Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 7/14/2017 at 12:51 AM, Nick the Greek said:

Σχετικά με την COSCO, να πούμε πως το division που ασχολείται με τα containers επιβεβαίωσε την εξαγορά της OOCL(Orient Overseas Container Line) για 6.3 δισεκατομμύρια ding-dongs. Άλλο ένα επιθετικό βήμα για την Cosco, άλλο ένα βήμα εξευτελισμού για ένα industry που κοντεύει να καταντήσει μονοπώλιο χειρότερο από του ΟΤΕ στη δεκαετία του 80. Δε νομίζω πάντως πως θα επιδράσει σημαντικά όσον αφορά τα volumes του Πειραιά, μια και η OOCL δεν είχε μεγάλη παρουσία εδώ.

Η Cosco εξαγοράζει της OOCL για 6,7 δισ. και γίνεται η 3η ισχυρότερη εταιρεία παγκοσμίως 

Quote

 

Mε έναν χρόνο καθυστέρηση προχωρούν οι διαδικασίες για την εξαγορά της εταιρείας OOCL-Orient Overseas Container με έδρα το Χονγκ Κόνγκ από την Cosco έναντι 6,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Αρχικά η Cosco είχε εκδηλώσει το ενδιαφέρον της έναν χρόνο πριν, όμως υπήρχαν αντιρρήσεις από την κινεζική αρχή για τα μονοπώλια αλλά και από την Επιτροπή Ξένων Επενδύσεων στις ΗΠΑ (CFIUS). Όμως τελικά τα εμπόδια ξεπεράστηκαν.

Πέρσι μάλιστα κινεζικοί κύκλοι εξέφραζαν την βεβαιότητά τους ότι η συμφωνία θα γινόταν και επισήμως γνωστή την 1η Ιουλίου του 2017 όταν ο κινέζος πρόεδρος Xi Jinping θα βρισκόταν στο Χονγκ Κόνγκ για πρώτη από τότε που ανέλαβε το ύψιστο πολιτικό αξίωμα στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 χρόνων από την επιστροφή της πρώην βρετανικής αποικίας στην Κίνα. Τελικά άργησε έναν χρόνο.

Η OOCL δραστηριοποιείται σε τακτικές γραμμές μέσω Ατλαντικού, Ειρηνικού, μεταξύ Ασίας- Ευρώπης και σε ενδοασιατικές μεταφορές διαθέτοντας έναν στόλο από 32 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πρόκειται για μία κίνηση που θα ενισχύσει κατά πολύ τη μεταφορική δύναμη του στόλου του κινεζικού κολοσσού που θα φθάσει τα 3,1 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια, αν υπολογιστούν και τα υπό ναυπήγηση πλοία και θα τον φέρει σε απόσταση αναπνοής από την MSC με 3,3 εκατομμύρια.

Η Cosco θα ανέβει στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης ξεπερνώντας την γαλλική CMA CGM, η οποία συμμετέχει στην κοινοπραξία που απέκτησε το 67% του ΟΛΘ.

Επίσης, η Cosco θα δημιουργήσει σημαντικές οικονομίες κλίμακας που είναι αναγκαίες σε ένα άκρως ανταγωνιστικό κλάδο όπου οι μεγάλοι γίνονται μεγαλύτεροι μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων.

O Πειραιάς

Στο μεταξύ, μεγάλο στοίχημα για τους Κινέζους της Cosco είναι η προβλήτα Ι του ΟΛΠ που έως τώρα δεν είχε ανταγωνιστικούς ρυθμούς απέναντι στις ΙΙ και ΙΙΙ. Υπολογίζεται ότι η προβλήτα Ι του ΟΛΠ μπορεί να διαχειρίζεται ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια.

Η συνολική χωρητικότητα της προβλήτας ΙΙ και της προβλήτας ΙΙΙ αυξάνεται στα 6,2 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια από 5,5 εκατ. Αν προστεθεί σε αυτό και το ένα εκατομμύριο του ΟΛΠ τότε η δυνατότητα του Πειραιά σπάει το φράγμα των επτά εκατομμυρίων εμπορευματοκιβωτίων.

Ο Πειραιάς έχει πάρει τα φορτία της συμμαχίας "The Alliance", την οποία απαρτίζουν οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών, NYK Line, MOL, "K" Line, Hapag-Lloyd, Yang Ming Line και United Arab Shipping Company.

Η Cosco φέρνει στον Πειραιά φορτία και μέσω εταιρειών που συμμετέχουν σε άλλη «συμμαχία» στην "Ocean Alliance", που αποτελείται από τις China Cosco Shipping, Evergreen Line, CMA CGM και την OOCL.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζω άρθρα οτι η COSCO θέλει να φτιάξει και 4η προβλήτα για containers και αναρωτιέμαι που θα ειναι αυτή...

Ο μώλος ΔΕΗ πάει για car terminal μαλλον,οποτε δε θα ειναι αυτή,που θα τη χωρέσει 4η?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο PCT βρέθηκε το OOCL United Kingdom , με nominal TEU capacity 21413 ,οντας το μεγαλυτερο πλοιο αυτη τη στιγμή μαζι με τα αδερφα του απο θέμα χωρητικότητας.

Συντομα βέβαια θα χάσουν τη πρωτιά γιατι βγαίνουν κάτι 23αρια της MSC...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

μετα το "κραξιμο" (σωστο ή λαθος θα φανει), που εχει πεσει για τις προθεσεις της Cosco, οσον αφορα τη ναυπηγοεπισκευαστικη ζωνη,  η καθημερινη επανερχεται με αγιογραφια της Cosco, οπου εξυμνουνται οι επενδυτικες της προθεσεις, προβαλλεται το εργο που εχει γινει, ακομη και περαν των συμβατικως προβλεπομενων:rolleyes:και σκιαγραφουνται τα εμποδια τα οποια, μικρα και μεγαλα ιδιωτικα συμφεροντα εθεταν μεσω της προηγουμενης κυβερνησης (λες και η Cosco δεν εχει συμφεροντα;)).

εχει και artist's impression για το πως θα γινει το λιμανι, οταν ολοκληρωθουν τα 800δις επενδυσεις.

43240587_inemaketotoutotoergo.thumb.jpg.707ec021e15bb3dac34419e6b7205a1d.jpg

@Petros P σου εχει και την προβλητα IV που ρωταγες :P 

Edited by proud_ionian
είναι μακέτο τούτο το έργο;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο μωλο Δραπετσωνας τι ακριβώς γινεται?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Car terminal είναι η πρόθεση, ενοποίηση του ντοκ Δραπετσώνας με το ΝΜΔ. Γι αυτό και ο ΟΛΠ αρνείται σθεναρά την παραχώρηση μέρους του ντόκ Δραπετσώνας για να αποκτήσουν λίγο παραπάνω χώρο τα roro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αρα μειώνει μονο στο Πέραμα το χώρο πρόσδεσης για επισκευη....η έρχεται η ώρα της Κυνόσουρας με ντόκο...

Την ίδια στιγμή ακυρώνει λογικά το σχέδιο καταασκευής 5οροφης αποθηκης οχημάτων ,αν κατασκευάσει το pier IV ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρέπει να το έχω αναφέρει κάπου και στο παρελθόν, αυτό ήταν το master plan πίσω στη δεκαετία του 1970. Ντόκοι επισκευής όχι μόνο στην Κυνόσουρα αλλά μέχρι και στα Σελήνια. Σελήνια πια νούκου, αλλά η Κυνόσουρα θα μπορούσε κάλλιστα. Και όλη η απέναντι πλευρά, Περάματος συμπεριλαμβανομένου, ντόκοι για κάργκο οπερέσιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

here UR M8:P

On 12/28/2007 at 4:30 PM, Nick the Greek said:

 Ενδεικτικα να σου πω οτι επι Γκαουτσο-Κωτσο Καραμανλη μετα την μεταπολιτευση, το σχεδιο ελεγε οτι ολες οι ναυπηγο-επισκευαστικες βασεις Περαματος, Δραπετσωνας κλπ θα ειχαν μεταφερθει στην περιοχη της Κυνοσουρας και στον κολπο των Σεληνιων στη Σαλαμινα. Η περιοχη απο τη Δραπετσωνα μεχρι και το Τερμα Περαματος θα ειχε γινει κεντρο γενικου φορτιου και κοντεινερ και ολο το επιβατικο λιμανι θα ειχε παραδωθει σε αποκλειστικα επιβατικη χρηση εδω και 30 χρονια:P:eek: 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...