Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

On 11/21/2020 at 1:19 AM, Nick the Greek said:

Όταν το to10.gr έχει δηλώσεις του Προέδρου, αυτό δε γίνεται ποτέ τυχαία.

o προεδρος εδωσε το σημα:rolleyes: και τα οργανα αρχισαν.

liberal.gr και βαγγελης μανδραβελης, (του Πασχου; ) αντηχουν τις αποψεις της τοπικης κοινωνιαςB).

η COSCO, σαν απαντηση στην ολη κοντρα με τον Δημο και τα τοπικα επιχειρηματικα συμφεροντα, ζητα να ενεργοποιηθει η ρητρα αγορας ακομη 16% των μετοχων του ΟΛΠ. 

η κυβερνηση κανει το παγωνι, πατωντας στο οτι δεν εχουν πραγματοποιηθει ακομη ολες οι επενδυσεις για τις οποιες δεσμευεται συμβατικα η COSCO.

το liberal ριχνει και μια κλαψα για τα γραναζια της γραφειοκρατιας κλπ, ετσι για να'χαμε να λεγαμε.

Το πραγματικο αιτιο ειναι οτι σε ΗΠΑ και Ευρωπη δεν βλεπουν με τοσο καλο ματι την κινεζικη επεκταση στα χωραφια τους. Με την αλλαγη κυβερνησης στις ΗΠΑ, θα εχουμε αλλαγες στο υφος, αλλα δυσκολα θα εχουμε αλλαγη στην ουσια. Αν δεν υπηρχε θεμα με την επεκταση της κινεζικη παρουσιας στην Ελλαδα και το business plan θα ειχε εγκριθει και η δημιουργια ναυπηγειου και τα φορτηγα δεν θα ενοχλουσαν κλπ κλπ.

 

Link to comment
Share on other sites

Τα σηκώνει και φεύγει ο Τάκης όταν μαθαίνει πως του τα φόρεσε η Σούλα:D, δεν γίνονται έτσι αυτά σε τέτοιες επενδύσεις. Ή μήπως όταν πάνε να κάνουν κάποια επένδυση Δυτικά συμφέροντα στην Ταιβάν και στις Φιλιππίνες, οι Κινέζοι κάθονται και τους κοιτάνε? Επιχειρηματικός πόλεμος είναι, θα βάλουν όλοι τα κανόνια τους να βαράνε και θα έχουμε πολλά επεισόδια.

 

Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι πρίν έρθουν οι Κινέζοι, το λιμάνι ήταν ένας παρατημένος και ερημωμένος χώρος, έρμαιος της δημοσιουπαλληλικής νοοτροπίας και των κυβερνήσεων που το χρησιμοποιούσαν αποκλειστικά και μόνο σαν χώρο βολέματος ημετέρων της χειρότερης πνευματικής υποστάθμης. Και σε κάτι τέτοιο θα επανέλθει σε χρόνο ρεκόρ αν δεν υπάρχει κάποια ιδιωτική επένδυση γύρω από αυτό, είτε από τους Κινέζους, είτε από άλλους. Από τη στιγμή που ανέλαβαν οι Κινέζοι είχαμε αρκετή επένδυση, αναδιοργάνωση και γενικά είχες την εντύπωση πως όλο αυτό το πράγμα ξεκίνησε να λειτουργεί σε επαγγελματικά και εμπορικά πλαίσια. Με άστοχες κινήσεις φυσικά, με αποφάσεις που δυσαρέστησαν(αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό) και με μη πλήρη εφαρμογή των συμβατικών τους υποχρεώσεων. Έχει αρκετό δίκιο ο Δήμος και ο Μαρινάκης που λένε πως στον Πειραιά δεν έχουν βοηθήσει όσο θα έπρεπε. Όποιος έχει δουλέψει με την COSCO σαν εμπορικό εταίρο ξέρει πως ούτε άγιοι είναι, ούτε παντογνώστες. Σίγουρα είναι πάντως καλύτεροι από τον κρατικό ΟΛΠ. 

 

Τέλος πάντων, η μοναδική συμφέρουσα λύση για το λιμάνι και για τον τόπο σε τέτοιες καταστάσεις, είναι κατά τη γνώμη μου να κάτσουν σε ένα τραπέζι και να τα βρούν. Με τον συγκρουσιακό Μαρινάκη και με μια Δυτικόφιλη κυβέρνηση, αυτό δε θα είναι καθόλου εύκολο. Από την άλλη βέβαια αν είχαμε Σινόφιλη κυβέρνηση, θα έκανε και η COSCO ό,τι ήθελε και θα έτρωγαν ασάλιωτη σφαλιάρα όλοι οι αντιφρονούντες Δήμοι.  

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

 Μείωση 5,1% εμπορευματοκιβωτίων στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ το 2020, αύξηση στον προβλήτα Ι.

«Άντεξε» το λιμάνι του Πειραιά. Η πανδημία του κορωνοϊού μπορεί να οδήγησε σε μείωση στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, ωστόσο αυτή κυμάνθηκε σε μονοψήφιο ποσοστό και συγκεκριμένα, στο 5,1% στο σύνολο του περσινού έτους.

Οι προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ που διαχειρίζεται η ΣΕΠ (PCT) διακίνησαν πέρσι 4,89 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 5,15 εκατ. το 2019.

Τον Δεκέμβριο, σημειώθηκε αύξηση 3,7%, καθώς διακινήθηκαν 409,4 χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια έναντι 395 τον αντίστοιχο μήνα του 2019.

Αύξηση εμπορευματοκιβωτίων σημειώθηκε σε τέσσερις μήνες, τον Ιανουάριο, το Φεβρουάριο, τον Σεπτέμβριο και τον Δεκέμβριο.

Αντίθετα, μείωση τους μήνες Μάρτιο (-15,4%), Απρίλιο (-2,6%), Μάιο (-5,8%), Ιούνιο (-19,5%), Ιούλιο (-6,2%), Αύγουστο (-9,8%), Οκτώβριο (-11,6) και Νοέμβριο (-1,7%).

Από την άλλη πλευρά, ο προβλήτας Ι του ΟΛΠ παρουσίασε πέρσι άνοδο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, καθώς εξυπηρέτησε 0,54 εκατ. εμπορευματοκιβώτια, έναντι 0,49 εκατ. το 2019, σημειώνοντας άνοδο 10,2%, λόγω των συνεργειών μεταξύ ΟΛΠ και ΣΕΠ (η ΣΕΠ έχει αναλάβει τη διαχείριση και του προβλήτα Ι).

Συνολικά, το λιμάνι του Πειραιά (προβλήτες Ι, ΙΙ και ΙΙΙ) διακίνησε περί τα 5,43 εκατ. εμπορευματοκιβώτια έναντι σχεδόν 5,65 εκατ. το 2019, σημειώνοντας πτώση σχεδόν 3,8%. 

Περισσότερα εδώ: https://www.metaforespress.gr/naftilia/άντεξε-το-λιμάνι-του-πειραιά-στο-51-με/

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 8 months later...

Υπάρχει σε εξέλιξη απεργία 

On 10/27/2021 at 2:02 AM, Nikos_Chania said:

Ως αποτέλεσμα του δυστυχήματος με εργάτη της Dport στον χώρο διακίνησης εμπορευματοκιβωτιων, η Dport έπαυσε τις εργασίες ως τις 23.00 της 26ης Οκτώβρη ωστόσο οι εργαζόμενοι απεργούν. 

Αποτέλεσμα αυτών είναι αρκετά πλοία να ντριφταρουν στην ευρύτερη περιοχή από Αη Γιώργη ως και Αίγινα, εικόνες που είχαμε να δούμε απο πέρυσι με την απεργία των πληγών. 

Η απεργία συνεχίζεται με αποτέλεσμα τα δεμένα πλοία να μην έχουν ολοκληρώσει το turnaround τους, και δεκαδες αλλα να παραμένουν αγκυροβολημενα ή adrift. 

Αφορά μόνο το κομμάτι του PCT απ ότι φαίνεται. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ένα χρόνο μετά τη τοποθέτηση του πρώτου caisson, ας δούμε σε τι φάση βρίσκεται το έργο.Σίγουρα το 2023 δε το προλαβαίνουν,αλλα Κινέζοι ειναι και ενα σωρό caissons  είναι έτοιμα οπως θα δείτε στο 2ο βιντεο

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...