Jump to content
Shipfriends

SeaStar 7 (IMO 9125932)


Recommended Posts

Πάντως για να πηγαίνει με 29-30 μίλια σημαίνει ότι και οι 4 μηχανές του λειτουργούν κανονικά...

Αλήθεια θα μάθουμε ποτέ ποιες ήταν οι ζημιές του μετά και τη 2η φωτιά του καλοκαιριού??

Θα φτάσει άραγε στη Λιβύη???? :blink::unsure:

edit: τώρα φαίνετε να επιστρέφει στον Πειραιά..μάλλον δοκιμαστικό ήταν??

Edited by pie
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο είναι δεμένο στην Ακτή Ξαβεριου μπροστά από το Speedrunner IV με τη πλώρη προς τα μέσα.

Αυτό το δοκιμαστικό όταν προγραμματισμένο εδώ και 20 ημέρες αλλά ήταν να γίνει προχθές αλλά λόγω της απεργίας πήγαν μια ημέρα μετά. Ο λόγος είναι να το δουν και οι υποψήφιοι αγοραστές ;)

Εκτός από αυτούς εθεήθησαν και κάποιοι απόγονοι του Μάο. ;), που ρίχνουν κάτι ματιές στο πλοίο
Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Προς τη Σύρο οδεύει αυτή τη στιγμή το ΗΣ1 για τον ετήσιο δεξαμενισμό του, σύμφωνα και με το www.ellinikiaktoploia.net !

Link to comment
Share on other sites

Το Highspeed 1 μεθόρμισε από τη παγόδα στην Ακτή Τζελεπη στη θέση που ήταν το Highspeed 6. Οι υποψήφιοι αγοραστές του πλοίου ήθελαν στα δοκιμαστικά του πλοίου να πιάσει ταχύτητα 36 κόμβους, για να προχωρήσουν σε πιθανή αγορά του πλοίου. Νομίζω ότι σε κάποιο από τα δοκιμαστικά που έκανε κατάφερε να πιάσει και να ξεπεράσει αυτή τη ταχύτητα. Βεβαία δεν ξέρω εάν κράτησε για ώρα αυτή την ταχύτητα. Όποτε ίσως να ξεπεράστηκε ο «σκόπελος» με το θέμα της ταχύτητας και ίσως μένει να ικανοποιηθεί το οικονομικό για να γίνει η πώληση του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή σύμφωνα με τα λεγόμενά σου υπάρχει άνθρωπος που πιστεύει ότι το πλοίο μπορεί να ταξιδέψει με αυτές τις ταχύτητες?? :P:D:P

Link to comment
Share on other sites

Σχολιαζοντας το αρθρο που δημοσιευσαμε το πρωι στο ιστολογιο μας στο λινκ παραπανω , ηθελα να πω οτι το πλοιο πιανει οντως την ταχυτητα που θελουν οι αγοραστες, συμφωνα με τα λεγομενα παραπανω, αλλα ομως δεν μπορει να ταξιδευει συνεχως με 36 κομβους παρα μονο αν ο καιρος βοηθαει κατα διαστηματα. Ειναι ενα πλοιο με μεγαλη ιστορια που δυστυχως δεν θα ξαναδουμε εδω οπως αναφερεται..........Απο αυτο ξεκινα η ιστορια των οχηματαγωγων ταχυπλοων στην Ελλαδα και μετα ηρθε 2ο το σημερινο mega jet για την Ventouris Ferries το 98. Καλα ταξιδια να εχει κατω στην Κορεα ευχομαι και καλη δυναμη στο νεο πληρωμα ........ Μακαρι να αποκτησει εκει την αιγλη που θα επρεπε να ειχε στην Ελλαδα και που ηθελε να εχει ο εφοπλιστης που το ναυπηγησε κ. Βαρσαμης.............

Link to comment
Share on other sites

Βαλσαμη τον λενε οχι Βαρσαμη. Φτιαχτηκε στο ιδιο ναυπηγειο με τα Μπλου Σταρ 1 & 2 αλλα δεν ηταν και τοσο τυχερο στο ξεκινημα. Απετυχε στην Ηγουμενιτσα απετυχε στο Δυρραχιο και ηρθε εδω οπου μετα απο πολλες τροποποιησεις βελτιωσεις και περιπετειες καταφερε να δουλεψει ποτε με προβληματα και ποτε χωρις. Δε νομιζω να λειψει σε πολλους μιας και δεν ηταν τιποτα ιδιαιτερο σχεδιαστικα.

Το μονο πραγματικα κακο απο την πωληση του ειναι οτι μειωνονται κι αλλο οι θεσεις εργασιας στην ακτοπλοια... ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...