώ ή και παραπάνω για κάθε επιβάτη που μεταφέρει. Όπως δε φταίει για το γεγονός ότι ο συνδυασμός οικονομίας καυσίμου και δυσκολίας πλεύσης με κυματισμό το κατατάσσουν αυτοδίκαια στα "βραδύπλοα": Ταχύπλοο με μέση ταχύτητα 16,5 κόμβους; Άλλη μία Ελληνική πατέντα που νομίζω συνοψίζει πλήρως το τρέχον status του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...