Ferry Himuka Posted January 5 Posted January 5 Ας Δούμε πως μας έρχεται το πλοίο! Ελπίζω πάντως να ψηλώσουν οι τσιμινιέρες εδώ.. (screenshot γιατί δεν με αφήνει share)
Petros P Posted January 5 Posted January 5 Σαν να βλέπω τον Κάλβο σε νεότερο Περισσότερα εδώ https://x.com/nkymuta/status/1875858620904288534/photo/1
nomikos Posted January 5 Posted January 5 Τα χαρακτηριστηκά του και το σουλούπι του πιο πολύ πιστεύω παραπέμπουν στο Κοραή.
gtogias Posted January 5 Posted January 5 Εμένα πάλι μου αρέσει. Θυμίζει κιόλας το Νεφέλη. Όταν βαφτεί και συμπληρωθεί ο εξοπλισμός του θα γίνει αστέρι.
giorgos_249 Posted January 5 Posted January 5 Τι ακριβώς έχει να προσθέσει στην γραμμή η στην ακτοπλοΐα γενικά? Ακόμη ένα πλοίο που οι Ιάπωνες διώχνουν λόγω του ορίου ηλικίας και οι Έλληνες αγοράζουν και θα το διαφημίσουν σαν σύγχρονο κλπ!! Και να μην έρθει δε θα χάσει και τίποτα η Αίγινα...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 5 Posted January 5 6 hours ago, nomikos said: Τα χαρακτηριστηκά του και το σουλούπι του πιο πολύ πιστεύω παραπέμπουν στο Κοραή. Ένα ακτοπλοϊκό χαρακτηριστικό του Τsugaru Kaikyo είναι ούτε του Κοραή,ούτε του Κάλβου,ούτε του α,ούτε του β μοιάζει Αδελφάκι του IONIAN EXPRESS πού είναι στο Αμπελάκι 11 minutes ago, giorgos_249 said: Τι ακριβώς έχει να προσθέσει στην γραμμή η στην ακτοπλοΐα γενικά? Ακόμη ένα πλοίο που οι Ιάπωνες διώχνουν λόγω του ορίου ηλικίας και οι Έλληνες αγοράζουν και θα το διαφημίσουν σαν σύγχρονο κλπ!! Και να μην έρθει δε θα χάσει και τίποτα η Αίγινα... Δεν έφυγε λόγω ορίου ηλικίας που είναι στα 27
Ferry Himuka Posted January 5 Posted January 5 (edited) 24 minutes ago, giorgos_249 said: Και να μην έρθει δε θα χάσει και τίποτα η Αίγινα... Αντικειμενικά αν εξαιρέσουμε τον Φοίβο (που λόγω ηλικίας δεν μπορούμε να τον υπολογίζουμε για πολλά χρόνια ακόμα) δεν υπάρχει κάποιο καλύτερο απο αυτό στην Αίγινα... Εκτός αν θεωρείς τις κλειστές παντόφλες ανώτερες από το Yabusa Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, για Αίγινα είναι ότι πρέπει.. Edited January 5 by Ferry Himuka
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 5 Posted January 5 Mε δεδομένη την δυσκολία στη συνέπεια παράδοσης από τα ελληνικά ναυπηγεία,αυτά τα γιαπωνεζάκια των ~100 μ,ποιοτικές κατασκευές,. συνήθως μικρής ηλικίας είναι 1 κ 1 γιά τοπικές γραμμές της ακτοπλοϊας
Nikos_Chania Posted January 5 Posted January 5 Πόσο εύκολα μηδενίζονται τέτοιες κινήσεις με θετικό πρόσημο από ανθρώπους που θα έπρεπε να χρησιμοποιούν τα δεδομένα της πραγματικότητας αντί για θεωρίες. Κοινώς, το πλοίο έρχεται να ανανεώσει την γραμμή - ανανέωση δεν είναι μόνο ότι χτίζεται τώρα -, να προσδώσει παραπάνω δυνατότητες - παραπάνω ταχύτητα και ενδεχομένως χωρητικότητα - και τέλος να συνεχίσει να μεγαλώνει η εταιρεία που δραστηριοποιείται στην γραμμή την ώρα που άλλες συρρικνώνονται και κλείνουν. Τα πρότυπα ασφαλείας δεν είναι καν ζητούμενα μιας και δεν αλλάζουν άρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για μη ασφαλή πλοία. Και τα έχουμε ξανααναλύσει όσα περιστρέφονται γύρω από επενδύσεις σε νεότευκτα και εναλλακτικά καύσιμα. Όπως εγώ δεν θα επενδύσω σε ιντερνετ καφέ οταν δεν έχω οπτική ίνα διαθέσιμη, έτσι κανένας δεν θα επενδύσει σε μεγαλεπίβολα σχέδια τα οποία ακόμα και οι ίδιες οι MEPC αμφιβάλλουν ότι θα μπορέσουν να είναι επιτυχημένα. Με το καλό να έρθει. Όσοι γνωρίζουμε, ξέρουμε πως μόνο θετικό πρόσημο έχει αυτή η προσθήκη και η Αίγινα θα κερδίσει, είτε λίγο είτε πολύ.
Annivas Posted January 6 Posted January 6 Μια χαρά βαποράκι είναι με το καλό να έρθει . Οι Γιαπωνέζοι φημίζονται για τις καλές κατασκευές τους στο hull και το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο που τα εξοπλίζουν . Ο ερχομός του στην Ευρώπη θα το προσαρμόσει στα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας οπότε μια χαρά θα είναι το αποτέλεσμα . Τωρα αν κανείς επιζητά στο παρόν, επενδύσεις 100εκ ευρώ να κάνουν την πορθμιακή γραμμή Πειραιάς - Αίγινα , με μεθανόλη που δεν θα βρίσκουν πουθενά και θα καίνε πάλι MGO , με azipod , κλπ μάλλον ζει σε μια ουτοπία .
giordim Posted January 6 Posted January 6 Πάντως για το βαπόρι δεν έχει βγει κάποιο δελτίο τύπου από τη νέα του εταιρεία, ούτε έχει βγει κάποιο πιθανό όνομα...
gtogias Posted January 6 Posted January 6 Γιατί είναι "υπερβολικά νωρίς"; Το πλοίο είναι ήδη εν πλω προς Ελλάδα.
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 6 Posted January 6 2 hours ago, giordim said: Πάντως για το βαπόρι δεν έχει βγει κάποιο δελτίο τύπου από τη νέα του εταιρεία, ούτε έχει βγει κάποιο πιθανό όνομα... Δεν είναι κανένα μεγάλο ή κάποιο τεχνολογικά μεγάλο βαπόρι Όταν μπει στη γραμμή θα εκδοθεί σχετικό δελτίο
Nikos_Chania Posted January 6 Posted January 6 Το πλοίο θα αναχωρήσει τις επόμενες ώρες από Σιγκαπούρη με επόμενη στάση το Port Louis στον Μαυρίκιο με άφιξη, καλώς εχόντων των πραγμάτων, στις 17 Ιανουαρίου.
SuperRunner Posted January 7 Posted January 7 7 hours ago, gtogias said: Γιατί είναι "υπερβολικά νωρίς"; Το πλοίο είναι ήδη εν πλω προς Ελλάδα. Μέχρι να έρθει Ελλάδα, να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες κτλ θέλει αρκετό χρόνο ακόμα. Προφανώς όταν με το καλό θα αρχίσουν να ολοκληρώνονται οι εργασίες θα βγούνε και οι σχετικές ανακοινώσεις. Δε παύει να είναι μία νέα προσθήκη στην Ελληνική ακτοπλοΐα που σίγουρα θα προσφέρει εργασία και ψωμί σε Έλληνες Ναυτικούς και αυτό ίσως να είναι το πιο ευχάριστο νέο για πολλούς.
JonB72 Posted January 7 Posted January 7 Το Yabusa παίρνει λίγο πετρέλαιο στη Σιγκαπούρη σήμερα το πρωί. Οι συνθήκες φωτισμού ήταν τρομερές, γι' αυτό συγχωρέστε την ποιότητα των φωτογραφιών.
Ferry Himuka Posted January 7 Posted January 7 Όσο και να προσπαθήσει κανείς, τέτοιο έκτρωμα δεν θα ξαναβγεί...
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 7 Posted January 7 1 hour ago, mytilene said: Πίσω θυμίζει λίγο ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ😜😎 Καμία σχέση,η μετασκευή φαίνεται καλή,ας περιμένουμε το τελείωμα των φουγάρων
Captain Smith Posted January 7 Posted January 7 4 hours ago, mytilene said: Πίσω θυμίζει λίγο ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ😜😎 Νομίζω φέρνει λίγο πιο πολύ στο φαιδρα της nova ferries
proud_ionian Posted January 7 Posted January 7 Για τη γραμμή που έρχεται μια χαρά θα είναι. Ούτε Σουμελά, ούτε για διάλυση, ούτε οτιδήποτε από όσα ακούσαμε. Ας περιμένουμε να το δούμε τελειωμένο και βαμμένο .
ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ Posted January 7 Posted January 7 (edited) 2 hours ago, Captain Smith said: Νομίζω φέρνει λίγο πιο πολύ στο φαιδρα της nova ferries Απορώ πως τα μπερδεύετε έτσι Άλλο το γιαπωνέζικο,άλλο το παντοφλοειδές! Edited January 7 by proud_ionian τεχ βοηθεια
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now