Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 586
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

23 minutes ago, Captain_Nionios said:

Εχει χασει μερος του δρομου του το Μυκονος Παλας;

Γιατι νομιζω οτι οι προδιαγραφες ισχυος και ταχυτητας ηταν ιδιες με τα παλατια του Ηρακλειου αρχικα.

Είχε ελλιπή συντήρηση τα χρόνια που ήταν ναυλωμένο, με αποτέλεσμα να μην έχει την δυνατότητα. Για αυτό άλλωστε τον Σεπτεμβρη του 18 είχε και συνεργεια απο Ιταλία μέσα για επισκευές και συντήρηση. Δεν ξέρω αν έχει αποκατασταθεί, μιας και δεν έχει αναπτύξει ταχύτητα, ούτε για δοκιμή.

Πέρυσι που έκανε πραγματικές 6.5 ώρες, είχε πιάσει 27.5 μαξ.

Link to comment
Share on other sites

Πέρυσι πάντως που έκανε λίγο Πάτρα - Ανκόνα δε θυμάμαι να πέρασε ποτέ τους 26 κόμβους . Μάζευε κάτι καλές καθυστερήσεις. στο Πριντεζι απεναντίας τα είχε πάει καλά.

Link to comment
Share on other sites

Κατόπιν φορτικής πίεσης του φίλου μου του Π100 για να πάει καλά στη γραμμή του Ηρακλείου:D, ανεβάζω λίγο Μύκονος Παλάς σε πρωινή του μανούβρα στο μεγάλο λιμάνι. Εδώ πια έχει γυρίσει για τη θέση του και ανοίγει σιγά-σιγά τους καταπέλτες. Ομολογώ περίμενα αριστερή στροφή για τη συγκεκριμένη θέση.

Link to comment
Share on other sites

Τελευταίες εμφανίσεις στα Χανιά τις επόμενες μέρες για το πλοίο και πάμε να δούμε τις αλλαγές που έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα στο πλοίο.

Όλες οι καμπίνες άλλαξαν πατώματα, με τις μοκέτες να αφαιρούνται και στην θέση τους να μπαίνει πάτωμα laminate, πολύ πιο εύκολο φυσικά στον καθαρισμό, αλλά δυστυχώς η μοκέτα έδινε άλλη αίγλη στο παλάτι.

Η πάλαι ποτέ disco άλλαξε χρήση, έγινε VIP Lounge με το ίδιο όνομα, Αρμονία, και είναι ανοιχτό μόνο στο ημερήσιο ταξίδι από Πειραιά και μόνο για τους επιβάτες με Χρυσή κάρτα Bonus Club, τους επιβάτες που ταξιδεύουν σε Lux, 1κλινες και 2κλινες καμπίνες. Για τον λόγο αυτό, οι επιβάτες παραλαμβάνουν από την ρεσεψιον μαζί με την κάρτα της καμπίνας τους και το Vip Lounge Pass, μία απλή καρτούλα, για πρόσβαση στο lounge με επίδειξη στο πλήρωμα που εξυπηρετεί εκεί.

Link to comment
Share on other sites

On 8/31/2019 at 1:16 PM, Nikos_Chania said:

αλλά δυστυχώς η μοκέτα έδινε άλλη αίγλη στο παλάτι

Μια σημείωση στον φίλο, γιατί δεν θα αντέξω! Η μοκέτα δίνει αίσθηση βρόμας (αντιαισθητική δλδ), όχι αίγλης, εν έτει 2019. Επίσης, κρύβει διάφορα και είναι ανθυγιεινή!  :) Ορθώς αντικαθίσταται με laminate όπου συμβαίνει, το οποίο καθαρίζεται εύκολα από το πλήρωμα.

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

Μα συμφωνώ με αυτό που λες, φυσικά η υγιεινή είναι και ο λόγος που αντικαθίσταται και είμαι υπέρ της αντικατάστασης.

Απλά αναφέρω οτι όπως και να το δεις, η μοκετα είναι ενα πιο ακριβό υλικό, δίνει ζεστασιά στον χώρο αλλά σε τέτοιους χώρους εάν δεν καθαρίζεται επιμελώς είναι εστία αρκετών μικροοργανισμών.

 

Link to comment
Share on other sites

Εάν το πλοίο καθαρίζεται τακτικά και όπως πρέπει, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να μη χρησιμοποιούνται μοκέτες.

Εάν βεβαίως έχουμε συνηθίσει στον αμελητέο καθαρισμό, λόγω των ασφυκτικών ωραρίων και εντολών από άνωθεν για οικονομία, ε, εντάξει, τότε πάω πάσο ...

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

Απο που κ ως που ενας καθαρισμος μοκετας-ο οποιος γινεται με τη χρηση ηλεκτρικης σκουπας-μπορει να εμποδιστει με"ανωθεν εντολες"για λογους οικονομιας;;Ειπαμε να ειμαστε "αντι" αλλα μην το τερματιζουμε κιολας ωρες ωρες... ;)

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδη πραγματικα πιστευετε οτι εχει παρει τηλεφωνο στα κεντρικα ο Γκριμαλντι κ τους εχει πει να μην βαζουν σκουπες και να μην αγοραζουν carpex επειδη δεν του φτανουν τα ψιλα για να τα παρει..Ενταξει παω πασο🤣🤣

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, τα παρεξηγείται όλα επίτηδες ...;

Μιλάμε για τη γενικότερη εταιρική φιλοσοφία που επικρατεί.

Υπάρχουν εταιρείες που η όλη τους φιλοσοφία είναι άκρως οικονομική και αυτό φαίνεται στον επιβάτη (όχι βεβαίως στην τσέπη του ...) και άλλες που παρέχουν το κάτι τις παραπάνω (αν και όλο λιγότερο ...).

Από εκεί και πέρα, ο καθένας λαμβάνει τις αποφάσεις του και ταξιδεύει με όποιον του αρέσει και όποια κατάσταση του αρέσει.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Αρα ισχυει αυτο που μου ειχαν πει οταν ταξιδεψα τα φαιστος/κνωσος οτι η τραμπα έγινε για να "τελειοποιηθεί η εγκατάσταση των πλυντηρίδων" που ειχε ολοκληρωθεί στα "ΗΡακλειωτικα"

Edited by proud_ionian
quote αντί reply
Link to comment
Share on other sites

O Petros P μας λέει ότι η τράμπα του Μύκονος Πάλας στη γραμμή του Ηρακλείου έγινε για να τελειοποιηθεί η εγκατάσταση των πλυντηρίδων!!

Ο Miltiadis μας λέει ότι για να αυξηθεί η χωρητικότητα στα φορτηγά στη γραμμή του Ηρακλείου από τη Minoan Lines

On 8/27/2019 at 11:03 PM, MILTIADIS said:

Ανακατανομη των πλοιων της εταιρειας απο τις 9 Σεπτεμβριου.

Το Φαιστος Παλας θα ειναι πλεον στη γραμμη των Χανιων και τα Κνωσος Παλας και Μυκονος Παλας στη γραμμη του Ηρακλειου.Με αυτο τον τροπο θα αυξηθει σημαντικα η διεθεσιμη χωρητικοτητα για φορτηγα στο Ηρακλειο λογω του μεγαλυτερου γκαραζ του Μυκονος.

Η αλλαγη αυτη θα ειναι μονιμη.

O Nikos Chania μας λέει ότι δεν πιάνει τις ταχύτητες των Φαιστός/Κνωσός, για να κάνει το ημερήσιο δρομολόγιο μέσω Μήλου

On 8/28/2019 at 8:35 PM, Nikos_Chania said:

Το μόνιμα είναι κάτι που θα φανεί από τις επόμενες δηλώσεις δρομολόγησης και τα πλανα του ομίλου για ενίσχυση της παρουσίας του στα Χανιά.

Για την ώρα δεν προκύπτει άμεσα από κάπου, άλλωστε το Μύκονος δύσκολα πιανει τις ταχύτητες που χρειάζονται τα πλοία του Ηρακλείου για την Μήλο, για αυτό και η αλλαγή θα γίνει μετά την ολοκλήρωση των προσεγγίσεων στη Μήλο.

Πραγματικά τι από όλα ισχύει???

Εγώ συγκλίνω στην εκδοχή του Nikos Chania!! Γιατί άκουσα ότι το πλοίο έχει πολύ έντονο vibration στις υψηλές ταχύτητες, οπότε δεν μπορεί να πιάσει τις ταχύτητες των Φαιστός/Κνωσός

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα, εν προκειμένω ισχύουν όλα. Δεν αποκλείει το ένα το άλλο. Και το συστημα είχε ελλείψεις και στην μικρη παραμονή στον Πειραιά δεν προλάβαινε, και η χωρητικότητά του στο Ηράκλειο είναι αναγκαία τον χειμώνα, και η ταχύτητά του δεν επαρκεί για να εκτελεί τα δρομολόγια της Μήλου με τα ωράρια που είχαν τα παλάτια τα 2 τελευταία χρόνια.

Πάντως στους 27 και κατι κομβους που το ταξιδεψα, δεν παρατήρησα vibration, εκτός κι αν ήταν κάτι τοπικό στους άξονες ή στο μηχανοστάσιο γενικότερα. Αλλά και πάνω από αυτή την ταχύτητα δεν έχει πάει από τότε που ήρθε πίσω στην Ελλάδα οπότε δεν ξέρουμε τι συμπεριφορά έχει.

Link to comment
Share on other sites

On 9/24/2019 at 4:50 PM, Petros P said:

η τραμπα έγινε για να "τελειοποιηθεί η εγκατάσταση των πλυντηρίδων" που ειχε ολοκληρωθεί στα "ΗΡακλειωτικα"

 

On 9/25/2019 at 9:02 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

O Petros P μας λέει ότι η τράμπα του Μύκονος Πάλας στη γραμμή του Ηρακλείου έγινε για να τελειοποιηθεί η εγκατάσταση των πλυντηρίδων[...]

O Nikos Chania μας λέει ότι δεν πιάνει τις ταχύτητες των Φαιστός/Κνωσός, για να κάνει το ημερήσιο δρομολόγιο μέσω Μήλου[...]

Εγώ συγκλίνω στην εκδοχή του Nikos Chania!! 

 

5 hours ago, Αναερόβιος said:

Επίσης απο 15/10 επιστρέφει στην γραμμή των Χανίων το Μύκονος palace και το Φαιστός πάει ξανά στο Ηράκλειο.

 

3 hours ago, Petros P said:

Εγώ πιστεύω ότι κάθονται λογω παιδικών ασθενειών των scrubbers 

και γω με σενα ειμαι @Petros P. στην αρχη εκλινα προς Milfiadis, αλλα μετα τη νεα τραμπα, η επιτροπη της πατρας δινει το 12ρι στον @Petros P:P

Link to comment
Share on other sites

Μη βιάζεστε. Η εταιρεία μας βαζει δύσκολους γρίφους.

Δηλαδής ο άνθρωπος που μπήκε στο σύστημα για να κόψει τα Σάββατα, είπε νταξει μωρέ, άσε το Μύκονος από τις 15, θα περασω το Φαιστός στις 14. How dare you :P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...