Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted

image.thumb.png.095ccffc21d53be4f817c2ab780faaf7.png

Ας Δούμε πως μας έρχεται το πλοίο! 
Ελπίζω πάντως να ψηλώσουν οι τσιμινιέρες εδώ..

(screenshot γιατί δεν με αφήνει share)

Posted

Τα χαρακτηριστηκά του και το σουλούπι του πιο πολύ πιστεύω παραπέμπουν στο Κοραή.

Posted

Εμένα πάλι μου αρέσει. Θυμίζει κιόλας το Νεφέλη. Όταν βαφτεί και συμπληρωθεί ο εξοπλισμός του θα γίνει αστέρι.

Posted

Τι ακριβώς έχει να προσθέσει στην γραμμή η στην ακτοπλοΐα γενικά? 

Ακόμη ένα πλοίο που οι Ιάπωνες διώχνουν λόγω του ορίου ηλικίας και οι Έλληνες αγοράζουν και θα το διαφημίσουν σαν σύγχρονο κλπ!!

Και να μην έρθει δε θα χάσει και τίποτα η Αίγινα...

Posted
6 hours ago, nomikos said:

Τα χαρακτηριστηκά του και το σουλούπι του πιο πολύ πιστεύω παραπέμπουν στο Κοραή.

Ένα ακτοπλοϊκό   χαρακτηριστικό του Τsugaru Kaikyo είναι ούτε του Κοραή,ούτε του Κάλβου,ούτε του α,ούτε του β μοιάζει
Αδελφάκι του IONIAN EXPRESS πού είναι στο Αμπελάκι

11 minutes ago, giorgos_249 said:

Τι ακριβώς έχει να προσθέσει στην γραμμή η στην ακτοπλοΐα γενικά? 

Ακόμη ένα πλοίο που οι Ιάπωνες διώχνουν λόγω του ορίου ηλικίας και οι Έλληνες αγοράζουν και θα το διαφημίσουν σαν σύγχρονο κλπ!!

Και να μην έρθει δε θα χάσει και τίποτα η Αίγινα...

Δεν έφυγε λόγω ορίου ηλικίας που είναι στα 27

Posted (edited)
24 minutes ago, giorgos_249 said:

Και να μην έρθει δε θα χάσει και τίποτα η Αίγινα...

Αντικειμενικά αν εξαιρέσουμε τον Φοίβο (που λόγω ηλικίας δεν μπορούμε να τον υπολογίζουμε για πολλά χρόνια ακόμα) δεν υπάρχει κάποιο καλύτερο απο αυτό στην Αίγινα...
Εκτός αν θεωρείς τις κλειστές παντόφλες ανώτερες από το Yabusa

 

Μην τα ισοπεδώνουμε όλα, για Αίγινα είναι ότι πρέπει..

Edited by Ferry Himuka
Posted

Mε δεδομένη την δυσκολία στη συνέπεια παράδοσης από τα ελληνικά ναυπηγεία,αυτά τα γιαπωνεζάκια των ~100 μ,ποιοτικές κατασκευές,. συνήθως μικρής ηλικίας είναι 1 κ 1 γιά τοπικές γραμμές της ακτοπλοϊας

Posted

Πόσο εύκολα μηδενίζονται τέτοιες κινήσεις με θετικό πρόσημο από ανθρώπους που θα έπρεπε να χρησιμοποιούν τα δεδομένα της πραγματικότητας αντί για θεωρίες.

Κοινώς, το πλοίο έρχεται να ανανεώσει την γραμμή - ανανέωση δεν είναι μόνο ότι χτίζεται τώρα -, να προσδώσει παραπάνω δυνατότητες - παραπάνω ταχύτητα και ενδεχομένως χωρητικότητα - και τέλος να συνεχίσει να μεγαλώνει η εταιρεία που δραστηριοποιείται στην γραμμή την ώρα που άλλες συρρικνώνονται και κλείνουν.

Τα πρότυπα ασφαλείας δεν είναι καν ζητούμενα μιας και δεν αλλάζουν άρα δεν μπορούμε να μιλήσουμε για μη ασφαλή πλοία.

Και τα έχουμε ξανααναλύσει όσα περιστρέφονται γύρω από επενδύσεις σε νεότευκτα και εναλλακτικά καύσιμα. Όπως εγώ δεν θα επενδύσω σε ιντερνετ καφέ οταν δεν έχω οπτική ίνα διαθέσιμη, έτσι κανένας δεν θα επενδύσει σε μεγαλεπίβολα σχέδια τα οποία ακόμα και οι ίδιες οι MEPC αμφιβάλλουν ότι θα μπορέσουν να είναι επιτυχημένα.

Με το καλό να έρθει. Όσοι γνωρίζουμε, ξέρουμε πως μόνο θετικό πρόσημο έχει αυτή η προσθήκη και η Αίγινα θα κερδίσει, είτε λίγο είτε πολύ.

Posted

Μια χαρά βαποράκι είναι με το καλό να έρθει .

Οι Γιαπωνέζοι φημίζονται για τις καλές κατασκευές τους στο hull και το αξιόπιστο μηχανικό σύνολο που τα εξοπλίζουν . Ο ερχομός του στην Ευρώπη θα το προσαρμόσει στα ευρωπαϊκά πρότυπα ασφαλείας οπότε μια χαρά θα είναι το αποτέλεσμα .

Τωρα αν κανείς επιζητά στο παρόν, επενδύσεις 100εκ ευρώ να κάνουν την πορθμιακή γραμμή  Πειραιάς - Αίγινα , με μεθανόλη που δεν θα βρίσκουν πουθενά και θα καίνε πάλι MGO , με azipod , κλπ μάλλον ζει σε μια ουτοπία . 
 

Posted

Πάντως για το βαπόρι δεν έχει βγει κάποιο δελτίο τύπου από τη νέα του εταιρεία, ούτε έχει βγει κάποιο πιθανό όνομα...

Posted

Γιατί είναι "υπερβολικά νωρίς";

Το πλοίο είναι ήδη εν πλω προς Ελλάδα.

Posted
2 hours ago, giordim said:

Πάντως για το βαπόρι δεν έχει βγει κάποιο δελτίο τύπου από τη νέα του εταιρεία, ούτε έχει βγει κάποιο πιθανό όνομα...

Δεν είναι κανένα μεγάλο ή κάποιο τεχνολογικά μεγάλο βαπόρι Όταν μπει στη γραμμή θα εκδοθεί σχετικό δελτίο

Posted

Το πλοίο θα αναχωρήσει τις επόμενες ώρες από Σιγκαπούρη με επόμενη στάση το Port Louis στον Μαυρίκιο με άφιξη, καλώς εχόντων των πραγμάτων, στις 17 Ιανουαρίου.

Posted
7 hours ago, gtogias said:

Γιατί είναι "υπερβολικά νωρίς";

Το πλοίο είναι ήδη εν πλω προς Ελλάδα.

Μέχρι να έρθει Ελλάδα, να γίνουν οι απαραίτητες εργασίες κτλ θέλει αρκετό χρόνο ακόμα. Προφανώς όταν με το καλό θα αρχίσουν να ολοκληρώνονται οι εργασίες θα βγούνε και οι σχετικές ανακοινώσεις. Δε παύει να είναι μία νέα προσθήκη στην Ελληνική ακτοπλοΐα που σίγουρα θα προσφέρει εργασία και ψωμί σε Έλληνες Ναυτικούς και αυτό ίσως να είναι το πιο ευχάριστο νέο για πολλούς.

Posted

Το Yabusa παίρνει λίγο πετρέλαιο στη Σιγκαπούρη σήμερα το πρωί. Οι συνθήκες φωτισμού ήταν τρομερές, γι' αυτό συγχωρέστε την ποιότητα των φωτογραφιών.

 

Yabusa1.jpg

Yabusa2.jpg

Posted
4 hours ago, mytilene said:

Πίσω θυμίζει λίγο ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ😜😎

Νομίζω φέρνει λίγο πιο πολύ στο φαιδρα της nova ferries 

Posted

Για τη γραμμή που έρχεται μια χαρά θα είναι.

Ούτε Σουμελά, ούτε για διάλυση, ούτε οτιδήποτε από όσα ακούσαμε.

Ας περιμένουμε να το δούμε τελειωμένο και βαμμένο ;)

Posted (edited)
2 hours ago, Captain Smith said:

Νομίζω φέρνει λίγο πιο πολύ στο φαιδρα της nova ferries 

Απορώ πως τα μπερδεύετε έτσι

Άλλο το γιαπωνέζικο,άλλο το παντοφλοειδές!

Edited by proud_ionian
τεχ βοηθεια

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...