Jump to content
Shipfriends

Θανατηφόρο δυστύχημα κατά τον δεξαμενισμό του Asterion II || 29.05.2023


Recommended Posts

Δυστυχώς έγινε μεγάλο ατύχημα σήμερα στην δεξαμενή κάποιοι συνάδελφοι έχουν χτυπήσει και ακούγετε ότι κάποιος δεν τα κατάφερε και έχασε την ζωή του.Κατα την διάρκεια τοποθέτησης της μια προπέλας του πλοίου.Πραγματικα δεν έχω λόγια...

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε δυστυχώς χάσει τον μακάβρια απολογισμό θυμάτων, βαρύτατων η και ελαφρών τραυματισμών ανθρώπων που πάνε για ένα μεροκάματο και δεν ξέρουν αν θα γυρίσουν στο σπίτι τους ζωντανοί. Κάτι σίγουρα δεν πάει καλά και δεν ξέρω αν ασχολείται κανείς στα σοβαρά ή το προσπερνούν εντελώς επιφανειακά.

Link to comment
Share on other sites

Η κουβέντα για το τι φταίει σηκώνει μεγάλη συζήτηση .

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα δούμε τις καθιερωμένες ξύλινες ανακοινώσεις ότι άνθρωποι που πάνε για το μεροκάματο γίνονται θυσία στο βωμό του εφοπλιστικού κέρδους και άλλα παρόμοια τινα . Θα γίνουν και απεργιακές κινητοποιήσεις χωρίς κάποιο προφανή στόχο και η ζωη στην επισκευαστική ζώνη συνεχίζεται . 
 

Κανείς δεν πρόκειται να μπει στον κόπο να κάνει διαπιστώσεις και να εμβαθύνει προτείνοντας διέξοδο ώστε να ελαχιστοποιηθούν παρόμοια τραγικά περιστατικά . 
 

Παμε όμως να δούμε κάποια πράγματα που συμβαίνουν και είναι προφανή , λίγοι όμως στέκονται στη σημασία τους και στην διόρθωση τους. 

Το εργατοτεχνικό προσωπικό που απασχολείται στις επισκευές πλοιων , αναμφίβολα ακολουθεί ένα επάγγελμα το οποίο ενέχει πολλούς και καθημερινούς κινδύνους . Παρόλα αυτά Εάν πάει αυτή την στιγμή κάποιος μια βόλτα απο όλα τα επισκευάζομενα  , θα διαπιστώσει πράγματα εκτός λογικής . Ουδείς εργάτης η εργοδηγός δεν φοράει έστω κράνος , το οποίο στα ξένα ναυπηγεία είναι βασική προϋπόθεση να εισέλθει στο χώρο ακόμη κι αν είσαι επισκέπτης . Θα δει να κόβονται λαμαρίνες με οξυγόνο και να πέφτουν πανω στα hoses που ειναι ατάκτως απλωμένα στο δάπεδο , θα δει να μεταφέρονται βαρέα αντικείμενα κι απο κάτω πλήθος κόσμου να δίνει ξεχωριστές οδηγίες , θα δει χειμώνα να ανάβει φλόγα σε απίθανο σημείο για να ζεσταθεί , θα δει να κολλάνε λαμαρίνες επάνω απο κάβους  και να πέφτουν καύτρες πανω σε αυτούς χωρις την χρήση αμυαντοπανου,… μέχρι που κάποια στιγμή είδα έναν μεσόκοπο ηλεκτροσυγκολλητή να ανάβει τσιγάρο με το οξυγόνο . 
Όλα αυτά δείχνουν ένα πράγμα , το οποίο δεν είναι άλλο απο την Παντελης έλλειψη γνώσεων σε θέματα ασφαλείας της εργασίας , safety και αυτοπροστασίας .

Προσωπικά πιστεύω ότι τα σωματεία των εργαζομένων  αντί να αναλώνονται σε πύρινες ανακοινώσεις με ξύλινη γλώσσα καταγγέλλοντας τις ταξικές διάφορες μεταξύ ημετερων και υμέτερων , θα πρέπει να πιέσει την πολιτεία ώστε να βρεθεί μια φόρμουλα προκειμένου ολο το απασχολούμενο εργατοτεχνικό προσωπικό της ζώνης να περνάει σχολεία και σεμινάρια για την αυτοπροστασία και την ασφαλείας στην εργασία . Για το πως θα μπει κάποιος σε κλειστό χώρο , τον εξαρτισμο  που θα πρέπει να έχει και να χρησιμοποιεί ανάλογα την εργασία που κάνει και πολλά αλλά . 
Όπως ο ναυτικός υποχρεούται για να μπαρκάρει να έχει φοιτήσει και να εχει λάβει αποδεικτικό φοίτησης για σωστικά και πυροσβεστικά μέσα , έτσι θα πρέπει να γίνει και με το εργατοτεχνικό προσωπικό της ζώνης. Αν δεν γίνει κάτι τέτοιο η κατάσταση δεν πρόκειται να βελτιωθεί και όταν η τύχη δεν θα είναι σύμμαχος θα έχουμε ανάλογα περιστατικά . 

 

Και για να μην παρεξηγηθώ δεν φταίει ο εργαζόμενος που δεν αυτοπροστατεύεται … φταίει η πολιτεία που δεν εχει φροντίσει για την εκπαίδευση του και τα σωματεία που δεν έχουν πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση .

Edited by Annivas
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Annivas said:

Το μόνο σίγουρο είναι ότι θα δούμε τις καθιερωμένες ξύλινες ανακοινώσεις ότι άνθρωποι που πάνε για το μεροκάματο γίνονται θυσία στο βωμό του εφοπλιστικού κέρδους και άλλα παρόμοια τινα . Θα γίνουν και απεργιακές κινητοποιήσεις χωρίς κάποιο προφανή στόχο και η ζωη στην επισκευαστική ζώνη συνεχίζεται . 
 

Κανείς δεν πρόκειται να μπει στον κόπο να κάνει διαπιστώσεις και να εμβαθύνει προτείνοντας διέξοδο ώστε να ελαχιστοποιηθούν παρόμοια τραγικά περιστατικά . 
 

.....

Και για να μην παρεξηγηθώ δεν φταίει ο εργαζόμενος που δεν αυτοπροστατεύεται … φταίει η πολιτεία που δεν εχει φροντίσει για την εκπαίδευση του και τα σωματεία που δεν έχουν πιέσει προς αυτή την κατεύθυνση .

Κομματακι ατυχη τα παραπανω ομως.

Οι απεργιακες κοινητοποιησεις παντα εχουν καποια κατευθυνση απλα συνηθως εχουμε μαθει να μην την ακουμε παρασυρομενοι απο αντιληψεις οπως οι παραπανω.."ελα μωρε τωρα, παλι με τους συνδικαλιστες του ΠΑΜΕ θα ασχολουμαστε τωρα και τη λαικη παλη κλπ κλπ". Θυμησου τι εγινε προσφατα με τις απεργιες των μηχανοδηγων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ..Πως τις αντιμετωπιζε το συστημα,τι αιτηματα υπηρχαν και τι καταληξη ειχαμε.

Αν διαβασεις προσεκτικα τις κατα καιρους ανακοινωσεις των εργαζομενων στη ζωνη θα τα δεις γραμμενα ολα αυτα που τους απασχολουν.

Και απο που και ως που να κανει διαπιστωσεις και να εμβαθυνει ο απλος εργαζομενος οταν το να λαμβανονται τα στοιχειωδη μετρα ασφαλειας(αλλα και να ελεγχεται η τηρηση τους)ειναι αυτονοητη υποχρεωση της εκαστοτε εργοδοτριας εταιρειας.

Link to comment
Share on other sites

Στο παρακάτω άρθρο του 902 υπάρχουν δηλώσεις σε βίντεο που αναφέρονται σε προβληματικό γάντζο.Συγκεκριμενα λένε πως απουσίαζε η ασφάλεια απο τον γάντζο που αποτρέπει να φύγει η αλυσίδα από αυτόν.

https://m.902.gr/eidisi/ergatiki-taxi/330761/nekros-o-enas-traymatias-sti-naypigoepiskeyastiki-zoni-foto

Link to comment
Share on other sites

Όπου εργοδοσία εταιρεία δεν είναι η εφοπλιστικη αλλά οι διαφορες εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες στη ναυπηγοεπισκευαστικη ζώνη...

Αν και βέβαια όλα καταλήγουν στο κράτος στην ουσία του όλα αυτά είναι θέματα πλήρους έλλειψης κουλτούρας ασφαλείας στο χώρο...

Υπάρχει υπεύθυνος ασφαλείας που επέβλεπε τη συγκεκριμένη εργασία, έλεγξε ότι πληρούνται οι κατάλληλες προϋποθέσεις και ότι υπάρχουν οι δικλείδες ασφαλείας για να επιστρέψουν όλοι σπίτια τους στο τέλος της ημέρας...

 

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, MILTIADIS said:

Κομματακι ατυχη τα παραπανω ομως.

Οι απεργιακες κοινητοποιησεις παντα εχουν καποια κατευθυνση απλα συνηθως εχουμε μαθει να μην την ακουμε παρασυρομενοι απο αντιληψεις οπως οι παραπανω.."ελα μωρε τωρα, παλι με τους συνδικαλιστες του ΠΑΜΕ θα ασχολουμαστε τωρα και τη λαικη παλη κλπ κλπ". Θυμησου τι εγινε προσφατα με τις απεργιες των μηχανοδηγων στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ..Πως τις αντιμετωπιζε το συστημα,τι αιτηματα υπηρχαν και τι καταληξη ειχαμε.

Αν διαβασεις προσεκτικα τις κατα καιρους ανακοινωσεις των εργαζομενων στη ζωνη θα τα δεις γραμμενα ολα αυτα που τους απασχολουν.

Και απο που και ως που να κανει διαπιστωσεις και να εμβαθυνει ο απλος εργαζομενος οταν το να λαμβανονται τα στοιχειωδη μετρα ασφαλειας(αλλα και να ελεγχεται η τηρηση τους)ειναι αυτονοητη υποχρεωση της εκαστοτε εργοδοτριας εταιρειας.

Ατυχη ειναι απο την δικη σου οπτική γωνία όμως:

Εγω δεν είπα να κανει διαπιστώσεις και να εμβαθύνει ο απλός εργαζόμενος , αυτο που λες ειναι εντελώς άσχετο με αυτα που αναφέρω  … εγώ εκείνο που είπα και εχω διαπιστώσει απο την πλευρά μου ειναι οτι σε μια επαγγελματική δραστηριότητα εκτεθειμένη σε τόσους  κινδύνους δεν υπάρχει μια στοιχειώδης υποχρεωτική εκπαίδευση των εργαζομένων η οποία θα αναπτύξει την αντίληψη του κινδύνου και την πρόληψη αυτού . Κι εκει ειναι που φέρουν ευθύνη πολιτεία και σωματεία .

Συμφωνώ  οτι είναι υποχρέωση του εκάστοτε εργοδότη να τηρούνται στοιχειώδεις μέτρα ασφαλείας . Μην ξεχνάς όμως οτι και οι εργοδοτριες εταιρείες ειναι αναθρεμένες στην ίδια κουλτούρα .  Οπως και οι περισσότεροι οι οποίοι στελεχώνουν τους ελεγκτικούς μηχανισμούς . Υπαρχει κάποιο κανονιστικό πλαίσιο και βάση αυτού οι έλεγχοι να γίνονται βάση με ένα σωστό  check list ?? Τίποτα δεν υπαρχει . Οι έλεγχοι περιορίζονται στο αν υπαρχει τεχνικος ασφαλειας gas free και σε δυο τρία αλλα πραγματακια . 


 

26 minutes ago, marioskef said:

..

Αν και βέβαια όλα καταλήγουν στο κράτος στην ουσία του όλα αυτά είναι θέματα πλήρους έλλειψης κουλτούρας ασφαλείας στο χώρο...

 

αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα και αν δεν κοιταχτεί κατάματα ώστε να βρεθούν λύσεις , το πρόβλημα θα διαιωνίζεται . 
 

Καλές είναι οι διαμαρτυρίες και καλό είναι να γίνονται απεργίες για να ακούγονται οι φωνές των κακώς κειμένων όμως θα έπιαναν περισσότερο τόπο όταν θα συνοδεύονταν απο σοβαρές προτάσεις βελτίωσης η επίλυσης των προβλημάτων . Το να γκρινιάζουμε είναι το ένα σκέλος το πιο εύκολο το έτερο σκέλος είναι το πιο δύσκολο . 
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Με συγχωρείτε, αλλά είναι όντως ατυχή αυτά που γράφετε.

Από τη στιγμή που βλέπουμε εργοδοσιες ναυπηγοεπισκευαστικής ή πλοιοκτήτριας να μη δίνουν σημασία και να είναι συνέχεια στο έλα μωρέ τότε δε θα πάμε ποτέ μπροστά.

Δε μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από το κράτος.

Δε γίνεται ο κάθε άσχετος να μπαίνει μέσα για να βγάλει ξέρω γω φωτογραφίες, ή να εκθειαζουμε τους παραδοσιακούς πλοιοκτήτες που είναι πάνω στα έργα και σουλατσαρουν σα να είναι σε καφετέρια δίχως μέσο προφύλαξης.

Αυτό είναι εγκληματικό.

Η εργοδοσία θα πρέπει να δίνει το σωστό παράδειγμα και να φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες.

Αυτό μπορεί να γίνει με την ύπαρξη αυστηρού τεχνικού ασφαλείας ο οποίος θα έχει εν λευκώ από την εργοδοσία τον έλεγχο της τήρησης των μέσων προστασίας εργαζομένων και κυρίως τον έλεγχο της ασφάλειας της εγκατάστασης.

Κοινώς, να μην κάνει ο καθένας ότι του καπνίσει.

Link to comment
Share on other sites

Τύποις φαντάζομαι υπάρχει... η συχνότητα των ατυχημάτων μάλλον δείχνει ότι δεν έχει ως προτεραιότητα όμως όλα να γίνονται με απόλυτη ασφάλεια...

Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλοι μου δεν θα ήθελα να αναλύσω και να πω αυτή την στιγμή ούτε τι έγινε σήμερα ούτε τι γίνεται όλα τα χρόνια στην δουλειά μας, νομίζω πως οι εκπρόσωποι των σωματείων μας μια χαρά τα είπαν και σήμερα και όλα τα χρόνια (σε αυτό δεν χωράνε κομματικά) εύχομαι στους 2 τραυματίες συναδέλφους περαστικά και σιδερένιοι.Επισης θα ήθελα να πω τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένεια του συναδέλφου και να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Υ.γ. όταν έγραψα την πρώτη μου ανάρτηση μιλησα για ατύχημα γιατί αυτό ήλπιζα... αλλά από την πρώτη στιγμή ξέραμε ότι ήταν θανατηφόρο δυστύχημα.Υγ2 οι ευθύνες είναι πολλές διαχρονικές και βαραίνουν πολλούς.Υγ3 οι "μουτζουρηδες" δεν πρέπει και δεν είμαστε αναλώσιμοι ας μπει ένα τέλος πια σε όλο αυτό

Link to comment
Share on other sites

Οταν οι ευθύνες είναι διαχρονικές και βαραίνουν πολλούς, στο τέλος δεν ευθύνεται κανείς και βγαίνουν όλοι λάδι.

Στην Ελλάδα υπάρχει γενικότερο πρόβλημα ελέγχου και ελεγκτικών μηχανισμών*, με συνήθη κατάληξη, ελεγκτές και ελεγχόμενοι να κάνουν... παρεάκι.

Η συχνότητα όμως θανατηφόρων δυστυχημάτων στη ναυπηγοεπισκευαστική δείχνει ότι χρειάζονται άμεσες ενέργειες και από το "κράτος", αλλά και από την COSCO που ελέγχει το λιμάνι.

Σίγουρα στην προκειμένη περίπτωση το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης δεν το έχουν οι συνδικαλιστές ή οι εργαζόμενοι, που σήμερα έχουν μεροκάματο και αύριο δεν έχουν.

*Και άγνοια κινδύνου έχουμε, αλλά είναι άλλο μεγάλο κεφάλαιο.

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Villandry said:

Με συγχωρείτε, αλλά είναι όντως ατυχή αυτά που γράφετε.

Από τη στιγμή που βλέπουμε εργοδοσιες ναυπηγοεπισκευαστικής ή πλοιοκτήτριας να μη δίνουν σημασία και να είναι συνέχεια στο έλα μωρέ τότε δε θα πάμε ποτέ μπροστά.

Δε μπορούμε να τα περιμένουμε όλα από το κράτος.

Δε γίνεται ο κάθε άσχετος να μπαίνει μέσα για να βγάλει ξέρω γω φωτογραφίες, ή να εκθειαζουμε τους παραδοσιακούς πλοιοκτήτες που είναι πάνω στα έργα και σουλατσαρουν σα να είναι σε καφετέρια δίχως μέσο προφύλαξης.

Αυτό είναι εγκληματικό.

Η εργοδοσία θα πρέπει να δίνει το σωστό παράδειγμα και να φροντίζει να τηρούνται οι κανόνες.

Αυτό μπορεί να γίνει με την ύπαρξη αυστηρού τεχνικού ασφαλείας ο οποίος θα έχει εν λευκώ από την εργοδοσία τον έλεγχο της τήρησης των μέσων προστασίας εργαζομένων και κυρίως τον έλεγχο της ασφάλειας της εγκατάστασης.

Κοινώς, να μην κάνει ο καθένας ότι του καπνίσει.

Για τις φωτογραφίες συμφωνώ . Είτε κάποιος είναι ερασιτέχνης φωτογράφος είτε επαγγελματίας φωτογράφος δεν έχει δουλειά σε ένα έργο . Εκτός κι αν αυτό γίνεται εκτός ωραρίου εργασιών , οπότε υπό προυποθεσεις το συζητάμε . Μιλάμε όμως για πιθανές 2-3 περιπτώσεις φωτογράφων τώρα ανάμεσα σε χιλιάδες εργαζομένων που εργάζονται σε αυτές τις συνθήκες. 
Τεχνικος ασφαλειας τύποις υπάρχει . Στην ουσία όμως απο την στιγμή που ο νόμος Του παρέχει την δυνατότητα να απασχολείται σε 2-3 έργα καταλαβαίνει κανείς ότι ούτε συνέχεια είναι πάνω απο όλες τι εργασίες ούτε είναι και δυνατόν να βρίσκεται ταυτόχρονα σε 3-4 διαφορετικά σημεία  όπου μπορεί να γίνονται εργασίες απο 40 και 50 τεχνίτες .

Τα υπόλοιπα που ανέφερα μάλλον δεν θέλεις να τα καταλάβεις γι αυτό τα  χαρακτηρίζεις ατυχή κι ούτε αναφέρεις για ποιο  λόγο η περίπτωση της υποχρεωτικής εκπαίδευσης εργατοτεχνικού προσωπικού σε θέματα ασφαλειας είναι ατυχή .

 

Link to comment
Share on other sites

Είναι ξεκάθαρο πως αναφέρομαι στους ερασιτέχνες φωτογράφους, οι επαγγελματίες λαμβάνουν άδεια φέρουν τον αντίστοιχο εξοπλισμό ασφαλείας και συνοδεύονται από άτομο του ναυπηγείου.

Τουλάχιστον έτσι γίνεται στο εξωτερικό και στους σοβαρούς τομείς αυτής της χώρας.

Όσον αφορά τον τεχνικό ασφαλείας, δε χρειάζεται να είναι συνέχεια από πάνω.

Ωστόσο, ο νόμος καθορίζει βάσει επικινδυνότητας της εργασίας και πλήθους εργαζομένων συγκεκριμένο χρόνο απασχόλησης.

Μέσα στον οποίο, κατ εμέ, μπορεί να διεκπεραιώσει το έργο του.

Οι υποδείξεις - παρατηρήσεις αυτές γράφονται στο αντίστοιχο βιβλίο που τηρείται.

Το θέμα είναι, οι εργοδότες τις τηρούν;

Ή μήπως δε γνωρίζουν καν την ύπαρξη αυτού του βιβλίου;

Απ'όσο γνωρίζω υπάρχουν πιστοποιημένοι τεχνίτες σε θέματα ασφαλείας.

Τώρα αν αναζητούμε τους φτηνούς...

Link to comment
Share on other sites

Μπερδεμένα μας τα λες γέροντα. Στο εξωτερικό έτσι όπως τα λες είναι , αλλά επειδή το ατύχημα έγινε εδώ και επ ευκαιρία αυτού ξεκίνησε η κουβέντα, μιλάμε για την εδώ κατάσταση, όπως πολύ καλά θα γνωρίζεις αφού ξέρεις τις αλλοδαπές συνήθειες , ότι εδώ δεν έχουν καμία εφαρμογή. Αρκεί μια άδεια εισόδου στον οποιοδήποτε να περάσει. Άλλωστε από παλιά θυμάμαι και επαγγελματίες φωτογράφους να τριγυρνούν στα βαπόρια και στις δεξαμενές , μέρα ή νύχτα χωρίς να συνοδεύονται από κάποιον και χωρίς εξαρτισμό ασφαλείας. Κατά συνέπεια λοιπόν στην εν Ελλάδι υπάρχουσα κατάσταση το ίδιο κινδυνεύει ένα φωτογράφος είτε ερασιτέχνης είτε επαγγελματίας.

Επίσης για το αν αναζητούνται , οι φτηνοί προφανώς κι ο κάθε επιχειρηματίας θα αναζητήσει με βάση και την τσέπη του, ελεύθερη αγορά είναι. Τώρα αν οι φτηνοί όπως λες δεν τηρούν κάποια πρότυπα ασφαλείας αλλά παραταυτα έχουν εν ισχύ άδεια εργασίας, δεν πέρνονται μέτρα συμμόρφωσής του κ.ο.κ αυτό είναι θέμα ελεγκτικών μηχανισμών, πολιτείας και εν μέρη σωματείων γιατί στα περισσότερα κλιμάκια ελέγχων συμμετέχουν εκπρόσωποι των σωματείων.

Νομίζω όμως ότι το νόημα της συζήτησης έχει χαθεί και δεν έχει νόημα να συνεχιστεί . Εγώ μίλησα για έλλειψη κουλτούρας και απουσία εκπαίδευσης στα θέματα ασφαλείας και ξαφνικά η κουβέντα μεταφέρθηκε στους ερασιτέχνες φωτογράφους και σε συγκεκριμένους πλοιοκτήτες. 

 

Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω πως είναι μπερδεμένα, διαβάστε καλύτερα και με ηρεμία και θα βγάλετε άκρη.

Συμφωνώ μόνο στο γεγονός ότι έχουμε εστιάσει σε συγκεκριμένους πλοιοκτήτες και φωτογράφους.

Όχι με απόλυτα δική μου υπαιτιότητα.

Προσωπικά το ανέφερα ως παράδειγμα και συνεχίσαμε μαζί την κουβέντα πάνω σε αυτό.

Ωστόσο, το παράδειγμα δείχνει και την πραγματικότητα, είναι αναμφίβολα μέρος του προβλήματος 

Link to comment
Share on other sites

Εδώ έχει πεθάνει ένας νέος άνθρωπος , που δε θα τον ξαναδεί η οικογένεια του και μερικοί....(ενας εσυ δηλαδη!) ασχολούνται με φωτογραφίες και συγκεκριμένους πλοιοκτήτες.

Ξύδι!

ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ! Οι μπίντες ξέρουν!

 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα διάβασα .

εδω έχει πεθάνει φρικτά ένας άνθρωπος , και καθόμαστε και συζητάμε τι και πως . 
 

Με την παρούσα κατάσταση των Κινέζων δλδ , εντός της ζώνης δεν γίνεται τπτ χωρίς άδεια πλέον 

.-

 

Υπάρχουν ρήτρες στα συμβόλαια κτλ όπως σε κάθε ιδιωτικο ναυπηγείο .

Ας δούμε και ελπίσουμε να μάθουμε τι συνεβη .

Τα σουλατσάρισματα γίνονται πάντοτε for advertising purposes με ειδική ρήτρα .

Link to comment
Share on other sites

πάντως οτι και να συζητάμε δεν χρειάζεται το κράτος να επιβάλει μια στοιχειώδη πολιτική ασφαλείας. επαφίεται και στον εκάστοτε εργοδότη και είναι καθαρά θέμα βούλησης. προφανώς θα ήταν ακόμη καλύτερα να υπήρχε επιβολή συγκεκριμένων κανονων, αλλά μιλάμε για πράγματα περίπου αυτονόητα και είμαστε στο 2023 πια. 

Ένα πολύ παράδειγμα θα πω ως εξωτερικός παρατηρητής: εχετε δει ποτέ στα πλοία της Blue Star άνθρωπο στην πλώρη ή στο ρεμέτζο της πρύμνης χωρίς κράνος κατά τη διάρκεια απόπλου ή κατάπλου ; εγώ νομίζω ποτέ. 

Όπως αντιθέτως δεν έχω δει και καμία άλλη εταιρεία να έχει επιβάλει κάτι τέτοιο στα πλοία της. αν θέλει η εταιρεία εφαρμόζει μια πολιτική με συγκεκριμένο τρόπο και οι υπεύθυνοι κοιμούνται λίγο πιο ήσυχοι. Εάν πάλι το ζήτημα ειναι μόνο η συμπίεση του όποιου κόστους τότε τα αποτελέσματα ειναι γνωστά. 

Τέλος, πάντων όλη η κουβέντα γίνεται και πάλι κατόπιν εορτής. Ο άνθρωπος δυστυχώς δεν γυρίζει πίσω ...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

Ήμουνα σίγουρος, στην αρχή τους πιάνουμε να γίνει ντόρος και μετά το τίποτα. Όχι πως θα άλλαζε κάτι, ούτε οι άνθρωποι γυρίζουν πίσω, απλά κάποιο(ς)(οι) δεν θα πρέπει σε αυτόν τον τόπο να αναλαμβάνουν την ευθύνη και να τιμωρούνται για παραδειγματισμό;

Link to comment
Share on other sites

θα τιμωρηθούν (ενδεχομένως) όσοι αποδειχθεί ότι φταίνε όταν γίνει το δικαστήριο. 

ετσι εν ριπή οφθαλμού πώς θα καταδικαστεί κάποιος ; απο ποιον ; 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...