Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εφόσον κάποια στιγμή επικρατήσει ποια είναι η επίσημη στάση της κυβέρνησης στο θέμα του ΟΛΠ, αν είναι δηλαδή αυτής της ιδιωτικοποίησης που υποστηρίζουν Δραγασάκης - Βαρουφάκης η αυτή του κρατικού χαρακτήρα που υποστηρίζουν τα Πειραιωτάκια Δρίτσας και Λαφαζάνης (Ελευσίνιος μεν αλλα Β Πειραια δε) η COSCO αρχίζει και αναφέρει τι θέλει να κάνει εφόσον πάρει το πλειοψηφικό πακέτο του ΟΛΠ

 

Ο Ηλίας Μπέλλος γράφει σήμερα στην Καθημερινή

 

 

Πού σχεδιάζει η Cosco μεγάλη ναυπηγοεπισκευαστική μονάδα

Τη χερσόνησο Κυνόσουρα στην ανατολική Σαλαμίνα, απέναντι ακριβώς από τους προβλήτες του ΟΛΠ που διαχειρίζεται η Cosco, έχει επιλέξει ο κινεζικός κρατικός όμιλος για ένα project που δυνητικά μπορεί να εξασφαλίσει χιλιάδες θέσεις εργασίας: την εγκατάσταση μεγάλης ναυπηγοεπισκευαστικής μονάδας που θα εξοπλίσει με πλωτή γέφυρα δεξαμενισμού μεγάλων ποντοπόρων.

Η συγκεκριμένη περιοχή ανήκει στον ΟΛΠ και μπορεί να φιλοξενήσει περισσότερες από μία τέτοιες δεξαμενές, οι οποίες είναι απαραίτητες για την εκτέλεση ναυπηγοεπισκευαστικών εργασιών. Ειδικότερα, το σχέδιο, που έχει παρουσιαστεί εδώ και καιρό στο ελληνικό Δημόσιο, αλλά και στη νέα κυβέρνηση, περιλαμβάνει την αγορά νέας πλωτής γέφυρας δεξαμενισμού ικανής να εξυπηρετήσει πλοία post panamax, με μήκος δηλαδή άνω των 366 μέτρων. Το κόστος ναυπήγησης και μεταφοράς της στον Πειραιά υπολογίζεται στα επίπεδα των 50 εκατ. δολ.

Η επένδυση εντάσσεται μέσα στο συνολικό πακέτο επενδύσεων που προτίθεται να δεσμευθεί να υλοποιήσει η κινεζική ναυτιλιακή στο πλαίσιο της προσφοράς της για την απόκτηση της πλειοψηφίας των δικαιωμάτων ψήφου του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς. Το πλεονέκτημα του κινεζικού σχεδίου είναι πως η Cosco, ούσα από τους μεγαλύτερους διαχειριστές ποντοπόρων πλοίων διεθνώς και πραγματοποιώντας πλέον εκατοντάδες τακτικά δρομολόγια από την Ασία προς τον Πειραιά, μπορεί να διασφαλίσει έργο για τη νέα ναυπηγοεπισκευαστική μονάδα του ΟΛΠ.

Και σύμφωνα με πληροφορίες, εμφανίζεται διατεθειμένη να εγγυηθεί αυτό το έργο στο πλαίσιο μιας ευρύτερης συμφωνίας για τον ΟΛΠ. Αλλωστε, όπως επισημαίνουν χρήστες του λιμανιού του Πειραιά και άλλες μεγάλες εταιρείες τακτικών δρομολογίων, όπως η Evergreen, η MSC και η Maersk, έχουν πλέον σε εβδομαδιαία βάση αφίξεις στον Πειραιά και θα εξυπηρετούνταν για τις επισκευές τους από μια τέτοια μονάδα εφόσον αυτή μπορούσε να λειτουργήσει ανταγωνιστικά. Το ίδιο ισχύει όχι μόνο για τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και για άλλους τύπους πλοίων με συχνές προσεγγίσεις του Πειραιά, συμπεριλαμβανομένων κρουαζιερόπλοιων.

Η υλοποίηση του σχεδίου αυτού εκτιμάται ότι θα μπορούσε να προσφέρει διέξοδο απασχόλησης στην υψηλότατη ανεργία που πλήττει τους Ελληνες επαγγελματίες του κλάδου, από τους καλύτερα καταρτισμένους παγκοσμίως. Παράλληλα, θα παρείχε έργο και για τους εκατοντάδες υπεργολάβους που λειτουργούν στο πλαίσιο της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης του ΟΛΠ, αλλά και ευρύτερα. Η ύπαρξη μεγάλης τεχνογνωσίας μεταξύ των Ελλήνων εργαζομένων, καρπός εμπειρίας δεκαετιών, θεωρείται απαράμιλλο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, εφόσον όμως μπορούν να διευθετηθούν θέματα εργασιακών σχέσεων, σημειώνουν κύκλοι του λιμανιού. Σημειώνεται πως στην ευρύτερη περιφέρεια έχουν αποκτήσει πρωταγωνιστικό ρόλο τα τουρκικά ναυπηγεία, που λειτουργούν όχι μόνον με δραστικά χαμηλότερο κόστος αλλά έχουν πλέον αποκτήσει και σημαντική εμπειρία.

Λείπουν δεξαμενές από την Ελλάδα

Στην Ελλάδα υπάρχουν σήμερα μόνον δύο πολύ μεγάλες, σταθερές,  δεξαμενές  που χρησιμοποιούνται από τα Ελληνικά Ναυπηγεία Σκαραμαγκά, τα οποία όμως δεσμεύονται νομικά να πραγματοποιούν εργασίες αποκλειστικά για πολεμικά πλοία του ελληνικού πολεμικού ναυτικού περιορίζοντας τις δυνατότητες εμπορικής εκμετάλλευσής τους. Η επιλογή της Κυνόσουρας για την εγκατάσταση της πλωτής δεξαμενής που σχεδιάζει να φέρει η Cosco δεν είναι τυχαία, αφού εκεί υπάρχει ζώνη στην οποία έχει δικαιώματα χρήσης ο ΟΛΠ και είναι χαρακτηρισμένη ως ναυπηγοεπισκευαστική.

Προοπτικώς και εφόσον η λειτουργία της πρώτης δεξαμενής διασφαλιστεί, η κινεζική πλευρά δεν αποκλείει την επέκταση των ναυπηγοεπισκευαστικών της δραστηριοτήτων με πρόσθετες πλωτές δεξαμενές.

Σημειώνεται πως το συγκεκριμένο επενδυτικό πλάνο έρχεται σε μια περίοδο που η μη λειτουργία του εμπορικού τμήματος των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά, η υπολειτουργία των Ναυπηγείων Ελευσίνας και Σύρου και η απαξίωση της Ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης Περάματος έχουν μειώσει δραματικά το σύνολο των παραγωγικών, οικονομικών και εμπορικών δραστηριοτήτων στον χώρο.

 

 

Θα πρέπει να είναι πολύ ... για να μην αφήσουν να γίνει κάτι τέτοιο...

Αν και τους έχω ικανούς να θυμηθούν τα αρχαία στην περιοχή κτλ κτλ ,οταν ηδη υπάρχουν εγκαταστάσεις.

Αναφέρει βέβαια τη Κυνοσούρα και όχι τα υπόλοιπα ναυπηγεία...Δηλαδή όσα έχουν σκάφη κτλ δε νομίζω πως θα επηρεαστούν...

Link to comment
Share on other sites

  • σχετικα με το θεμα της περαιτερω ιδιωτικοποιησης του ΟΛΠ, υπαρχει μεγαλη διχογνωμια, η οποια ξεπερνα τους κολπους της κυβερνησης και φτανει μεχρι το εφοπλιστικο lobby, αλλα και τις βρυξελλες, για το αν θα πρεπει να πουληθει το πλειοψηφικο πακετο του ΟΛΠ στην COSCO ή αν θα πρεπει να εκχωρηθουν επι μερους δραστηριοτητες σε περισσοτερους απο εναν χρηστες.υπαρχει και ενα γεωπολιτικο ζητημα με τους κινεζους, πολλοι ειναι αυτοι που δεν γουσταρουν την ενδυναμωση της κινεζικης παρουσιας στα μερη μας.

η σκεψη της κατασκευης δεξαμενων στην κυνοσουρα ειναι παλια. την προεβλεπε η διαμορφωση της Ηετιωνιας ακτης σε πολιτιστικη ακτη. (θα εκλειναν τον βασιλειαδη)

το γεγονος οτι οι δυο μεγαλυτερες δεξαμενες στην Ελλαδα και απο τις μεγαλυτερες στη Μεσογειο δεν χρησιμοποιουνται για εμπορικους σκοπους, εχει να κανει με σωρεια λανθασμενων εως υποπτων ρητρων σε προηγουμενα προγραμματα αποκρατικοποιησης. θα περιμενα να εχουμε και εκει καποια θετικη εξελιξη και οχι να το χρησιμοποιουμε σαν αλλοθι

ο αλαφουζος εχει παρει εργολαβια την COSCO. Κρατατε και μια πισινη στις χαντρες που μοιραζει

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Δειτε και εδω στο euro2day.

 

Δεν είναι τυχαίο κάτι που φέρεται να τόνισαν οι Κινέζοι στους Έλληνες αξιωματούχους, ότι την ώρα που η υψηλόβαθμη ελληνική αντιπροσωπεία με τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης Γιάννη Δραγασάκη και τον υπουργό Εξωτερικών Νίκο Κοτζιά πετούσε προς την Κίνα, η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Κομισιόν κάλεσε την Ελλάδα επισήμως να τακτοποιήσει με πρόστιμα τις ευνοϊκές ρυθμίσεις της Cosco!

Πηγές που είναι σε θέση να γνωρίζουν τις συνομιλίες μεταξύ των δύο πλευρών αναφέρουν ότι όταν οι Κινέζοι ρώτησαν τους Έλληνες αν μπορούν να διασφαλίσουν ότι το θέμα με την DG Comp θα κλείσει, η ελληνική πλευρά φέρεται να τόνισε ότι θα προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για να το διευθετήσει αλλά μέχρι εκεί, χωρίς να αποκλείει περαιτέρω παρέμβαση της Κομισιόν.

Πηγές της αγοράς σχολιάζοντας την παρέμβαση της DG Comp για την επένδυση της Cosco δεν αποκλείουν ότι πέραν των τυπικών εκκρεμοτήτων η όλη υπόθεση φαίνεται να συνδέεται, χωρίς αυτό να αποδεικνύεται, με το ενδιαφέρον ευρωπαϊκών συμφερόντων για τα «φιλέτα» τόσο του λιμανιού όσο και των σιδηροδρόμων.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

μια παλια διαφημιση ελεγε: στο βιλαμπαχο ακομη ξυνουν.;) τωρα εχουν αντιστραφει τα πραγματα. στο βιλαμπαχο ουτε ξυνουν, ουτε ξυνονται. εμεις ξυνομαστε.

συμφωνα με το euro2day, η cosco αγοραζει το 51% της εταιρειας που ελεγχει τα container terminals του Bilbao & της Valencia, καθως και δυο εταιρειες διαχειρισης τραινων μεταφορας αυτοκινητων.

ολα αυτα ενω εδω οι κινεζοι αναμενουν την αναβαθμιση των σιδηροδρομικων και οδικων συνδεσεων με το λιμανι του πειραια

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Σχετικά με την COSCO, να πούμε πως το division που ασχολείται με τα containers επιβεβαίωσε την εξαγορά της OOCL(Orient Overseas Container Line) για 6.3 δισεκατομμύρια ding-dongs. Άλλο ένα επιθετικό βήμα για την Cosco, άλλο ένα βήμα εξευτελισμού για ένα industry που κοντεύει να καταντήσει μονοπώλιο χειρότερο από του ΟΤΕ στη δεκαετία του 80. Δε νομίζω πάντως πως θα επιδράσει σημαντικά όσον αφορά τα volumes του Πειραιά, μια και η OOCL δεν είχε μεγάλη παρουσία εδώ.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

ο economist κανει ενα... δυστοπικο αφιερωμα στον ασπροπυργο, τον οποιο αποκαλει Europe's heart of darkness. με αφορμη αυτο κανει εκτενη αναφορα στην παρουσια της COSCO στην Ελλαδα, και στις σχεδιαζομενες επενδυσεις στο διαμετακομιστικο κεντρο στο Θριασιο Πειδο.

ΟΚ δεν ειναι μνημειο ισορροπημενης και αντικειμενικης ερευνας, αλλα καλο ειναι να ξερουμε και πως μας βλεπουν παραοξω.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Το βάζω εδώ μια και πλεον η COSCO κάνει ζάφτι στο λιμάνι.

Διχάζει τον Πειραιά το master plan του ΟΛΠ – «Ναι μεν αλλά» για τις επενδύσεις

Quote

Σήμερα αναμένεται να καταθέσει εκ νέου ο ΟΛΠ το πολυπόθητο αναπτυξιακό σχέδιό του (master plan) στην Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας.

Τέσσερα ξενοδοχεία, δημιουργία πενταώροφου πάρκινγκ, νέα προβλήτα διακίνησης αυτοκίνητων, μουσείο μετανάστευσης, κατασκευή του νότιου προβλήτα για σύγχρονα κρουαζιερόπλοια μήκους έως 390 μέτρων, συνεδριακό και εμπορικό κέντρο, νέο κέντρο logistics στο χώρο του πρώην ΟΔΔΥ και ναυπηγείο για μεγάλα γιοτ είναι μερικά από τα έργα που περιλαμβάνονται στο master plan.

Ωστόσο, όπως όλα δείχνουν, η περιορισμένη, τόσο σε διάρκεια όσο και σε πλήθος φορέων διαβούλευση, θα «αναγκάσει» την Επιτροπή να δώσει παράταση στους φορείς να στείλουν τα σχόλιά τους και μετά το πέρας της σημερινής καταληκτικής ημερομηνίας.

Οταν ολοκληρωθεί η αποστολή των σχολίων, η ΕΣΑΛ θα συνεδριάσει μελετώντας ένα προς ένα τα σχέδια του ΟΛΠ και θα προβεί στις ανάλογες εγκρίσεις είτε διορθωτικές παρατηρήσεις ώστε το μεγάλο επενδυτικό πλάνο των 360 εκατ. ευρώ να πάρει σάρκα και οστά.

Αναστάτωση

Μετά την πρώτη απόρριψη του σχεδίου, τον Αύγουστο, για το οποίο δεν έγινε διαβούλευση, ο ΟΛΠ απέστειλε πριν 2 εβδομάδες το σχέδιο του master plan σε φορείς του Πειραιά, με τους οποίους είχε και μία ευρεία συνάντηση. Οι λίγες μέρες που είχαν να επεξεργαστούν το master plan, οι ελλείψεις που θεώρησαν ότι υπάρχουν σε αυτό αλλά και επιμέρους ζητήματα έχουν προκαλέσει αναστάτωση στον Πειραιά. Μόνο την Τετάρτη πραγματοποιήθηκαν δύο μεγάλες συσκέψεις, η μία στην περιφέρεια και η δεύτερη στο υπουργείο Ναυτιλίας, υπό το συντονισμό της Δημόσιας Αρχής Λιμένων.

Αν και όλοι οι παρευρισκόμενοι και στις δύο συσκέψεις έκριναν θετικό το γεγονός των επενδύσεων, ωστόσο παρουσίασαν πολλές διαφωνίες ως προς τα επιδιωκόμενα έργα, με τις περισσότερες να αφορούν την απουσία περιβαλλοντικής και συγκοινωνιακής μελέτης για την πόλη.

Οι «διαφορές»

Οι προτάσεις του ΟΛΠ που δίχασαν τους φορείς:

* Δημιουργία ναυπηγείου mega yacht: Στα σχέδια του ΟΛΠ είναι να δημιουργηθεί νέο ναυπηγείο στην περιοχή της Δραπετσώνας, κάτι για το οποίο αντιδρούν όλες οι ενώσεις ναυπηγοκατασκευαστών αλλά και οι δήμοι, καθώς -όπως υποστηρίζουν- απειλούνται περίπου 20.000 θέσεις εργασίας. Σοβαρό ζήτημα επίσης είναι οι πιθανές μειώσεις στις θέσεις ελλιμενισμού, τις οποίες υπολογίζουν τουλάχιστον σε 70.

Ξενοδοχεία, mall: Κάθετα αντίθετοι στην κατασκευή τεσσάρων ξενοδοχείων και εμπορικών κέντρων εντός της λιμενικής ζώνης είναι οι ακτοπλόοι καθώς εκτιμούν ότι θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στα ζητήματα ασφάλειας που θα προκύψουν για το πώς όσοι ενδιαφέρονται να πάνε στα κτίρια αυτά, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς τις αλλαγές που θα ισχύσουν για τη γραμμή της Κρήτης, στην οποία πρέπει να μπουν οι κανόνες ISPS, δηλαδή ο χώρος του λιμανιού να είναι κλειστός για όσους δεν έχουν εισιτήριο και οι επιβάτες να έχουν μεγαλύτερο έλεγχο.

Αγνωστοι είναι και οι κανόνες που θα ισχύουν για την ήδη υπάρχουσα ζώνη ασφαλείας ISPS που λειτουργεί στις προβλήτες κρουαζιέρας αν τελικά εγκριθεί η δημιουργία του ξενοδοχείου στο Πόρτο Λεόνε. Αρνητικοί είναι και οι δήμοι στην κατασκευή ξενοδοχείων και κτιρίων άνω των 22 μέτρων, ενώ οι εμπορικοί σύλλογοι αντιδρούν στην κατασκευή mall, ειδικά αν λειτουργήσουν στη λογική dute free καθώς θα μαραζώσει ο εμπορικός ιστός της πόλης.

Αποθήκες και μεγάλα κτίρια: Από τις 19 προτάσεις, τουλάχιστον οι εννιά αφορούν την περιοχή του Περάματος. Τόσο η δημιουργία αποθηκών logistics, που προβλέπεται να γίνουν στο Ικόνιο, μέσα στον αστικό ιστό, με μεγάλη έκταση και ύψη, όσο και τα στέγαστρα 22 μέτρων, σύμφωνα με το δήμαρχο Γιάννη Λαγουδάκη θα δημιουργήσουν τεράστια συγκοινωνιακά προβλήματα στην πόλη, ενώ εκτιμά ότι αντί η πόλη να αναβαθμιστεί όπως είναι ο στόχος, τελικά τα έργα αυτά θα έχουν ακριβώς αντίστροφα αποτελέσματα.

Αναστασία Βαμβακά
Από την έντυπη έκδοση του Ελεύθερου Τύπου

 

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Petros P said:

Το βάζω εδώ μια και πλεον η COSCO κάνει ζάφτι στο λιμάνι.

\

Δεν είναι έτσι τα πράγματα, εδώ είναι Ελλάδα, δεν είναι μπανανία. Προφανώς με βάση το γεγονός ότι το ΑΛΚΥΩΝ το είχε δώσει αλλού ο λιμενάρχης και αλλού η αρχή λιμένων για scrap,  το δημόσιο μέσω της ΡΑΛ, έρχεται να βάλει τα πράγματα στη θέση τους και να δείξει ποιος κάνει κουμάντο κάτω στον Περαία. Μέσα από εκτενή αναφορά σε άρθρα και εδάφια νόμων που ισχύουν η απόφαση καταλήγει σε καποιες διαπιστώσεις που ισχύουν (το copy δε δουλεύει, οπότε τα αναφέρω επιγραμματικά)

1. Η ΔΑΛ ασκεί τη δημόσια εξουσία στο λιμάνι του Πειραιά, μετά την παραχώρηση του ΟΛΠ σε ιδιώτες.

2. Ο αρμόδιος κυβερνητικός φορέας για την έκδοση αδειών ναυαγιαίρεσης είναι η ΔΑΛ.

3. O ΟΛΠ μπορεί να συμμετέχει στην επιτροπή εξουδετέρωσης ναυαγίων, αλλά δεν έχει την αρμοδιότητα ούτε να τη συγκαλεί, ούτε φυσικά να προεδρεύει αυτής.

4. Ο ΟΛΠ δε μπορεί να προχωρά σε διοικητικές πράξεις για ναυάγια, παρά μόνο να κάνει υλικές ενέργειες όταν υφίσταται νομική υποχρέωση να το πράξει.

Η κατάληξη είναι ότι όποιος υπάλληλος διαπιστώσει ότι γίνεται αντιποίηση των παραπάνω από καποιον, να μας το αναφέρει.:D

 

 

 

 

 

ral.jpg

Link to comment
Share on other sites

Είναι προφανές αγαπητέ, πως το βαθύ Κράτος μάχεται υπέρ βωμών και εστιών και για το δικαίωμα του ευ νταραβερίζεσθαι:D απέναντι στους αντίχριστους και κιτρινιάρηδες του ιδιωτικοποιημένου ΟΛΠ.

 

Αυτό το χρέπι, είναι δικό τους και δικό μας!

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που εδώ έχουν δίκιο τελικά στη ΔΑΛ..... περισσότερο νταραβερίζεσθαι (με τους ίδιους και τους ίδιους) κάνει ο ΟΛΠ παρά η ΔΑΛ , οσο και αν ακούγεται περίεργο. :ph34r:

Link to comment
Share on other sites

Πέτρο, εγώ το βλέπω ως εξής: Υπάρχει ένα πλοίο παρατημένο από το 2002 ή 2003 εκεί πέρα, πάμε στα 15 χρόνια κατά τη διάρκεια των οποίων το έχουμε και το θαυμάζουμε. Έχουν μετά από τόοοοσα χρόνια κινητοποιηθεί διαδικασίες απομάκρυνσης από το ΚΛΠ, έχουν γίνει διαδικασίες από τον ΟΔΔΥ(το Τελωνείο δηλαδή), φαντάζομαι και ο ΟΛΠ κάνει τις δικές του ενέργειες(με νταραβέρια ή χωρίς), και ξαφνικά εμφανίζεται η ΡΑΛ και λέει κάτω τα χέρια, είναι δικό μας. Ας το στείλει κάποιος στον Αλίαγα να τελειώνουμε, το πρόβλημά τους δεν είναι αν θα φύγει όμως, αλλά ποιός θα το διώξει.. Αν ο συγκεκριμένος χώρος είναι στη δικαιοδοσία του ΟΛΠ και εφ΄όσον όλα τα χρόνια οι υπόλοιποι δεν έκαναν τίποτε, πρέπει να είναι αυτός που θα το στείλει για σκράπ με συνοπτικές διαδικασίες.

Link to comment
Share on other sites

Δε μιλάω για την ουσία του θέματος που ειναι ο μώλος του ΟΛΠ,αλλα για το τι λέει ο νόμος. Και οι 2 αζημίως και αδαπάνως το έβγαζαν (Λιμεναρχειο-οχι ΟΛΠ και η ΡΑΛ). Η ΡΑΛ (και οι ΔΑ του καθε ιδιωτικοποιηθέντος λιμένος) απλά θα κάνει εποπτεία. Με αυτό που ζητάει βέβαια απλά ειναι να διενεργεί ως δημόσιο και οπως ορίζει ο νομος 2881/2001 τους διαγωνισμους τώρα που ειναι ιδιωτικος ο ΟΛΠ. Δεν είναι τυχαίο που απο τη στιγμή που έγινε η εξαγορά του 51 % του ΟΛΠ (10/8/2016)απο τους φίλους μας τους κινέζους έχουν για εκποίηση 3 πλοία μονο ενω υπάρχουν τόσα που θα μπορούσαν. Παναγία Τήνου ,Δήμητρα και European Expresss .Ειδικά για τα τελευταία 2 ζητούσαν P&I 500 εκ. ευρώ... (ελα νινι στο τοπο σου).

Το ίδιο θέμα (θα) υπάρχει και στον ΟΛΘ,αλλα εκεί εκτός 1 η 2 πλοίων/ναυπηγημάτων ,εχουν ολα εκποιηθεί προ καιρού.Στην Ελευσίνα που ο ΟΛΕ ειναι δημοσιος ακομα , μπορει ο ιδιος ο Οργανισμος να διενεργεί

Οσον αφορά το Αλκυων που ηταν και το θέμα μας, βγαίνοντας απο τον ΟΔΔΥ και οχι ως ναυάγιο ,δε θα γλίτωνες τα έξοδα που έχει που ήταν πολλά.Τώρα οσοι ειχαν να λάβουν...Λογικά ουτε λιμανιάτικα δε θα πληρώσει.Δεν ειναι τυχαίο πως ουτε στα 50.000 ευρώ που βγηκε καποια στιγμη δεν πηγε κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλά για λιμανιάτικα και διάφορα άλλα έξοδα δεν το συζητάω, αυτά είναι γραμμένα στο χιόνι εδώ και χρόνια, το θέμα είναι να τελειώνουμε με αυτό και κάμποσα άλλα. Με λίγα λόγια αν καταλαβαίνω καλά αυτό που λες, ιδιωτικοποιήθηκε μεν το λιμάνι αλλά ο ΟΛΠ δεν έχει δικαιοδοσία στο να ξεφορτωθεί όλα αυτά τα σαπάκια? Αγόρασε το σπίτι χωρίς τα έπιπλα δηλαδή?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Πλέον ναι, για παράδειγμα στην ίδια ντάνα ο ΟΛΠ έβγαλε το Δήμητρα, και το Υπουργείο μέσω της ΔΑΛ ζητάει την απομακρυνση των 3 άλλων (το Μαρουλα εχει φυγει) .Το επομενο βήμα είναι κάποια στιγμη να ζητήσει την εκποίηση τους είτε αζημίως και αδαπάνως είτε μέσω κάποιου τιμηματος οπως συνηθίζεται.

.Επίσης μεσω της ΔΑΛ έγινε και η ανάθεση για τα Corfu Island και Ευαγγελια,τα οποία υποθέτω πως θα διαλυθουν επιτόπου,μιας και το κοράκι του Ποε δε μ εχει πεί τπτ . :P .

Πλέον το Δημόσιο έχει το δικαίωμα να βγάζει πλοία ως ναυάγια και οχι ο εκάστοτε ιδιωτικοποιημένος Οργανισμός Λιμένος.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι, γιατί πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη νέα τάξη πραγμάτων: Έστω ότι ένας φορέας του δημοσίου, πχ ΝΑΤ, ζητά κατάσχεση ενός πλοίου που βρίσκεται σε χώρο του ΟΛΠ (ή του ΟΛΘ). Πλέον ο χώρος είναι "ιδιωτικός", δεν θα πρέπει ο χ φορέας να τα μεταφέρει σε χώρο δικό του? Δε μπορεί ο ΟΛΠ να ζητήσει από τον φορέα την απομάκρυνση του πλοίου? Πρέπει να το κάνει η ΔΑΛ, η ΡΑΛ, η Γενική Γραμματεία Λιμένων, το Λιμεναρχείο, ποιος?

Link to comment
Share on other sites

To NAT δε ξέρω αν μπορει να πάει στα νηολογια να εγράψει το χρεός  στο "βιβλίο" του πλοίου που λογικά θα επιφέρει την απαγόρευση απόπλου του πλοίου,οπου και αν βρίσκεται.Απο οτι θυμάμαι συνήθως ενας πλοιοκτητης ζητάει ελευθεροπλοία .Τώρα αν βρίσκεται πχ εν πλώ στο επόμενο λιμάνι θα το πιάσουν οπως γινεται πάντα.Λογικά και στις ράδες το ίδιο γίνεται.

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Δλδ, σε έναν "ιδιωτικό" χώρο, κουμάντο έχει δικαίωμα να κάνει όποιος έχει απαίτηση από κάποιο πλοίο? Και αν ο ιδιοκτήτης του χώρου απαιτήσει να του αδειάσουν τη γωνιά, τι γίνεται?

Link to comment
Share on other sites

Το ιδιωτικο ειναι σχετικό . Κανεις δεν ειναι κύριος του χώρου του τουλάχιστον για τον ΟΛΠ. Πληρωνει ενα χρόνο ενα ενοίκιο στον ΟΛΠ.ΤΟ οποίο οσο μεγαλύτερο είναι τοσο μεγαλύτερο ειναι.Ακομα και για τα πλοία που ειναι στο νερό εμπροσθεν των ναυπηγείων πληρώνουν "δικαιώματα θαλασσας" στον ΟΛΠ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

παιδες το topic ειχε ανοιχτει για τη διαδικασια πωλησης του ΟΛΠ (Αρχικα μονο του Ικονιου) στην Cosco. Aς γραφουμε εδω μονο οτι αφορα την εταιρικη σχεση ΟΛΠ - Cosco και τα υπολοιπα στα αντιστοιχα θεματα (Πειραιας, ΟΛΠ, Δελτιο Κεντρικου Λιμανιου, Περαματος κ.ο.κ)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...