Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Και η απάντηση του ΟΛΠ επί του θέματος. Προσωπικά δεν έχω γνώμη, αυτό που ξέρω είναι πως πορείες τέτοιου τύπου δεν είναι σοβαρή αντίδραση, τις χαρακτηρίζω παλαιο-συνδικαλιστικές. Μου θυμίζουν κάτι απεργίες που γίνονται για να γίνονται. Αν θες πραγματικά να δημιουργήσεις θέμα, τους ταράζεις στη νομιμότητα, που έλεγε κι ο Ηλίας Ηλιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 minute ago, margaritis24 said:

Οταν πλερώσεις όλοι έχουν να πουν κάτι καλό.. Αν παρατηρήσεις μέσα στο άρθρο κάνει λόγο και ότι η ύφεση θα είναι χαμηλότερη στην Ελληνική οικονομία από τις προβλέψεις.. 

"Ενώ η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε προβλέψει για την Ελλάδα μείωση κατά 9,7% του ΑΕΠ για τη φετινή περίοδο, δεν υπάρχει ένδειξη ύφεσης στον Πειραιά από την πανδημία του κορωνοϊού." 

Είδες τι ωραία μπλέκουμε τη κίνηση του Πειραιά με την Ελληνική οικονομία? Άσχετο αν τα περισσότερα Container είτε φέρνουν εισαγωγές είτε είναι ενδιάμεσος σταθμός, άσχετο βασιζόμαστε κατά κύριο λόγο στο Τουρισμό, το λιανεμποριο και το εμπορικό μας ισοζύγιο ειναι όχι απλά αρνητικό έχει ένα μείον μπροστά που φτάνει για ντοκος.. Όλα καλά όλα ανθηρα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δήμος Κερατσινίου: καταθέτει αίτηση ακύρωσης στο ΣΤΕ για τα έργα της Cosco

Quote

Η Δημοτική Αρχή, μαζί με τους δικηγόρους του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας Κ. Καραπαναγιώτη και Χρ. Μυργιαλή, καταθέτουν αίτηση ακύρωσης των έργων της Cosco που έχουν αδειοδοτηθεί και αφορούν την πόλη μας. Πρόκειται για τη νέα αποθήκη στην περιοχή πρώην ΟΔΔΥ, το πενταώροφο κτήριο στάθμευσης αυτοκινήτων στον προβλήτα Ηρακλέους, καθώς και το έργο υπόγειας οδικής σύνδεσης σταθμού διακίνησης με πρώην χώρο ΟΔΔΥ.

Οι λόγοι που προβάλλονται είναι οι εξής:

1.Δεν έχει διασφαλιστεί με μελέτη, δεν εξετάστηκε ούτε εκτιμήθηκε η συνολική επίδραση των σχεδιαζόμενων έργων στο φυσικό περιβάλλον και οι συνέπειές τους. Και ειδικά δεν λαμβάνεται υπόψη ούτε η σημερινή ικανότητα της πόλης του Κερατσινίου και της Δραπετσώνας και τα δεδομένα κορεσμού της.

2.Η συνολική επίδραση των πρόσθετων επενδύσεων δεν εκτιμήθηκε ποτέ στο συνολικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής, προσθετικά στις ήδη σχεδιασμένες επενδύσεις και τα υπάρχοντα έργα.

3.Επιδεινώνονται οι όροι διαβιώσεως και επέρχεται περαιτέρω υποβάθμιση του υπάρχοντος φυσικού ή και οικιστικού περιβάλλοντος, καθόσον καθορίζονται όροι δόμησης και χρήσης γης με την προσβαλλόμενη Απόφαση της Ε.Σ.Α.Λ., αγνοώντας τις πολεοδομικές ενότητες του Δήμου Κερατσινίου- Δραπετσώνας που γειτνιάζουν με τα συγκεκριμένα τμήματα του Λιμένα. Οι οποίες μάλιστα πολεοδομικές ενότητες, είναι ήδη περιβαλλοντικά επιβαρυμένες. Μάλιστα αγνοείται ότι ο γειτονικός αστικός ιστός και οι περιοχές κατοικίας αποκλείονται από το θαλάσσιο μέτωπο και επιβαρύνονται με γενικότερη επιπλέον όχληση που προκαλούν οι λιμενοβιομηχανικές δραστηριότητες.

Η προσπάθεια αυτή της Δημοτικής Αρχής, είναι ακόμη μια στρατηγική κίνηση ώστε να ακυρώσουμε τα σχέδια της Cosco που στρέφονται ενάντια στην πόλη, τους κατοίκους και το περιβάλλον της. Φυσικά αυτό είναι μόνο μια μορφή αγώνα. Ο καθοριστικός παράγοντας που θα ανατρέψει τα καταστροφικά για την περιοχή μας σχέδια του κινεζικού κολοσσού είναι η πάλη και οι μαζικές κινητοποιήσεις των ανθρώπων. Ο αγώνας είναι μεγάλος και διαρκής. Μαζί θα τα καταφέρουμε.

 

Link to comment
Share on other sites

Το φυσικό περιβάλλον του Κερατσινίου τους ένοιαξε τρομάρα τους. Που ο δήμος έχει να φυτέψει κάποιο δέντρο η να ανοίξει κανένα παρτέρι από την εποχή του Καραϊσκάκη.

 

Δεν εζουν κάνει τίποτα τόσα χρόνια πέρα από την ανάπλαση στα λιπάσματα αλλά να διαμαρτυρονται για τα πάντα μαι χαρά ξέρουν 

Link to comment
Share on other sites

On 6/12/2020 at 2:01 PM, Nick the Greek said:

Φαντάζομαι πως θα περάσει καιρός μέχρι να επιδοθεί και η απόφαση, γιατί σήμερα τα έργα συνεχίζονται κανονικά.

Μονο ενας γερανος εχει μεινει εξω απο προχτες κ αυτος δε δουλευει,ολους τους αλλους του εχουν μαζεψει στη ακτη κανελου

Link to comment
Share on other sites

Πλέον έφυγαν ολοι

 

On 6/12/2020 at 2:01 PM, Nick the Greek said:

Φαντάζομαι πως θα περάσει καιρός μέχρι να επιδοθεί και η απόφαση, γιατί σήμερα τα έργα συνεχίζονται κανονικά.

Πήραν οι διαμαρτυρόμενοι τηλέφωνο στο Λιμενικο που έστειλε πλωτό ,διακοπτοντας τις εργασίες λίγο πιο μετά αφοτου το έγραψες

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ρωτησω, αφελώς ίσως το εξής:
Οι κάτοικοι διαμαρτύρονται για τι ακριβώς;  για το ότι παίρνουν τόνους χώματος και πετρωμάτων από ένα σημειο του βυθού και τα πάνε σε κάποιο άλλο ενώ ειναι υποτίθεται τοξικά ;

Πρώτον ποιος έχει αποδείξει ότι ειναι όντως έτσι ; και δευτερον αφού έτσι κι αλλιώς βρίσκονται στη θάλασσσα το προβλημα ποιο ακριβώς είναι ; δεν ειναι ότι μεταφέρουν μπάζα από κάπου στη στεριά  και τα ρίχνουν στη θάλασσα, που εκεί προφανώς θα είχαν κάθε δίκιο και θα ήμουν και μαζί τους.

Link to comment
Share on other sites

Τα ιζηματα που ειναι τοσα χρονια καθισμενα στο βυθο απο τις βρωμιες του λιμανιου κ της ψυταλειας ξαφνικα τα περνει η βυθοκορος τα φερνςι στη επιφανεια ξανασκορπιζονται στη θαλασσα κ μολυνετε ξανα!ενα αλλο που μου κανει εντυπωση εμενα ειναι με πια λογικη τα πετανε ανοικτα της αιγινας κ της σαλαμινας εκει δεν υπαρχει περιβαλλοντολογικη μολυνση;εδω γινεται χαμος με το balast που ειναι καθαρο νερο στα τανκια των πλοιων εδω με τη μολυσμενη λασπη δε τρεχει τιποτα

Link to comment
Share on other sites

Ααααα, κατάλαβα, βρήκε τρόπο να ξαναβγεί στα κανάλια. Σήμερα πάντως είναι η πρώτη μέσα που δεν έχει κουνηθεί φύλλο, ούτε στα έργα, ούτε στον προλιμένα, ούτε και στη Δραπετσώνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σήμερα από το μεσημέρι και μετά που φυσά δαιμονισμένα στον Πειραιά, διαπιστώνει κανείς πως οι υπεύθυνοι του εργοταξίου στη Δραπετσώνα δεν έχουν πάρει κανένα, μα κανένα μέτρο προφύλαξης και σκεπάσματος των αδρανών υλικών του εργοταξίου. Αποτέλεσμα είναι να έχει σηκωθεί ένα τεράστιο σύννεφο σκόνης που κατευθύνεται ανάλογα με το που φυσάει ο άνεμος, καλύπτοντας τον κεντρικό Πειραιά. Σε μια νορμάλ χώρα, θα τους έκλειναν μόνο και μόνο από αυτό.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Όταν το to10.gr έχει δηλώσεις του Προέδρου, αυτό δε γίνεται ποτέ τυχαία. Their Master's Voice. Παραθέτω και το πλήρες κείμενο για αρχειακούς λόγους:
 

Quote

 

Ξεκάθαρο μήνυμα προς στην Cosco , αλλά και προς πάσα κατεύθυνση έστειλε ο πρώτος Δημοτικός Σύμβουλος Πειραιά, Βαγγέλης Μαρινάκης στην διάρκεια της τοποθέτησής του στην σημερινή τηλεδιάσκεψη του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης. «Καλό δεν έχουμε δει ούτε πρόκειται να δούμε από τους Κινέζους και τη Cosco», διεμήνυσε μεταξύ άλλων, διατρανώνοντας την αντίθεσή του με τα πεπραγμένα του κινεζικού παράγοντα στον Πειραιά. Αφορμή της παρέμβασης του Β. Μαρινάκη ήταν το τεράστιο θέμα που έχει προκύψει για το μεγάλο λιμάνι, όσον αφορά την διέλευση φορτηγών που μεταφέρουν τα μπάζα από τις εργασίες ανάπτυξης της νέας βάσης κρουαζιέρας μέσα από τους δρόμους της πόλης. Μάλιστα, κατόπιν της ηχηρής τοποθέτησης του διοικητικού ηγέτη του Ολυμπιακού , ο οποίος ήταν κυριολεκτικά καταπέλτης για την επένδυση των Κινέζων στον ΟΛΠ, το Δημοτικό Συμβούλιο προχώρησε σε ψήφισμα μέσω του οποίου απαιτεί την άμεση διακοπή της διέλευσης βαρέων οχημάτων της Cosco από την πόλη. Ταυτόχρονα καλεί το υπουργείο Περιβάλλοντος να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες για την προστασία της δημόσιας υγείας στον Πειραιά.

 

Ξεκινώντας την τοποθέτησή του, ο εφοπλιστής υπενθύμισε πως από το 2014, οπότε ο ίδιος και ο συνδυασμός Πειραιάς Νικητής ενεπλάκησαν με τα κοινά της πόλης, αλλά και τα χρόνια που ακολούθησαν, είχε εκφράσει την πλήρη διαφωνία του με οποιαδήποτε μονοπωλιακή συμφωνία, όπως αυτή που τελικώς προχώρησε με την Cosco. «Όσο περνούν τα χρόνια φαίνεται ότι δικαιώνομαι, γιατί παρά την δήλωση των Κινέζων ότι πρόκειται για την καλύτερη επένδυσή τους στην Ευρώπη τόσο ο Πειραιάς όσο και οι υπόλοιποι παραλιμένιοι δήμοι δεν έχουν έχουν κανένα απολύτως όφελος», τόνισε. Πρόσθεσε, δε, πως «το μονοπώλιο αυτό δεν ήταν ευθύνη του Δήμου, καθώς η σύμβαση αυτή είχε υπογραφεί από την προηγούμενη κυβένηση».

Προχωρώντας ένα βήμα παραπέρα, υπογράμμισε πως «και εγώ και ο δήμαρχος είχαμε συζητήσει με εκπροσώπους της Cosco, παρουσία μάλιστα του δημάρχου της Σαγκάης και της πρέσβειρας της Κίνας και τους είχαμε πει ότι θα πρέπει οπωσδήποτε η Cosco να ξοδέψει χρήματα σε μεγάλα έργα και στον Πειραιά και στους άλλους δήμους, για να έχουν όφελος οι τοπικές κοινωνίες. Από αυτά που έχω ακούσει και από αυτά που έχω δει θεωρώ ότι είναι πολύ δύσκολο να συνεχιστεί αυτή η συνεργασία εφόσον η πόλη μας δεν έχει ένα μεγάλο όφελος».

 

Αναλύοντας τας το ζήτημα της διέλευσης των βαρέων οχημάτων από τους δρόμους της πόλης, ο Β. Μαρινάκης επεσήμανε: «Θεωρώ ότι από μέρους τους, θα δημιουργούνται συνέχεια προβλήματα. Δεν θα βρούμε άκρη. Πρέπει λοιπόν να παρθεί μια απόφαση από το Δημοτικό Συμβούλιο, ώστε να απαγορευτεί να περνάει οποιοδήποτε φορτηγό από τους δρόμους του Πειραιά γι’ αυτές τις εργασίες που συζητάμε. Αν θέλουν ας νοικιάσουν πλοία για να μεταφέρουν τα υλικά γι’ αυτές τις προβλήτες που συζητάμε από την θάλασσα και όχι από την ξηρά».

«Δεν θεωρώ ότι με το μονοπωλιακό καθεστώς της Cosco στο λιμάνι δεν θα δούμε κανένα καλό για την πόλη και τους όμορους Δήμους. Θα ρημάξουν με μαθηματική ακρίβεια», Όσοι πιστεύουν ότι ο πειραιάς και οι άλλοι Δήμοι μπορεί να έχουν κάποιο όφελος είναι γελασμένοι»., συμπλήρωσε επαναλαμβάνοντας την πάγια θέση του.

Καταλήγοντας ο πρώτος σε ψήφους δημοτικός σύμβουλος του Πειραιά, ξεκαθάρισε σε όλους τους τόνους πως ο ίδιος εναντιώνεται δυναμικά σε όλη αυτή την ιστορία και κάλεσε εκ νέου το Δημοτικό Συμβούλιο να αποφασίσει την απαγόρευση της κίνησης οποιοδήποτε βαρέου οχήματος της Cosco, κάτι που θα συνιστά ένα μεγάλο καλό για την πόλη. Μάλιστα δεν δίστασε να προτείνει να βάλει ο δήμος ακόμη και «λουκέτο» στις εξόδους και τις εισόδους του λιμανιού προκειμένου να μην πραγματοποιούνται οι εν λόγω μεταφορές διαμέσου της πόλης, ζητώντας και την ενεργοποίηση των αρμόδιων Αρχών.

 

 

Η δική μου μετάφραση των παραπάνω είναι ότι όπως καθίσταται προφανές, οι Κινέζοι δεν έχουν κάνει κάποια πράγματα τα οποία είτε υπεσχέθησαν, είτε περίμενε ο Δήμος(ή ο Μαρινάκης προσωπικά) πως θα γίνουν. Και μοιραία έχουμε ρήξη η οποία κατά τα φαινόμενα είναι ιδιαιτέρως σοβαρή μια και η φρασεολογία είναι εξόχως έντονη. Ποιά είναι αυτά τα πράγματα, θα τα μάθουμε εν καιρώ. Το μόνο σίγουρο είναι πως μια κατά μέτωπον αντιπαράθεση της COSCO με το Δήμο Πειραιώς(ειδικά αν και οι γύρω Δήμοι τραγουδούν το ίδιο τραγούδι με αυτόν του Πειραιώς), δε θα βγεί σε καλό σε κανέναν. Αναμένουμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τα επόμενα επεισόδια.

Link to comment
Share on other sites

Ας πούμε ότι μέχρι στιγμής ο Δήμος εκανε τον Πόντιο Πιλάτο στο θέμα των έργων και της μη καινούργιας μελέτης περιβαλλοντικών επιπτώσεων . Κάποια στιγμή off the record σε φάση non paper ειχε κυκλοφορήσει πως η COSCO θα πληρώσει το έργο της υπογειοποησης των γραμμών του ΗΣΑΠ απο τον Πειραιά μεχρι το Φάληρο ώστε να γινει ένας Μεγαλος αυτοκινητόδρομος μεχρι το ύψος περίπου της Γουναρη και της Κονωνος , που θα βελτιώνε θεωρητικά το κυκλοφοριακό ,κατι το οποιο ενώ εχουν περάσει μερικοί μήνες δε φαινεται να υπαρχει κάποια εξέλιξη .Επίσης το έργο της επεκτασης της προβλήτας κρουαζιέρας δε γι εται απο το κομπόδεμα της Κοσκο αλλα εχει 95% ευρωπαϊκή χρηματοδότηση . Για αυτο και φωνάζουν ολοι . Και ειναι έργο ΟΛπ απο τα μεσα της δεκαετίας του 2000. 

Επίσης μεγαλο θέμα υπαρχει και με τη διέλευση των φορτηγών (περίπου 50-60 την ημέρα ) απο το λιμάνι του Πειραιά με τα αδρανή υλικά . 

Ο Δήμος λεει στον ολπ φέρτα ειτε απο θάλασσα ( με φεριμποτ;; ) ειτε περνά μεσα απο το λιμάνι .στο πρωτο ο ολπ λεει μεγαλο το κόστος στο αλλο λεει δε γινεται λογω isps 

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά, μετά και την ολοένα και μεγαλύτερη προσέγγιση Ερντογάν-Σιν Τζι Πιν τελευταία, προβλέπω αποχωρήσεις "από το λιμάνι του Big Brother"..! 

Edited by Strofalos
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...