Panagia Ekatontapiliani Posted November 17, 2023 Posted November 17, 2023 (edited) Η ΑΝΕΝΔΥΚ έχει ξεκινήσει τη ναυπήγηση ενός επιβατικού σκάφος με το όνομα Loutro Spirit στο ναυπηγείο της Ocean. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα της ΑΝΕΝΔΥΚ στο Facebook. Edited August 20, 2024 by Nick the Greek
Panagia Ekatontapiliani Posted June 2, 2024 Author Posted June 2, 2024 (edited) Το Λουτρό Σπιριτ έχει νηολόγιο Χανίων 178, μήκος 21 μέτρα, πλάτος 5.5 μέτρα, χωρητικότητας 140 επιβατών, δύο κυρίες μηχανές Hyundai Infracore (1600 BHP), που του δίνουν μέγιστη ταχύτητα 26 κόμβων. Επίσης έχει bow και stern thruster. Το πλοίο καθελκύστηκε τον Απρίλιο και πραγματοποίησε τις θαλάσσιες δοκιμές του στο Λαύριο. Στα μέσα Μαίου κατέβηκε στη Σούδα και από την προηγούμενη εβδομάδα έχει ξεκινήσει δρομολόγια στη ΝΔ Κρήτη. Οι φωτογραφίες είναι από τη σελίδα του ναυπηγείου στο Facebook. Edited June 2, 2024 by Panagia Ekatontapiliani
BS CHIOS Posted August 12, 2024 Posted August 12, 2024 (edited) Αφού είδαμε τον πηγαιμό με το Καλυψω, ας δούμε τώρα και την επιστροφή από το Λουτρό, με το νεότευκτο Λουτρό Σπίριτ. Το πλοίο είχε μόλις ξεκινήσει τα δρομολόγια και πραγματικά αυτό φαινόταν. Δεν υπήρχαν φθορές, ήταν καθαρό και γενικά μύριζε καινούριο. Αναχώρηση απ' το Λουτρό στις 16:00, με το καραβάκι να είναι γεμάτο από επιβάτες, τόσο στους εσωτερικούς, όσο και στους εξωτερικούς χώρους. Πρέπει συνολικά να επιβιβάστηκαν γύρω στα 70 άτομα, των οποίων η πλειοψηφία κάθισε στο πάνω, ανοιχτό deck. Το σύντομο ταξίδι πέρασε ευχάριστα, με το βαποράκι να πλέει με ταχύτητες γύρω στους 15-16 κόμβους, λίγο πιο γρήγορα από το Καλυψώ (12-13) που είναι το δίδυμό του στη γραμμή. Άφιξη στα Σφακιά 15 λεπτά αργότερα, με την αποβίβαση εδώ να είναι πολύ πιο εύκολη (σε 2 λεπτά το πλοίο είχε αδειάσει εντελώς). Πιστεύω πως είναι με διαφορά το καλύτερο μικρό της ΑΝΕΝΔΥΚ και πως είναι επίσης και το πιο κατάλληλο για τη γραμμή Σφακιά - Λουτρό. Σε σύγκριση με το Καλυψώ, το Σπίριτ υπερτερεί σε ταχύτητα (όσο σημασία έχει αυτό στο 15λεπτο πέρασμα), ενώ επιπλέον είναι και πιο καθαρό, με λιγότερες φθορές (από τον καιρό, την χρήση κλπ). Κάτι άλλο που παρατήρησα είναι πως οι επιβάτες έδειξαν μεγαλύτερη προτίμηση στο εσωτερικό του Σπίριτ, όπου κάθισαν περίπου οι μισοί (γύρω στους 30), σε αντίθεση με το Καλυψώ, όπου το σαλονάκι - αεροπορικές έμεινε άδεια σε όλο το ταξίδι. Τέλος, η αποβίβαση ήταν πολύ πιο γρήγορη και εύκολη. Edited August 12, 2024 by BS CHIOS
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now